quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:29 schreef kanovinnie het volgende:
Ik zit nu een film met Steven Seagul te kijken.
Dat is ¤&@ voor je.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:29 schreef kanovinnie het volgende:
Ik zit nu een film met Steven Seagul te kijken.
Iew slijm..quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:41 schreef Susteren het volgende:
Trouwens over kleren gesproken, vandaag supermooie colberts van GoodPeople gefotografeerd, ze waren er zelf ook razend entausiast over! Gemaakt in portugal en prachtige kwaliteit, moest m'n slijm echt inhouden tijdens 't werk.
Welke?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:36 schreef Ynske het volgende:
Avond, heerlijk mee laten slepen in een boek
Mede dankzij Paul Verhoeven. Het geniale van de originele Robocop film (en bijvoorbeeld Starship Troopers) vind ik nog niet eens het recht voor zijn raap geweld maar het lekker semi-subtiele cynisch over the top kritische op de Amerikaanse maatschappij/mentaliteit.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:35 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Bij een film als Robocop hoort dat gewoon
Na 300 fb posts, 500 twitter berichten en weet ik veel allemaal heb ik het ook door.quote:
Ook zo onverwachts!quote:
Dat is dicht bij huis, maar snap niet hoe mensen het interessant kunnen vinden wat "Nederland" doet op sport gebied, uiteraard op de bank hangend met een zak chips.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:55 schreef Uncle het volgende:
[..]
Zegt meneer die trots zijn merkentasjes toont na een dagje shoppen
gaanwe weer.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:04 schreef Susteren het volgende:
[..]
Dat is dicht bij huis, maar snap niet hoe mensen het interessant kunnen vinden wat "Nederland" doet op sport gebied, uiteraard op de bank hangend met een zak chips.
was nu bezig met dossier jeugdbendequote:
Geeft niet dat je het niet snaptquote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:04 schreef Susteren het volgende:
[..]
Dat is dicht bij huis, maar snap niet hoe mensen het interessant kunnen vinden wat "Nederland" doet op sport gebied, uiteraard op de bank hangend met een zak chips.
Ik was aan het kijken met manderijnen en bierpannekoeken.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:04 schreef Susteren het volgende:
[..]
Toevallig heb ik vanochtend nog gesport dus /care.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:04 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ken ik niet zal hem straks een opzoeken. wat vertraging door het schaatsen opgelopen met het werk wat ik eigenlijk moet doen. Maar maakt niet uit want Nederland schaatsenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
was nu bezig met dossier jeugdbende
niet veel bijzonders, maar wel grappig want gaat over wijken waar ik gewoond heb.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ken ik niet zal hem straks een opzoeken. wat vertraging door het schaatsen opgelopen met het werk wat ik eigenlijk moet doen. Maar maakt niet uit want Nederland schaatsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |