abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136592919
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 15:50 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Wat bedoel je? :@?
Dat zie je wel in de opleiding _O-
pi_136593395
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 16:17 schreef WWolfy het volgende:
Als je het graag wilt moet je er voor gaan.
Ik denk dat je meer respect zal verdienen als je jezelf aan mannenstandaarden houdt qua fysieke uitdaging en fitness. Het zal niet makkelijk zijn, en hoe moeilijk het is kan je niet begrijpen zonder het te doen, maar als je ergens niet aan begint zal je het ook nooit afmaken :)
Dat ga ik doen, en zeker proberen. Bedankt

@ BB..tehfuck bedoel je haha.. serieus. Als je snel wat moet?
pi_136594658
BB heeft wel vaker last van ongesteldheid en vage buien.
pi_136597803
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 18:06 schreef WWolfy het volgende:
BB heeft wel vaker last van ongesteldheid en vage buien.
Eens. :')
pi_136602473
Succes. Zelfde soort projectje als je loadmaster shit?
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_136626914
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 21:02 schreef Thaboel het volgende:
Succes. Zelfde soort projectje als je loadmaster shit?
hoop het niet :p als ik ook bij de infanterie 2 jaar moet wachten om in de poule te komen wordt het wel krap qua tijd.
  donderdag 13 februari 2014 @ 15:52:09 #107
302657 Wasmachinu
cleaning your mess
pi_136667262
Heb een vrouwelijke kennis die werkt als officier bij LMB. Baret gefixt, maar werkt gewoon als bureautijger in de richting HRM.

Op papier niet onmogelijk maar in de praktijk bijna niet te realiseren. Binding in de groep (dingen voor elkaar willen fixen) is een van de meest belangrijke dingen om de opleiding te fixen, zwakkeren worden afgestoten. Klinkt lomp, maar niet minder waar.
  donderdag 13 februari 2014 @ 20:32:31 #108
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_136678569
Je zit bij de studentenweerbaarheid? Daar ga je ook nog veel over horen dan op de KMA en ZEKER in de VTO ;)

Heb je de beschikking over een Hamil? Zoek de eisen voor de FIT 4 eens op en zorg dat je die soepeltjes uit loopt. Dat is wel het minste wat ze van je gaan eisen in de VTO, en ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat ze daar geen onderscheid meer maken tussen mannen en vrouwen.

Verder sluit ik me aan bij alles wat tot nu toe is geroepen. Ik heb in principe niks tegen vrouwen bij de infanterie en ook niet als PC, maar ze moeten gewoon aan dezelfde eisen voldoen en de kans dat je daar als vrouw aan voldoet is gewoon best klein.

Maar als het je droom is, niemand in het systeem die het je kan verbieden. Het systeem maakt het je alleen wel heel erg moeilijk want je begint met een biologische achterstand.

Het USMC heeft het een tijdje geleden ook geprobeerd, vrouwen de IOC laten doen. Was niet zo'n succes.
Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead
pi_136735465
Ik denk dat het geen probleem moet zijn bij de infanterie, als je mentaal en fysiek zeer goed in mekaar zit. Als je de ballen hebt om goed te blijven opereren tijdens een riskant gevecht, en niet gaat huilen als je een vijand geraakt hebt, waarom niet?

Maar als je ook nog leidinggevende wilt worden, wordt het nog een stap lastiger. Mannen vinden het vaak, ook in het bedrijfsleven, lastig om onder een vrouw te werken. Dat lijkt mij binnen het leger, waar dat ook moet in oorlogsituaties, vrij lastig. Ik denk dat het wel kan, als je écht die "xfactor" hebt om mensen naar jou te laten luisteren, maar ik ken niet veel vrouwen die dat hebben. Met spelen alsof je die brutale meid bent kom je er niet.
pi_136743230
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 15:52 schreef Wasmachinu het volgende:
Heb een vrouwelijke kennis die werkt als officier bij LMB. Baret gefixt, maar werkt gewoon als bureautijger in de richting HRM.

Op papier niet onmogelijk maar in de praktijk bijna niet te realiseren. Binding in de groep (dingen voor elkaar willen fixen) is een van de meest belangrijke dingen om de opleiding te fixen, zwakkeren worden afgestoten. Klinkt lomp, maar niet minder waar.
Gisteren nog met een kapitein van de infanterie gepraat en die zei idd dat het niet zozeer is dat je een vrouw bent dat je wordt afgestoten maar gewoon omdat je sowieso al ''anders' bent.
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 20:32 schreef Vortix het volgende:
Je zit bij de studentenweerbaarheid? Daar ga je ook nog veel over horen dan op de KMA en ZEKER in de VTO ;)

Heb je de beschikking over een Hamil? Zoek de eisen voor de FIT 4 eens op en zorg dat je die soepeltjes uit loopt. Dat is wel het minste wat ze van je gaan eisen in de VTO, en ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat ze daar geen onderscheid meer maken tussen mannen en vrouwen.

Verder sluit ik me aan bij alles wat tot nu toe is geroepen. Ik heb in principe niks tegen vrouwen bij de infanterie en ook niet als PC, maar ze moeten gewoon aan dezelfde eisen voldoen en de kans dat je daar als vrouw aan voldoet is gewoon best klein.

Maar als het je droom is, niemand in het systeem die het je kan verbieden. Het systeem maakt het je alleen wel heel erg moeilijk want je begint met een biologische achterstand.

Het USMC heeft het een tijdje geleden ook geprobeerd, vrouwen de IOC laten doen. Was niet zo'n succes.
Hahah op wat voor manier? Ik heb persoonlijk geen beschikking over een HAMIL maar ik ken mensen die dat wel hebben. En ik geef ze groot gelijk dat ze geen onderscheid maken tussen mannen en vrouwen, in dezelfde functie moet je aan dezelfde eisen voldoen.

Is het USMC wel te vergelijken met de infanterie?
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 14:17 schreef Aarch het volgende:
Ik denk dat het geen probleem moet zijn bij de infanterie, als je mentaal en fysiek zeer goed in mekaar zit. Als je de ballen hebt om goed te blijven opereren tijdens een riskant gevecht, en niet gaat huilen als je een vijand geraakt hebt, waarom niet?

Maar als je ook nog leidinggevende wilt worden, wordt het nog een stap lastiger. Mannen vinden het vaak, ook in het bedrijfsleven, lastig om onder een vrouw te werken. Dat lijkt mij binnen het leger, waar dat ook moet in oorlogsituaties, vrij lastig. Ik denk dat het wel kan, als je écht die "xfactor" hebt om mensen naar jou te laten luisteren, maar ik ken niet veel vrouwen die dat hebben. Met spelen alsof je die brutale meid bent kom je er niet.
Ik weet dat ik die ballen wel heb, dat heb ik met verschillende oefeningen wel laten zien.
Ook ben ik het met je eens dat het gewoon een stuk lastiger is. Ik was gisteren bij een regimentsdiner van een regiment van de infanterie waarbij er ook een paar gloednieuwe 1e luitenanten waren..waarvan ik meerdere mensen hoorde zeggen dat ze geen autoriteit uitstraalden. Je moet het idd maar net hebben, met een grote muil en zoals jij het zegt geforceerd gaan bitchen kom ik er niet. Dat wil ik ook niet.
pi_136743867
Stop maar gewoon. Of zet het door en kom er dan maar achter dat je niet serieus word genomen.

Maar al met al heb je met de studentenweerbaarheids oefeningen bewezen dat je poepie goed bent natuurlijk.

Kom eens uit je droomwereld en neem eens serieuze stappen richting je defensie carrière/loopbaan. Of wil je volgende maand weer een topic openen om te horen of je geschikt bent voor de logistieke dienst?
pi_136743881
Goed idee....jezelf kapot laten schieten.....ehhh...ik bedoel humanitaire hulp bieden voor een land wat niets met vrouwenrechten heeft.
pi_136743943
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 18:02 schreef BeffJeck het volgende:
Goed idee....jezelf kapot laten schieten.....ehhh...ik bedoel humanitaire hulp bieden voor een land wat niets met vrouwenrechten heeft.
ja en tiefstraal jij ook even terug naar de eettafel en ga je moeder lekker dwarszitten. Je bent echt de Fucking eerste die dit zegt.
pi_136744039
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 18:05 schreef Thaboel het volgende:

[..]

ja en tiefstraal jij ook even terug naar de eettafel en ga je moeder lekker dwarszitten. Je bent echt de Fucking eerste die dit zegt.
lees het nieuws over de wetgeving mbt vrouwenrechten in Afghanistan even. Zonde van de jonge nederlandse levens die het gekost heeft.

Maar waarom wordt je boos?
pi_136744122
Misschien is tankcommandant iets voor TS
  zaterdag 15 februari 2014 @ 18:13:45 #116
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_136744150
Vrouwen in het leger :')
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_136744159
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 18:10 schreef BeffJeck het volgende:

[..]

lees het nieuws over de wetgeving mbt vrouwenrechten in Afghanistan even. Zonde van de jonge nederlandse levens die het gekost heeft.

Maar waarom wordt je boos?
Omdat je zo super origineel bent met je commentaar.

En gooi je bron+je mening dan lekker in het nieuwstopic of zelfs de SlowChat.
pi_136744299
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 18:02 schreef Thaboel het volgende:
Stop maar gewoon. Of zet het door en kom er dan maar achter dat je niet serieus word genomen.

Maar al met al heb je met de studentenweerbaarheids oefeningen bewezen dat je poepie goed bent natuurlijk.

Kom eens uit je droomwereld en neem eens serieuze stappen richting je defensie carrière/loopbaan. Of wil je volgende maand weer een topic openen om te horen of je geschikt bent voor de logistieke dienst?
Hmm jij vat alles wat ik zeg zo apart op, jij moet dingen even beter gaan lezen.

Serieuze stappen nemen richting Defensie doe ik genoeg, maar jij en ik weten allebei dat het niet altijd even makkelijk is qua opleidingscapaciteit en bureaucratie, zelfs wanneer je W&S stalkt. Verder wil ik eerst mijn HBO opleiding afmaken en parallel daaraan Natres gaan doen.
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 18:05 schreef Thaboel het volgende:

[..]

Behalve dingen beter lezen is het misschien een idee eventjes niet overal op te happen. Je lijkt wel ongesteld.
pi_136744357
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 18:02 schreef BeffJeck het volgende:
Als jij je nou eens wat meer informatie opzoekt dan de LinkseRakkerCourant te lezen elke dag wil ik graag inhoudelijk erop ingaan.
  zaterdag 15 februari 2014 @ 18:23:44 #120
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_136744418
Zoeken ze geen koks? Of medici?
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zaterdag 15 februari 2014 @ 18:24:08 #121
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_136744436
En niet janken als je sexueel wordt geintimideerd op missie he. Dat hoort erbij
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_136744544
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 18:23 schreef Catch22- het volgende:
Zoeken ze geen koks? Of medici?
Denk je nou echt dat ik bij Defensie ga werken om kok te worden :')!
CLS halen is wel nice op zich.
pi_136744582
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 18:24 schreef Catch22- het volgende:
En niet janken als je sexueel wordt geintimideerd op missie he. Dat hoort erbij
No shit sherlock, daar was ik mij nog niet van bewust. Overigens is het 'seksueel' en niet sexueel.
  zaterdag 15 februari 2014 @ 18:34:23 #124
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_136744783
Ben je nou al begonnen met het sollicitatietraject of hou je het bij posten op Fok?
  zaterdag 15 februari 2014 @ 18:40:16 #125
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_136744957
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 17:41 schreef Fanta-stick het volgende:

Is het USMC wel te vergelijken met de infanterie?
IOC=Infantry Officer Course. Dus ja. En ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat die van Nederland zwaarder is dan die van hun.

quote:
Ik weet dat ik die ballen wel heb, dat heb ik met verschillende oefeningen wel laten zien.
Sorry, maar nee. Je gaat er pas achter komen of je de ballen voor PC hebt op het moment dat je in de opleiding zit, of sterker nog, als je op je eerste stoel zit.

quote:
gloednieuwe 1e luitenanten waren
Sorry dat ik nu ga lopen mierenneuken, maar de gemiddelde eerste luitenant zit alweer een jaartje of vier bij de cie.
Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')