abonnement Unibet Coolblue
pi_136462443
Mauw.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_136462637
Mijnese zijn heel lief hoor. .


♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_136465969
Yoyo.

Lieve foto, Vicky.

Ik zit hier te wachten op een offerte voor een verbouwing. Ik krijg er de zenuwen van :') :P .
pi_136466306
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 12:53 schreef Groofsken-jeweetwel het volgende:
Yoyo.

Lieve foto, Vicky.

Ik zit hier te wachten op een offerte voor een verbouwing. Ik krijg er de zenuwen van :') :P .
Jay! Spannend!!
pi_136466397
Echt, als het doorgaat spring ik een gat in de lucht. Dat was mijn laatste grote pijnpunt hier in huis, die te kleine woonkamer.
  zaterdag 8 februari 2014 @ 13:25:57 #6
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_136466939
Ik hoop voor je dat het gaat lukken, Groofsken!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_136467683
Thanks, ik ook!

Al zie ik ook wel op tegen zo'n grote verbouwing hoor. Had ik maar gewoon het geld om dan even twee weken in een huisje te gaan bivakkeren. Het zal wel weer bikkelen worden.
pi_136468001
Volgens mij kan het doorgaan!

Woehoei!
  zaterdag 8 februari 2014 @ 13:55:54 #9
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_136468067
*O*

En misschien kan je een midweekje ergens goedkoop terecht? Scheelt toch alweer iets.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_136468335
Hmm, ja, ik denk het niet. Maar we zullen zien. Stap voor stap. (Niet mijn beste eigenschap, ik loop in mijn hoofd altijd al ver op de zaken vooruit :@ ).

Maar het bedrag van de offerte past in de ruimte die ik volgens mij nog heb, hypotheektechnisch gezien, en dat is stap 1 *O* .
pi_136468616
Super Groofs
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_136473167
quote:
8s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 08:51 schreef Joene het volgende:

[..]

Bram is allergisch voor katten net als zn papa , en vannacht dus onwijs benauwd en alles onder het snot , vervelend voor hem.
Ach, wat rot! Inderdaad gauw even afspraak maken met ha. Of kun je voor zoiets in het weekend niet terecht?
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_136473645
Groofs, wat tof! Waarvoor heb je een offerte aangevraagd?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_136473905
Uitbouwen naast de keuken. De keuken wordt dan opengebroken. Alles wordt gestuct en geverfd. Er komt een nieuwe vloer in de keuken en in de hele woonkamer straks. En openslaande deuren naar de tuin O+ .

*O*

Oh, en ook een hele nieuwe hoekkeuken! :o *O* *O* *O* ^O^ *;

[ Bericht 44% gewijzigd door Groofsken-jeweetwel op 08-02-2014 16:36:06 ]
pi_136474017
Mijn dochter is vanochtend gevallen. Ze heeft pijn aan haar voet maar kan alles gewoon bewegen en ook zelfs lopen/ rennen. Maar soms (net bv toen ze opstond van de bank) gaat ze er verkeerd op staan en zakt ze echt in elkaar van de pijn. Wat zouden jullie doen? Huisartsenpost bellen? Of gewoon nog even aankijken.
pi_136474123
Wat een heerlijk vooruitzicht, Groofs <3 jullie geweldige huisje en dan net dat beetje groter! Heerlijk!

Als ze alles kan bewegen en gewoon kan lopen en rennen, zou ik het even aankijken, denk ik.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_136474236
Wel ten koste van de achtertuin. Maar die is toch alleen maar om te eten en voor badjes. Ze spelen meestal vóór.

En ik heb ech een supersfeertje uitgekozen al (kwa nieuwe keuken en tegeltjes).
  zaterdag 8 februari 2014 @ 16:40:33 #18
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_136474322
Het klinkt echt heel goed, Groofsken. Welke kleur wordt je keuken en tegeltjes?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_136474370
Het wordt een landelijke keuken van Ikea (wit of gebroken wit). En het vloertje wordt geblokt: Wit met warm oranje.
pi_136474431
Ik heb hier nog zo'n huurhuis keukenblokje. Klein en goedkoop. Het wordt groot, met veel blad en lades enzo en alles ingebouwd. Ik had dat voor mezelf niet durven dromen, weet je dat.

En onze keuken/badkamer is een soort caravan-aanbouw. Ik za niet voor me hoe ik daarnaast een echt huis zou moeten uitbouwen. Totdat ik bij mensen in de straat ben gaan kijken en zag dat ook een caravan blijkbaar open te breken is. :P

En er komt een doorkijkgat, vanuit het keukengedeelte naar de kamer O+ . En de uitbouw wordt dan eetkamer/keuken.
  zaterdag 8 februari 2014 @ 16:44:34 #21
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_136474459
Groofsken, heb je de keuken van Ikea al gekocht?
Want per 2 juni wordt de huidige (Faktum) keukenserie vervangen voor de nieuwe keukenserie (Metod), en dat is niet alleen een aanpassing in het uiterlijk maar ook van de maatvoering.

Overigens betekent dat wel dat de huidige serie in de uitverkoop gaat, dat zou vanaf week 10 zijn ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_136474477
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 16:34 schreef miss_sly het volgende:
Wat een heerlijk vooruitzicht, Groofs <3 jullie geweldige huisje en dan net dat beetje groter! Heerlijk!

Als ze alles kan bewegen en gewoon kan lopen en rennen, zou ik het even aankijken, denk ik.
Ja, dat is mijn eerste gedachte ook. Even aankijken.
pi_136474491
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 16:44 schreef Leandra het volgende:
Groofsken, heb je de keuken van Ikea al gekocht?
Want per 2 juni wordt de huidige (Faktum) keukenserie vervangen voor de nieuwe keukenserie (Metod), en dat is niet alleen een aanpassing in het uiterlijk maar ook van de maatvoering.

Overigens betekent dat wel dat de huidige serie in de uitverkoop gaat, dat zou vanaf week 10 zijn ;)
Kijk! :o
Als het goed is, gebeurt alles nog vóór de zomer.
  zaterdag 8 februari 2014 @ 16:47:29 #24
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_136474531
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 16:45 schreef Groofsken-jeweetwel het volgende:

[..]

Kijk! :o
Als het goed is, gebeurt alles nog vóór de zomer.
Dan zou je even kunnen bedenken wat je op de lange duur wilt; kunnen aanpassen/aanvullen of heb je juist de oneven maten nodig die Faktum wel voert en Metod straks niet meer, dan zou je juist even moeten zorgen dat je met korting spul koopt (en desnoods opslaan als je de mogelijkheid daartoe hebt).
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_136474533
Ze geeft veel pijn aan, maar ze is nogal kleinzerig, dus dat nam ik niet zo heel serieus Totdat ze dus in elkaar zakte. Dat is nu twee keer gebeurd. Tussendoor kan ze wel gewoon lopen en rennen. Dus blijkbaar alleen in een bepaalde houding veel pijn.
pi_136474569
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 16:47 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dan zou je even kunnen bedenken wat je op de lange duur wilt; kunnen aanpassen/aanvullen of heb je juist de oneven maten nodig die Faktum wel voert en Metod straks niet meer, dan zou je juist even moeten zorgen dat je met korting spul koopt (en desnoods opslaan als je de mogelijkheid daartoe hebt).
Ja precies. Goed om te weten dus. Thanks! ^O^
  zaterdag 8 februari 2014 @ 16:49:26 #27
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_136474585
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 16:47 schreef Groofsken-jeweetwel het volgende:
Ze geeft veel pijn aan, maar ze is nogal kleinzerig, dus dat nam ik niet zo heel serieus Totdat ze dus in elkaar zakte. Dat is nu twee keer gebeurd. Tussendoor kan ze wel gewoon lopen en rennen. Dus blijkbaar alleen in een bepaalde houding veel pijn.
Kun je haar op de bank laten liggen met een pootje omhoog of gaat dat m niet worden voor het serieus verbonden is?

Dat zou je ook nog kunnen doen, met gevoel voor drama de boel verbinden zodat ze iig wat rust neemt ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 8 februari 2014 @ 16:49:55 #28
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_136474599
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 16:48 schreef Groofsken-jeweetwel het volgende:

[..]

Ja precies. Goed om te weten dus. Thanks! ^O^
K&W / IKEA - Deel 87 - Met weer veel nieuws
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_136474617
Nope, ze heeft geen rust in haar kont. Gevoel voor drama heeft ze wel, dus ik zou dat kunnen proberen. Alleen lijkt het wel wat dik, dus dacht ik maar beter niks te verbinden zelf?
  zaterdag 8 februari 2014 @ 16:51:48 #30
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_136474648
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 16:50 schreef Groofsken-jeweetwel het volgende:
Nope, ze heeft geen rust in haar kont. Gevoel voor drama heeft ze wel, dus ik zou dat kunnen proberen. Alleen lijkt het wel wat dik, dus dacht ik maar beter niks te verbinden zelf?
Er al ijs op gehad om het te koelen en de zwelling tegen te gaan?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_136474661
Ik ga maar eens even koken in mijn nu nog kleine keukentje :P
pi_136474678
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 16:51 schreef Leandra het volgende:

[..]

Er al ijs op gehad om het te koelen en de zwelling tegen te gaan?
Wel gekoeld, maar met stromend lauw water. Geen ijs. Twee keer 10 minuutjes.
  zaterdag 8 februari 2014 @ 16:53:35 #33
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_136474696
Jij zat toch in het zuiden ergens? (voor mij is alles onder de rivieren "het zuiden" :+ )
Ikea België heeft nu al 20% korting, maar dat is denk ik een beetje te vroeg voor je als je net de offertes voor de klus binnenkrijgt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_136474745
Ja hoor, Zuiden. Ik vermoed dat de bouw over een week of vier à vijf gaat beginnen.
  zaterdag 8 februari 2014 @ 16:57:14 #35
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_136474804
Dan zou ik even goed overwegen wat je mogelijkheden en wensen zijn.... want 15 of 20% zal best een flink bedrag zijn, helemaal als de apparatuur er in België ook onder valt, maar ik heb geen idee of dat dezelfde aansluitwaardes heeft als Nederlandse apparaten.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_136476502
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 16:55 schreef Groofsken-jeweetwel het volgende:
Ja hoor, Zuiden. Ik vermoed dat de bouw over een week of vier à vijf gaat beginnen.
Zo snel al! Leuk man!
pi_136478538
2 tips. Lades ipv deurtjes. En als het kan en (financieel) past 2 ovens/magnetrons
pi_136478555
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 16:55 schreef Groofsken-jeweetwel het volgende:
Ja hoor, Zuiden. Ik vermoed dat de bouw over een week of vier à vijf gaat beginnen.
Dat is snel! Heb jij je huis nog eerder klaar dan wij :D
Ik ben heel benieuwd hoe het wordt. Het klinkt heel fijn, wat je beschrijft.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_136479392
Er komen twee kastjes met lades. En een afwasmachine! *O* De rest blijft deurtjes. Ik heb een goede magnetron, die gaat ook niet ingebouwd worden. Maar wel gasfornuis met oven en koel-vriescombi en dus die afwasmachine.

Enne, het is niet eerder klaar hoor. We gaan het in twee étappes doen. In de hoop dat we gewoon kunnen blijven leven hier. Dus eerst de aanbouw/keuken en dan de woonkamermuren en vloer. Als ik makkelijk twee weken weg had gekund dan hadden ze het in één keer kunnen doen. Streven is nu een week of 8 à 10 in totaal. Levertijd van een aantal dingen (openslaande deuren oa) is de grootste wachtpost.
pi_136479527
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 18:59 schreef amaranta het volgende:
2 tips. Lades ipv deurtjes. En als het kan en (financieel) past 2 ovens/magnetrons
Wij hebben geen magnetron in de nieuwe keuken. We gebruiken het nooit, en ik heb er in dit huis ook nooit een gemist. We hebben dadelijk wel een qooker en een stoomoven. En een gewone oven, uiteraard!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_136479660
En ik zie er tegelijkertijd ook enorm tegenop. Ik vind niks zo erg als alles in dozen moeten doen, van zijn plek halen, etc... :r

Maar ik wil zo graag een wat grotere woonkamer dat ik het er toch maar weer voor over heb. Verstand op nul enzo. Alle eerdere verbouwingen hebben ook steeds zoveel woongenot opgeleverd.
pi_136479692
Wanneer is jullie streven om over te gaan Miss?
pi_136479983
April. Zoals het er nu uitziet ergens half april, denk ik. En dan eind april deze woning leeg opleveren. Hebben we wel lang dubbele kosten, maar maart in het nieuwe huis gaan we niet redden met alles wat er gedaan moet worden. Dus dan maar op ons gemak en pas in april verhuizen.

Zo'n verbouwing is ook niet fijn, en uit dozen leven zeker niet, maar je weet inderdaad dat het je zoveel oplevert!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_136480100
Je mag zo vaak hier komen eten als je wilt. En een keer logeren (jij mag bij hoge uitzondering mee ;) ) mag ook hoor.
pi_136480121
Groofsken dus.
Voordat ik straks project X hier heb
pi_136480171
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 19:25 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Wij hebben geen magnetron in de nieuwe keuken. We gebruiken het nooit, en ik heb er in dit huis ook nooit een gemist. We hebben dadelijk wel een qooker en een stoomoven. En een gewone oven, uiteraard!
Wij hebben nu een losse in de bijkeuken gezet. Als ik het over mocht doen dan zaten er nu 2 ingebouwd. Stoom oven mis ik dan weer niet.
Wij drinken elke dag warme melk. Ik warm het altijd op in de magnetron
pi_136480299
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 19:45 schreef amaranta het volgende:

[..]

Wij hebben nu een losse in de bijkeuken gezet. Als ik het over mocht doen dan zaten er nu 2 ingebouwd. Stoom oven mis ik dan weer niet.
Wij drinken elke dag warme melk. Ik warm het altijd op in de magnetron
Mja, er is niets wat de magnetron kan, dat ik niet kan zonder. Melk opwarmen kan in een pannetje, spullen ontdooien moeten we wat beter plannen, maar dat lukt ook prima. Nee, van onze vorige keuken gebruikten we van de combi-magnetron eigenlijk alleen de oven.
Ik ga ervan uit dat je een stoomoven niet mist, omdat je die nog niet hebt gehad. Ik mis het ook nog niet, maar ik verheug me wel op het gebruik ervan.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_136480432
Dat is ook wel zo hoor. Idem met de quoker. Mis hem niet ;) omdat ik niet beter weet

Achja, ieder z'n ding toch?
pi_136480523
Iemand nog Netflixtips? N. kijkt sinds kort Dexter mee, dus dat kan ik niet meer alleen kijken.
pi_136480609
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 19:54 schreef -Spring het volgende:
Iemand nog Netflixtips? N. kijkt sinds kort Dexter mee, dus dat kan ik niet meer alleen kijken.
Unsere vater, unsere mutter.(over de oorlog)
Orange is the New black (heel goed!!)

Meer volg ik momenteel niet
pi_136480614
Ben nu Sherlock aan het kijken, dat is wel leuk.

Unser vater, unser muter heb ik ook gezien, goede serie idd,
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_136480646
Lief Amaranta!

En weet je, dat eten, misschien doe we dat wel in de week dat de keuken geplaatst wordt. Misschien wel heel erg fijn! maa slapen is dan weer niet nodig. Boven blijft gelukkig alles rustig en fijn!

En wat betreft al die keukenluxe... weet je, ik ben echt helemaal niks aan luxe gewend. Ik sta drie keer per dag af te wassen nog. Elke ladekastje is al geweldig :P .
pi_136480650
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 19:54 schreef -Spring het volgende:
Iemand nog Netflixtips? N. kijkt sinds kort Dexter mee, dus dat kan ik niet meer alleen kijken.
Downtown Abbey
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_136480682
Vanavond begint een vierdelige serie over de slavernij in Suriname, een film. Geschiedenis mensen. Kijken!
pi_136480702
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 19:56 schreef amaranta het volgende:

[..]

Unsere vater, unsere mutter.(over de oorlog)
Orange is the New black (heel goed!!)

Meer volg ik momenteel niet
Die eerste had m'n schoonvader het laatst ook al over.

En de tweede staat toevallig voor mn neus. Eens kijken!
pi_136480710
Lekker Miss, dan zitten jullie ook fijn voor de zomer op je nieuwe stekje.
pi_136480845
Die van Orange is echt leuk. Kan niet wachten op seizoen 2. Dat komt in de zomer denk ik.
Die andere heb ik pas 1 deel van gezien.
pi_136480879
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 20:02 schreef amaranta het volgende:
Die van Orange is echt leuk. Kan niet wachten op seizoen 2. Dat komt in de zomer denk ik.
Die andere heb ik pas 1 deel van gezien.
Hij staat op! :D
pi_136480909
Hé, das die gozer van american pie.
pi_136480930
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 19:59 schreef Groofsken-jeweetwel het volgende:
Lekker Miss, dan zitten jullie ook fijn voor de zomer op je nieuwe stekje.
Ja! Met tuin, waar ik nog een ontwerp voor moet maken. Pfff, valt nog niet mee. En dan met schuifpui O+
Ik verheug me er ontzettend op!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 8 februari 2014 @ 20:06:08 #62
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_136480958
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 19:54 schreef -Spring het volgende:
Iemand nog Netflixtips? N. kijkt sinds kort Dexter mee, dus dat kan ik niet meer alleen kijken.
Lie to me <3 en Orange is the new black idd.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_136480961
Wij vinden Orange is the new black niet zo, maar zijn niet verder gekomen dan deel 1. Dus geen idee hoe leuk het nog wordt. Breaking bad lijkt wel goed te vallen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_136481003
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 20:06 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Lie to me <3 en Orange is the new black idd.
O ja, Lie to me vond ik ook tof!

Staat Fringe er ook op? Dat vond ik ook goed.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_136481020
Hij begint iig als een Nederlandse film. Seks, een scheet en een wc.
  zaterdag 8 februari 2014 @ 20:09:05 #66
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_136481082
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 20:06 schreef miss_sly het volgende:
Wij vinden Orange is the new black niet zo, maar zijn niet verder gekomen dan deel 1. Dus geen idee hoe leuk het nog wordt. Breaking bad lijkt wel goed te vallen.
ik ben begonnen met een reuma-aanval een keer 's nachts. :') heb het daarna alleen tijdens infusen gezien. Ik blijf er dus niet voor thuis, hang al maanden bij aflevering 7. :D dus zoveel doet het mij ook niet,

Lie to me vind ik echt geweldig, maar weet niet of dit komt omdat mijn jongens het zo leuk vinden,
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_136481151
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 19:54 schreef -Spring het volgende:
Iemand nog Netflixtips? N. kijkt sinds kort Dexter mee, dus dat kan ik niet meer alleen kijken.
Forbrydelsen
Orange is the new black
Weeds
Orphan Black
Lilyhammer
Breaking bad
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_136481259
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 19:54 schreef -Spring het volgende:
Iemand nog Netflixtips? N. kijkt sinds kort Dexter mee, dus dat kan ik niet meer alleen kijken.
Lilyhammer
pi_136481553
Waar gaat lilyhammer over?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_136481582
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_136481735
quote:
OK, staat op de lijst!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_136481794
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 20:09 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

ik ben begonnen met een reuma-aanval een keer 's nachts. :') heb het daarna alleen tijdens infusen gezien. Ik blijf er dus niet voor thuis, hang al maanden bij aflevering 7. :D dus zoveel doet het mij ook niet,

Lie to me vind ik echt geweldig, maar weet niet of dit komt omdat mijn jongens het zo leuk vinden,
Ik vind Lie to me echt heel leuk. Ik ben eigenlijk ook wel echt fan van die actrice die zijn assistente speelt. En hij is ook echt leuk, ook al is het ook wel een rotzak.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_136481825
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 20:24 schreef miss_sly het volgende:

[..]

OK, staat op de lijst!
Ik vond hem in het begin niet zo (heb ik wel vaker ;) ) maar daarna echt geweldig..beetje zwarte humor soms vond ik hem..en sowieso die lekkere Noorse mannen :9
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zaterdag 8 februari 2014 @ 20:37:06 #74
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_136482246
Forbrydelsen is ook geweldig ja. Maar die leende ik al eens van de wereldbibliotheek O-) ik weet verder dus niet zo goed wat er op Netflix staat :@
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_136482371
Wij hebben The Killing gekeken ipv Fobrydelsen en dat vind ik ook echt een aanrader!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_136482415
Waarom eigenlijk Miss? niet de origineel?
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_136482510
We waren daar al aan begonnen voor we van het origineel hoorden, en we vonden het erg goed. Waarom dan switchen?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_136482584
Oh ok! was gewoon nieuwsgierig!
Hier was het mijn man die ermee kwam, ik kende het niet en de remake ook niet.
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_136482656
De Amerikaanse versie is ook echt goed, fijne acteurs ook. We hebben daar laatst ook het derde seizoen van gekeken, was ook weer top.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_136482693
Ik vind het grappig dat het daar nagemaakt was omdat amerikanen geen ondertiteling zouden kunnen lezen :D
Op de BBC is het gewoon in het Deens op tv geweest.
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zaterdag 8 februari 2014 @ 20:50:10 #81
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_136482742
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 20:40 schreef miss_sly het volgende:
Wij hebben The Killing gekeken ipv Fobrydelsen en dat vind ik ook echt een aanrader!
wij zijn per ongeluk aan de amerikaanse begonnen en ik vond het dus echt niks. Of in ieder geval kon het voor mij niet in de schaduw staan van de Deense.

De sfeer enzo.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_136482784
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 20:49 schreef bitterend het volgende:
Ik vind het grappig dat het daar nagemaakt was omdat amerikanen geen ondertiteling zouden kunnen lezen :D
Op de BBC is het gewoon in het Deens op tv geweest.
Haha, ja, in Amerika maken ze het na, en Duitsland synchroniseren ze het na :P
De rest van de wereld kan prima ondertitels lezen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_136482863
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 20:50 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

wij zijn per ongeluk aan de amerikaanse begonnen en ik vond het dus echt niks. Of in ieder geval kon het voor mij niet in de schaduw staan van de Deense.

De sfeer enzo.
O, grappig.
Ik wil de Deense nog wel eens kijken, hoor. Zeker nu we onlangs The Bridge hebben gekeken. Geweldig ook! I O+ Saga!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_136482865
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 20:50 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

wij zijn per ongeluk aan de amerikaanse begonnen en ik vond het dus echt niks. Of in ieder geval kon het voor mij niet in de schaduw staan van de Deense.

De sfeer enzo.
We keken soms 3 afleveringen op 1 avond zo spannend het was!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zaterdag 8 februari 2014 @ 20:56:58 #85
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_136483010
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 20:53 schreef bitterend het volgende:

[..]

We keken soms 3 afleveringen op 1 avond zo spannend het was!
wij ook! Serie 2 moesten we nog 4 afleveringen de avond voor we op vakantie gingen. En we moesten om 3.30 op. :') nou ja, weinig slaap is ook slaap.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_136483621
Dat hadden we met Luther ook!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_136483707
Ja!!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zaterdag 8 februari 2014 @ 23:43:42 #88
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_136489472
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 19:54 schreef -Spring het volgende:
Iemand nog Netflixtips? N. kijkt sinds kort Dexter mee, dus dat kan ik niet meer alleen kijken.
The bridge, Lost, How I met your mother, little brittain, breaking bad..
Ik kom tijd te kort om alles te kijken wat ik wil zien :D
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_136489855
Orange is the new black!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 10 februari 2014 @ 09:47:11 #90
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_136538722
Mogguh.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  maandag 10 februari 2014 @ 10:11:23 #91
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
  maandag 10 februari 2014 @ 10:24:34 #92
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_136539475
Mogguh :O

Ik moet mn huis schoonmaken, maar ik heb er zó geen zin in :')

Eerst maar een bakkie koffie c_/
  maandag 10 februari 2014 @ 10:34:14 #93
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_136539664
Ik keek rond kerst toen ik ziek op bed lag veel Net5 en daar kwam toen veel reclame voor bij voor Hart of Dixie (hier heet het geloof ik Dr. Zoe Hart). In een vlaag van 'eens zien wat het is' heb ik toen de hele serie 1 gedownload en ik vind het heerlijk! :D O+ Luchtige serie over de beslommeringen in een klein stadje in het zuiden van de VS. Nothing fancy, gewoon kijkvoer. :)
***
  maandag 10 februari 2014 @ 10:41:41 #94
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_136539814
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 10:34 schreef Brighteyes het volgende:
Ik keek rond kerst toen ik ziek op bed lag veel Net5 en daar kwam toen veel reclame voor bij voor Hart of Dixie (hier heet het geloof ik Dr. Zoe Hart). In een vlaag van 'eens zien wat het is' heb ik toen de hele serie 1 gedownload en ik vind het heerlijk! :D O+ Luchtige serie over de beslommeringen in een klein stadje in het zuiden van de VS. Nothing fancy, gewoon kijkvoer. :)
Fijne tips hier ^O^
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_136539914
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 10:41 schreef laziness het volgende:

[..]

Fijne tips hier ^O^
nou! Dat! Thanks! Ik ga ze ff opschrijven.
  maandag 10 februari 2014 @ 11:03:14 #96
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_136540461
En het hoofd boeit me niet zo, maar dit beeld komt regelmatig voor. Ook niet vervelend om tegenaan te kijken. ;)

***
pi_136540672
Ik hou niet zo van zulke strakke lijven… Je hebt niets om aan vast te houden.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_136540698
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 11:09 schreef Ticootje het volgende:
Ik hou niet zo van zulke strakke lijven… Je hebt niets om aan vast te houden.
Nou, ik kan wel iets bedenken. :9
pi_136540722
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2014 11:10 schreef -Spring het volgende:

[..]

Nou, ik kan wel iets bedenken. :9
:Y
  maandag 10 februari 2014 @ 11:11:54 #100
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_136540727
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 11:09 schreef Ticootje het volgende:
Ik hou niet zo van zulke strakke lijven… Je hebt niets om aan vast te houden.
Geeft niet, hij is sterk genoeg om jou in elke positie vast te kunnen houden. Das genoeg joh 8-)
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_136540729
Het is leuk om naar te kijken maar niet om op te batsen..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_136540737
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2014 11:11 schreef Saffier het volgende:

[..]

Geeft niet, hij is sterk genoeg om jou in elke positie vast te kunnen houden. Das genoeg joh 8-)
Ja ik heb genoeg houvast ja.. Sowieso..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 10 februari 2014 @ 11:12:41 #103
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_136540749
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 11:12 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ja ik heb genoeg houvast ja.. Sowieso..
Dat zal vast wel meevallen bij jou! :D
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  maandag 10 februari 2014 @ 11:12:48 #104
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_136540753
Ik val niet zo op de sportschool-look.
Dat je er afziet dat het uren kost om in die vorm te blijven. Ik vraag me dan altijd af of je niet iets nuttigs had kunnen doen in die tijd. Werken ofzo. :P

Maar niks mis met een sportieve bouw op zich.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_136540788
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 11:12 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik val niet zo op de sportschool-look.
Dat je er afziet dat het uren kost om in die vorm te blijven. Ik vraag me dan altijd af of je niet iets nuttigs had kunnen doen in die tijd. Werken ofzo. :P

Maar niks mis met een sportieve bouw op zich.
Een man die meer tijd met zn uiterlijk bezig is dan jijzelf zeg maar. Dat je in de ochtend moet vechten om een plekje voor de spiegel omdat je ook je mascara even snel wilt doen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 10 februari 2014 @ 11:14:25 #106
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_136540809
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2014 11:11 schreef Saffier het volgende:

[..]

Geeft niet, hij is sterk genoeg om jou in elke positie vast te kunnen houden. Das genoeg joh 8-)
Volgens mij zijn die spieren niet per se sterk. Je kan beter iemand treffen die zwaar lichamelijk werk doet.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  maandag 10 februari 2014 @ 11:14:55 #107
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_136540829
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 10:24 schreef PureEvil het volgende:
Mogguh :O

Ik moet mn huis schoonmaken, maar ik heb er zó geen zin in :')

Eerst maar een bakkie koffie c_/
Ik heb me het weekend uitgeleefd nadat ik ergens op visite was geweest waarna ik onmiddellijk mezelf in een chloorbad wilde laten weken om ooit weer schoon te worden :r zó smerig :X
Ik moet alleen de puntjes op de i zetten, maar nu hollen naar mijn werk!

[ Bericht 0% gewijzigd door Saffier op 10-02-2014 14:31:56 (autocorrect verbeteren) ]
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  maandag 10 februari 2014 @ 11:15:17 #108
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_136540843
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 11:13 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Een man die meer tijd met zn uiterlijk bezig is dan jijzelf zeg maar. Dat je in de ochtend moet vechten om een plekje voor de spiegel omdat je ook je mascara even snel wilt doen.
Haha ja, zulke ja.
Met als ultieme afknapper geföhnd haar. :X echt. Verskrikkelijk!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_136540860
Toen ik N leerde kennen was ie ook zo gespierd. O+ zat ie vier keer per week in de sportschool. Nu studeert ie. ;( ;)
  maandag 10 februari 2014 @ 11:15:50 #110
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_136540861
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2014 11:14 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Volgens mij zijn die spieren niet per se sterk. Je kan beter iemand treffen die zwaar lichamelijk werk doet.
Hè laat mijn fantasie nou heel joh!

;-)
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_136540913
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 11:15 schreef -Spring het volgende:
Toen ik N leerde kennen was ie ook zo gespierd. O+ zat ie vier keer per week in de sportschool. Nu studeert ie. ;( ;)
En heeft hij een bierbuik?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_136540952
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2014 11:14 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Volgens mij zijn die spieren niet per se sterk. Je kan beter iemand treffen die zwaar lichamelijk werk doet.
Die spieren je in de sportschool oppompt zijn getraind dat je in een korte tijd veel kracht hebt. Uithoudingsvermogen is wat anders.

Dus of de spannende sex waarbij hij je op elke manier kan ondersteunen moet niet meer dan 5 minuten duren, of je hebt er niet veel aan behalve dat het er voor veel vrouwen aantrekkelijk uitziet.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_136540959
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 11:17 schreef Ticootje het volgende:

[..]

En heeft hij een bierbuik?
dat valt wel mee. Hij heeft van zichzelf al wel een gespierde bouw en is vrij sterk. Er zit alleen wat meer vet omheen nu. Maar da's wel evenredig verdeeld.
pi_136540971
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2014 11:19 schreef -Spring het volgende:

[..]

dat valt wel mee. Hij heeft van zichzelf al wel een gespierde bouw en is vrij sterk. Er zit alleen wat meer vet omheen nu. Maar da's wel evenredig verdeeld.
En hoe lang moet hij nog studeren? :+
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 10 februari 2014 @ 11:20:39 #115
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_136540992
Mja... als ik naar luchtig kijkvoer kijk dan mag daar wmb ook wel wat van dit soort eyecandy bij. F. hoeft er van mij helemaal niet zo bij te lopen en of zo'n kerel 's ochtends zijn haar föhnt kan me eerlijk gezegd ook gestolen worden. :s)
***
  Moderator maandag 10 februari 2014 @ 11:21:37 #116
5428 crew  miss_sly
pi_136541027
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 11:15 schreef -Spring het volgende:
Toen ik N leerde kennen was ie ook zo gespierd. O+ zat ie vier keer per week in de sportschool. Nu studeert ie. ;( ;)
Veranderde prioriteiten :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_136541109
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 11:20 schreef Ticootje het volgende:

[..]

En hoe lang moet hij nog studeren? :+
Tot eind dit jaar. En vanaf april alleen nog afstuderen, dus geen colleges meer.

ik vraag me alleen af of het ooit nog zo wordt als voorheen. :P Vraag me af of ie überhaupt nog gaat sporten. Mss tennissen oid, maar niet meer naar de sportschool, vermoed ik.
pi_136541242
Zijn er echt mannen die hun haar föhnen?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 10 februari 2014 @ 11:29:19 #119
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_136541259
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 11:28 schreef Ticootje het volgende:
Zijn er echt mannen die hun haar föhnen?
Ik ken ze niet.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_136541290
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2014 11:29 schreef Saffier het volgende:

[..]

Ik ken ze niet.
Ik vraag me ook meteen af waarom… Als je daarna gel in je haar zou doen heb je toch ook voor niets geföhnd? Of doen ze er dan haarlak in ofzo? :')
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 10 februari 2014 @ 11:50:25 #121
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_136541927
Dan doe je toch de gel er voor het fohnen in? Of haarlak idd.

Over haar gesproken, hoe is het met jouw haar Tico? Is die behandeling goed bevallen?
  maandag 10 februari 2014 @ 11:52:44 #122
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_136542010
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 11:28 schreef Ticootje het volgende:
Zijn er echt mannen die hun haar föhnen?
Ik had vroeger een vriendje die z'n haar fohnde. De kapper had gezegd dat dat goed was voor z'n (lange) haar. :')
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_136542021
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 11:50 schreef Gaoxing het volgende:
Dan doe je toch de gel er voor het fohnen in? Of haarlak idd.

Over haar gesproken, hoe is het met jouw haar Tico? Is die behandeling goed bevallen?
Dat heeft er 3 maanden echt goed in gezeten. Nu als ik het stijl is het nog heel mooi glanzend, maar ik vond het al met al niet het geld waard.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 10 februari 2014 @ 12:13:55 #124
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_136542729
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 11:28 schreef Ticootje het volgende:
Zijn er echt mannen die hun haar föhnen?
ik ken er in ieder geval 2. Een 40+ er en een 60+ erMet na het föhnen haarlak. :')
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  maandag 10 februari 2014 @ 12:16:10 #125
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_136542810
haha de haarlak vind ik nog erger dan 't föhnen geloof ik.
in de haak.
pi_136543186
:')
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_136544017
Ja hoi, sorry dat ik wat later ben, m'n föhn was stuk vanmorgen! B-) (8> .
pi_136544084
quote:
6s.gif Op maandag 10 februari 2014 12:51 schreef Luigi het volgende:
Ja hoi, sorry dat ik wat later ben, m'n föhn was stuk vanmorgen! B-) (8> .
en de haarlak was op?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_136544121
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 12:53 schreef Ticootje het volgende:

[..]

en de haarlak was op?
Ook.
  maandag 10 februari 2014 @ 12:55:01 #130
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_136544124
quote:
6s.gif Op maandag 10 februari 2014 12:51 schreef Luigi het volgende:
Ja hoi, sorry dat ik wat later ben, m'n föhn was stuk vanmorgen! B-) (8> .
maar je hebt wel je abs getraind hoop ik?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_136544267
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2014 12:55 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

maar je hebt wel je abs getraind hoop ik?
Oh god ik zie het voor me… Luigi die vrijwillig aan het sporten is.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_136544319
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 12:58 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Oh god ik zie het voor me… Luigi die vrijwillig aan het sporten is.
Hey. Je doet net of het nooit gebeurd is.
pi_136544368
quote:
9s.gif Op maandag 10 februari 2014 13:00 schreef Luigi het volgende:

[..]

Hey. Je doet net of het nooit gebeurd is.
Het past je niet… Kijk maar hoe snel je faalde.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 10 februari 2014 @ 13:04:33 #134
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_136544492
quote:
9s.gif Op maandag 10 februari 2014 13:00 schreef Luigi het volgende:

[..]

Hey. Je doet net of het nooit gebeurd is.
nu alleen nog onder dwang?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_136544527
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2014 13:04 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

nu alleen nog onder dwang?
Of gewoon niet...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_136544533
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 13:01 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Het past je niet… Kijk maar hoe snel je faalde.
Dat is wat anders. Maar het is wél gebeurd :P.
pi_136544550
Sporten is echt voor mensen die geen Netflix hebben.
pi_136544564
quote:
8s.gif Op maandag 10 februari 2014 13:05 schreef Luigi het volgende:

[..]

Dat is wat anders. Maar het is wél gebeurd :P.
Ach ieder heeft zo van die fases…
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_136544583
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 13:01 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Het past je niet… Kijk maar hoe snel je faalde.
Gelukkig hield ik het stukken langer vol :')
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_136544596
quote:
8s.gif Op maandag 10 februari 2014 13:05 schreef Luigi het volgende:
Sporten is echt voor mensen die geen Netflix hebben.
Ok ik ga al.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  maandag 10 februari 2014 @ 13:08:27 #141
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_136544651
quote:
8s.gif Op maandag 10 februari 2014 13:05 schreef Luigi het volgende:
Sporten is echt voor mensen die geen Netflix hebben.
je kan echt prima een rijtje situps doen voor de tv hoor.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_136544675
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2014 13:08 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

je kan echt prima een rijtje situps doen voor de tv hoor.
Ik kan ook de hele dag op 1 been springen en de horlepiep dansen maar waarom zou je?!
pi_136545188
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2014 13:08 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

je kan echt prima een rijtje situps doen voor de tv hoor.
Ik kan het wel prima kijken op tv..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 10 februari 2014 @ 13:24:32 #144
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_136545190
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 11:52 schreef She-Wolf het volgende:

[..]

Ik had vroeger een vriendje die z'n haar fohnde. De kapper had gezegd dat dat goed was voor z'n (lange) haar. :')
Een kápper die zegt dat föhnen goed is voor je haar? Ehhh... bijzonder.
pi_136545271
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2014 13:24 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Een kápper die zegt dat föhnen goed is voor je haar? Ehhh... bijzonder.
Daarmee polijst je je haar…

Ja ik heb het ook een keer gehoord. :')
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 10 februari 2014 @ 14:34:09 #146
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_136547735
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2014 12:13 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

ik ken er in ieder geval 2. Een 40+ er en een 60+ erMet na het föhnen haarlak. :')
Homo's?
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  maandag 10 februari 2014 @ 14:57:21 #147
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_136548677
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2014 13:24 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Een kápper die zegt dat föhnen goed is voor je haar? Ehhh... bijzonder.
Ja vond ik ook. Nou ja, hij is nu kaal, dus echt heel goed was het blijkbaar toch niet :D
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
  maandag 10 februari 2014 @ 15:01:39 #148
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_136548978
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 14:34 schreef Saffier het volgende:

[..]

Homo's?
ze zijn allebei getrouwd met een vrouw.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_136549003
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2014 15:01 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

ze zijn allebei getrouwd met een vrouw.
Dat zegt niets.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 10 februari 2014 @ 15:08:01 #150
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_136549317
Ik heb aangetrouwde aangetrouwde familie (weet nog steeds niet hoe het precies zit met hen) een ouder stel, 75+ en meneer draagt al jaren een pruik. Dan zie ik zo voor me hoe hij 's ochtends zijn pruik goed doet, beetje naar links, beetje naar rechts, ja zo zit hij net zo mooi scheef als altijd!
:')
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  maandag 10 februari 2014 @ 15:08:31 #151
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_136549347
Ik zit te wog-en overigens, valt niet op toch?
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_136549386
Welnee.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 10 februari 2014 @ 15:11:03 #153
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_136549462
Fijn
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_136549487
Goed voor het postaantal ook.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 10 februari 2014 @ 15:13:20 #155
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_136549616
Krik ik dat ook weer eens op! Werd wel tijd.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_136549630
katten zijn lief ja gvd
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_136549672
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 15:13 schreef Nielsch het volgende:
katten zijn lief ja gvd
Prima lief ja. Maar ze moeten kappen met uitvallen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 10 februari 2014 @ 15:14:34 #158
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_136549685
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 15:13 schreef Nielsch het volgende:
katten zijn lief ja gvd
Eens.
Totdat ze je nét schone vloer weer eens onderkotsen :r
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  maandag 10 februari 2014 @ 15:15:05 #159
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_136549704
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 15:14 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Prima lief ja. Maar ze moeten kappen met uitvallen.
Naaktkat FTW!
kotsen ook minder haarballen.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  maandag 10 februari 2014 @ 15:24:29 #160
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_136550095
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 15:01 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dat zegt niets.
dat beweerde ik ook niet. :D
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  dinsdag 11 februari 2014 @ 08:56:01 #161
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_136577786
Mogguh! vandaag krijg ik te horen of ik misschien alsnog in het gips moet :{ dat hoop ik eigenlijk niet, ik zie dat hier nog lastig worden met Roy die nog veel hulp nodig heeft in dagelijkse verzorging.
Nu kan p nog wel wat regelen met zijn werk (eventueel later beginnen en vroeger naar huis, doet hij immers nu ook al)
maar dat is voor later eerst maar eens horen wat er gebeuren gaat.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 11 februari 2014 @ 14:05:31 #162
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_136585695
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 08:56 schreef _Bar_ het volgende:
Mogguh! vandaag krijg ik te horen of ik misschien alsnog in het gips moet :{ dat hoop ik eigenlijk niet, ik zie dat hier nog lastig worden met Roy die nog veel hulp nodig heeft in dagelijkse verzorging.
Nu kan p nog wel wat regelen met zijn werk (eventueel later beginnen en vroeger naar huis, doet hij immers nu ook al)
maar dat is voor later eerst maar eens horen wat er gebeuren gaat.
Weet je al meer Bar?
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  dinsdag 11 februari 2014 @ 14:36:01 #163
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_136586711
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 14:05 schreef Saffier het volgende:

[..]

Weet je al meer Bar?
Yep en nee *O* het hoeft niet ik rust genoeg,knie zag er beter uit.
pak van m'n hart zag het niet zitten nog 6weken gips.
maar moet nog wel blijven rusten en met de krukken voortbewegen.

[ Bericht 24% gewijzigd door _Bar_ op 11-02-2014 15:04:58 ]
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 11 februari 2014 @ 15:37:58 #164
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_136589016
Fijn dat je geen gips hoeft Bar! Maar wel kalm aan blijven doen hoor
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  dinsdag 11 februari 2014 @ 15:47:10 #165
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_136589429
Wat fijn Bar!
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_136592498
Gelukkig geen gips Bar! Maar dus goed rust blijven nemen, beterschap!
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_136604856
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 14:36 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

Yep en nee *O* het hoeft niet ik rust genoeg,knie zag er beter uit.
pak van m'n hart zag het niet zitten nog 6weken gips.
maar moet nog wel blijven rusten en met de krukken voortbewegen.
blijven rusten dan! beterschap!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  dinsdag 11 februari 2014 @ 21:48:26 #168
35189 Troel
scherp en bot
pi_136605022
Ik zit echt nog vol adrenaline van de rechtszaak van vandaag en ben nu alle omroepen aan het langs gaan. Heb mezelf al bij meerdere omroepen gespot op beeldmateriaal en ben zo trots op onze eigen reportage. We zaten gewoon weer bij de "groten" en we deden zeker niet onder voor ze. En dat als vrijwilligers.
* Troel hyper is
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 11 februari 2014 @ 22:02:49 #169
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_136605720
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 21:48 schreef Troel het volgende:
Ik zit echt nog vol adrenaline van de rechtszaak van vandaag en ben nu alle omroepen aan het langs gaan. Heb mezelf al bij meerdere omroepen gespot op beeldmateriaal en ben zo trots op onze eigen reportage. We zaten gewoon weer bij de "groten" en we deden zeker niet onder voor ze. En dat als vrijwilligers.
* Troel hyper is
Jansen Steur?
  dinsdag 11 februari 2014 @ 22:17:43 #170
35189 Troel
scherp en bot
pi_136606508
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 22:02 schreef amaranta het volgende:

[..]

Jansen Steur?
:Y
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 12 februari 2014 @ 08:18:50 #171
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_136615613
hoezo dan, troel?
in de haak.
  woensdag 12 februari 2014 @ 11:56:09 #172
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_136620537
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 21:48 schreef Troel het volgende:
Ik zit echt nog vol adrenaline van de rechtszaak van vandaag en ben nu alle omroepen aan het langs gaan. Heb mezelf al bij meerdere omroepen gespot op beeldmateriaal en ben zo trots op onze eigen reportage. We zaten gewoon weer bij de "groten" en we deden zeker niet onder voor ze. En dat als vrijwilligers.
* Troel hyper is
Leg eens uit, Troel?
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  woensdag 12 februari 2014 @ 15:00:16 #173
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_136626345
BE, bedankt voor de tip. Ben heel seizoen 1 van Hart of Dixie er doorheen aan het jassen. Het kijkt makkelijk weg.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_136626774
Sjeez ik vind het maar koud vandaag en dat alleen maar door de harde wind. 8-)
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  † In Memoriam † woensdag 12 februari 2014 @ 17:32:36 #175
37843 lady-wrb
kortaf
pi_136633499
:W

jaaa ik ben er weer! ik kon niet meer internetten want ik had geen beeld meer.
nu blijkt de monitor kapot te zijn. de pc zelf is nog prima gelukkig.
twee weken niet gefokt/geïnternet, alleen facebook op de telefoon.
ik heb toch een boel gehaakt in die weken :')
  woensdag 12 februari 2014 @ 17:34:19 #176
35189 Troel
scherp en bot
pi_136633558
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 08:18 schreef trui het volgende:
hoezo dan, troel?
Als redacteur van de lokale omroep in Enschede is Jansen Steur natuurlijk een hot item, hij heeft jarenlang in Enschede gewerkt. Al vanaf dag 1 van zijn zaak zitten we er bovenop en ik heb het gros van de zittingsdagen meegemaakt in de perszaal, dus tussen RTL, NOS, noem maar op :)
Toen de eis werd uitgesproken was ik de eerste die de eis twitterde. Niet dat iemand het merkte, maar toch voelde dat zeer goed. Gisteren was dus de uitspraak en helaas was ik niet als eerste (mijn twitter bleef hangen, ik was echt als aller allerlaatste), maar we hebben echt een mooie reportage gemaakt, ik heb veel mensen gesproken en ben echt gewoon trots op het werk wat we geleverd hebben. En vooral de complimenten die je dan krijgt van de "gevestigde" orde, dat doet me echt goed.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_136636098
De aanbouw gaat door *O* . De keuken nog niet. :P
  woensdag 12 februari 2014 @ 19:09:29 #178
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_136636526
Gefeliciteerd Groof! Waarom Nog geen keuken?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_136636720
Vandaag gesprek gehad bij de bank over het ophogen van de hypotheek. Ik had heel verstandig voor mezelf een maximum maandbedrag bepaald wat ik kwijt wilde zijn na ophoging. Met keuken ging het daar overheen. Zonder keuken niet.

Nu beide kinderen naar schoolgaan, zit ik weer wat ruimer in het geld en ik zou het echt heel jammer vinden om die financiële vrijheid meteen weer kwijt te zijn.

Het voelt goed. De keuken heb ik uitgezocht, ik kan ook sparen. Die komt er wel. Maar nu nog even niet.

Maar wel meer ruimte *O* .
  woensdag 12 februari 2014 @ 21:54:49 #180
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_136644759
Fijn nieuws, Groofs!
quote:
7s.gif Op woensdag 12 februari 2014 17:34 schreef Troel het volgende:

[..]

Als redacteur van de lokale omroep in Enschede is Jansen Steur natuurlijk een hot item, hij heeft jarenlang in Enschede gewerkt. Al vanaf dag 1 van zijn zaak zitten we er bovenop en ik heb het gros van de zittingsdagen meegemaakt in de perszaal, dus tussen RTL, NOS, noem maar op :)
Toen de eis werd uitgesproken was ik de eerste die de eis twitterde. Niet dat iemand het merkte, maar toch voelde dat zeer goed. Gisteren was dus de uitspraak en helaas was ik niet als eerste (mijn twitter bleef hangen, ik was echt als aller allerlaatste), maar we hebben echt een mooie reportage gemaakt, ik heb veel mensen gesproken en ben echt gewoon trots op het werk wat we geleverd hebben. En vooral de complimenten die je dan krijgt van de "gevestigde" orde, dat doet me echt goed.
Leuk Troel, ik wist helemaal niet dat je dat deed! Kan me voorstellen dat het kicken is als zoiets zo goed gaat.
in de haak.
pi_136645028
Leuk groofsken en succes ermee! Veel plezier met alle pret van keukens uitzoeken alvast 😉

Troel wat gaaf,lijkt me dat
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  woensdag 12 februari 2014 @ 22:17:36 #182
11682 Moonah
Jolie femme
pi_136645892
Wauw Troel! ^O^ Kunnen we eea ergens online bekijken?

En Groof, ik kwam toevallig een keer een topic van je in K&W tegen. Fijn, dat je alvast een deel van je wensen kunt (laten) vervullen.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_136647915
Als je tijd over hebt en wat gaat zitten internetten,kom je soms ineens iets tegen wat je wel aanspreekt.en dan verstuur je spontaan een sollicitatie brief.
:@
en dan ook gewoon al vrij snel een reactie hebben dat het ontvangen is en ze nemen nog contact met me op. 8-)
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  woensdag 12 februari 2014 @ 23:02:16 #184
35189 Troel
scherp en bot
pi_136648178
NWS / Grootste medische strafzaak in Nederland tot nu toe (begint met onze eigen reportage na de inleiding)

http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=182459 (zie het filmpje, de mensen die me kennen, zullen me wel herkennen ook :P )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 12 februari 2014 @ 23:18:20 #185
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_136648888
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 15:00 schreef laziness het volgende:
BE, bedankt voor de tip. Ben heel seizoen 1 van Hart of Dixie er doorheen aan het jassen. Het kijkt makkelijk weg.
:D Lekker hè! :Y
***
  donderdag 13 februari 2014 @ 00:49:20 #186
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_136651448
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 22:56 schreef _Bar_ het volgende:
Als je tijd over hebt en wat gaat zitten internetten,kom je soms ineens iets tegen wat je wel aanspreekt.en dan verstuur je spontaan een sollicitatie brief.
:@
en dan ook gewoon al vrij snel een reactie hebben dat het ontvangen is en ze nemen nog contact met me op. 8-)
Wauw! Ik ben al 3 dagen bezig met een sollicitatiebrief... morgen wordt die verstuurd.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_136652900
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 00:49 schreef Grijs het volgende:

[..]

Wauw! Ik ben al 3 dagen bezig met een sollicitatiebrief... morgen wordt die verstuurd.
hèhè dit gaat om een functie die echt op mijn lijf geschreven is. Uit de richting waar ik van geleerd heb,uren kloppen. Was gemakkelijk om mezelf te verkopen zeg maar.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  donderdag 13 februari 2014 @ 10:24:55 #188
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_136655484
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 06:57 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

hèhè dit gaat om een functie die echt op mijn lijf geschreven is. Uit de richting waar ik van geleerd heb,uren kloppen. Was gemakkelijk om mezelf te verkopen zeg maar.
Nou, dat geldt ook voor mij. Maar wegens gebrek aan betaalde ervaring, is het 'verkopen' wat lastiger... Ze vragen uiteraard 5-10 jaar ervaring in een soortgelijke functie.
Maar de sollicitatie is verzonden. Ik wacht af...
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_136657551
Oh sollicitaties!

Ik heb een nieuwe baan :D .
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_136657692
Supergaaf Tico!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 13 februari 2014 @ 12:35:15 #191
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_136659638
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 11:32 schreef Ticootje het volgende:
Oh sollicitaties!

Ik heb een nieuwe baan :D .
Gaaf! Gefeliciteerd! Was je actief op zoek?

Grijs ik zal voor je duimen!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_136659691
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 12:35 schreef Saffier het volgende:

[..]

Gaaf! Gefeliciteerd! Was je actief op zoek?

Grijs ik zal voor je duimen!
Nee dat niet echt. Ik had een vacature gezien en daar gewoon puur om eens te kijken wat het deed op geschreven.

Maar per 1 mei werk ik dus in Schagen en ga ik bij Joene wonen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 13 februari 2014 @ 12:37:15 #193
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_136659723
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 12:36 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nee dat niet echt. Ik had een vacature gezien en daar gewoon puur om eens te kijken wat het deed op geschreven.

Maar per 1 mei werk ik dus in Schagen en ga ik bij Joene wonen.
Super! Leuk zeg!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_136659761
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 12:37 schreef Saffier het volgende:

[..]

Super! Leuk zeg!
Noodgedwongen wel, maar desalniettemin kijken we er wel naar uit.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 13 februari 2014 @ 12:41:35 #195
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_136659970
Gefeliciteerd Ticootje!
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_136660127
Gefeliciteerd Tico! En wat fijn, zal wel rust brengen, denk ik?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_136660169
Gefeliciteerd Tico *O*
Gaan de kinderen nu ook daar op school etc?

Hier heeft Pax weer allemaal 2e gesprekken nu afwachten of het wat is.
  donderdag 13 februari 2014 @ 12:48:27 #198
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_136660280
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 12:35 schreef Saffier het volgende:

[..]

Gaaf! Gefeliciteerd! Was je actief op zoek?

Grijs ik zal voor je duimen!
Dank je.

Ik had al een paar dagen geleden contact opgenomen met degene naar wie de sollicitatie gaat (een bekende van mij). Ze had al zo'n 30 reacties... Nou ja, wie niet waagt, wie niet wint.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_136660376
quote:
2s.gif Op donderdag 13 februari 2014 12:45 schreef Pvoesss het volgende:
Gefeliciteerd Tico *O*
Gaan de kinderen nu ook daar op school etc?

Hier heeft Pax weer allemaal 2e gesprekken nu afwachten of het wat is.
Dat afwachten als je een baan nodig hebt is ZOOO kut.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_136660444
Wat goed, Tico! Gefeliciteerd! nieuwe fase!


Echt. Ik weet niet wát er met die kinderen aan de hand is die hier komen spelen of dat ik mss iets in ze trigger, maar gisteren was hier een klasgenootje, hartstikke net meisje, nette ouders, dat serieus binnen tien minuten letterlijk álles uit elke kast trok in L's kamertje. Ze trok de deuren open en schoof zo alles naar buiten. Kleding, boeken, dupko. Alles. Ik hoordw een hoop lawaai boven en zag nog net hoe ze de laatste kast leeg trok. Ze had zin om rommel te maken, zei ze.

verder echt onwijs beleefd. Nooit van haar verwacht. :')

pi_136660466
Hier heb ik de helft alweer opgeruimd trouwens. Boeken en kleding alweer terug in de kast.
  donderdag 13 februari 2014 @ 12:55:21 #202
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_136660569
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 12:52 schreef -Spring het volgende:
Hier heb ik de helft alweer opgeruimd trouwens. Boeken en kleding alweer terug in de kast.
Ik had haar mooi verteld dat ze dan meteen zin mocht maken om de bende weer op te gaan ruimen ook :o
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  donderdag 13 februari 2014 @ 12:55:38 #203
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_136660580
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 12:52 schreef -Spring het volgende:
Hier heb ik de helft alweer opgeruimd trouwens. Boeken en kleding alweer terug in de kast.
Oh Spring, jij toch niet? Zij toch? Rommel maken mag best, maar dan kun je maar beter ook zin hebben om op te ruimen ;)
  donderdag 13 februari 2014 @ 12:55:53 #204
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_136660591
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 12:52 schreef -Spring het volgende:
Wat goed, Tico! Gefeliciteerd! nieuwe fase!

Echt. Ik weet niet wát er met die kinderen aan de hand is die hier komen spelen of dat ik mss iets in ze trigger, maar gisteren was hier een klasgenootje, hartstikke net meisje, nette ouders, dat serieus binnen tien minuten letterlijk álles uit elke kast trok in L's kamertje. Ze trok de deuren open en schoof zo alles naar buiten. Kleding, boeken, dupko. Alles. Ik hoordw een hoop lawaai boven en zag nog net hoe ze de laatste kast leeg trok. Ze had zin om rommel te maken, zei ze.

verder echt onwijs beleefd. :')

[ link | afbeelding ]
Dat gebeurt hier ook regelmatig. Vooral de inhoud van de kledingkast dan. Er kwam een keer een vriendinnetje die hier speelde naar beneden, en die had alle rokken (stuk of 10) en jurken (stuk of 6) uit de kast over elkaar heen aangetrokken. :D

Maar zei je niet: "En ik heb zin dat jij het nu weer opruimt..."?
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_136660606
Wat Saffier en Gaoxing zeggen! Bij rommel maken hoort ook opruimen!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 13 februari 2014 @ 12:56:11 #206
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_136660607
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 12:37 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Noodgedwongen wel, maar desalniettemin kijken we er wel naar uit.
Noodgedwongen? Moet je je huis uit?
Heb je in je hoofd al voor elkaar hoe het met de meiden en school gaat straks? Lijkt me logistiek nog even puzzelen :)
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  donderdag 13 februari 2014 @ 12:56:50 #207
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_136660628
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 17:32 schreef lady-wrb het volgende:
:W

jaaa ik ben er weer! ik kon niet meer internetten want ik had geen beeld meer.
nu blijkt de monitor kapot te zijn. de pc zelf is nog prima gelukkig.
twee weken niet gefokt/geïnternet, alleen facebook op de telefoon.
ik heb toch een boel gehaakt in die weken :')
Ik dacht al: wat gaat die slowchat toch langzaam :P ;)
  donderdag 13 februari 2014 @ 12:57:20 #208
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_136660647
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 12:48 schreef Grijs het volgende:

[..]

Dank je.

Ik had al een paar dagen geleden contact opgenomen met degene naar wie de sollicitatie gaat (een bekende van mij). Ze had al zo'n 30 reacties... Nou ja, wie niet waagt, wie niet wint.
Goed dat je gebeld hebt! Dan zit je naam net even wat meer in haar/zijn hoofd, wie weet wat het brengt!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_136660698
Zeker wel. Ze hebben een half uur opgeruimd en toen kwam moeder r halen. Het was inmiddels al half zes want we waren direct uit school naar de bios gegaan.

Ik had alleen geen zin om er meer strijd van te maken want wilde zelf ook beginnen met koken. Dus heb ze zsm de deur uitgewerkt.
  donderdag 13 februari 2014 @ 13:01:58 #210
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_136660808
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 12:57 schreef Saffier het volgende:
Goed dat je gebeld hebt! Dan zit je naam net even wat meer in haar/zijn hoofd, wie weet wat het brengt!
Mits je daar een goede reden voor hebt. Ergens staat denk ik in een boekje dat je vooral altijd ook moet bellen, en toen ik de HR deed voor een adviesbureau kreeg ik heel vaak dat soort telefoontjes, vooral van jongere sollicitanten (zeg onder de 30; eerste of tweede baan), waarvan je dan echt gewoon voelde dat ze belden omdat ze ergens hadden gelezen dat dat goed was. Totale tijdverspilling (is dat met of zonder tussen-s?) voor ons allebei, en zij kwamen daardoor juist onzeker over, want eigenlijk niets te zeggen/vragen.
  † In Memoriam † donderdag 13 februari 2014 @ 13:02:08 #211
37843 lady-wrb
kortaf
pi_136660816
ik kan alleen geen spoilers openen en quoten. dus het gaat nog niet helemaal optimaal.
en nu ligt mijn haaktempo op zijn reet :')

en ik ben vandaag naar een kringloopwinkel geweest
daar lag echt de inhoud van een compleet bejaardenhuis :o
overal ouwe spullen helemaal barstensvol gepropt en je breekt overal je nek
geweldig :D (niks gekocht overigens, de artisdepartis-sleutelhanger die ik leuk vond, kreeg ik zo mee :+

http://www.kringloop-boeldag.nl/
  donderdag 13 februari 2014 @ 13:07:04 #212
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_136660993
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 13:01 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

Mits je daar een goede reden voor hebt. Ergens staat denk ik in een boekje dat je vooral altijd ook moet bellen, en toen ik de HR deed voor een adviesbureau kreeg ik heel vaak dat soort telefoontjes, vooral van jongere sollicitanten (zeg onder de 30; eerste of tweede baan), waarvan je dan echt gewoon voelde dat ze belden omdat ze ergens hadden gelezen dat dat goed was. Totale tijdverspilling (is dat met of zonder tussen-s?) voor ons allebei, en zij kwamen daardoor juist onzeker over, want eigenlijk niets te zeggen/vragen.
ja, oké, als je alleen een 'ehmmmmmm...'-verhaal hebt schiet het niets op :D
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_136661091
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 12:56 schreef Saffier het volgende:

[..]

Noodgedwongen? Moet je je huis uit?
Heb je in je hoofd al voor elkaar hoe het met de meiden en school gaat straks? Lijkt me logistiek nog even puzzelen :)
We houden nu 2 jaar 2 huizen aan en ergens houdt het een keer op. We kunnen de lasten niet meer dragen.

Met de meiden weet ik nog niet.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 13 februari 2014 @ 13:12:02 #214
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_136661145
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 13:10 schreef Ticootje het volgende:

[..]

We houden nu 2 jaar 2 huizen aan en ergens houdt het een keer op. We kunnen de lasten niet meer dragen.

Met de meiden weet ik nog niet.
Logisch toch! Ik vind het al knap dat je het 2 jaar hebt volgehouden!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_136661338
Wat goed en spannend en fijn ticootje!

ik hoefde eigenlijk niet te solliciteren zit waar ik nu zit prima,maar de vacature die ik tegen kwam gaat over evenementen planning,wat ik deed graag deed,maar toen lastig te combiberen viel met gezin.
De uren van deze vacaturen komen veel beter uit.
maar het zegt nog helemaal niks.
ik hoor en merk het wel,ik heb nog niks te verliezen.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_136661910
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 12:36 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nee dat niet echt. Ik had een vacature gezien en daar gewoon puur om eens te kijken wat het deed op geschreven.

Maar per 1 mei werk ik dus in Schagen en ga ik bij Joene wonen.
gaaf! gefeliciteerd ^O^
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 13 februari 2014 @ 13:34:41 #217
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_136662011
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 10:20 schreef Ticootje het volgende:
Mauw.
Kutkat -> pussy, (zie aldaar op images.google.com)
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_136662052
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 13:34 schreef Beelzebufo het volgende:

[..]

Kutkat -> pussy, (zie aldaar op images.google.com)
Nee…
Als ik een blote kut wil zien hou ik er wel een spiegel onder.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 13 februari 2014 @ 13:38:03 #219
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_136662129
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 13:35 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nee…
Als ik een blote kut wil zien hou ik er wel een spiegel onder.
O... kee... Ik laat deze keer even voorbij gaan...

Ik neem aan dat je zelf de TT verzonnen hebt gezien het feit dat je het topic geopend hebt...
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
  donderdag 13 februari 2014 @ 13:55:26 #220
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_136662817
Ach jongens, die citostress. :X ik moest net weer eens luizencontrole doen en praat zo eens luchtigjes over dat de cito af is. En of ze dat al gevierd hadden. En of het naar tevredenheid ging (al razendsnel over nagedacht, wil er geen stress over maken. Maar er niet over praten is ook krampachtig....) begint er een jongen op de stoel naast de mijne echt vanuit zijn tenen te snikken. He-le-maal dwars door. Compleet gesloopt door de stress. Ik vind het zó zielig. ;( voelde me nog hartstikke schuldig ook. Hij is met de andere luizenmoeder mee naar huis gegaan. (Want die kent hij beter) Want zijn eigen moeder moest nog werken.
Ik moest er zelf een beetje van huilen. Arme ziel.
Zo blij dat het volgend jaar allemaal stukken minder belangrijk is.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  donderdag 13 februari 2014 @ 14:04:09 #221
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_136663074
Tico, hou je er even rekening mee dat het belastingtechnische eenouderverhaal alleen voor het hele jaar kan gelden, en dat je daarvoor minimaal 6 maanden in een kalenderjaar alleenstaande ouder moet zijn?
1 mei is dan een wat minder aantrekkelijke datum, 2 juli zou aantrekkelijker zijn ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 13 februari 2014 @ 14:04:20 #222
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_136663080
Ik was ook uitermate gestresst van de Cito. Terwijl mijn kind nergens last van had. :? :D Die ging zingend naar school: 'Ik heb er zó'n zin in!' Oké, gelukkig maar. :D
  donderdag 13 februari 2014 @ 14:05:18 #223
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_136663115
En jij kan er toch ook niks aan doen debuurvrouw? Juist goed dat hij alle spanning er even uit kon gooien. Het is me ook wat!
  donderdag 13 februari 2014 @ 14:08:14 #224
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_136663215
Ja, misschien wel. Van die spanning. Maar ja jongens van 12.... Hij was echt helemaal in tranen-met-snot dat ie het verpest had, en niet goed genoeg en nou ja, heftig vond ik.
Het is niet een hoogvlieger en ik denk dat er voor hem nog wel wat van afhangt.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_136663283
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 14:04 schreef Leandra het volgende:
Tico, hou je er even rekening mee dat het belastingtechnische eenouderverhaal alleen voor het hele jaar kan gelden, en dat je daarvoor minimaal 6 maanden in een kalenderjaar alleenstaande ouder moet zijn?
1 mei is dan een wat minder aantrekkelijke datum, 2 juli zou aantrekkelijker zijn ;)
Dat weet ik.
De teruggave die ik nu krijg zet ik apart en dat komt in de aanslag van 2014 wel.

Dank je voor het meedenken.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 13 februari 2014 @ 14:12:23 #226
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_136663339
Oh het is maar 1 keer? Dan valt het nog mee, in jullie situatie had ik Bram bij Joene ingeschreven :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_136663398
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 14:12 schreef Leandra het volgende:
Oh het is maar 1 keer? Dan valt het nog mee, in jullie situatie had ik Bram bij Joene ingeschreven :D
Nee, de vader van Joene staat daar ingeschreven. Dus dan was hij volgens mij fiscaal partner met zn vader geworden als er een kind werd ingeschreven :D.

Maar het was wel een mooie geweest ja.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 13 februari 2014 @ 14:19:34 #228
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_136663575
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 14:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, misschien wel. Van die spanning. Maar ja jongens van 12.... Hij was echt helemaal in tranen-met-snot dat ie het verpest had, en niet goed genoeg en nou ja, heftig vond ik.
Het is niet een hoogvlieger en ik denk dat er voor hem nog wel wat van afhangt.
Ja, pijnlijk om te zien lijkt me. Ik heb nog geen gespannen koppies gezien. Tristans beste vriend die hem iedere dag met de fiets ophaalt is uitermate zelfverzekerd en had dus ook nergens last van. Maar ze vertelden wel dat er kinderen waren die het heel zwaar vonden. En 2 jongens uit hun klas schijnen de Cito helemaal niet gemaakt te hebben? Een omdat die altijd werk van groep 6 maakt en hierna naar praktijkonderwijs gaat en een om een reden die niet de reden is omdat die jongen áltijd over van alles liegt, dus waarom hij niet meedeed is mij nog onbekend).
pi_136663808
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 14:19 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Ja, pijnlijk om te zien lijkt me. Ik heb nog geen gespannen koppies gezien. Tristans beste vriend die hem iedere dag met de fiets ophaalt is uitermate zelfverzekerd en had dus ook nergens last van. Maar ze vertelden wel dat er kinderen waren die het heel zwaar vonden. En 2 jongens uit hun klas schijnen de Cito helemaal niet gemaakt te hebben? Een omdat die altijd werk van groep 6 maakt en hierna naar praktijkonderwijs gaat en een om een reden die niet de reden is omdat die jongen áltijd over van alles liegt, dus waarom hij niet meedeed is mij nog onbekend).
De Eindtoets Basis is bestemd voor leerlingen (landelijk ongeveer 75%) van wie u verwacht dat zij doorstromen naar de gemengde/theoretische leerweg van vmbo, of havo of vwo.
De Eindtoets Niveau is bestemd voor leerlingen (landelijk ongeveer 25%) van wie u verwacht dat zij doorstromen naar de basisberoepsgerichte of kaderberoepsgerichte leerweg van vmbo.

De cito toets hoeft niet gemaakt te worden als je naar praktijkonderwijs gaat.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 13 februari 2014 @ 14:30:19 #230
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_136663884
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 14:14 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nee, de vader van Joene staat daar ingeschreven. Dus dan was hij volgens mij fiscaal partner met zn vader geworden als er een kind werd ingeschreven :D.

Maar het was wel een mooie geweest ja.
Ja klopt, dan was hij idd fiscaal partner geweest....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_136663982
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 14:30 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja klopt, dan was hij idd fiscaal partner geweest....
Maar goed, doordat ik straks bij Joene kom te wonen worden we fiscaal partner en kan de aftrekpost van het huis op mijn kant van de aangifte…
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 13 februari 2014 @ 14:39:06 #232
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_136664188
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 14:33 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Maar goed, doordat ik straks bij Joene kom te wonen worden we fiscaal partner en kan de aftrekpost van het huis op mijn kant van de aangifte…
En heb je recht op inkomensafhankelijke combinatiekorting. Kan ook best lekker oplopen.
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 13 februari 2014 @ 14:45:04 #233
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_136664431
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 14:39 schreef laziness het volgende:

[..]

En heb je recht op inkomensafhankelijke combinatiekorting. Kan ook best lekker oplopen.
Dan niet meer toch?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 13 februari 2014 @ 14:51:18 #234
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_136664639
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 14:45 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dan niet meer toch?
Waarom niet?

Juist als ze nu fiscaal partner worden. Is voor twee werkende ouders.

[ Bericht 8% gewijzigd door laziness op 13-02-2014 14:58:59 ]
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 13 februari 2014 @ 15:09:42 #235
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_136665340
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 14:51 schreef laziness het volgende:

[..]

Waarom niet?

Juist als ze nu fiscaal partner worden. Is voor twee werkende ouders.
Joene dan, want Tico vertelt net dat de aftrekpost van het huis dan op haar kant van de aangifte gaat, dat impliceert dat zij het hoogste inkomen heeft, en dus niet degene die de inkomensafhankelijke combinatiekorting kan gebruiken ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_136665575
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 15:09 schreef Leandra het volgende:

[..]

Joene dan, want Tico vertelt net dat de aftrekpost van het huis dan op haar kant van de aangifte gaat, dat impliceert dat zij het hoogste inkomen heeft, en dus niet degene die de inkomensafhankelijke combinatiekorting kan gebruiken ;)
Nah de accountant zoekt dat maar lekker uit , ik weet dat we door de combinatie korting redelijk wat kunnen blijven aftrekken voor de hypotheek en of dat nou bij Tico of bij mij wordt bijgeschreven zal me jeuken :)
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  donderdag 13 februari 2014 @ 15:18:19 #237
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_136665696
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 15:09 schreef Leandra het volgende:

[..]

Joene dan, want Tico vertelt net dat de aftrekpost van het huis dan op haar kant van de aangifte gaat, dat impliceert dat zij het hoogste inkomen heeft, en dus niet degene die de inkomensafhankelijke combinatiekorting kan gebruiken ;)
Ik vind dat allemaal om het even. Één aangifte, gezamenlijk potje ook wat je krijgt wat mij betreft.
Ging mij er om dat de eenouderkorting wel een tegenhanger heeft als ze fiscaal partner worden.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_136665745
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 15:18 schreef laziness het volgende:

[..]

Ik vind dat allemaal om het even. Één aangifte, gezamenlijk potje ook wat je krijgt wat mij betreft.
Ging mij er om dat de eenouderkorting wel een tegenhanger heeft als ze fiscaal partner worden.
Dat dus 1 pot nat.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_136665803
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 15:09 schreef Leandra het volgende:

[..]

Joene dan, want Tico vertelt net dat de aftrekpost van het huis dan op haar kant van de aangifte gaat, dat impliceert dat zij het hoogste inkomen heeft, en dus niet degene die de inkomensafhankelijke combinatiekorting kan gebruiken ;)
Oh, nee dan moet die bij Joen blijven. Maar goed.. Dat is niet mijn uitzoekwerk.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 13 februari 2014 @ 15:26:12 #240
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_136666096
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 15:18 schreef laziness het volgende:

[..]

Ik vind dat allemaal om het even. Één aangifte, gezamenlijk potje ook wat je krijgt wat mij betreft.
Ging mij er om dat de eenouderkorting wel een tegenhanger heeft als ze fiscaal partner worden.
In hun geval idd wel.
Maar als je zelf aangifte doet en er is sprake van HRA en Inkomensafhankelijke combinatiekorting, dan kan het vrijwel nooit het handigst zijn om beiden op de aangifte van dezelfde persoon te doen, want dan doe je jezelf qua HRA waarschijnlijk tekort ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 13 februari 2014 @ 15:37:54 #241
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_136666639
Daar heb je dat mooie schuifbalkje voor toch? :D Om net zo lang tussen de twee partners heen en weer te schuiven tot je de meest gunstige verdeling hebt ;)

Nogmaals ik doelde nergens op de verdeling onderling. Ik reageerde op jouw verlies van éénouder kortingen. Dat hier een andere korting voor in de plaats komt.
De verdeling onderling tussen twee partners is altijd even spelen en schuiven.
Mijn man gaat zich er vanavond even op storten in ons geval :P
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 13 februari 2014 @ 15:39:24 #242
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_136666701
Niet ieder verlies wordt gecompenseerd, in ons geval wordt het niet gecompenseerd door het fiscaal partnerschap.... kost alleen maar :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 13 februari 2014 @ 15:44:19 #243
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_136666924
Dat wil ik geloven. Ik ben niet zo thuis in éénouderkortingen. Zal ook van verschillende factoren afhankelijk zijn of je er samen meer aan overhoudt dan alleen.
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 13 februari 2014 @ 15:50:43 #244
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_136667203
Overigens heeft de alleenstaande ouder die inkomensafhankelijke combinatiekorting ook al, het is dus geen verlies wat opgevangen wordt, het is een aftrekpost die in de meeste gevallen gewoon niet wegvalt als je fiscaal partner wordt (in ons geval valt hij wel weg trouwens :') ).
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 13 februari 2014 @ 15:56:22 #245
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_136667491
Je hebt gelijk. Ik had in mijn hoofd zitten dat het een korting was die alleen bij een fiscaal partnerschap in werking trad.
Zie niet zo thuis in éénouderkortingen ;)

Maar als je geen inkomen uit werk hebt kreeg jij hem als alleenstaand ouder toch ook niet?
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 13 februari 2014 @ 15:59:59 #246
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_136667678
Ik was niet de alleenstaande ouder, dat was N :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 13 februari 2014 @ 16:00:27 #247
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_136667695
Ah ja uiteraard :D
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_136667720
Mooi gefixt ja!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 13 februari 2014 @ 16:10:01 #249
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_136668208
Ik had wat dat betreft sowieso al geen kortingen/toeslagen meer, want de oudste was 19 toen Soneal geboren werd, dus meerderjarig....

Darn, zou B m'n fiscaal partner zijn geweest als Soneal bij mij ingeschreven was? :D
Hoe gaat dat dan.... ben je alleenstaande moeder, is je oudste kind meerderjarig en is dan gelijk je fiscaal partner? :o
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 13 februari 2014 @ 16:12:38 #250
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_136668374
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 16:10 schreef Leandra het volgende:
Ik had wat dat betreft sowieso al geen kortingen/toeslagen meer, want de oudste was 19 toen Soneal geboren werd, dus meerderjarig....

Darn, zou B m'n fiscaal partner zijn geweest als Soneal bij mij ingeschreven was? :D
Hoe gaat dat dan.... ben je alleenstaande moeder, is je oudste kind meerderjarig en is dan gelijk je fiscaal partner? :o
Alleen als je allebei 27 jaar of ouder bent.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_136668376
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 16:10 schreef Leandra het volgende:
Ik had wat dat betreft sowieso al geen kortingen/toeslagen meer, want de oudste was 19 toen Soneal geboren werd, dus meerderjarig....

Darn, zou B m'n fiscaal partner zijn geweest als Soneal bij mij ingeschreven was? :D
Hoe gaat dat dan.... ben je alleenstaande moeder, is je oudste kind meerderjarig en is dan gelijk je fiscaal partner? :o
Nee, pas vanaf 27.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 13 februari 2014 @ 16:14:00 #252
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_136668443
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 16:12 schreef laziness het volgende:

[..]

Alleen als je allebei 27 jaar of ouder bent.
Ja, ik zie het net.... blijft bizar.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_136668571
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 16:14 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, ik zie het net.... blijft bizar.
Ik was bijna fiscaal partner met mn broer.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 13 februari 2014 @ 16:20:23 #254
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_136668855
Toen we aan het inpakken waren voor de vakantie viel de babyfoon kapot, en toen had ik het idee dan maar een met camera te kopen, want Soneal zal binnenkort wel van z'n ledikantje naar een echt bed gaan, en als je dan toch een verse babyfoon moet, is het wel zo handig dat je hem dan ook even in de gaten kunt houden....
Zie ik m nu z'n halve ledikant verbouwen :')
Dekbed uit bed gegooid, shirt uit (dat had ik nog niet eerder gezien :o ), dekbed weer in bed getrokken, onder het matras gaan zitten, dekbed weer uit bed _O-

Zoveel leuker met beeld.... en vaak helemaal niet wat je verwacht, soms een hoop herrie maar gewoon liggend op z'n matras, en op andere momenten is het vrijwel stil maar loopt hij door z'n ledikant te rennen alsof het een olympische sport is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 13 februari 2014 @ 16:23:25 #255
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_136669052
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 16:16 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik was bijna fiscaal partner met mn broer.
Ja, wat dat betreft vind ik dat wel wat dubbel zodra een van beiden een minderjarig kind heeft.
Dat je dan geen recht hebt op allerlei alleenstaande ouder meuk is een ding, maar dat fiscaal partnerschap?

Nou ja, we zijn iig alweer een hele tijd verder dan de tijd dat je als alleenstaande moeder ging samenwonen en dat je nieuwe verkering dan akkoord moest gaan dat jij de kinderbijslag voor jouw kinderen op jouw rekening bleef ontvangen, ongeacht of hij zelf kinderen of recht op KB had.... :X
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_136669148
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 16:23 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, wat dat betreft vind ik dat wel wat dubbel zodra een van beiden een minderjarig kind heeft.
Dat je dan geen recht hebt op allerlei alleenstaande ouder meuk is een ding, maar dat fiscaal partnerschap?

Nou ja, we zijn iig alweer een hele tijd verder dan de tijd dat je als alleenstaande moeder ging samenwonen en dat je nieuwe verkering dan akkoord moest gaan dat jij de kinderbijslag voor jouw kinderen op jouw rekening bleef ontvangen, ongeacht of hij zelf kinderen of recht op KB had.... :X
Wacht wat?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 13 februari 2014 @ 16:29:14 #257
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_136669342
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 16:25 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Wacht wat?
Ja serieus.... ik dacht toen ook "huh? Whut??" en heb er ooit nog eens over gebeld met een ministerie, en kreeg toen per ongeluk (het was lunchtijd en hij pakte de telefoon toevallig op) de directeur-generaal aan de lijn :') _O-

Maar eind vorige/begin deze eeuw was het dus nog zo dat je toestemming van je partner moest hebben om de KB op jouw rekening te krijgen.... die partner moest daar dus voor meetekenen, en niet alleen als je samen een kind kreeg, maar ook als je al alleenstaande moeder was en ging samenwonen, dan moest die verse verkering waarmee je ging samenwonen een handtekening zetten dat het akkoord was dat jij de kinderbijslag voor jouw kind op jouw rekening bleef ontvangen.

Maar goed, ik moest toen B geboren werd ook nog een toeziend voogd aanwijzen, want een kind met alleen maar een moeder dat kon toen nog niet voor de wet... wij konden al die verantwoordelijkheid niet aan kennelijk :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 13 februari 2014 @ 16:30:51 #258
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_136669419
Dat samenwonen is toen niet doorgegaan trouwens, gelukkig maar.... dat had vast een hele berg ellende opgeleverd, vooral fiscaal :{
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_136673118
quote:
7s.gif Op woensdag 12 februari 2014 23:02 schreef Troel het volgende:
NWS / Grootste medische strafzaak in Nederland tot nu toe (begint met onze eigen reportage na de inleiding)

http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=182459 (zie het filmpje, de mensen die me kennen, zullen me wel herkennen ook :P )
Ah tnx. Ik zal vanavond eens kijken.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  donderdag 13 februari 2014 @ 18:39:08 #260
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_136673756
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 16:30 schreef Leandra het volgende:
Dat samenwonen is toen niet doorgegaan trouwens, gelukkig maar.... dat had vast een hele berg ellende opgeleverd, vooral fiscaal :{
Is er toch wat verbeterd bij de belastingdienst de afgelopen jaren ;)

Bizar geregeld toen!
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 13 februari 2014 @ 18:50:44 #261
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_136674151
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 18:39 schreef laziness het volgende:

[..]

Is er toch wat verbeterd bij de belastingdienst de afgelopen jaren ;)

Bizar geregeld toen!
Was de SVB natuurlijk.... maar inderdaad, er is een hoop verbeterd in de tussenliggende jaren.
Ik heb wel medelijden met degene waar hij uiteindelijk kinderen mee heeft gekregen, en met z'n kinderen, grappig genoeg heeft z'n broer zich gespecialiseerd in psychologische hulp voor kinderen van ouders die pathologische leugenaars zijn :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Leandra op 13-02-2014 18:56:59 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 13 februari 2014 @ 19:07:04 #262
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_136674838
Oh kinderbijslag ja :D Nou ja de overheid in ieder geval.

Ik begrijp dat de ene broer de patiënt van de ander kon zijn? Ben je goed weg gekomen!
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 13 februari 2014 @ 19:13:34 #263
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_136675136
Nou, z'n kinderen vooral... we hebben het over een volwassen vent die z'n oma vroeg een mobiel abonnement voor hem af te sluiten en vervolgens de rekeningen niet betaalde... deurwaarder bij oma aan de deur :X
En geld van mijn zoon leende.... "niet tegen mama zeggen hè".
Enz. enz. enz.

Ik hoop echt dat z'n (groot)ouders de erfenis goed geregeld hebben, en wel dusdanig dat hij het geld van z'n kinderen niet kan verbrassen, want als hij er aan kan komen dan is het weg, en ze lopen behoorlijk krom (van de kwartjes), dus het zou echt zonde zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 13 februari 2014 @ 19:52:17 #264
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_136676807
Ik ben op dreef vandaag met slecht lezen :')
Ik kijk teveel naar de Spelen tegelijkertijd.

Maar lekker figuur :o

Ik kwam trouwens in de Hema een vrouwtje tegen. Of ze daar haar pinpas hadden gevonden. Ze was hem al twee dagen kwijt. Kassameisje zei dat ze hem moest blokkeren en het vrouwtje bleef hulpeloos rondom het kassablok dralen.
Ik vroeg haar bij welke bank ze zat en dat wist ze dus heb het nummer voor vermissing van je pas opgezocht en opgeschreven voor dr.
De kassadames zagen inmiddels ook de hulpeloosheid in van de dame en belden de beveiliging. Ik ben maar gegaan toen daar een gozer van verscheen maar of die haar echt adequaat heeft geholpen?
Het liefst had ik dr naar huis gebracht om te zien of ze het wel allemaal redde en of er kinderen zijn om zich om dr te bekommeren.
Ik denk dat als ik haar pincode had gevraagd ze het me ook had gegeven.
Ze was overduidelijk zo kwetsbaar en van slag.
Ik had echt met haar te doen.
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 13 februari 2014 @ 21:39:55 #265
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_136682648
Ai, lastig idd zulke mensen, ik heb dan ook altijd de neiging om het wel even voor ze te regelen, terwijl dat nou eigenlijk net is wat je zulke naïeve mensen niet wilt meegeven, dat er altijd wel iemand is die betrouwbaar is en het voor je regelt :{
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 13 februari 2014 @ 22:53:19 #266
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_136686246
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 21:39 schreef Leandra het volgende:
Ai, lastig idd zulke mensen, ik heb dan ook altijd de neiging om het wel even voor ze te regelen, terwijl dat nou eigenlijk net is wat je zulke naïeve mensen niet wilt meegeven, dat er altijd wel iemand is die betrouwbaar is en het voor je regelt :{
Waarom niet? Toch fijn als mensen elkaar willen helpen? En ook fijn dat er nog mensen zijn die vertrouwen hebben in hun medemens?
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  donderdag 13 februari 2014 @ 23:52:56 #267
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_136688719
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 22:53 schreef Grijs het volgende:

[..]

Waarom niet? Toch fijn als mensen elkaar willen helpen? En ook fijn dat er nog mensen zijn die vertrouwen hebben in hun medemens?
Ja dat is het ook wel, maar niet als die medemens hen zelf benadert....
Als ze vragen of je iets kunt oplossen of ermee kunt helpen dan komt de hulpvraag van hen uit, maar ik denk niet dat mensen die zo naïef zijn ook nog eens gestimuleerd moeten worden iedere vreemdeling maar om hulp te vragen met dat soort dingen.

De kans dat je de verkeerde treft is natuurlijk altijd aanwezig, en dan is het probleem nog groter dan het al was.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_136689255
nja, ik denk niet dat je zulke mensen als buitenstaander zo maar even wat kan leren, eerlijk gezegd. wat zeg ik, buitenstaander? mijn ervaring is, dat je zulk gedrag echt niet afgeleerd krijgt. beter maar dan dat zoveel mogelijk mensen wel hun hart laten spreken.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  vrijdag 14 februari 2014 @ 00:11:07 #269
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_136689390
Dat is ook weer waar....

En soms is het ook gewoon frustrerend, staat er zo'n Ford Transit met een Iers nummerbord en dan zo'n vent die langs de huizen loopt en de boel eens even goed bekijkt, vervolgens instapt, ze wegrijden en de volgende dag staat hij 50 meter verderop, de hele tijd met draaiende motor en 2 man die erin zitten..... Je weet dat het niet klopt, en je kunt er geen ruk tegen doen, behalve duidelijk voor het raam gaan staan op het moment dat ze bij de bejaarde overburen aanbellen :{
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_136692778
nou, dan doe ik wel meer dan enkel zichtbaar voor het raam staan hoor.

ik heb trouwens geexperimenteerd met mijn exceem en het bad: wanneer ik trouw badder met badolie: geen exceem meer :o eergister een keer badschuim gebruikt: poink, mijn handen staan alweer onder :X ik baad voortaan dus wel in badolie, luxepaardje die ik ben :P
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  vrijdag 14 februari 2014 @ 10:14:05 #271
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_136695164
Politie bellen en melding van maken.... Hebben de wijkagenten ook weer wat te doen :P
  vrijdag 14 februari 2014 @ 10:44:56 #272
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_136696056
Iemand zin en tijd enzo om naar de film te gaan?
GC / [Exclusieve voorvertoning] Gratis kaartjes Non-Stop!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_136696811
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 08:06 schreef simmu het volgende:
ik heb trouwens geexperimenteerd met mijn exceem en het bad: wanneer ik trouw badder met badolie: geen exceem meer eergister een keer badschuim gebruikt: poink, mijn handen staan alweer onder ik baad voortaan dus wel in badolie, luxepaardje die ik ben
Dat is fijn :Y ik vind steeds iets en dan kan ik er heel even tegen en dan gaat het toch weer mis. -O-
  vrijdag 14 februari 2014 @ 12:18:32 #274
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_136698915
Qua eczeem heb ik goede resultaten met de bio-oil van nota bene de Action.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_136699184
Dat ga ik even noteren ^O^
  vrijdag 14 februari 2014 @ 13:01:45 #276
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_136700174
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 10:14 schreef PureEvil het volgende:
Politie bellen en melding van maken.... Hebben de wijkagenten ook weer wat te doen :P
Ik had 0900-TUIG uiteraard al gebeld, maar die doen ook niets meer dan de melding opnemen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 14 februari 2014 @ 13:08:19 #277
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_136700377
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 13:01 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik had 0900-TUIG uiteraard al gebeld, maar die doen ook niets meer dan de melding opnemen.
Stalk ze op twitter? Ze kunnen toch wel ff wat vaker langsrijden, of mensen waarschuwen via twitter oid?
  vrijdag 14 februari 2014 @ 15:03:17 #278
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_136704287
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 13:01 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik had 0900-TUIG uiteraard al gebeld, maar die doen ook niets meer dan de melding opnemen.
Wij hebben op facebook een groep voor de wijk ("buurpraat") waar dat soort dingen ook wordt gemeld. Als dan meerdere bewoners bellen, wordt er sneller wat met de melding gedaan :).
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  vrijdag 14 februari 2014 @ 15:05:48 #279
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_136704392
En mijn sollicitatie is afgewezen :{. Te weinig ervaring en te weinig kennis binnen het bedrijf om mij die ervaring op te kunnen laten doen. Was wel te verwachten, maar ik hoopte toch nog op gesprek te mogen komen.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  vrijdag 14 februari 2014 @ 15:29:22 #280
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_136705218
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 15:05 schreef Grijs het volgende:
En mijn sollicitatie is afgewezen :{. Te weinig ervaring en te weinig kennis binnen het bedrijf om mij die ervaring op te kunnen laten doen. Was wel te verwachten, maar ik hoopte toch nog op gesprek te mogen komen.
Balen zeg :{
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_136705921
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 14:19 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Ja, pijnlijk om te zien lijkt me. Ik heb nog geen gespannen koppies gezien. Tristans beste vriend die hem iedere dag met de fiets ophaalt is uitermate zelfverzekerd en had dus ook nergens last van. Maar ze vertelden wel dat er kinderen waren die het heel zwaar vonden. En 2 jongens uit hun klas schijnen de Cito helemaal niet gemaakt te hebben? Een omdat die altijd werk van groep 6 maakt en hierna naar praktijkonderwijs gaat en een om een reden die niet de reden is omdat die jongen áltijd over van alles liegt, dus waarom hij niet meedeed is mij nog onbekend).
Het kan ook zijn dat die leerling de toets digitaal maakt. Die is in een andere periode als de schriftelijke toets.
pi_136706060
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 11:10 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Dat is fijn :Y ik vind steeds iets en dan kan ik er heel even tegen en dan gaat het toch weer mis. -O-
ik gebruik wel goede badolie, van thermen. en shampoo zonder parabenen! voor het eerst in ehm, 30 jaar O-) geen jeukend hoofd ^O^

en buuv, ik onthou het, maar ga nu ff niet meer experimenteren!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_136707126
ik gebruik ook alles zonder parabenen etc etc etc etc en dat maakt al heel veel uit. :Y
  vrijdag 14 februari 2014 @ 16:33:50 #284
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_136707288
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 15:03 schreef Grijs het volgende:

[..]

Wij hebben op facebook een groep voor de wijk ("buurpraat") waar dat soort dingen ook wordt gemeld. Als dan meerdere bewoners bellen, wordt er sneller wat met de melding gedaan :).
Ik heb net op Funda de samenstelling van de wijk even bekeken, en maar liefst 59% van de (720) bewoners is 65+, en 19% zit tussen de 45 en 65.... ik acht de kans vrij klein dat er dus veel facebookgebruikers zijn in de wijk ;)
Ik heb zelf trouwens ook geen FB :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_136708223
Jij bent dan ook bijna 65 :6
  vrijdag 14 februari 2014 @ 19:45:22 #286
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_136713176
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 20:03 schreef -Spring het volgende:

[..]

Hij staat op! :D
En? Wat vind je ervan?
  vrijdag 14 februari 2014 @ 19:51:01 #287
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_136713384
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 17:02 schreef Pvoesss het volgende:
Jij bent dan ook bijna 65 :6
Ja daarom, ik hoor hier helemaal thuis.... :6
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_136713458
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 19:51 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja daarom, ik hoor hier helemaal thuis.... :6
:D :*
  vrijdag 14 februari 2014 @ 20:06:28 #289
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_136714012
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 19:51 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja daarom, ik hoor hier helemaal thuis.... :6
juist wel! Prototype OUD!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 14 februari 2014 @ 20:42:22 #290
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_136715419
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 20:06 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

juist wel! Prototype OUD!
OUD² (of OUD³ in mijn geval :') )
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 15 februari 2014 @ 13:40:58 #291
35189 Troel
scherp en bot
pi_136734402


Fijne vliegtuigjesdag! O+
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 15 februari 2014 @ 13:48:23 #292
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_136734612
haha jullie ook Troel! :)
in de haak.
  zaterdag 15 februari 2014 @ 16:38:36 #293
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_136741287
Ohw vergeten 8)7 het is vliegtuigjesdag *O*
_O-
Rayen 2½ jaar!
  zaterdag 15 februari 2014 @ 16:41:48 #294
35189 Troel
scherp en bot
pi_136741420
;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 15 februari 2014 @ 16:46:33 #295
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_136741601
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 16:41 schreef Troel het volgende:
[ afbeelding ] ;)
Haha _O- er is nog meerrrrrrrrrrrrrrrr *O*
Vliegtuigjes voor iedereennnnnnnnn *O* *O*
lol heerlijk O+
Rayen 2½ jaar!
  zaterdag 15 februari 2014 @ 16:47:18 #296
35189 Troel
scherp en bot
pi_136741624
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 16:46 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Haha _O- er is nog meerrrrrrrrrrrrrrrr *O*
Vliegtuigjes voor iedereennnnnnnnn *O* *O*
lol heerlijk O+
Vliegtuigjeskerkhof :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_136741726
Die vliegtuigjes! :D

Ik heb een nieuwe snackverslaving. Sojaboontjes in de schil met een snuf zout. :9
  zaterdag 15 februari 2014 @ 16:50:56 #299
35189 Troel
scherp en bot
pi_136741742
Ja lach maar, maar ik zit met twee huilende jommetjes als ik ze weg doe :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 15 februari 2014 @ 16:56:05 #300
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_136741898
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 16:50 schreef -Spring het volgende:
Die vliegtuigjes! :D

Ik heb een nieuwe snackverslaving. Sojaboontjes in de schil met een snuf zout. :9
Die zijn inderdaad lekker. Ik kan ze hier alleen nergens vinden... :(
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
  zaterdag 15 februari 2014 @ 16:56:36 #301
35189 Troel
scherp en bot
pi_136741914


O+
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')