SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Tarado op 08-02-2014 17:27:46 ]
donequote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De spoiler dient nog geüpdate te worden.
*geüpdatetquote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De spoiler dient nog geüpdate te worden.
Weer 90 minuten genieten van Depaytwitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 08-02-2014 om 17:33:50Volledige line-up: Zoet Arias Bruma Hendrix Willems Hiljemark Park Schaars Ruiz Locadia Depay #psvtwe reageer retweet
0-6, maar tegen beter weten in hoop je op een stunt.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:35 schreef GGMM het volgende:
Oh ja, Hendrix speelt.
Twente wint dit makkelijk.
Zo makkelijk scoort Twente ook weer niet, ik verwacht niet zo'n grote uitslagquote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
0-6, maar tegen beter weten in hoop je op een stunt.
Visser of Depaaai , moeilijke keuzequote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Weer 90 minuten genieten van Depaytwitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 08-02-2014 om 17:33:50Volledige line-up: Zoet Arias Bruma Hendrix Willems Hiljemark Park Schaars Ruiz Locadia Depay #psvtwe reageer retweet
Zal na 10 minuten wel naar z'n hamstrings grijpenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Beetje vreemd dat Ruiz al speelt. Die jongen moet je rustig brengen
Je bent gehektquote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:59 schreef Cavaliers het volgende:
Wat is er mis met FOK? De helft van de UI's, automatische updates en melding van quote werken niet.
Hoeveel borden heb je op?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaan ze hier nu ook al bazelen over de OWS
Als de koper hem ziet spelen haken ze ook snel af, moeilijke keuze.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:10 schreef Cavaliers het volgende:
Matavz staat op het punt verkocht te worden maar zit wel op de bank.Achterlijk idee.
Zou lachen zijn als hij zwaar geblesseerd raakt.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:10 schreef Cavaliers het volgende:
Matavz staat op het punt verkocht te worden maar zit wel op de bank.Achterlijk idee.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:11 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Zou lachen zijn als hij zwaar geblesseerd raakt.
zucht..quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:11 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Zou lachen zijn als hij zwaar geblesseerd raakt.
Het is banbaar om een addblocker te draaien op FOK.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:32 schreef Grifte het volgende:
[..]
Gewoon even refreshen en dan quoten.
Gaat toch niet je addblocker uitzetten
Serieus? Wat is dat voor onzin danquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is banbaar om een addblocker te draaien op FOK.
Ik ga gemakshalve van uit dat je hem nu uitzet.
Vind het wel terecht.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:37 schreef Grifte het volgende:
[..]
Serieus? Wat is dat voor onzin dan
Tja, ik heb het niet verzonnen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:37 schreef Grifte het volgende:
[..]
Gedeeltelijk, alleen die banners die je halve pagina in beslag nemen zijn gewoon extreem overdreven. De normale banners niet.quote:
Is toch algemeen bekend op FOK! manquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:37 schreef Grifte het volgende:
[..]
2-1 PSV.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Uhm, jongens, PSV Twente, Twente PSV, zeg het maar.
Geen idee, kan alle kanten op.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heb 'm altijd gebruikt, omdat je vaker op sites als deze van die banners krijgt die je hele scherm vullen, ja oprotten dan.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Is toch algemeen bekend op FOK! man
1-3 Twente.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik denk dat vooral het eerste doelpunt heel belangrijk is.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:40 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Geen idee, kan alle kanten op.
11 tegen 11, de bal is rond, 90 minuten.
De eerste 5 seconden na een refresh/pagina openen werkt alles nog, daarna sloopt FOK! alles wat werkt eruit als je addblock draaitquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:40 schreef Grifte het volgende:
[..]
Heb 'm altijd gebruikt, omdat je vaker op sites als deze van die banners krijgt die je hele scherm vullen, ja oprotten dan.
En tot dusver er nooit last van gehad. Ach dat niet automatisch refreshen en een half-werkbare quote knop valt wel te overleven.
Kun je nog wel eens gelijk in hebben. Als Ruiz nou even scoort in de 2e minuutquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat vooral het eerste doelpunt heel belangrijk is.
Eigen goal en vervolgens naar het uitvak rennenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kun je nog wel eens gelijk in hebben. Als Ruiz nou even scoort in de 2e minuut
Dan mag de rest van de selectie zijn benen op vierendertig plekken breken.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:42 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Eigen goal en vervolgens naar het uitvak rennen
Vandaar dat een Flashblocker afdoende is voor Fok!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gedeeltelijk, alleen die banners die je halve pagina in beslag nemen zijn gewoon extreem overdreven. De normale banners niet.
Ik dank u.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vandaar dat een Flashblocker afdoende is voor Fok!
Indrukwekkende UI heb je deze keer.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, daar hebben we Marc van Hintum weer. Weggepest bij de NOS omdat hij toch niet een goede vervanger voor Lambiek bleek.
Iedereen is beter dan Lambiekquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, daar hebben we Marc van Hintum weer. Weggepest bij de NOS omdat hij toch niet een goede vervanger voor Lambiek bleek.
Eigenlijk wel sneu dat PSV maar 1200/1600 kaarten verkoopt. Ja leuk dat de nieuwe capaciteitsregels van de KNVB je dat toestaan, maar ze kunnen die overgebleven 400 tickets toch niet aan eigen fans verkopen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:43 schreef GGMM het volgende:
Mooi dat uitvak.
Treurig eigenlijk dat daar meer sfeer vandaan komt dan de rest van het stadion.
np, scheelt hoofdpijn, is toegestaan en je kan (als je dat wil) ook nog eens youtube filmpjes openen zonder er meteen naar te moeten kijkenquote:
Heeft wel epische gifjes opgeleverd.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Blom, de man die Strootgod rood gaf tegen Twente
Ik weet niet waarom maar ik irriteer me er altijd lichtelijk aanquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Rosales altijd met die minisokken.
Omdat die dingen voor vrouwen zijn misschien? Vrouwen en homo'squote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar ik irriteer me er altijd lichtelijk aan
Keek Strootman toen boos?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:45 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Heeft wel epische gifjes opgeleverd.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:45 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik kan daar ook niet tegen, autist too much.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar ik irriteer me er altijd lichtelijk aan
Ik draag ze ook hoorquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Omdat die dingen voor vrouwen zijn misschien? Vrouwen en homo's
Ook een schitterende paint door deze kunstenaar.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:45 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Stuk of 22.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:48 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hoeveel oud-Feyenoorders staan er op het veld?
Die sportief hogerop wilde, en/of om de titel wilde spelenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:48 schreef Pizzakoppo het volgende:
Keihard sprinten voor een basisplekquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat wordt lachen gieren brullen op het WK
Castaignos, Bruma, Ebecilio?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:48 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dat doen ze bij Twente toch ook?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die sportief hogerop wilde, en/of om de titel wilde spelen
Blind verliest gegarandeerd het sprintduel.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Keihard sprinten voor een basisplek
Ik hoop dat Mark Marc die microfoon in z'n strot douwt.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik hoop dat Marc van Hintum een poliep op zijn stembanden krijgt.
De wens is de vader van de gedachtequote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Toch opvallend dat mensen een winst voor PSV voorspellen.
Ik ben er ook niet bepaald gerust op.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Er zijn altijd mensen die blind zijn voor de realiteit...quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ook niet, hele dag al gespannen. En dat heb ik zelden.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:50 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet bepaald gerust op.
hihiquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
We sturen wel een bloemetje.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als ze het niet op eigen kracht kunnen, moet je ze een handje helpen.
Klopt. Die haters hebben nog steeds het begin van het seizoen op hun netvlies staanquote:
Hij heeft gewoon een rotkop, haha.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:54 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Klopt. Die haters hebben nog steeds het begin van het seizoen op hun netvlies staan
Zonde.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kut heb ik de goal van Ariasgod gemist
Michel Jansen bepaald daar alles johquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij de coach was? Misschien toch eens zo'n band om de arm invoeren
Hahaquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn internet hapert.
Allemaal even lachen.
De mooiste kool die hij ooit heeft gemaakt.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kut heb ik de goal van Ariasgod gemist
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn internet hapert.
Allemaal even lachen.
Dit is pas zijn tweede kool in het betaald voetbal.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:55 schreef Pascalus het volgende:
[..]
De mooiste kool die hij ooit heeft gemaakt.
Hij dolde ze allemaal.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zal wel een schitterende dribbel zijn geweest van Ariasgod
8/10quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is nog een beetje waar ookquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan is de kans groot dat Pascalus gelijk heeft.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is pas zijn tweede kool in het betaald voetbal.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is pas zijn tweede kool in het betaald voetbal.
Hahaquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan je dat herhalen misschien?
Zijn daar ook beelden van?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het is nog een beetje waar ook
Hij kwam op, kapte naar binnen en schoot hem in de korte hoek.
Ja want Ajax hoeft er zelf niks voor te doenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:56 schreef Paxcon het volgende:
Twente en Vitesse gaan het Ajax wel heel makkelijk maken
Is er gelukkig meestal maar 1 per wedstrijd en we staan nog steeds 1-0 voor.quote:
Aah mag ik hem nog een keer zienquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zitten hier altijd wel mensen met gifjes.
Davy zal er zo wel een hebben.
Eerlijk is eerlijk, als je Groningen het hoofd kan bieden moet je wel een zeer grote kanshebber zijn.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:56 schreef Paxcon het volgende:
Ik word altijd een beetje verdrietig als ik zulke dingen lees.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:56 schreef Paxcon het volgende:
Ja preciesquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, als je Groningen het hoofd kan bieden moet je wel een zeer grote kanshebber zijn.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Barçavoetbal in het Philips-stadion.
Het wachten is op 'kampioen van de armoede'quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje verdrietig als ik zulke dingen lees.
Ik zeg ook altijd maar: "Groningen, koningen"quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja preciesVitesse hebben we uit op een punt gehouden en Twente wordt woensdag verslagen dus de kampioen is wel duidelijk.
Dat zeg ik ook elke dag.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik zeg ook altijd maar: "Groningen, koningen"
Dan komt het wel goed dus.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik zeg ook altijd maar: "Groningen, koningen"
Sporting Club de Philipsquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Barçavoetbal in het Philips-stadion.
Hoezo, als je als concurrentie punten laat liggen wordt het voor de andere kandidaat makkelijker om kampioen te worden. Deze kan ten gevolge hiervan punten laten liggen terwijl het anders zou worden ingehaald.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje verdrietig als ik zulke dingen lees.
Van zo'n zwakke competitie zou ik niet eens kampioen WILLEN worden!!!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het wachten is op 'kampioen van de armoede'
AZ heeft geen captain xdquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
AZ zonder Jóhannssón.
Beter.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:00 schreef Cavaliers het volgende:
Na een kwartier heeft Marc pas twee keer zijn bek opengetrokken.
Laten we dat in Louisnaam zo houdenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:00 schreef Cavaliers het volgende:
En er komt alleen maar onzin uit.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:00 schreef Cavaliers het volgende:
Mickey Mouse liekquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het wachten is op 'kampioen van de armoede'
Troost je, jou zal het ook nooit lukkenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Van zo'n zwakke competitie zou ik niet eens kampioen WILLEN worden!!!
Als mani en ik de kicksen aantrekken zijn de Eagles dit jaar nog kampioenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Troost je, jou zal het ook nooit lukken
Over 2 kansen gaat hij scoren.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:01 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Luc neemt de bal niet mee.![]()
Wachten op de 1-1.
Typisch ja.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:02 schreef TwenteFC het volgende:
En dan ook echt weer zo'n onmogelijke goal die 4x zo moeilijk is.
FOX heeft goed commentaarquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tadic scoort in een normale situatie.
Twente verliest.quote:
Het gras is wel lang inderdaad.quote:
quote:
17quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:05 schreef Heeinz het volgende:
Hey jongens mijn nieuwe highscore met Flappy Bird is 73, hoe staat het bij jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |