Donderdag heen. Zondag terug. Voor een schaatswedstrijdjequote:
Oke tof. Moet jij niet naar Rusland ofzo ^^ daar gaat ook genoeg geschaatst worden haha.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:17 schreef Uncle het volgende:
[..]
Donderdag heen. Zondag terug. Voor een schaatswedstrijdjeAls die doorgaat tenminstevwant de temperaturen zijn niet geweldig momenteel...
Als jij een afnemer regelt dan ga ik zo fotootjes maken in sochi hoorquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oke tof. Moet jij niet naar Rusland ofzo ^^ daar gaat ook genoeg geschaatst worden haha.
Haha, tja goed voor de portfolioquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:38 schreef Uncle het volgende:
[..]
Als jij een afnemer regelt dan ga ik zo fotootjes maken in sochi hoor
Moet je wel een paar lensjes bij je hebben:quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:38 schreef Uncle het volgende:
[..]
Als jij een afnemer regelt dan ga ik zo fotootjes maken in sochi hoor
En dat is voor jou nette kleding?quote:
Ik heb er ook nog een pantalon bij maar dat was vandaag overdonequote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En dat is voor jou nette kleding?
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik zou dit meer casual noemen
Dit. Naar school kleed ik me nog netter eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik zou dit meer casual noemen
Meeste die ik ken lopen er altijd netjes bij.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:08 schreef SunChaser het volgende:
Je weet toch hoe fotografen en cameramannen gekleed gaan doorgaans, dan is dit niet casual
Als ze al gekleed gaanquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:08 schreef SunChaser het volgende:
Je weet toch hoe fotografen en cameramannen gekleed gaan doorgaans, dan is dit niet casual
Zal het geen grapje zijn?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:04 schreef Wiebeldak het volgende:
Laat dit niet waar zijn. Ik kom weer eens een gesprek tegen op Facebook waarbij ik m'n twijfels heb of diegenen dat echt meent te zeggen want het komt zo dom over.
[ afbeelding ]
Dat hoop ik wel maar zo nu en dan zitten er een paar tussen die het niet altijd even goed snappen allemaal.quote:
Ik heb zo iemand die bij mij in de straat woonde vroeger. Die is zo stom dat het gewoon grappig is. ook helemaal pro Wilders enzo. Nu is dat niet mijn pakkie an maar de manier hoe ze dat naar buiten draagt is wel weer typerend zeg maar ^^quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:14 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel maar zo nu en dan zitten er een paar tussen die het niet altijd even goed snappen allemaal.
Ik heb er helemaal geen moeite mee als iemand alles niet zo goed snapt maar vaak hebben die mensen ook de eigenschap dat zij toch alles beter denken te weten en vooral geen oren hebben naar hoe het echt in elkaar steekt want dat is niet waar.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik heb zo iemand die bij mij in de straat woonde vroeger. Die is zo stom dat het gewoon grappig is. ook helemaal pro Wilders enzo. Nu is dat niet mijn pakkie an maar de manier hoe ze dat naar buiten draagt is wel weer typerend zeg maar ^^
Reli freaks?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:27 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik heb er helemaal geen moeite mee als iemand alles niet zo goed snapt maar vaak hebben die mensen ook de eigenschap dat zij toch alles beter denken te weten en vooral geen oren hebben naar hoe het echt in elkaar steekt want dat is niet waar.
Haha ja precies ^^quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:27 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik heb er helemaal geen moeite mee als iemand alles niet zo goed snapt maar vaak hebben die mensen ook de eigenschap dat zij toch alles beter denken te weten en vooral geen oren hebben naar hoe het echt in elkaar steekt want dat is niet waar.
Hee, ben jij bij Susteren thuis geweest?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:36 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Moet je wel een paar lensjes bij je hebben:
[ afbeelding ]
(bron: http://petapixel.com/2014(...)2]&action_ref_map=[] )
Niet te vergelijken met het origineel neem ik aan?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:24 schreef kanovinnie het volgende:
Net naar robocop geweest, toffe film
ik vond 'm goed, beter dan de eerste. Maar vooral omdat het vloeiender gaat en beter/spectaculairder gefilmtquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:26 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Niet te vergelijken met het origineel neem ik aan?
Wat is de minimum leeftijd? 12 of 16? Want ik kan mij herinneren dat het origineel ontzettend grof was qua bloed en actie. Tegenwoordig doen ze zoveel mogelijk films 'kind vriendelijk' maken zodat het meer bezoeker trekt. Dat vind ik echt jammer.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik vond 'm goed, beter dan de eerste. Maar vooral omdat het vloeiender gaat en beter/spectaculairder gefilmt
Ik vind dat helemaal niet erg wat minder bloed enzoquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:30 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Wat is de minimum leeftijd? 12 of 16? Want ik kan mij herinneren dat het origineel ontzettend grof was qua bloed en actie. Tegenwoordig doen ze zoveel mogelijk films 'kind vriendelijk' maken zodat het meer bezoeker trekt. Dat vind ik echt jammer.
Bij een film als Robocop hoort dat gewoonquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik vind dat helemaal niet erg wat minder bloed enzo
Ik vind het zoals bij de hunger games wel prima haha.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:35 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Bij een film als Robocop hoort dat gewoon
Die heb ik op DVD samen met nog een berg Japanse films die zo ontzettend grof zijn. Of kwam Battle Royal uit Korea?quote:
Geen idee maar is vrij ziekelijk hahaquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:42 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Die heb ik op DVD samen met nog een berg Japanse films die zo ontzettend grof zijn. Of kwam Battle Royal uit Korea?
Martyrs.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:45 schreef Timmos het volgende:
[..]
Geen idee maar is vrij ziekelijk haha
Klassieker!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:58 schreef Wiebeldak het volgende:
En dit is denk ik het meest vreemde wat ik ooit heb gezien.
Dat is niet te omschrijven. Typische filmhuis film die ontzettend vreemd in elkaar steekt en niet altijd even smakelijk is. Eng is het niet maar wel erg moeilijk om af te kijken al is het alleen al door de vreemde geluiden constant in de vorm van een piep.quote:
Klinkt als niks voor mij ik ben niet zo van de onsmakelijke dingen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:11 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dat is niet te omschrijven. Typische filmhuis film die ontzettend vreemd in elkaar steekt en niet altijd even smakelijk is. Eng is het niet maar wel erg moeilijk om af te kijken al is het alleen al door de vreemde geluiden constant in de vorm van een piep.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:29 schreef kanovinnie het volgende:
Ik zit nu een film met Steven Seagul te kijken.
Dat is ¤&@ voor je.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:29 schreef kanovinnie het volgende:
Ik zit nu een film met Steven Seagul te kijken.
Iew slijm..quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:41 schreef Susteren het volgende:
Trouwens over kleren gesproken, vandaag supermooie colberts van GoodPeople gefotografeerd, ze waren er zelf ook razend entausiast over! Gemaakt in portugal en prachtige kwaliteit, moest m'n slijm echt inhouden tijdens 't werk.
Welke?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:36 schreef Ynske het volgende:
Avond, heerlijk mee laten slepen in een boek
Mede dankzij Paul Verhoeven. Het geniale van de originele Robocop film (en bijvoorbeeld Starship Troopers) vind ik nog niet eens het recht voor zijn raap geweld maar het lekker semi-subtiele cynisch over the top kritische op de Amerikaanse maatschappij/mentaliteit.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:35 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Bij een film als Robocop hoort dat gewoon
Na 300 fb posts, 500 twitter berichten en weet ik veel allemaal heb ik het ook door.quote:
Ook zo onverwachts!quote:
Dat is dicht bij huis, maar snap niet hoe mensen het interessant kunnen vinden wat "Nederland" doet op sport gebied, uiteraard op de bank hangend met een zak chips.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:55 schreef Uncle het volgende:
[..]
Zegt meneer die trots zijn merkentasjes toont na een dagje shoppen
gaanwe weer.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:04 schreef Susteren het volgende:
[..]
Dat is dicht bij huis, maar snap niet hoe mensen het interessant kunnen vinden wat "Nederland" doet op sport gebied, uiteraard op de bank hangend met een zak chips.
was nu bezig met dossier jeugdbendequote:
Geeft niet dat je het niet snaptquote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:04 schreef Susteren het volgende:
[..]
Dat is dicht bij huis, maar snap niet hoe mensen het interessant kunnen vinden wat "Nederland" doet op sport gebied, uiteraard op de bank hangend met een zak chips.
Ik was aan het kijken met manderijnen en bierpannekoeken.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:04 schreef Susteren het volgende:
[..]
Toevallig heb ik vanochtend nog gesport dus /care.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:04 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ken ik niet zal hem straks een opzoeken. wat vertraging door het schaatsen opgelopen met het werk wat ik eigenlijk moet doen. Maar maakt niet uit want Nederland schaatsenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
was nu bezig met dossier jeugdbende
niet veel bijzonders, maar wel grappig want gaat over wijken waar ik gewoond heb.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ken ik niet zal hem straks een opzoeken. wat vertraging door het schaatsen opgelopen met het werk wat ik eigenlijk moet doen. Maar maakt niet uit want Nederland schaatsen
Oh oke, ik ben bezig met de filosofie achter Harry Potter. Had er meer van verwacht.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
niet veel bijzonders, maar wel grappig want gaat over wijken waar ik gewoond heb.
En t leest lekker weg.
Vandaag even een dagje pas op de plaats, erg veel last van mn longen
En of ze nec hebben geklopt. 5-1 en een heerlijke sfeer ook.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:43 schreef Wiebeldak het volgende:
Vanavond naar de kuip! Hop hop NEC kloppen.
Alsof dat heel moeilijk isquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:23 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
En of ze nec hebben geklopt. 5-1 en een heerlijke sfeer ook.
PHP memory?quote:Op zondag 9 februari 2014 13:55 schreef Puala het volgende:
Ik verhuur zelf mijn server aan anderen, dus ik heb m bij mezelf staan. Interesse?
Kan je er wat meer over vertellen?quote:Op zondag 9 februari 2014 13:55 schreef Puala het volgende:
Ik verhuur zelf mijn server aan anderen, dus ik heb m bij mezelf staan. Interesse?
Ik host nu bij mijndomein maar begin tegen de service en PHP memory aan te hikken.. Ze hebben mij al eens naar server geplaatst met grotere ruimte maar dat zou nu opeens 129 euro moeten kosten ofzo..quote:Op zondag 9 februari 2014 13:53 schreef xuryah het volgende:
Hoi!
Er zaten hier ook wat mensen die met wordpress werken/werkte toch?
Ik ben er mee bezig, maar omdat ik het op een eigen server doe ofzoiets, is het echt super langzaaaam.
Is bijna niet mee te werken, wordt er ongeduldig van.
Hoe doen jullie dat? Hosting?
Oke dus die is niet aan te raden.. Jij hebt ook een portfolio site via wordpress?quote:Op zondag 9 februari 2014 14:14 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik host nu bij mijndomein maar begin tegen de service en PHP memory aan te hikken.. Ze hebben mij al eens naar server geplaatst met grotere ruimte maar dat zou nu opeens 129 euro moeten kosten ofzo..
En aangezien WP toch aardig wat gebruikt, zeker de handige foto plugins, maar even bedenken of ik op deze manier verder wil met mijn website, of dat ik mijn website echt alleen als portfolio gebruik en via facebook verder ga met de nieuws foto's en alles omdat het tegenwoordig toch veel makkelijker gaat via daar..
Ik heb een complete site met wordpress (www.tim-koster.nl) met een kopje portfolio, maar zit eraan te denken om misschien een statische pagina te houden als portfolio en dan via facebook gewoon een pagina met de nieuwsberichten..quote:Op zondag 9 februari 2014 14:29 schreef xuryah het volgende:
[..]
Oke dus die is niet aan te raden.. Jij hebt ook een portfolio site via wordpress?
Mijn portfolio wil ik proberen te maken in Dreamweaver met hulp van een vriendin.
Gebruik WP alleen voor een blog, waar wel ook foto's op komen te staan, maar niks zwaars waarschijnlijk. Vooral tekst.
Is goed! Ik wacht wel even afquote:Op zondag 9 februari 2014 14:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Morgen wel. Ik post nu vanaf mobiel en dan typ ik liever geen lappen tekst
Mijn vriend heeft zijn eigen hosting bedrijf. Ik zat ooit bij one.comquote:Op zondag 9 februari 2014 13:53 schreef xuryah het volgende:
Hoi!
Er zaten hier ook wat mensen die met wordpress werken/werkte toch?
Ik ben er mee bezig, maar omdat ik het op een eigen server doe ofzoiets, is het echt super langzaaaam.
Is bijna niet mee te werken, wordt er ongeduldig van.
Hoe doen jullie dat? Hosting?
Ik gebruik het voor mijn website, vast niet de goedkoopste, wellicht niet de gemakkelijkste, maar voor mij werkt het primaquote:Op zondag 9 februari 2014 16:28 schreef shiznuts het volgende:
Hoi.
Zijn jullie vertrouwd met http://squarespace.com ?
Ben er de laatste tijd nogal wat video's van tegengekomen.
Ziet er spiffy uit! Ben alleen mijn fotowerk terug aan het trekken van het bedrijf, en meer op gelegenheidsbasis. Ga me meer focussen op een ander gebied.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:28 schreef shiznuts het volgende:
Hoi.
Zijn jullie vertrouwd met http://squarespace.com ?
Ben er de laatste tijd nogal wat video's van tegengekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |