Je ziet toch dat ze een foto maakt?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Serieus, hier staat geen NOS aan.
Erben zelf, op een of andere manier.quote:
Dat was Koen Verweijquote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:21 schreef vuvuzela het volgende:
kwam hij met zijn vriendin aanfietsen?
Ik hoorde het ook, bij Bob denk ik altijd dat hij het niet zo bedoelt maar dat alles wat hij zegt er onhandig uit komt.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Bob de Jong die toegeeft dat 'ie z'n landgenoten een griepje toewenst![]()
en dat zeg jijquote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:19 schreef Arcee het volgende:
[..]
Je vergeet I.R.Baboon, die vreet stats van volslagen onbekenden.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Mijn nichtje heeft een van de 2 gedate
ziek van Bobquote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Eerlijk, prima.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Kneusquote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik hoop dat ze in een Russische cel zitten en pas na de spelen weer losgelaten worden.quote:
Dat was vrij chanantquote:
Kun je tijdens de 1500 vrij eerst naar 3 series spartelende kleuters kijken jaquote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarom is schaatsen inderdaad zeer onaantrekkelijk. Bij het zwemmen heb je nog series...
Ik denk dat bijna iedere sporter dat wel doet.quote:
Ja, heel eerlijk. En daarom mocht 'ie ook niet de vlag dragen, omdat 'ie een smerig stuk vreten is. Ook eerlijkquote:
Ik ben er bang voor dat hij het allemaal wel rot bedoeld... zelfde met dat brons in Vancouver na de foute wissel van Sven... dat had ook een tikkie terughoudender gekund in mijn ogenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:22 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik hoorde het ook, bij Bob denk ik altijd dat hij het niet zo bedoelt maar dat alles wat hij zegt er onhandig uit komt.
Ja en toen Sven de verkeerde baan in reed, werd 'ie ook per ongeluk een beetje te enthousiast... volgens mij is het gewoon een grote hufter, niks meer of minder.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:22 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik hoorde het ook, bij Bob denk ik altijd dat hij het niet zo bedoelt maar dat alles wat hij zegt er onhandig uit komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |