Ik dank u.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vandaar dat een Flashblocker afdoende is voor Fok!
Indrukwekkende UI heb je deze keer.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, daar hebben we Marc van Hintum weer. Weggepest bij de NOS omdat hij toch niet een goede vervanger voor Lambiek bleek.
Iedereen is beter dan Lambiekquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, daar hebben we Marc van Hintum weer. Weggepest bij de NOS omdat hij toch niet een goede vervanger voor Lambiek bleek.
Eigenlijk wel sneu dat PSV maar 1200/1600 kaarten verkoopt. Ja leuk dat de nieuwe capaciteitsregels van de KNVB je dat toestaan, maar ze kunnen die overgebleven 400 tickets toch niet aan eigen fans verkopen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:43 schreef GGMM het volgende:
Mooi dat uitvak.
Treurig eigenlijk dat daar meer sfeer vandaan komt dan de rest van het stadion.
np, scheelt hoofdpijn, is toegestaan en je kan (als je dat wil) ook nog eens youtube filmpjes openen zonder er meteen naar te moeten kijkenquote:
Heeft wel epische gifjes opgeleverd.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Blom, de man die Strootgod rood gaf tegen Twente
Ik weet niet waarom maar ik irriteer me er altijd lichtelijk aanquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Rosales altijd met die minisokken.
Omdat die dingen voor vrouwen zijn misschien? Vrouwen en homo'squote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar ik irriteer me er altijd lichtelijk aan
Keek Strootman toen boos?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:45 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Heeft wel epische gifjes opgeleverd.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:45 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Heeft wel epische gifjes opgeleverd.
Ik kan daar ook niet tegen, autist too much.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar ik irriteer me er altijd lichtelijk aan
Ik draag ze ook hoorquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Omdat die dingen voor vrouwen zijn misschien? Vrouwen en homo's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |