Hij moet buiten de top 10 eindigen voor de Nostradamusquote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:18 schreef marcodej het volgende:
Seppe Smits nu op de Belg. Nog niet gezien.
Mijn nichtje heeft een van de 2 gedatequote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:18 schreef Revanches het volgende:
Erben en Rintje lijken wel een homo stel
Je vergeet I.R.Baboon, die vreet stats van volslagen onbekenden.quote:
Serieus, hier staat geen NOS aan.quote:
twitter:SchaatsStats twitterde op zaterdag 08-02-2014 om 13:04:12Familie van Kim heeft flink gewed op Head-to-Head weddenschap Kim-Williamson. Matchfixing in het #schaatsen #os2014 reageer retweet
Hij is bijna net zo erg als jijquote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:19 schreef Arcee het volgende:
[..]
Je vergeet I.R.Baboon, die vreet stats van volslagen onbekenden.
Wat is Rintje klein.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:18 schreef Remzz het volgende:
Bob gaat ook nog praten zo lijkt het
[ afbeelding ]
Je ziet toch dat ze een foto maakt?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Serieus, hier staat geen NOS aan.
Erben zelf, op een of andere manier.quote:
Dat was Koen Verweijquote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:21 schreef vuvuzela het volgende:
kwam hij met zijn vriendin aanfietsen?
Ik hoorde het ook, bij Bob denk ik altijd dat hij het niet zo bedoelt maar dat alles wat hij zegt er onhandig uit komt.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Bob de Jong die toegeeft dat 'ie z'n landgenoten een griepje toewenst![]()
en dat zeg jijquote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:19 schreef Arcee het volgende:
[..]
Je vergeet I.R.Baboon, die vreet stats van volslagen onbekenden.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Mijn nichtje heeft een van de 2 gedate
ziek van Bobquote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Bob de Jong die toegeeft dat 'ie z'n landgenoten een griepje toewenst![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |