abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136744978
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 18:34 schreef Erasmo het volgende:
Ben je nou al begonnen met het sollicitatietraject of hou je het bij posten op Fok?
Moet ik het echt nog 100x gaan zeggen hier, lees het fucking topic eens door.

-Er staan geen vacatures open voor manschappen
-Er staan wel vacatures open voor Officieren maar ik heb mijn HBO nog niet, dit wil ik eerst doen.
pi_136745017
Reacties hier :'(
Uit nieuwsgierigheid, welke HBO opleiding doe je?
pi_136745138
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 18:40 schreef Vortix het volgende:

[..]

IOC=Infantry Officer Course. Dus ja. En ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat die van Nederland zwaarder is dan die van hun.

[..]

Sorry, maar nee. Je gaat er pas achter komen of je de ballen voor PC hebt op het moment dat je in de opleiding zit, of sterker nog, als je op je eerste stoel zit.

[..]

Sorry dat ik nu ga lopen mierenneuken, maar de gemiddelde eerste luitenant zit alweer een jaartje of vier bij de cie.
Je kan bij mensen al aan de kleinste dingen zien of ze ballen hebben of niet, ook wat betreft leiderschap. Als jij altijd op de achtergrond treedt bij simpele oefeningen of opdrachten is de kans ook erg klein dat je dat bij serieuzere zaken opeens wel kan.
Maar dan zijn ze wel nog bezig met hun opleiding, ik heb het niet over doorstromers. Ik bedoel gasten die de KMA+ infanterie opleiding hebben gedaan. Verkorte officiersopleiding ( 1,5 jaar).
pi_136745206
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 18:42 schreef WWolfy het volgende:
Reacties hier :'(
Uit nieuwsgierigheid, welke HBO opleiding doe je?
HBO Voeding en Diëtetiek, omdat ik dat interessant vind naast defensie, al is studeren niet mijn ding.
Als ik goed was met techniek had ik wel een technische opleiding gedaan overigens omdat je daar meer aan hebt.
pi_136745567
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 18:45 schreef Fanta-stick het volgende:

Maar dan zijn ze wel nog bezig met hun opleiding, ik heb het niet over doorstromers. Ik bedoel gasten die de KMA+ infanterie opleiding hebben gedaan. Verkorte officiersopleiding ( 1,5 jaar).
Eerste luitenant wordt je pas na een tijd dus het lijkt mij dat je het over tweede luitenanten hebt.
pi_136745620
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 18:57 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:

[..]

Eerste luitenant wordt je pas na een tijd dus het lijkt mij dat je het over tweede luitenanten hebt.
Excuseer dan heb ik het verkeerd geleerd :P.
Ik dacht dat je dat al was na de lange officiersopleiding.
pi_136745670
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 18:59 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Excuseer dan heb ik het verkeerd geleerd :P.
Ik dacht dat je dat al was na de lange officiersopleiding.
In principe wordt je van vaandrig/kornet bevorderd naar tweede luitenant, en dan na zoveel jaar naar eerste luitenant.
pi_136745696
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 19:00 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:

[..]

In principe wordt je van vaandrig/kornet bevorderd naar tweede luitenant, en dan na zoveel jaar naar eerste luitenant.
Maar een vaandrig is meestal toch al wat ouder?
pi_136745831
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 19:00 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Maar een vaandrig is meestal toch al wat ouder?
Ik ben veel dingen, maar zeker niet oud :P

Misschien ben je in de war met het rangonderscheidingsteken want die is hetzelfde als van de adjudant en dat is vaak een ouder iemand.
pi_136745928
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 19:04 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:

[..]

Ik ben veel dingen, maar zeker niet oud :P

Misschien ben je in de war met het rangonderscheidingsteken want die is hetzelfde als van de adjudant en dat is vaak een ouder iemand.
Ik weet dat een vaandrig/kornet en een adjudant allebei ''stippen'' dragers zijn. Hahah ik raak in de war :P.
  zaterdag 15 februari 2014 @ 19:07:43 #136
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_136745973
Dat zal het wel zijn inderdaad. Vinden V&V tijgers ook altijd lekker verwarrend, fantastisch :')

Desalniettemin. Je kan nog zo de shiznit zijn met je simpele opdrachtjes, maar of je ook de ballen hebt voor gevechtsleiding kan je daar echt niet uit aflezen

Je hebt gelijk dat grijze muizen grijze muizen blijven, maar dat wil niet zeggen dat iemand die een LTV oefeningetje perfect doet ook de baas blijft tijdens een gevecht(soefening).

Mijn advies: Als je dit echt wilt moet je dit vooral proberen, maar WEET WAAR JE AAN BEGINT.
Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead
pi_136746087
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 19:07 schreef Vortix het volgende:
Dat zal het wel zijn inderdaad. Vinden V&V tijgers ook altijd lekker verwarrend, fantastisch :')

En Paresto :P
pi_136746125
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 19:07 schreef Vortix het volgende:

Desalniettemin. Je kan nog zo de shiznit zijn met je simpele opdrachtjes, maar of je ook de ballen hebt voor gevechtsleiding kan je daar echt niet uit aflezen

Je hebt gelijk dat grijze muizen grijze muizen blijven, maar dat wil niet zeggen dat iemand die een LTV oefeningetje perfect doet ook de baas blijft tijdens een gevecht(soefening).

Mijn advies: Als je dit echt wilt moet je dit vooral proberen, maar WEET WAAR JE AAN BEGINT.
Hey! Ik ben pas begonnen met rangen onderscheiden ja. :P.

Ik snap je punt, maar ik weet gewoon dat ik ballen heb. Of het genoeg is dat weet ik dan niet. Het zal grotendeels een verassing blijven natuurlijk.

Dat weet ik, ik heb met ontzettend veel mensen erover gepraat. Maar ik zal het nooit zo goed weten als ik het nog niet heb meegemaakt.
pi_136746128
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 18:19 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Hmm jij vat alles wat ik zeg zo apart op, jij moet dingen even beter gaan lezen.

Serieuze stappen nemen richting Defensie doe ik genoeg, maar jij en ik weten allebei dat het niet altijd even makkelijk is qua opleidingscapaciteit en bureaucratie, zelfs wanneer je W&S stalkt. Verder wil ik eerst mijn HBO opleiding afmaken en parallel daaraan Natres gaan doen.

Lezen? Lezen over jou kunnen we genoeg. Maar volgens mij heb je 1 info avondje gehad van de KLU en daarna was het alleen interresant lopen doen met je weerbaarheidsbullshit.

Enne natres? Dat is weer een nieuwe... Al een infoavond bezocht?
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  zaterdag 15 februari 2014 @ 19:13:26 #140
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_136746169
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 19:11 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:

[..]

En Paresto :P
Kappen, verdomme! Ik had die hel net verdrongen! :(
Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead
pi_136746260
Mooie lui zijn dat trouwens die studentenweerbaarheid
pi_136746320
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 19:12 schreef Thaboel het volgende:

[..]

Lezen? Lezen over jou kunnen we genoeg. Maar volgens mij heb je 1 info avondje gehad van de KLU en daarna was het alleen interresant lopen doen met je weerbaarheidsbullshit.

Enne natres? Dat is weer een nieuwe... Al een infoavond bezocht?
Jij bent zo onwetend :D! Maar om nog meer te gaan posten over waar ik mij allemaal mee bezig hou, met wie ik allemaal contact heb, wat mijn netwerk is etc dat bespaar ik je, want dat is ook niet goed. Dus niet zeiken als ik interessant doe, terwijl jij degene bent die via dm en topics vragen stelt over waar ik mij mee bezig hou.
Oh en ik ga niet eens meer antwoorden, want ik doe alleen maar interessant toch?
pi_136746340
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 19:15 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Mooie lui zijn dat trouwens die studentenweerbaarheid
Er zijn verschillende, welke ken je?
pi_136746379
Ts, mijn respect heb je _O_

Als ik iets kan waarderen dan is het mensen die tegen de algemene draad ingaan en iets doen wat hij/zij graag wilt in het leven.

Het is misschien eventjes wennen voor de haantjes bij defensie dat een sterke vrouw bepaalt hoe de operatie voltooid moet worden, maar ik geloof dat jij wel weet hoe je daarmee om moet gaan!
pi_136746645
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 19:17 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Jij bent zo onwetend :D! Maar om nog meer te gaan posten over waar ik mij allemaal mee bezig hou, met wie ik allemaal contact heb, wat mijn netwerk is etc dat bespaar ik je, want dat is ook niet goed. Dus niet zeiken als ik interessant doe, terwijl jij degene bent die via dm en topics vragen stelt over waar ik mij mee bezig hou.
Oh en ik ga niet eens meer antwoorden, want ik doe alleen maar interessant toch?
DM vragen? Jij wilde via dm uitleggen wat je studentenwaarbaarheid inhield. Want dat wilde je niet openbaar doen.

En ja soms moet zoiets gevraagd worden aangezien je altijd vaag doet over wat je precies doet.
pi_136746862
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 19:18 schreef Waterloos het volgende:
Ts, mijn respect heb je _O_

Als ik iets kan waarderen dan is het mensen die tegen de algemene draad ingaan en iets doen wat hij/zij graag wilt in het leven.

Het is misschien eventjes wennen voor de haantjes bij defensie dat een sterke vrouw bepaalt hoe de operatie voltooid moet worden, maar ik geloof dat jij wel weet hoe je daarmee om moet gaan!
Dankjewel!
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 19:25 schreef Thaboel het volgende:

[..]

DM vragen? Jij wilde via dm uitleggen wat je studentenwaarbaarheid inhield. Want dat wilde je niet openbaar doen.

En ja soms moet zoiets gevraagd worden aangezien je altijd vaag doet over wat je precies doet.
Oh dat ben ik dan even vergeten. Anyway ik hou het graag wat oppervlakkig als ik erover praat, als ik namen, plaatsen, oefeningen uitgebreid ga bespreken is gewoon niet echt discreet. En hoe erg je weer je haren uit je kop wilt trekken als ik dit zeg; maar ik kom op plaatsen waar veel mensen binnen defensie niet eens komen en heb daardoor ook veel mogelijkheden.
pi_136747327
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 19:31 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Dankjewel!

[..]

Oh dat ben ik dan even vergeten. Anyway ik hou het graag wat oppervlakkig als ik erover praat, als ik namen, plaatsen, oefeningen uitgebreid ga bespreken is gewoon niet echt discreet. En hoe erg je weer je haren uit je kop wilt trekken als ik dit zeg; maar ik kom op plaatsen waar veel mensen binnen defensie niet eens komen en heb daardoor ook veel mogelijkheden.
Oke. Stoer. Maar waarom gebruik je dan die connecties niet en kom je steeds hier huilen.
pi_136747793
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 19:45 schreef Thaboel het volgende:

[..]

Oke. Stoer. Maar waarom gebruik je dan die connecties niet en kom je steeds hier huilen.
Bureaucratie blijft op sommige momenten toch sterker. En zoals ik al een stuk of 5x heb gezegd, ik begin waarschijnlijk pas over 3 jaar aan de KMA. Maar lezen is moeilijk he?
  zaterdag 15 februari 2014 @ 20:04:51 #149
400209 Martin-Ssempa
Pearl of Africa's Crown
pi_136748099
Wat is je backup plan als je het niet haalt?
Chairman of taskforce against 'omosexuality in Uganda.
pi_136748302
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 19:31 schreef Fanta-stick het volgende:

maar ik kom op plaatsen waar veel mensen binnen defensie niet eens komen en heb daardoor ook veel mogelijkheden.
:') :')

En dit is dan ook meteen mijn laatste reactie hier. Gvd... :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')