Dat ga ik doen, en zeker proberen. Bedanktquote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:17 schreef WWolfy het volgende:
Als je het graag wilt moet je er voor gaan.
Ik denk dat je meer respect zal verdienen als je jezelf aan mannenstandaarden houdt qua fysieke uitdaging en fitness. Het zal niet makkelijk zijn, en hoe moeilijk het is kan je niet begrijpen zonder het te doen, maar als je ergens niet aan begint zal je het ook nooit afmaken
Eens.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:06 schreef WWolfy het volgende:
BB heeft wel vaker last van ongesteldheid en vage buien.
hoop het niet :p als ik ook bij de infanterie 2 jaar moet wachten om in de poule te komen wordt het wel krap qua tijd.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:02 schreef Thaboel het volgende:
Succes. Zelfde soort projectje als je loadmaster shit?
Gisteren nog met een kapitein van de infanterie gepraat en die zei idd dat het niet zozeer is dat je een vrouw bent dat je wordt afgestoten maar gewoon omdat je sowieso al ''anders' bent.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:52 schreef Wasmachinu het volgende:
Heb een vrouwelijke kennis die werkt als officier bij LMB. Baret gefixt, maar werkt gewoon als bureautijger in de richting HRM.
Op papier niet onmogelijk maar in de praktijk bijna niet te realiseren. Binding in de groep (dingen voor elkaar willen fixen) is een van de meest belangrijke dingen om de opleiding te fixen, zwakkeren worden afgestoten. Klinkt lomp, maar niet minder waar.
Hahah op wat voor manier? Ik heb persoonlijk geen beschikking over een HAMIL maar ik ken mensen die dat wel hebben. En ik geef ze groot gelijk dat ze geen onderscheid maken tussen mannen en vrouwen, in dezelfde functie moet je aan dezelfde eisen voldoen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:32 schreef Vortix het volgende:
Je zit bij de studentenweerbaarheid? Daar ga je ook nog veel over horen dan op de KMA en ZEKER in de VTO
Heb je de beschikking over een Hamil? Zoek de eisen voor de FIT 4 eens op en zorg dat je die soepeltjes uit loopt. Dat is wel het minste wat ze van je gaan eisen in de VTO, en ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat ze daar geen onderscheid meer maken tussen mannen en vrouwen.
Verder sluit ik me aan bij alles wat tot nu toe is geroepen. Ik heb in principe niks tegen vrouwen bij de infanterie en ook niet als PC, maar ze moeten gewoon aan dezelfde eisen voldoen en de kans dat je daar als vrouw aan voldoet is gewoon best klein.
Maar als het je droom is, niemand in het systeem die het je kan verbieden. Het systeem maakt het je alleen wel heel erg moeilijk want je begint met een biologische achterstand.
Het USMC heeft het een tijdje geleden ook geprobeerd, vrouwen de IOC laten doen. Was niet zo'n succes.
Ik weet dat ik die ballen wel heb, dat heb ik met verschillende oefeningen wel laten zien.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:17 schreef Aarch het volgende:
Ik denk dat het geen probleem moet zijn bij de infanterie, als je mentaal en fysiek zeer goed in mekaar zit. Als je de ballen hebt om goed te blijven opereren tijdens een riskant gevecht, en niet gaat huilen als je een vijand geraakt hebt, waarom niet?
Maar als je ook nog leidinggevende wilt worden, wordt het nog een stap lastiger. Mannen vinden het vaak, ook in het bedrijfsleven, lastig om onder een vrouw te werken. Dat lijkt mij binnen het leger, waar dat ook moet in oorlogsituaties, vrij lastig. Ik denk dat het wel kan, als je écht die "xfactor" hebt om mensen naar jou te laten luisteren, maar ik ken niet veel vrouwen die dat hebben. Met spelen alsof je die brutale meid bent kom je er niet.
ja en tiefstraal jij ook even terug naar de eettafel en ga je moeder lekker dwarszitten. Je bent echt de Fucking eerste die dit zegt.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:02 schreef BeffJeck het volgende:
Goed idee....jezelf kapot laten schieten.....ehhh...ik bedoel humanitaire hulp bieden voor een land wat niets met vrouwenrechten heeft.
lees het nieuws over de wetgeving mbt vrouwenrechten in Afghanistan even. Zonde van de jonge nederlandse levens die het gekost heeft.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:05 schreef Thaboel het volgende:
[..]
ja en tiefstraal jij ook even terug naar de eettafel en ga je moeder lekker dwarszitten. Je bent echt de Fucking eerste die dit zegt.
Omdat je zo super origineel bent met je commentaar.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:10 schreef BeffJeck het volgende:
[..]
lees het nieuws over de wetgeving mbt vrouwenrechten in Afghanistan even. Zonde van de jonge nederlandse levens die het gekost heeft.
Maar waarom wordt je boos?
Hmm jij vat alles wat ik zeg zo apart op, jij moet dingen even beter gaan lezen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:02 schreef Thaboel het volgende:
Stop maar gewoon. Of zet het door en kom er dan maar achter dat je niet serieus word genomen.
Maar al met al heb je met de studentenweerbaarheids oefeningen bewezen dat je poepie goed bent natuurlijk.
Kom eens uit je droomwereld en neem eens serieuze stappen richting je defensie carrière/loopbaan. Of wil je volgende maand weer een topic openen om te horen of je geschikt bent voor de logistieke dienst?
Behalve dingen beter lezen is het misschien een idee eventjes niet overal op te happen. Je lijkt wel ongesteld.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:05 schreef Thaboel het volgende:
[..]
ja en tiefstraal jij ook even terug naar de eettafel en ga je moeder lekker dwarszitten. Je bent echt de Fucking eerste die dit zegt.
Als jij je nou eens wat meer informatie opzoekt dan de LinkseRakkerCourant te lezen elke dag wil ik graag inhoudelijk erop ingaan.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:02 schreef BeffJeck het volgende:
Goed idee....jezelf kapot laten schieten.....ehhh...ik bedoel humanitaire hulp bieden voor een land wat niets met vrouwenrechten heeft.
Denk je nou echt dat ik bij Defensie ga werken om kok te wordenquote:
No shit sherlock, daar was ik mij nog niet van bewust. Overigens is het 'seksueel' en niet sexueel.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:24 schreef Catch22- het volgende:
En niet janken als je sexueel wordt geintimideerd op missie he. Dat hoort erbij
IOC=Infantry Officer Course. Dus ja. En ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat die van Nederland zwaarder is dan die van hun.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:41 schreef Fanta-stick het volgende:
Is het USMC wel te vergelijken met de infanterie?
Sorry, maar nee. Je gaat er pas achter komen of je de ballen voor PC hebt op het moment dat je in de opleiding zit, of sterker nog, als je op je eerste stoel zit.quote:Ik weet dat ik die ballen wel heb, dat heb ik met verschillende oefeningen wel laten zien.
Sorry dat ik nu ga lopen mierenneuken, maar de gemiddelde eerste luitenant zit alweer een jaartje of vier bij de cie.quote:gloednieuwe 1e luitenanten waren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |