Al met al heeft intellectueel wel gelijk , alleen ik zou het met een stuk meer nuance brengen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:03 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik heb pas nog geplast op de heide bij 't harde tijdens een oefening..als infanterist heb je altijd een pakje tissues bij je dus no problemo.
[..]
Dit.
Dat komt wel goed.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:08 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Al met al heeft intellectueel wel gelijk , alleen ik zou het met een stuk meer nuance brengen.
Je moet toch wel erg mannelijk zijn om infanterist te worden als vrouw. Niet alleen fysiek, maar ook zeker mentaal.
Hoezo, ik ga voorbij het punt?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:35 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, want je gaat voorbij het punt.
Ik geloof best dat jij een fysiek en mentaal sterke vrouw bent. Ik heb geen enkele reden om daar aan te twijfelen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hoezo, ik ga voorbij het punt?
Dat heb ikmaar te accepteren en ik zal moeten vechten voor een plekje, maar dit is wat ik wil.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik geloof best dat jij een fysiek en mentaal sterke vrouw bent. Ik heb geen enkele reden om daar aan te twijfelen.
Je bent alleen nog steeds een vrouw en de mannen zullen je altijd zo behandelen. Seksistisch? jazeker, maar het is wat het is.
Niet gaan janken om een douche als je aan het doorlekken bent tijdens een oefening he.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dat heb ikmaar te accepteren en ik zal moeten vechten voor een plekje, maar dit is wat ik wil.
Hahahquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Niet gaan janken om een douche als je aan het doorlekken bent tijdens een oefening he.
Het was meer om aan te tonen dat jij als vrouw gewoon exact dezelfde behandeling krijgt als de mannen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:12 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahah. Voorbereiding is het halve werk.
Gelukkig ook niet zo zwaar ongesteld.
?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:13 schreef Rosario het volgende:
theunderdog en Intellectueel mochten de opleiding niet afmaken en reageren dat nu af op Fanta-stick.
Dat is niet helemaal waar. Eisen voor vrouwen zijn toch anders, het is maar de vraag of je je daar als vrouw aan overgeeft.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het was meer om aan te tonen dat jij als vrouw gewoon exact dezelfde behandeling krijgt als de mannen.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:13 schreef Rosario het volgende:
theunderdog en Intellectueel mochten de opleiding niet afmaken en reageren dat nu af op Fanta-stick.
Daarom is het maar net de vraag of je je als vrouw moet focussen op de vrouweneisen of gewoon zorgt dat je fit genoeg bent voor de mannen eisen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:18 schreef theunderdog het volgende:
@ Fanta-stick , de eisen om er bij te kunnen komen zijn voor vrouwen inderdaad wat lichter. Het punt is alleen dat je daar geen moer meer aan hebt als je eenmaal op uitzending moet.
Klopt.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Daarom is het maar net de vraag of je je als vrouw moet focussen op de vrouweneisen of gewoon zorgt dat je fit genoeg bent voor de mannen eisen.
Ja net zoals met die vrouwenopstapjes..bij bijvoorbeeld de HiBa..quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:22 schreef theunderdog het volgende:
Daarbij, die mindere eisen voor vrouwen zijn ook vaak de reden waarom mannen liever geen vrouwen in het leger zien.
Het is heel simpel: Zolang ze niet hoeven mee te draaien zoals de mannen worden ze ook niet behandeld als een van de mannen.
Inderdaad....quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:25 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja net zoals met die vrouwenopstapjes..bij bijvoorbeeld de HiBa..
Zolang ze me niet gaan aanranden of verkrachten is er niks aan de hand.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:26 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Inderdaad....
En je weet vast wel hoe mannen onder elkaar zijn, zeker als ze heel lang vrouwlief niet hebben gezien.
Je moet je daar niet ongemakkelijk bij voelen als vrouw.
Succes met je tissues als je snel moetquote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:03 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik heb pas nog geplast op de heide bij 't harde tijdens een oefening..als infanterist heb je altijd een pakje tissues bij je dus no problemo.
[..]
Dit.
Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:48 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Succes met je tissues als je snel moet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |