abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136831134
Overigens heb ik ook een hartjesijzer van 15 euro. En dat functioneert prima.

Maar ik wilde dus galetjes etc. enz. Misschien moet ik dat paniniding maar laten :')
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 17 februari 2014 @ 22:54:22 #182
296595 foodlover
live and learn
pi_136832002
quote:
2s.gif Op maandag 17 februari 2014 21:04 schreef Amarantha het volgende:
Oh god, ik vind dit schattig O+ :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo fout hihi. Ik denk dat ik de kommetjes ga halen :D
^O^
Ik wil de papegaaien en toekan, denk dat ik 3 van elk haal, heb je een leuke set voor weinig.
Ook leuk dat op kommetje met grote toekan de kleine papegaai weer terugkomt, aardig detail.
pi_136835227
Iemand het pierre cardin dekbed van de action gekocht (weekaanbieding)? Ik ben benieuwd naar de ervaringen
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
pi_136836370
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 22:23 schreef Syrena het volgende:
Ik wil de contact grill. Panini's maken :9
Maar het is weer een apparaat erbij. Waar je spul mee kunt maken waar je dik van wordt :') en ik heb pas een wafelijzer gekocht van 85 euro :')
Alsof je met een contactgril alleen dat kan maken, is juist handig als je slank wilt bakken, zeker als er een vetopvangbakje bij zit. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_136837392
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 22:30 schreef Syrena het volgende:
Het is een wafelijzer uit België, land van de wafels :Y) En het heeft verwisselbare platen, want ik wilde grote wafels en galetjes kunnen maken. Overigens kosten extra platen ook 30 euro :+

Het wordt een erfstuk. Zodat mijn nichtje uit Holland later met Oud en Nieuw wafels bakt, naar de traditie van haar Limburgse tante O+

Hoop ik :7
Dat er dan één gekocht waarbij je ook grill platen erop kan zetten.
  † In Memoriam † dinsdag 18 februari 2014 @ 11:41:53 #186
37843 lady-wrb
kortaf
pi_136842609
de tefal multisnack reverso bedoel je?
daar heb je allerlei losse platen bij
die had ik bijna gekocht. tot ik de reviews las :')
pi_136843808
quote:
2s.gif Op zondag 16 februari 2014 13:53 schreef Amarantha het volgende:
Verkoopt de Action dit?
[ afbeelding ]
Ja hoor. In 3 verschillende versies
hoezo overvloed aan tijd? in mijn dromen zeker !
  roze dinsdag 18 februari 2014 @ 12:25:31 #188
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_136844141
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 12:15 schreef loezzie het volgende:

[..]

Ja hoor. In 3 verschillende versies
*O*
quote:
1s.gif Op maandag 17 februari 2014 22:54 schreef foodlover het volgende:

[..]

^O^
Ik wil de papegaaien en toekan, denk dat ik 3 van elk haal, heb je een leuke set voor weinig.
Ook leuk dat op kommetje met grote toekan de kleine papegaai weer terugkomt, aardig detail.
Ik heb al teveel kommetjes en glazen enz :') Ik riep gisteren de kommetjes te gaan halen maar ik denk dat ik toch 4 bordjes haal. Heb ik een mooi setje ontbijtbordje lol
Your beauty never ever scared me.
pi_136845179
Voor de nagellak-liefhebbers: gisteren heb ik een potje gekocht waar je je vinger in moet doen, even draaien en dan is je nagellak eraf. Met "gewone" nagellak (dus zonder glitters) werkt het prima. Mét glitters heb ik nog niet uitgeprobeerd. Potjes kosten 1,49. (geloof ik, moest 1,50 contant betalen)
hoezo overvloed aan tijd? in mijn dromen zeker !
pi_136853752
quote:
9s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 08:05 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat er dan één gekocht waarbij je ook grill platen erop kan zetten.
Die hebben ze. Maar zijn dus 30 euro (in België, hier zijn ze rond de 45-50 euro), en de griller van de Action is 20 euro :7
Overigens heb ik een Frifri O+ Mijn oom is echt een kookgadgetfreak, die heeft alle platen gekocht die er zijn voor dat ijzer oO< dus ik val nog wel mee.

En die bordjes wil ik oooooook o|O
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_136854105
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 12:56 schreef loezzie het volgende:
Voor de nagellak-liefhebbers: gisteren heb ik een potje gekocht waar je je vinger in moet doen, even draaien en dan is je nagellak eraf. Met "gewone" nagellak (dus zonder glitters) werkt het prima. Mét glitters heb ik nog niet uitgeprobeerd. Potjes kosten 1,49. (geloof ik, moest 1,50 contant betalen)
Zou ik ook niet met glitters doen :) Die blijven dan in dat schuim (of wat die variant ook heeft) hangen en vervolgens zitten elke keer je vingers onder.
pi_136854127
Ben ik de enige die het idee heeft dat winkels als Action grotendeels troep verkopen? Ik word altijd namelijk boos op mijn ouders wanneer ze verzorgingsproducten bij de Action kopen terwijl we bij de grens wonen en je in Duitsland verzorgingsproducten van hoge kwaliteit kunt kopen voor weinig geld.

Ik heb ook wel eens gehoord dat dit soort winkels slechtere varianten van a-merken verkopen, waarbij label bijna hetzelfde is maar, maar de inhoud van slechtere kwaliteit is.
pi_136854756
Er zit echt wel meuk tussen, maar ook zat prima producten hoor :) En slechtere varianten van a-merken willen die merken vast niet in de winkels zien lijkt me. De taal op de verpakkingen is niet altijd NL, maar heb zelf nog nooit gemerkt dat de kwaliteit minder is. En ipv boos worden op je ouders kan je toch ook zelf je spullen kopen als je het niks vindt :P
pi_136860831
Ik heb maar 1 keer overtrek bij de Action gekocht voor de logeerdekbed (1 persoonsdekbed). Vind het persoonlijk wel heel erg flinterdun. Verwacht niet dat ie lang meegaat. Print is wel weer mooi.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  † In Memoriam † dinsdag 18 februari 2014 @ 18:25:19 #195
37843 lady-wrb
kortaf
pi_136860978
ik heb geen probleem met het overtrek dat ik voor mijn zoon kocht.
lekker snel droog en kreukt niet :)
en tot nu toe blijft de kleur erop
pi_136883511
Ze hebben weer kweekkasjes.

2,99
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_136884089
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 16:10 schreef Syrena het volgende:

[..]

Die hebben ze. Maar zijn dus 30 euro (in België, hier zijn ze rond de 45-50 euro), en de griller van de Action is 20 euro :7
Overigens heb ik een Frifri O+ Mijn oom is echt een kookgadgetfreak, die heeft alle platen gekocht die er zijn voor dat ijzer oO< dus ik val nog wel mee.

En die bordjes wil ik oooooook o|O
Die 10 euro verschil zou ik wel over hebben voor niet nog een extra ding in de keuken.
pi_136884153
Verkopen ze trouwens plantenlabels?
pi_136884323
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 16:16 schreef Diqiu-Long het volgende:
Ben ik de enige die het idee heeft dat winkels als Action grotendeels troep verkopen? Ik word altijd namelijk boos op mijn ouders wanneer ze verzorgingsproducten bij de Action kopen terwijl we bij de grens wonen en je in Duitsland verzorgingsproducten van hoge kwaliteit kunt kopen voor weinig geld.

Ik heb ook wel eens gehoord dat dit soort winkels slechtere varianten van a-merken verkopen, waarbij label bijna hetzelfde is maar, maar de inhoud van slechtere kwaliteit is.
Ze verkopen zeker geen troep. De gezichtreinigingsdoekjes van 70 cent zijn prima en de doekjes van n duur merk van 5 euro geven zetten mn gezicht in de brand :') Dus prijs zegt niks over de kwaliteit.
pi_136885709
quote:

Verzorgingsproducten zit echt geen verschil in tussen de Action en een willekeurige drogisterij. Er zijn prima producten en soms zit er eentje bij die minder is. Dat A-merken anders gelabeld zijn maakt geen verschil en dat zit toch echt tussen jouw oren....zeker als het shampoo is. :+
Optimist tot in de kist
pi_136885744
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 16:23 schreef Holyme het volgende:
Er zit echt wel meuk tussen, maar ook zat prima producten hoor :) En slechtere varianten van a-merken willen die merken vast niet in de winkels zien lijkt me. De taal op de verpakkingen is niet altijd NL, maar heb zelf nog nooit gemerkt dat de kwaliteit minder is. En ipv boos worden op je ouders kan je toch ook zelf je spullen kopen als je het niks vindt :P
Dat kost geld. :X :+
Optimist tot in de kist
pi_136885808
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 10:34 schreef Miniem het volgende:
Verkopen ze trouwens plantenlabels?
Ze hebben van die krijtbordjes die je in de grond kunt steken
Mokkel met stuntstok
  woensdag 19 februari 2014 @ 11:33:57 #203
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_136885832
Ik heb weleens een stukje gelezen over dat Nivea ofzo bepaalde producten voor een lagere prijs exporteerde naar Afrika enzo. Maar dat Kruidvat dat op de één of andere manier opkocht en verkocht in hun winkels in Nederland, waarmee ze dus onder de prijs konden zitten van wat het normaal kostte.
  woensdag 19 februari 2014 @ 11:36:45 #204
298202 Yaros
Je doet het, of niet!
pi_136885893
Hebben ze ook binderclips bij de Action?
Ik doe wat ik doe en ik doe het op die manier waarvan ik denk dat het de beste manier is om te doen.
  woensdag 19 februari 2014 @ 11:48:52 #205
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_136886254
quote:

Onderzoek heeft uitgewezen dat het verschil tussen bijvoorbeeld een bodylotion van aan A-merk niet veel anders is dan de bodylotion van een basismerk. En zo geldt het voor meer drogisterij artikelen.
Het enige waarbij het wel uitmaakt wat voor prijs het product heeft is bij anti-rimpelcreme. Daarvan is bewezen dat het percentage actieve stoffen hoger is als de prijs stijgt.
Zo blijft shampoo, shampoo. Douchegel blijft douchegel. Enige wat je kan hebben is dat je lichaam beter reageert op sommige merken, omdat zij bepaalde stoffen niet in hun producten hebben, maar hoe goedkoper het product des te minder prut ze er in stoppen.

Je praat dus gewoon onzin, je bent gebrainwashed door de cosmetica industrie.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_136886737
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 11:33 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Ze hebben van die krijtbordjes die je in de grond kunt steken
had ik gezien idd.
maar gewone plantenlabels?
pi_136887034
quote:
maar gewone plantenlabels?
Hebben ze nu nog niet liggen. Vaak heb je ze wel bij de Wibra van die plastic witte stekers, met een potloodje erbij
pi_136887633
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 11:48 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

maar hoe goedkoper het product des te minder prut ze er in stoppen.
Dit is ook onzin. Als je een droge huid hebt reageert die vaak niet goed op SLS, wat heel goedkoop is en ook gewoon 'prut'. En vindt maar eens een goedkope douchegel/shampoo zonder SLS, dat is onmogelijk, omdat SLS moet worden vervangen door dure producten. Als je een normale huid hebt en overal tegen kan, dan is het inderdaad niet erg of je goedkoop of duur koopt, maar ik moet wel wat meer betalen om niet met een jeukende hoofdhuid rond te lopen (al hebben ze nu een SLS-, parabeen- en silicoonvrije shampoo bij de Action).
pi_136887795
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 12:40 schreef wasmachine01 het volgende:

[..]

Dit is ook onzin. Als je een droge huid hebt reageert die vaak niet goed op SLS, wat heel goedkoop is en ook gewoon 'prut'. En vindt maar eens een goedkope douchegel/shampoo zonder SLS, dat is onmogelijk, omdat SLS moet worden vervangen door dure producten. Als je een normale huid hebt en overal tegen kan, dan is het inderdaad niet erg of je goedkoop of duur koopt, maar ik moet wel wat meer betalen om niet met een jeukende hoofdhuid rond te lopen (al hebben ze nu een SLS-, parabeen- en silicoonvrije shampoo bij de Action).
Gewoon met conditioner wassen ipv shampoo dan, mijn wasconditioner kost maar 3 euro per 500ml. En is af en toe ook te koop bij de Action. ;)
pi_136887819
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 11:48 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Onderzoek heeft uitgewezen dat het verschil tussen bijvoorbeeld een bodylotion van aan A-merk niet veel anders is dan de bodylotion van een basismerk. En zo geldt het voor meer drogisterij artikelen.
Het enige waarbij het wel uitmaakt wat voor prijs het product heeft is bij anti-rimpelcreme. Daarvan is bewezen dat het percentage actieve stoffen hoger is als de prijs stijgt.
Zo blijft shampoo, shampoo. Douchegel blijft douchegel. Enige wat je kan hebben is dat je lichaam beter reageert op sommige merken, omdat zij bepaalde stoffen niet in hun producten hebben, maar hoe goedkoper het product des te minder prut ze er in stoppen.

Je praat dus gewoon onzin, je bent gebrainwashed door de cosmetica industrie.
La Mer is een heel duur merk (zeg maar belachelijk duur :') )maar ze hadden wel goedkope minerale olie in hun produkten. :{ Vaak betaal je heel veel voor die luxe verpakking terwijl een ander produkt in een goedkopere verpakking net zo goed en zelfs wellicht beter hun werk doen...al kun je alzo beter niet geloven in de anti-rimpelwerking. :')
Optimist tot in de kist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')