Jay! Spannend!!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:53 schreef Groofsken-jeweetwel het volgende:
Yoyo.
Lieve foto, Vicky.
Ik zit hier te wachten op een offerte voor een verbouwing. Ik krijg er de zenuwen van![]()
.
Ach, wat rot! Inderdaad gauw even afspraak maken met ha. Of kun je voor zoiets in het weekend niet terecht?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 08:51 schreef Joene het volgende:
[..]
Bram is allergisch voor katten net als zn papa , en vannacht dus onwijs benauwd en alles onder het snot , vervelend voor hem.
Ja, dat is mijn eerste gedachte ook. Even aankijken.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:34 schreef miss_sly het volgende:
Wat een heerlijk vooruitzicht, Groofs <3 jullie geweldige huisje en dan net dat beetje groter! Heerlijk!
Als ze alles kan bewegen en gewoon kan lopen en rennen, zou ik het even aankijken, denk ik.
Kijk!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:44 schreef Leandra het volgende:
Groofsken, heb je de keuken van Ikea al gekocht?
Want per 2 juni wordt de huidige (Faktum) keukenserie vervangen voor de nieuwe keukenserie (Metod), en dat is niet alleen een aanpassing in het uiterlijk maar ook van de maatvoering.
Overigens betekent dat wel dat de huidige serie in de uitverkoop gaat, dat zou vanaf week 10 zijn
Dan zou je even kunnen bedenken wat je op de lange duur wilt; kunnen aanpassen/aanvullen of heb je juist de oneven maten nodig die Faktum wel voert en Metod straks niet meer, dan zou je juist even moeten zorgen dat je met korting spul koopt (en desnoods opslaan als je de mogelijkheid daartoe hebt).quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:45 schreef Groofsken-jeweetwel het volgende:
[..]
Kijk!![]()
Als het goed is, gebeurt alles nog vóór de zomer.
Ja precies. Goed om te weten dus. Thanks!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan zou je even kunnen bedenken wat je op de lange duur wilt; kunnen aanpassen/aanvullen of heb je juist de oneven maten nodig die Faktum wel voert en Metod straks niet meer, dan zou je juist even moeten zorgen dat je met korting spul koopt (en desnoods opslaan als je de mogelijkheid daartoe hebt).
Kun je haar op de bank laten liggen met een pootje omhoog of gaat dat m niet worden voor het serieus verbonden is?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:47 schreef Groofsken-jeweetwel het volgende:
Ze geeft veel pijn aan, maar ze is nogal kleinzerig, dus dat nam ik niet zo heel serieus Totdat ze dus in elkaar zakte. Dat is nu twee keer gebeurd. Tussendoor kan ze wel gewoon lopen en rennen. Dus blijkbaar alleen in een bepaalde houding veel pijn.
K&W / IKEA - Deel 87 - Met weer veel nieuwsquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:48 schreef Groofsken-jeweetwel het volgende:
[..]
Ja precies. Goed om te weten dus. Thanks!
Er al ijs op gehad om het te koelen en de zwelling tegen te gaan?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:50 schreef Groofsken-jeweetwel het volgende:
Nope, ze heeft geen rust in haar kont. Gevoel voor drama heeft ze wel, dus ik zou dat kunnen proberen. Alleen lijkt het wel wat dik, dus dacht ik maar beter niks te verbinden zelf?
Wel gekoeld, maar met stromend lauw water. Geen ijs. Twee keer 10 minuutjes.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er al ijs op gehad om het te koelen en de zwelling tegen te gaan?
Zo snel al! Leuk man!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:55 schreef Groofsken-jeweetwel het volgende:
Ja hoor, Zuiden. Ik vermoed dat de bouw over een week of vier à vijf gaat beginnen.
Dat is snel! Heb jij je huis nog eerder klaar dan wijquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:55 schreef Groofsken-jeweetwel het volgende:
Ja hoor, Zuiden. Ik vermoed dat de bouw over een week of vier à vijf gaat beginnen.
Wij hebben geen magnetron in de nieuwe keuken. We gebruiken het nooit, en ik heb er in dit huis ook nooit een gemist. We hebben dadelijk wel een qooker en een stoomoven. En een gewone oven, uiteraard!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:59 schreef amaranta het volgende:
2 tips. Lades ipv deurtjes. En als het kan en (financieel) past 2 ovens/magnetrons
Wij hebben nu een losse in de bijkeuken gezet. Als ik het over mocht doen dan zaten er nu 2 ingebouwd. Stoom oven mis ik dan weer niet.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wij hebben geen magnetron in de nieuwe keuken. We gebruiken het nooit, en ik heb er in dit huis ook nooit een gemist. We hebben dadelijk wel een qooker en een stoomoven. En een gewone oven, uiteraard!
Mja, er is niets wat de magnetron kan, dat ik niet kan zonder. Melk opwarmen kan in een pannetje, spullen ontdooien moeten we wat beter plannen, maar dat lukt ook prima. Nee, van onze vorige keuken gebruikten we van de combi-magnetron eigenlijk alleen de oven.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wij hebben nu een losse in de bijkeuken gezet. Als ik het over mocht doen dan zaten er nu 2 ingebouwd. Stoom oven mis ik dan weer niet.
Wij drinken elke dag warme melk. Ik warm het altijd op in de magnetron
Unsere vater, unsere mutter.(over de oorlog)quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:54 schreef -Spring het volgende:
Iemand nog Netflixtips? N. kijkt sinds kort Dexter mee, dus dat kan ik niet meer alleen kijken.
Downtown Abbeyquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:54 schreef -Spring het volgende:
Iemand nog Netflixtips? N. kijkt sinds kort Dexter mee, dus dat kan ik niet meer alleen kijken.
Die eerste had m'n schoonvader het laatst ook al over.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
Unsere vater, unsere mutter.(over de oorlog)
Orange is the New black (heel goed!!)
Meer volg ik momenteel niet
Hij staat op!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:02 schreef amaranta het volgende:
Die van Orange is echt leuk. Kan niet wachten op seizoen 2. Dat komt in de zomer denk ik.
Die andere heb ik pas 1 deel van gezien.
Ja! Met tuin, waar ik nog een ontwerp voor moet maken. Pfff, valt nog niet mee. En dan met schuifpuiquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:59 schreef Groofsken-jeweetwel het volgende:
Lekker Miss, dan zitten jullie ook fijn voor de zomer op je nieuwe stekje.
Lie to me <3 en Orange is the new black idd.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:54 schreef -Spring het volgende:
O ja, Lie to me vond ik ook tof!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Lie to me <3 en Orange is the new black idd.
ik ben begonnen met een reuma-aanval een keer 's nachts.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:06 schreef miss_sly het volgende:
Wij vinden Orange is the new black niet zo, maar zijn niet verder gekomen dan deel 1. Dus geen idee hoe leuk het nog wordt. Breaking bad lijkt wel goed te vallen.
Forbrydelsenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:54 schreef -Spring het volgende:
Lilyhammerquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:54 schreef -Spring het volgende:
OK, staat op de lijst!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:21 schreef bitterend het volgende:
Lilyhammer (TV Series 2012– ) - IMDb
Ik vind Lie to me echt heel leuk. Ik ben eigenlijk ook wel echt fan van die actrice die zijn assistente speelt. En hij is ook echt leuk, ook al is het ook wel een rotzak.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ben begonnen met een reuma-aanval een keer 's nachts.heb het daarna alleen tijdens infusen gezien. Ik blijf er dus niet voor thuis, hang al maanden bij aflevering 7.
dus zoveel doet het mij ook niet,
Lie to me vind ik echt geweldig, maar weet niet of dit komt omdat mijn jongens het zo leuk vinden,
Ik vond hem in het begin niet zo (heb ik wel vakerquote:
wij zijn per ongeluk aan de amerikaanse begonnen en ik vond het dus echt niks. Of in ieder geval kon het voor mij niet in de schaduw staan van de Deense.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:40 schreef miss_sly het volgende:
Wij hebben The Killing gekeken ipv Fobrydelsen en dat vind ik ook echt een aanrader!
Haha, ja, in Amerika maken ze het na, en Duitsland synchroniseren ze het naquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:49 schreef bitterend het volgende:
Ik vind het grappig dat het daar nagemaakt was omdat amerikanen geen ondertiteling zouden kunnen lezen
Op de BBC is het gewoon in het Deens op tv geweest.
O, grappig.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wij zijn per ongeluk aan de amerikaanse begonnen en ik vond het dus echt niks. Of in ieder geval kon het voor mij niet in de schaduw staan van de Deense.
De sfeer enzo.
We keken soms 3 afleveringen op 1 avond zo spannend het was!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wij zijn per ongeluk aan de amerikaanse begonnen en ik vond het dus echt niks. Of in ieder geval kon het voor mij niet in de schaduw staan van de Deense.
De sfeer enzo.
wij ook! Serie 2 moesten we nog 4 afleveringen de avond voor we op vakantie gingen. En we moesten om 3.30 op.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:53 schreef bitterend het volgende:
[..]
We keken soms 3 afleveringen op 1 avond zo spannend het was!
The bridge, Lost, How I met your mother, little brittain, breaking bad..quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:54 schreef -Spring het volgende:
Fijne tips hierquote:Op maandag 10 februari 2014 10:34 schreef Brighteyes het volgende:
Ik keek rond kerst toen ik ziek op bed lag veel Net5 en daar kwam toen veel reclame voor bij voor Hart of Dixie (hier heet het geloof ik Dr. Zoe Hart). In een vlaag van 'eens zien wat het is' heb ik toen de hele serie 1 gedownload en ik vind het heerlijk!![]()
Luchtige serie over de beslommeringen in een klein stadje in het zuiden van de VS. Nothing fancy, gewoon kijkvoer.
Nou, ik kan wel iets bedenken.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:09 schreef Ticootje het volgende:
Ik hou niet zo van zulke strakke lijven… Je hebt niets om aan vast te houden.
Geeft niet, hij is sterk genoeg om jou in elke positie vast te kunnen houden. Das genoeg johquote:Op maandag 10 februari 2014 11:09 schreef Ticootje het volgende:
Ik hou niet zo van zulke strakke lijven… Je hebt niets om aan vast te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |