abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136462443
Mauw.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_136462637
Mijnese zijn heel lief hoor. .

♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_136465969
Yoyo.

Lieve foto, Vicky.

Ik zit hier te wachten op een offerte voor een verbouwing. Ik krijg er de zenuwen van :') :P .
pi_136466306
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 12:53 schreef Groofsken-jeweetwel het volgende:
Yoyo.

Lieve foto, Vicky.

Ik zit hier te wachten op een offerte voor een verbouwing. Ik krijg er de zenuwen van :') :P .
Jay! Spannend!!
pi_136466397
Echt, als het doorgaat spring ik een gat in de lucht. Dat was mijn laatste grote pijnpunt hier in huis, die te kleine woonkamer.
  zaterdag 8 februari 2014 @ 13:25:57 #6
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_136466939
Ik hoop voor je dat het gaat lukken, Groofsken!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_136467683
Thanks, ik ook!

Al zie ik ook wel op tegen zo'n grote verbouwing hoor. Had ik maar gewoon het geld om dan even twee weken in een huisje te gaan bivakkeren. Het zal wel weer bikkelen worden.
pi_136468001
Volgens mij kan het doorgaan!

Woehoei!
  zaterdag 8 februari 2014 @ 13:55:54 #9
37150 livelink
pi_136468067
*O*

En misschien kan je een midweekje ergens goedkoop terecht? Scheelt toch alweer iets.
pi_136468335
Hmm, ja, ik denk het niet. Maar we zullen zien. Stap voor stap. (Niet mijn beste eigenschap, ik loop in mijn hoofd altijd al ver op de zaken vooruit :@ ).

Maar het bedrag van de offerte past in de ruimte die ik volgens mij nog heb, hypotheektechnisch gezien, en dat is stap 1 *O* .
pi_136468616
Super Groofs
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_136473167
quote:
8s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 08:51 schreef Joene het volgende:

[..]

Bram is allergisch voor katten net als zn papa , en vannacht dus onwijs benauwd en alles onder het snot , vervelend voor hem.
Ach, wat rot! Inderdaad gauw even afspraak maken met ha. Of kun je voor zoiets in het weekend niet terecht?
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_136473645
Groofs, wat tof! Waarvoor heb je een offerte aangevraagd?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_136473905
Uitbouwen naast de keuken. De keuken wordt dan opengebroken. Alles wordt gestuct en geverfd. Er komt een nieuwe vloer in de keuken en in de hele woonkamer straks. En openslaande deuren naar de tuin O+ .

*O*

Oh, en ook een hele nieuwe hoekkeuken! :o *O* *O* *O* ^O^ *;

[ Bericht 44% gewijzigd door Groofsken-jeweetwel op 08-02-2014 16:36:06 ]
pi_136474017
Mijn dochter is vanochtend gevallen. Ze heeft pijn aan haar voet maar kan alles gewoon bewegen en ook zelfs lopen/ rennen. Maar soms (net bv toen ze opstond van de bank) gaat ze er verkeerd op staan en zakt ze echt in elkaar van de pijn. Wat zouden jullie doen? Huisartsenpost bellen? Of gewoon nog even aankijken.
pi_136474123
Wat een heerlijk vooruitzicht, Groofs <3 jullie geweldige huisje en dan net dat beetje groter! Heerlijk!

Als ze alles kan bewegen en gewoon kan lopen en rennen, zou ik het even aankijken, denk ik.
pi_136474236
Wel ten koste van de achtertuin. Maar die is toch alleen maar om te eten en voor badjes. Ze spelen meestal vóór.

En ik heb ech een supersfeertje uitgekozen al (kwa nieuwe keuken en tegeltjes).
  zaterdag 8 februari 2014 @ 16:40:33 #18
37150 livelink
pi_136474322
Het klinkt echt heel goed, Groofsken. Welke kleur wordt je keuken en tegeltjes?
pi_136474370
Het wordt een landelijke keuken van Ikea (wit of gebroken wit). En het vloertje wordt geblokt: Wit met warm oranje.
pi_136474431
Ik heb hier nog zo'n huurhuis keukenblokje. Klein en goedkoop. Het wordt groot, met veel blad en lades enzo en alles ingebouwd. Ik had dat voor mezelf niet durven dromen, weet je dat.

En onze keuken/badkamer is een soort caravan-aanbouw. Ik za niet voor me hoe ik daarnaast een echt huis zou moeten uitbouwen. Totdat ik bij mensen in de straat ben gaan kijken en zag dat ook een caravan blijkbaar open te breken is. :P

En er komt een doorkijkgat, vanuit het keukengedeelte naar de kamer O+ . En de uitbouw wordt dan eetkamer/keuken.
  zaterdag 8 februari 2014 @ 16:44:34 #21
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_136474459
Groofsken, heb je de keuken van Ikea al gekocht?
Want per 2 juni wordt de huidige (Faktum) keukenserie vervangen voor de nieuwe keukenserie (Metod), en dat is niet alleen een aanpassing in het uiterlijk maar ook van de maatvoering.

Overigens betekent dat wel dat de huidige serie in de uitverkoop gaat, dat zou vanaf week 10 zijn ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_136474477
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 16:34 schreef miss_sly het volgende:
Wat een heerlijk vooruitzicht, Groofs <3 jullie geweldige huisje en dan net dat beetje groter! Heerlijk!

Als ze alles kan bewegen en gewoon kan lopen en rennen, zou ik het even aankijken, denk ik.
Ja, dat is mijn eerste gedachte ook. Even aankijken.
pi_136474491
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 16:44 schreef Leandra het volgende:
Groofsken, heb je de keuken van Ikea al gekocht?
Want per 2 juni wordt de huidige (Faktum) keukenserie vervangen voor de nieuwe keukenserie (Metod), en dat is niet alleen een aanpassing in het uiterlijk maar ook van de maatvoering.

Overigens betekent dat wel dat de huidige serie in de uitverkoop gaat, dat zou vanaf week 10 zijn ;)
Kijk! :o
Als het goed is, gebeurt alles nog vóór de zomer.
  zaterdag 8 februari 2014 @ 16:47:29 #24
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_136474531
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 16:45 schreef Groofsken-jeweetwel het volgende:

[..]

Kijk! :o
Als het goed is, gebeurt alles nog vóór de zomer.
Dan zou je even kunnen bedenken wat je op de lange duur wilt; kunnen aanpassen/aanvullen of heb je juist de oneven maten nodig die Faktum wel voert en Metod straks niet meer, dan zou je juist even moeten zorgen dat je met korting spul koopt (en desnoods opslaan als je de mogelijkheid daartoe hebt).
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_136474533
Ze geeft veel pijn aan, maar ze is nogal kleinzerig, dus dat nam ik niet zo heel serieus Totdat ze dus in elkaar zakte. Dat is nu twee keer gebeurd. Tussendoor kan ze wel gewoon lopen en rennen. Dus blijkbaar alleen in een bepaalde houding veel pijn.
pi_136474569
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 16:47 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dan zou je even kunnen bedenken wat je op de lange duur wilt; kunnen aanpassen/aanvullen of heb je juist de oneven maten nodig die Faktum wel voert en Metod straks niet meer, dan zou je juist even moeten zorgen dat je met korting spul koopt (en desnoods opslaan als je de mogelijkheid daartoe hebt).
Ja precies. Goed om te weten dus. Thanks! ^O^
  zaterdag 8 februari 2014 @ 16:49:26 #27
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_136474585
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 16:47 schreef Groofsken-jeweetwel het volgende:
Ze geeft veel pijn aan, maar ze is nogal kleinzerig, dus dat nam ik niet zo heel serieus Totdat ze dus in elkaar zakte. Dat is nu twee keer gebeurd. Tussendoor kan ze wel gewoon lopen en rennen. Dus blijkbaar alleen in een bepaalde houding veel pijn.
Kun je haar op de bank laten liggen met een pootje omhoog of gaat dat m niet worden voor het serieus verbonden is?

Dat zou je ook nog kunnen doen, met gevoel voor drama de boel verbinden zodat ze iig wat rust neemt ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 8 februari 2014 @ 16:49:55 #28
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_136474599
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 16:48 schreef Groofsken-jeweetwel het volgende:

[..]

Ja precies. Goed om te weten dus. Thanks! ^O^
K&W / IKEA - Deel 87 - Met weer veel nieuws
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_136474617
Nope, ze heeft geen rust in haar kont. Gevoel voor drama heeft ze wel, dus ik zou dat kunnen proberen. Alleen lijkt het wel wat dik, dus dacht ik maar beter niks te verbinden zelf?
  zaterdag 8 februari 2014 @ 16:51:48 #30
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_136474648
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 16:50 schreef Groofsken-jeweetwel het volgende:
Nope, ze heeft geen rust in haar kont. Gevoel voor drama heeft ze wel, dus ik zou dat kunnen proberen. Alleen lijkt het wel wat dik, dus dacht ik maar beter niks te verbinden zelf?
Er al ijs op gehad om het te koelen en de zwelling tegen te gaan?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_136474661
Ik ga maar eens even koken in mijn nu nog kleine keukentje :P
pi_136474678
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 16:51 schreef Leandra het volgende:

[..]

Er al ijs op gehad om het te koelen en de zwelling tegen te gaan?
Wel gekoeld, maar met stromend lauw water. Geen ijs. Twee keer 10 minuutjes.
  zaterdag 8 februari 2014 @ 16:53:35 #33
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_136474696
Jij zat toch in het zuiden ergens? (voor mij is alles onder de rivieren "het zuiden" :+ )
Ikea België heeft nu al 20% korting, maar dat is denk ik een beetje te vroeg voor je als je net de offertes voor de klus binnenkrijgt.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_136474745
Ja hoor, Zuiden. Ik vermoed dat de bouw over een week of vier à vijf gaat beginnen.
  zaterdag 8 februari 2014 @ 16:57:14 #35
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_136474804
Dan zou ik even goed overwegen wat je mogelijkheden en wensen zijn.... want 15 of 20% zal best een flink bedrag zijn, helemaal als de apparatuur er in België ook onder valt, maar ik heb geen idee of dat dezelfde aansluitwaardes heeft als Nederlandse apparaten.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_136476502
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 16:55 schreef Groofsken-jeweetwel het volgende:
Ja hoor, Zuiden. Ik vermoed dat de bouw over een week of vier à vijf gaat beginnen.
Zo snel al! Leuk man!
pi_136478538
2 tips. Lades ipv deurtjes. En als het kan en (financieel) past 2 ovens/magnetrons
pi_136478555
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 16:55 schreef Groofsken-jeweetwel het volgende:
Dat is snel! Heb jij je huis nog eerder klaar dan wij :D
Ik ben heel benieuwd hoe het wordt. Het klinkt heel fijn, wat je beschrijft.
pi_136479392
Er komen twee kastjes met lades. En een afwasmachine! *O* De rest blijft deurtjes. Ik heb een goede magnetron, die gaat ook niet ingebouwd worden. Maar wel gasfornuis met oven en koel-vriescombi en dus die afwasmachine.

Enne, het is niet eerder klaar hoor. We gaan het in twee étappes doen. In de hoop dat we gewoon kunnen blijven leven hier. Dus eerst de aanbouw/keuken en dan de woonkamermuren en vloer. Als ik makkelijk twee weken weg had gekund dan hadden ze het in één keer kunnen doen. Streven is nu een week of 8 à 10 in totaal. Levertijd van een aantal dingen (openslaande deuren oa) is de grootste wachtpost.
pi_136479527
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 18:59 schreef amaranta het volgende:
2 tips. Lades ipv deurtjes. En als het kan en (financieel) past 2 ovens/magnetrons
Wij hebben geen magnetron in de nieuwe keuken. We gebruiken het nooit, en ik heb er in dit huis ook nooit een gemist. We hebben dadelijk wel een qooker en een stoomoven. En een gewone oven, uiteraard!
pi_136479660
En ik zie er tegelijkertijd ook enorm tegenop. Ik vind niks zo erg als alles in dozen moeten doen, van zijn plek halen, etc... :r

Maar ik wil zo graag een wat grotere woonkamer dat ik het er toch maar weer voor over heb. Verstand op nul enzo. Alle eerdere verbouwingen hebben ook steeds zoveel woongenot opgeleverd.
pi_136479692
Wanneer is jullie streven om over te gaan Miss?
pi_136479983
April. Zoals het er nu uitziet ergens half april, denk ik. En dan eind april deze woning leeg opleveren. Hebben we wel lang dubbele kosten, maar maart in het nieuwe huis gaan we niet redden met alles wat er gedaan moet worden. Dus dan maar op ons gemak en pas in april verhuizen.

Zo'n verbouwing is ook niet fijn, en uit dozen leven zeker niet, maar je weet inderdaad dat het je zoveel oplevert!
pi_136480100
Je mag zo vaak hier komen eten als je wilt. En een keer logeren (jij mag bij hoge uitzondering mee ;) ) mag ook hoor.
pi_136480121
Groofsken dus.
Voordat ik straks project X hier heb
pi_136480171
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 19:25 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Wij hebben geen magnetron in de nieuwe keuken. We gebruiken het nooit, en ik heb er in dit huis ook nooit een gemist. We hebben dadelijk wel een qooker en een stoomoven. En een gewone oven, uiteraard!
Wij hebben nu een losse in de bijkeuken gezet. Als ik het over mocht doen dan zaten er nu 2 ingebouwd. Stoom oven mis ik dan weer niet.
Wij drinken elke dag warme melk. Ik warm het altijd op in de magnetron
pi_136480299
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 19:45 schreef amaranta het volgende:

[..]

Wij hebben nu een losse in de bijkeuken gezet. Als ik het over mocht doen dan zaten er nu 2 ingebouwd. Stoom oven mis ik dan weer niet.
Wij drinken elke dag warme melk. Ik warm het altijd op in de magnetron
Mja, er is niets wat de magnetron kan, dat ik niet kan zonder. Melk opwarmen kan in een pannetje, spullen ontdooien moeten we wat beter plannen, maar dat lukt ook prima. Nee, van onze vorige keuken gebruikten we van de combi-magnetron eigenlijk alleen de oven.
Ik ga ervan uit dat je een stoomoven niet mist, omdat je die nog niet hebt gehad. Ik mis het ook nog niet, maar ik verheug me wel op het gebruik ervan.
pi_136480432
Dat is ook wel zo hoor. Idem met de quoker. Mis hem niet ;) omdat ik niet beter weet

Achja, ieder z'n ding toch?
pi_136480523
Iemand nog Netflixtips? N. kijkt sinds kort Dexter mee, dus dat kan ik niet meer alleen kijken.
pi_136480609
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 19:54 schreef -Spring het volgende:
Iemand nog Netflixtips? N. kijkt sinds kort Dexter mee, dus dat kan ik niet meer alleen kijken.
Unsere vater, unsere mutter.(over de oorlog)
Orange is the New black (heel goed!!)

Meer volg ik momenteel niet
pi_136480614
Ben nu Sherlock aan het kijken, dat is wel leuk.

Unser vater, unser muter heb ik ook gezien, goede serie idd,
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_136480646
Lief Amaranta!

En weet je, dat eten, misschien doe we dat wel in de week dat de keuken geplaatst wordt. Misschien wel heel erg fijn! maa slapen is dan weer niet nodig. Boven blijft gelukkig alles rustig en fijn!

En wat betreft al die keukenluxe... weet je, ik ben echt helemaal niks aan luxe gewend. Ik sta drie keer per dag af te wassen nog. Elke ladekastje is al geweldig :P .
pi_136480650
quote:
Downtown Abbey
pi_136480682
Vanavond begint een vierdelige serie over de slavernij in Suriname, een film. Geschiedenis mensen. Kijken!
pi_136480702
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 19:56 schreef amaranta het volgende:

[..]

Unsere vater, unsere mutter.(over de oorlog)
Orange is the New black (heel goed!!)

Meer volg ik momenteel niet
Die eerste had m'n schoonvader het laatst ook al over.

En de tweede staat toevallig voor mn neus. Eens kijken!
pi_136480710
Lekker Miss, dan zitten jullie ook fijn voor de zomer op je nieuwe stekje.
pi_136480845
Die van Orange is echt leuk. Kan niet wachten op seizoen 2. Dat komt in de zomer denk ik.
Die andere heb ik pas 1 deel van gezien.
pi_136480879
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 20:02 schreef amaranta het volgende:
Die van Orange is echt leuk. Kan niet wachten op seizoen 2. Dat komt in de zomer denk ik.
Die andere heb ik pas 1 deel van gezien.
Hij staat op! :D
pi_136480909
Hé, das die gozer van american pie.
pi_136480930
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 19:59 schreef Groofsken-jeweetwel het volgende:
Lekker Miss, dan zitten jullie ook fijn voor de zomer op je nieuwe stekje.
Ja! Met tuin, waar ik nog een ontwerp voor moet maken. Pfff, valt nog niet mee. En dan met schuifpui O+
Ik verheug me er ontzettend op!
  zaterdag 8 februari 2014 @ 20:06:08 #62
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_136480958
quote:
Lie to me <3 en Orange is the new black idd.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_136480961
Wij vinden Orange is the new black niet zo, maar zijn niet verder gekomen dan deel 1. Dus geen idee hoe leuk het nog wordt. Breaking bad lijkt wel goed te vallen.
pi_136481003
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 20:06 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Lie to me <3 en Orange is the new black idd.
O ja, Lie to me vond ik ook tof!

Staat Fringe er ook op? Dat vond ik ook goed.
pi_136481020
Hij begint iig als een Nederlandse film. Seks, een scheet en een wc.
  zaterdag 8 februari 2014 @ 20:09:05 #66
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_136481082
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 20:06 schreef miss_sly het volgende:
Wij vinden Orange is the new black niet zo, maar zijn niet verder gekomen dan deel 1. Dus geen idee hoe leuk het nog wordt. Breaking bad lijkt wel goed te vallen.
ik ben begonnen met een reuma-aanval een keer 's nachts. :') heb het daarna alleen tijdens infusen gezien. Ik blijf er dus niet voor thuis, hang al maanden bij aflevering 7. :D dus zoveel doet het mij ook niet,

Lie to me vind ik echt geweldig, maar weet niet of dit komt omdat mijn jongens het zo leuk vinden,
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_136481151
quote:
Forbrydelsen
Orange is the new black
Weeds
Orphan Black
Lilyhammer
Breaking bad
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_136481259
quote:
Lilyhammer
pi_136481553
Waar gaat lilyhammer over?
pi_136481582
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_136481735
quote:
OK, staat op de lijst!
pi_136481794
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 20:09 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

ik ben begonnen met een reuma-aanval een keer 's nachts. :') heb het daarna alleen tijdens infusen gezien. Ik blijf er dus niet voor thuis, hang al maanden bij aflevering 7. :D dus zoveel doet het mij ook niet,

Lie to me vind ik echt geweldig, maar weet niet of dit komt omdat mijn jongens het zo leuk vinden,
Ik vind Lie to me echt heel leuk. Ik ben eigenlijk ook wel echt fan van die actrice die zijn assistente speelt. En hij is ook echt leuk, ook al is het ook wel een rotzak.
pi_136481825
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 20:24 schreef miss_sly het volgende:

[..]

OK, staat op de lijst!
Ik vond hem in het begin niet zo (heb ik wel vaker ;) ) maar daarna echt geweldig..beetje zwarte humor soms vond ik hem..en sowieso die lekkere Noorse mannen :9
  zaterdag 8 februari 2014 @ 20:37:06 #74
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_136482246
Forbrydelsen is ook geweldig ja. Maar die leende ik al eens van de wereldbibliotheek O-) ik weet verder dus niet zo goed wat er op Netflix staat :@
pi_136482371
Wij hebben The Killing gekeken ipv Fobrydelsen en dat vind ik ook echt een aanrader!
pi_136482415
Waarom eigenlijk Miss? niet de origineel?
pi_136482510
We waren daar al aan begonnen voor we van het origineel hoorden, en we vonden het erg goed. Waarom dan switchen?
pi_136482584
Oh ok! was gewoon nieuwsgierig!
Hier was het mijn man die ermee kwam, ik kende het niet en de remake ook niet.
pi_136482656
De Amerikaanse versie is ook echt goed, fijne acteurs ook. We hebben daar laatst ook het derde seizoen van gekeken, was ook weer top.
pi_136482693
Ik vind het grappig dat het daar nagemaakt was omdat amerikanen geen ondertiteling zouden kunnen lezen :D
Op de BBC is het gewoon in het Deens op tv geweest.
  zaterdag 8 februari 2014 @ 20:50:10 #81
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_136482742
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 20:40 schreef miss_sly het volgende:
Wij hebben The Killing gekeken ipv Fobrydelsen en dat vind ik ook echt een aanrader!
wij zijn per ongeluk aan de amerikaanse begonnen en ik vond het dus echt niks. Of in ieder geval kon het voor mij niet in de schaduw staan van de Deense.

De sfeer enzo.
pi_136482784
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 20:49 schreef bitterend het volgende:
Ik vind het grappig dat het daar nagemaakt was omdat amerikanen geen ondertiteling zouden kunnen lezen :D
Op de BBC is het gewoon in het Deens op tv geweest.
Haha, ja, in Amerika maken ze het na, en Duitsland synchroniseren ze het na :P
De rest van de wereld kan prima ondertitels lezen.
pi_136482863
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 20:50 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

wij zijn per ongeluk aan de amerikaanse begonnen en ik vond het dus echt niks. Of in ieder geval kon het voor mij niet in de schaduw staan van de Deense.

De sfeer enzo.
O, grappig.
Ik wil de Deense nog wel eens kijken, hoor. Zeker nu we onlangs The Bridge hebben gekeken. Geweldig ook! I O+ Saga!
pi_136482865
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 20:50 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

De sfeer enzo.
We keken soms 3 afleveringen op 1 avond zo spannend het was!
  zaterdag 8 februari 2014 @ 20:56:58 #85
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_136483010
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 20:53 schreef bitterend het volgende:

[..]

We keken soms 3 afleveringen op 1 avond zo spannend het was!
wij ook! Serie 2 moesten we nog 4 afleveringen de avond voor we op vakantie gingen. En we moesten om 3.30 op. :') nou ja, weinig slaap is ook slaap.
pi_136483621
Dat hadden we met Luther ook!
pi_136483707
Ja!!
  zaterdag 8 februari 2014 @ 23:43:42 #88
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_136489472
quote:
The bridge, Lost, How I met your mother, little brittain, breaking bad..
Ik kom tijd te kort om alles te kijken wat ik wil zien :D
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_136489855
Orange is the new black!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 10 februari 2014 @ 09:47:11 #90
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_136538722
Mogguh.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  maandag 10 februari 2014 @ 10:11:23 #91
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
  maandag 10 februari 2014 @ 10:24:34 #92
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_136539475
Mogguh :O

Ik moet mn huis schoonmaken, maar ik heb er zó geen zin in :')

Eerst maar een bakkie koffie c_/
  maandag 10 februari 2014 @ 10:34:14 #93
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_136539664
Ik keek rond kerst toen ik ziek op bed lag veel Net5 en daar kwam toen veel reclame voor bij voor Hart of Dixie (hier heet het geloof ik Dr. Zoe Hart). In een vlaag van 'eens zien wat het is' heb ik toen de hele serie 1 gedownload en ik vind het heerlijk! :D O+ Luchtige serie over de beslommeringen in een klein stadje in het zuiden van de VS. Nothing fancy, gewoon kijkvoer. :)
  maandag 10 februari 2014 @ 10:41:41 #94
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_136539814
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 10:34 schreef Brighteyes het volgende:
Ik keek rond kerst toen ik ziek op bed lag veel Net5 en daar kwam toen veel reclame voor bij voor Hart of Dixie (hier heet het geloof ik Dr. Zoe Hart). In een vlaag van 'eens zien wat het is' heb ik toen de hele serie 1 gedownload en ik vind het heerlijk! :D O+ Luchtige serie over de beslommeringen in een klein stadje in het zuiden van de VS. Nothing fancy, gewoon kijkvoer. :)
Fijne tips hier ^O^
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_136539914
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 10:41 schreef laziness het volgende:

[..]

Fijne tips hier ^O^
nou! Dat! Thanks! Ik ga ze ff opschrijven.
  maandag 10 februari 2014 @ 11:03:14 #96
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_136540461
En het hoofd boeit me niet zo, maar dit beeld komt regelmatig voor. Ook niet vervelend om tegenaan te kijken. ;)

pi_136540672
Ik hou niet zo van zulke strakke lijven… Je hebt niets om aan vast te houden.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_136540698
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 11:09 schreef Ticootje het volgende:
Nou, ik kan wel iets bedenken. :9
pi_136540722
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2014 11:10 schreef -Spring het volgende:

[..]

Nou, ik kan wel iets bedenken. :9
:Y
  maandag 10 februari 2014 @ 11:11:54 #100
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_136540727
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 11:09 schreef Ticootje het volgende:
Geeft niet, hij is sterk genoeg om jou in elke positie vast te kunnen houden. Das genoeg joh 8-)
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')