Jij hebt geen PSV gekeken dit seizoen?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:59 schreef Shreyas het volgende:
Komende vier wedstrijden van PSV na FC Twente:
PSV - Heracles Almelo
NEC - PSV
Go Ahead Eagles - PSV
PSV - FC Utrecht
Gewoon 12 punten dus, maar ze gaan bij PSV denken dat het door Hiddink komt
Voortaan lekker het Rugby analyseren.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:14 schreef DrDentz het volgende:
Goed showtje.
Alleen snap ik zonder beelden niks van de eredivisie besprekingen omdat ik al die wedstrijden niet gezien heb.
Dus ik ben nummer twee?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:11 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vond het ook weer tof.
De fijnste manier om het weekend te beginnen
hoppaaaaquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)7af-d2b574df84d9.mp4
Toetoet.
Haha, gewoon zegt hij. Vrij normaal dat PSV wel even wint idd.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:59 schreef Shreyas het volgende:
Komende vier wedstrijden van PSV na FC Twente:
PSV - Heracles Almelo
NEC - PSV
Go Ahead Eagles - PSV
PSV - FC Utrecht
Gewoon 12 punten dus, maar ze gaan bij PSV denken dat het door Hiddink komt
Dit inderdaad. Alsof ik MVV - Heracles gezien heb, laat staan dat ik ook de momentjes voor de geest kan halenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:14 schreef DrDentz het volgende:
Goed showtje.
Alleen snap ik zonder beelden niks van de eredivisie besprekingen omdat ik al die wedstrijden niet gezien heb.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:47 schreef Droathoah het volgende:
Broekje uit op de vroege morgen, vetpan aan en heerlijk showtje terugkijken. Niks mis mee.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:38 schreef De_Dorstige het volgende:
Die ellebogenkoek van Bossie aan het begin.
Ook altijd leukquote:Op maandag 10 februari 2014 01:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vanavond niet, het wordt weer een dolle duikavond met Hansie Hansie.
Niets is belangrijker dan iets anders!quote:Op maandag 10 februari 2014 01:40 schreef DrDentz het volgende:
Ik zit de laatste tijd in een boeddhistische fase.
Haha leuk. Je weet best dat er dan geen VI isquote:Op maandag 10 februari 2014 09:50 schreef satecl het volgende:
Is ook al bekend wie er volgende week maandag komt?
Jawel hoor.quote:Op maandag 10 februari 2014 10:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Haha leuk. Je weet best dat er dan geen VI is
quote:Op maandag 10 februari 2014 10:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Haha leuk. Je weet best dat er dan geen VI is
http://www.mediacourant.nl/?p=166769quote:Peter R. de Vries mag niet in Voetbal International
Peter R. de Vries is niet welkom aan tafel in Voetbal International op RTL 7. Dat vertelt talkshowhost Wilfred Genee in VARAgids. Een aantal bekende Nederlanders staat op de black list van de tv-show. “Sommige mensen mogen niet komen. Peter R. de Vries mag er niet zitten. Dat wil Johan Derksen niet. Het is een keer helemaal misgegaan tussen die twee. Johan vindt hem een betweter en andersom geldt hetzelfde geloof ik. Het zou heel goede televisie opleveren, maar ja.”
Als Derksen iemand niet mag, komt die niet in de show. “Johan heeft uitonderhandeld dat hij vetorecht heeft. Dat geldt voor alles in het programma. Heel slim gedaan.”
Dat staat niet in Genee’s contract. “Nee, alleen in dat van Johan omdat hij hoofdredacteur van het tijdschrift Voetbal International was.”
Overigens zit VI soms best om gasten verlegen. “De meeste mensen durven niet het achterste van hun tong te laten zien, daarnaast worden veel mensen onzeker van Johan omdat ze bang zijn dat ze ‘m door de benen krijgen.”
VI is elke maandag en vrijdag te zien op RTL 7.
Het is ook belangrijk om altijd onderweg te blijven.quote:Op maandag 10 februari 2014 10:57 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Niets is belangrijker dan iets anders!
Hopelijk zondag Feyenoord weer winst en dan hopen op The Boss. Kampioenskandidaat alles!quote:Op maandag 10 februari 2014 15:59 schreef Iwanius het volgende:
Middag allemaal Jammer dat Boskamp er niet vanavond is want die zou natuurlijk vandaag bij uitstek in zijn nopjes zijn met de winst die Feyenoord dit weekend t.o.v. de andere clubs heeft behaalt.
En daarom mogen bazen als Aad300 en Heertje niet aanschuiven maar Dijkshoorn (quote:
Ik wil Heertje terugquote:Op maandag 10 februari 2014 19:05 schreef Pascalus het volgende:
[..]
En daarom mogen bazen als Aad300 en Heertje niet aanschuiven maar Dijkshoorn () wel.
Vergeet Diekstra nietquote:Op maandag 10 februari 2014 19:05 schreef Pascalus het volgende:
[..]
En daarom mogen bazen als Aad300 en Heertje niet aanschuiven maar Dijkshoorn () wel.
Heertje heeft zich erg laatdunkend over Derksen uitgelaten nadat Johan vond dat Marokkanen voor Oranje moeten kiezen omdat ze ook gebruik maken van onze sociale voorzieningen.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik wil Heertje terug![]()
JAN KOOIJEMANS
Dat wil ik weleens lezen, erg jammer want Heertje heeft wel leuke humor die past bij de setting.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:10 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Heertje heeft zich erg laatdunkend over Derksen uitgelaten nadat Johan vond dat Marokkanen voor Oranje moeten kiezen omdat ze ook gebruik maken van onze sociale voorzieningen.
"De Plakhaar Competitie"quote:Op maandag 10 februari 2014 19:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik wil Heertje terug![]()
JAN KOOIJEMANS
Ik hoop op het nodige overacten van ons Hansiequote:Op maandag 10 februari 2014 19:14 schreef Lavenderr het volgende:
Eens kijken of Hansie goed bij zijn kokosnoot is vanavond
Dat zal heus wel gebeuren. Hansie kan niet andersquote:Op maandag 10 februari 2014 19:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik hoop op het nodige overacten van ons Hansie
Hans Andersquote:Op maandag 10 februari 2014 19:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zal heus wel gebeuren. Hansie kan niet anders
Waarom hack je het account van HMF?quote:Op maandag 10 februari 2014 19:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
DavyPSV magistraal dit dat kampioenen alles
quote:Op maandag 10 februari 2014 19:48 schreef opperkleurder het volgende:
Schijnt dat Poetin vanavond aanschuift
Topshowquote:Op maandag 10 februari 2014 19:48 schreef opperkleurder het volgende:
Schijnt dat Poetin vanavond aanschuift
quote:Op maandag 10 februari 2014 19:59 schreef Gramulanion het volgende:
Ik vind het wel een leuk mannetje, die Poetin. Geinig ventje.
En anders zoekt ene A. Boomsma je op zodat je de lokale buurtsuper niet meer inkomt.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:00 schreef DrDentz het volgende:
Je kunt als homo beter in Rusland uit de kast komen dan hier in de voetballerij. Eng wereldje.
Johan Vlemmix?quote:Op maandag 10 februari 2014 20:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Quizvraag: met wie wil Johan Derksen het land door als cabaretduo?
Ja. Wel als je UPC hebt. Of livestream. RTL XL biedt die o.a. aan.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:01 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Kan je dit eigenlijk ook live online kijken? Zit in de trein
Maarten van Rossemquote:Op maandag 10 februari 2014 20:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:Op maandag 10 februari 2014 20:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dolf Jansen?quote:Op maandag 10 februari 2014 20:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Siepie die boterhamworst ophaalt.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ken die zo meegaan
quote:Op maandag 10 februari 2014 20:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Siepie die boterhamworst ophaalt.
Probleemwijken Lwdquote:Op maandag 10 februari 2014 20:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ken die zo meegaan
Lekker in de olie.quote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 20:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bij twee kratten bier een singeltje.
Twee helden.quote:
Dat kind steekt ook meteen een middelvinger op, pure minachting van de kijker.quote:
Voor dat mongooltje een piemelquote:Op maandag 10 februari 2014 20:24 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat kind steekt ook meteen een middelvinger op, pure minachting van de kijker.
Die andere had gewoon zijn jas nog aan.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:24 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat kind steekt ook meteen een middelvinger op, pure minachting van de kijker.
quote:Op maandag 10 februari 2014 20:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Voor dat mongooltje een piemel
Godverdomme.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Dat is wel mien mongooltje. En kom ook van mien auto af."
SPRING!!!!quote:Op maandag 10 februari 2014 20:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Dat is wel mien mongooltje. En kom ook van mien auto af."
Vullen of Voelenquote:Op maandag 10 februari 2014 20:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Welk boekje nou weer? Ik zag het niet, was even drinken pakken.
Zoiets behoor je voor VI te doen, vrouwquote:Op maandag 10 februari 2014 20:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Welk boekje nou weer? Ik zag het niet, was even drinken pakken.
Ik dacht even snel tijdens het muziekjequote:Op maandag 10 februari 2014 20:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zoiets behoor je voor VI te doen, vrouw
Veel plezier ermeequote:Op maandag 10 februari 2014 20:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
En bij Vitesse niet, hahahaha. KAMPIOENEN
lol xDquote:Op maandag 10 februari 2014 20:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar let ik niet op bij mannen..
Zo, haha die staat gelijk op scherp xD
Rene jat mijn grap.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:18 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hij kon dat geslijm van Eurlings niet meer aanhoren
Ik had ook niet anders verwacht dan dat jij dit wel leuk zou vinden.quote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 20:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wie hier om lacht is mijn online vriend niet meer.
quote:
koefnoen is veel beterquote:Op maandag 10 februari 2014 20:38 schreef Pascalus het volgende:
TV Kantine is aids in de puurste vorm.
quote:Op maandag 10 februari 2014 20:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
koefnoen is veel beter soms ietsjes minder kut
quote:Op maandag 10 februari 2014 20:40 schreef JanCees het volgende:
Mensen die naast VI ook nog TV kijken.
Toetertjes.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:40 schreef PizzaGeit het volgende:
Janmaat beter dan Van der Wiel.
Eerste keer dat Van der Gijp positief is over Feyenoord of een Feyenoordspeler in 3 jaar tijd![]()
![]()
huilquote:Op maandag 10 februari 2014 20:40 schreef PizzaGeit het volgende:
Eerste keer dat Van der Gijp positief is over Feyenoord of een Feyenoordspeler in 3 jaar tijd![]()
![]()
Niet naar Helden van de Velden kijkenquote:Op maandag 10 februari 2014 20:40 schreef JanCees het volgende:
Mensen die naast VI ook nog TV kijken.
En de Rijdende Rechter.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet naar Helden van de Velden kijken
Pellequote:Op maandag 10 februari 2014 20:40 schreef PizzaGeit het volgende:
![]()
Hij is ook positief over Pelle en Tim Immers.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:40 schreef PizzaGeit het volgende:
![]()
Oh, dat kijk ik ook eigenlijk.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet naar Helden van de Velden kijken
En Peter Houtmanquote:Op maandag 10 februari 2014 20:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is ook positief over Pelle en Tim Immers.
allebei troepquote:Op maandag 10 februari 2014 20:41 schreef RensAjacied het volgende:
dus jullie vinden tv kantine beter dan koefnoen?
haha teringmongooltjes
quote:Op maandag 10 februari 2014 20:41 schreef RensAjacied het volgende:
haha teringmongooltjes
Het is allebei aids.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:41 schreef RensAjacied het volgende:
haha teringmongooltjes
Ik hoop dat je dit straks terugneemt en het logo zoent, dan komt het snel weer goed.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:41 schreef RensAjacied het volgende:
haha teringmongooltjes
Allebei even slecht Rensie.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:41 schreef RensAjacied het volgende:
haha teringmongooltjes
pure aidsquote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 20:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wat een mongool die Rene he. Van der Wiel is 2 klassen beter dan die Janmaat, dit baseert hij nu op één wedstrijd tegen Monaco.Terwijl die Janmaat zoveel drama wedstrijden geeft gespeeld he dit seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |