abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 februari 2014 @ 19:00:50 #201
35189 Troel
scherp en bot
pi_136516441
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 18:59 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

het zijn 3 verschillende instantie die je aan moet schrijven.
Hmm, dat snap ik niet. Het is toch een orgaan?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_136516674
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 18:57 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Wil me ook al tijden uitschrijven bij de kerk, maar dat is zo'n k_klus dat ik er nog niet aan ben begonnen :')
soms koop ik eens een win for life en dan doe ik een aanroep aan god en zeg ik iets van ja en als je me laat winnen dan ga ik elke zondag naar de kerk enzo maar niks gewonnen :P

maakt toch niet uit of je wel of niet ingeschreven zijt? moest je ooit nog eens een katholiek meisje willen tegenkomen en je schrijft je uit moet je mss je doopsel en communie en shit nog eens over doen ofzo? ben niet zeker.
  zondag 9 februari 2014 @ 19:08:10 #203
35189 Troel
scherp en bot
pi_136516754
Nee hoor, waarom zou je dat over moeten doen?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_136516918
quote:
7s.gif Op zondag 9 februari 2014 19:08 schreef Troel het volgende:
Nee hoor, waarom zou je dat over moeten doen?
k'weetni dacht mss dat het iets is al scheiden. normaal als je gedoopt ben is dat voor altijd en kan je dat toch ook nietmeer ongedaan maken dacht ik dus vind het raar dat ceased zegt dat het wel gaat.

maar ceased als je het zo laat krijg je mss wel een bijna dood ervaring en anders als je het ongedaan maakt ga je direct naar de hell :+
pi_136517036
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 18:33 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Nou ja, niet zozeer moeilijke vragen. Ik heb gewoon niets met het hele concept 'God'. En wellicht dat een stuk daarvan voortkomt uit het RK-onderwijs, geen idee. Ik wilde bijv. niet mijn vormsel doen, doopsel en communie had ik niets over te zeggen maar vormsel werd gevraagd in de klas.
Iedereen die zijn vormsel ging doen moest zijn hand opsteken, Lin-Feng, Yildiz en Hamid hoefden niet (maar dat werd verder niet uigelegd).
Ik stak mijn hand ook niet op.

'Waarom ga jij geen vormsel doen Ceased?'
"Omdat ik daar geen zin in heb. "
"Maar dat hoort erbij, je hebt je communie ook gedaan'
"Maar dat hoefde van mij ook niet'.
"ok'

Vervolgens belde de leraar naar mij thuis op. Thuis hele preek over dat het erbij hoorde etc. en als ik het deed kreeg ik dat zakmes wat ik graag wilde hebben.
Dag erop werd de vraag weer gesteld.
Ik steek mijn hand op.

'O doe je nu wel mee Ceased?'
'Ja want ik krijg een nieuw zakmes'

En hop, ik had strafwerk aan mijn broek hangen. :')

Maar ik kon/kan niets met het hele concept; de oude volksverhalen (zelfs de sprookjes van Grimm) doen net zoveel om moraal over te brengen als de Bijbel (onafhankelijk van de stroming).
_O- Tering! :')
pi_136517053
:') Mijn ouders hebben me omgeluld om het vormsel te doen "omdat je dan mooie foto's voor later hebt". _O-
pi_136517067
quote:
7s.gif Op zondag 9 februari 2014 19:00 schreef Troel het volgende:

[..]

Hmm, dat snap ik niet. Het is toch een orgaan?
ah inmiddels is dat aangepast ja.
mooi!

http://nos.nl/op3/artikel(...)k-appeltjeeitje.html
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  zondag 9 februari 2014 @ 19:14:48 #208
35189 Troel
scherp en bot
pi_136517074
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 19:11 schreef redboyke het volgende:

[..]

k'weetni dacht mss dat het iets is al scheiden. normaal als je gedoopt ben is dat voor altijd en kan je dat toch ook nietmeer ongedaan maken dacht ik dus vind het raar dat ceased zegt dat het wel gaat.

maar ceased als je het zo laat krijg je mss wel een bijna dood ervaring en anders als je het ongedaan maakt ga je direct naar de hell :+
Ook scheiden kan gewoon ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 9 februari 2014 @ 19:15:09 #209
35189 Troel
scherp en bot
pi_136517095
quote:
2s.gif Op zondag 9 februari 2014 19:14 schreef ToT het volgende:
:') Mijn ouders hebben me omgeluld om het vormsel te doen "omdat je dan mooie foto's voor later hebt". _O-
Kinderen doen toch tegenwoordig communie vanwege de cadeautjes en de mooie kleren>?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_136517127
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 19:06 schreef redboyke het volgende:

[..]

soms koop ik eens een win for life en dan doe ik een aanroep aan god en zeg ik iets van ja en als je me laat winnen dan ga ik elke zondag naar de kerk enzo maar niks gewonnen :P

maakt toch niet uit of je wel of niet ingeschreven zijt? moest je ooit nog eens een katholiek meisje willen tegenkomen en je schrijft je uit moet je mss je doopsel en communie en shit nog eens over doen ofzo? ben niet zeker.
Het gaat om het principe, ik tel mee als katholiek terwijl ik me daar niet mee identificeer.
En mijn vrouw is niet katholiek, we zijn ook alleen voor de gemeente getrouwd met onze eigen ceremonie daarnaast.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_136517188
quote:
7s.gif Op zondag 9 februari 2014 19:15 schreef Troel het volgende:

[..]

Kinderen doen toch tegenwoordig communie vanwege de cadeautjes en de mooie kleren>?
Vast wel ja. Ach ik vond die mooie kleren ook wel tof, maar het ging mij er vooral om dat ik wilde weten hoe die hosties nou eigenlijk smaakten! _O- Alleen net dat jaar dat ik eerste communie deed stapten ze over van een grijze hosti met een ruwe structuur naar een spierwitte gladde soort.
:'( Ik zal nooit van mijn leven weten hoe die vorige soort nou smaakte! :'( :'( :'(
pi_136517228
quote:
2s.gif Op zondag 9 februari 2014 19:17 schreef ToT het volgende:

[..]

Vast wel ja. Ach ik vond die mooie kleren ook wel tof, maar het ging mij er vooral om dat ik wilde weten hoe die hosties nou eigenlijk smaakten! _O- Alleen net dat jaar dat ik eerste communie deed stapten ze over van een grijze hosti met een ruwe structuur naar een spierwitte gladde soort.
:'( Ik zal nooit van mijn leven weten hoe die vorige soort nou smaakte! :'( :'( :'(
Ik noemde ze vroeger altijd tosties :')
Tot ik er eentje te eten kreeg.
  zondag 9 februari 2014 @ 19:18:22 #213
35189 Troel
scherp en bot
pi_136517239
quote:
2s.gif Op zondag 9 februari 2014 19:17 schreef ToT het volgende:

[..]

Is toch gewoon eetpapier, net zoals onderop kokosmakronen?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_136517394
quote:
7s.gif Op zondag 9 februari 2014 19:18 schreef Troel het volgende:

[..]

Is toch gewoon eetpapier, net zoals onderop kokosmakronen?
Het heeft geen kokossmaak, maar het komt er wel akelig dicht bij in de buurt, terwijl het van oudsher volgens mij ongerezen brood hoort te zijn, zoals matzes.
pi_136517690
wat ik spijtig vind is dat ik het bloed van christus nooit heb kunnen proefen. die priester dronk altijd alles op en heel vroeger mocht de eerste in de rij in de kerk ook nog wel een slokje.
pi_136517878
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 19:28 schreef redboyke het volgende:
wat ik spijtig vind is dat ik het bloed van christus nooit heb kunnen proefen. die priester dronk altijd alles op en heel vroeger mocht de eerste in de rij in de kerk ook nog wel een slokje.
_O- Ik ben fucking misdienaar geweest terwijl ik totaal niet in de Bijbel geloofde!
Moeders zei dat de pastoor öok zo veel voor jou heeft gedaan, dus moet je ook wat voor hem terug doen!"
:') Ik heb die vent buiten de kerk nog nooit gezien!
Toen ik eenmaal misdienaar was kwam hij wel een keertje op ziekenbezoek toen ik in het ziekenhuis lag. Hij nam zelfs nog een cadeautje mee! *O* (Een zonnebril terwijl ik een bril heb! _O- )

Anyway, die miswijn is lekker! :Y
  zondag 9 februari 2014 @ 19:33:06 #217
35189 Troel
scherp en bot
pi_136517945
Wij mogen elke keer bij het avondmaal gewoon een stukje brood en een bekertje wijn of druivensap :D

Enne, 't is gewoon wijn he, 't is niet ineens dat de wijn in bloed gaat veranderen ofzo, stelletje vampiers anders :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_136518279
quote:
7s.gif Op zondag 9 februari 2014 19:33 schreef Troel het volgende:
Wij mogen elke keer bij het avondmaal gewoon een stukje brood en een bekertje wijn of druivensap :D

Enne, 't is gewoon wijn he, 't is niet ineens dat de wijn in bloed gaat veranderen ofzo, stelletje vampiers anders :D
ik wil gewoon mijzelf eens een stuk in mijn kloten drinken met kerkwijn :P welk merk is het? is het in de winkel te koop?
  zondag 9 februari 2014 @ 19:41:08 #219
35189 Troel
scherp en bot
pi_136518314
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 19:40 schreef redboyke het volgende:

[..]

ik wil gewoon mijzelf eens een stuk in mijn kloten drinken met kerkwijn :P welk merk is het? is het in de winkel te koop?
Geen idee wat er in de RK gedronken wordt. Bij ons is het gewoon simpele goedkope mierzoete huiswijn :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_136518471
quote:
7s.gif Op zondag 9 februari 2014 19:33 schreef Troel het volgende:

In de tijd van de Romeinen zijn er serieus een zooi christenen ter dood veroordeeld wegens kannibalisme en vampirisme, omdat de Romeinen het te letterlijk opvatten! _O- :') :@
pi_136518496
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 19:40 schreef redboyke het volgende:

[..]

Volgens mij is het een soort brandewijn.
pi_136518615
quote:
2s.gif Op zondag 9 februari 2014 19:44 schreef ToT het volgende:

[..]

In de tijd van de Romeinen zijn er serieus een zooi christenen ter dood veroordeeld wegens kannibalisme en vampirisme, omdat de Romeinen het te letterlijk opvatten! _O- :') :@
Dus toen waren er al autisten _O- het bewijs dat het geen modegril is als sommige mensen trachten te geloven
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_136518733
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 19:47 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dus toen waren er al autisten _O- het bewijs dat het geen modegril is als sommige mensen trachten te geloven
_O- My thoughts exactly, maar ik wilde het niet posten! :')
  zondag 9 februari 2014 @ 19:57:32 #224
35189 Troel
scherp en bot
pi_136519129
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 19:47 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

_O-
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_136519141
quote:
2s.gif Op zondag 9 februari 2014 19:50 schreef ToT het volgende:

[..]

_O- My thoughts exactly, maar ik wilde het niet posten! :')
Doet mij denken aan een grap die ik in dit topic posten jaren geleden.

Als de oude Grieken autisten hadden dan hadden ze Medusa veel makkelijker kunnen verslaan. _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')