VK3601 is sowieso vreselijk om weg te doenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:13 schreef Steppenpferd het volgende:
KV1 S ingeruild voor een IS en de VK36.01 gaat er aan geloven voor een Tiger1 of ga ik mij dan weer in een belachelijk slechte grind bevinden?
Bij de IS begin je namelijk al met een waardeloze gun...
Tiger 1 beter te doen?
Echt?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
VK3601 is sowieso vreselijk om weg te doenWat een heerlijk ding was dat
het is het ruimschoots waardquote:Op donderdag 13 maart 2014 08:47 schreef Karrs het volgende:
[..]
Echt?
De VK36.01H heb je 't over toch? Is die dan wel de moeite waard? Ben gestopt met het grinden van VK30.01H omdat ik daar echt niet mee kon spelen, zo'n butjestank als het is.
Want als de VK36.01H een grote verbetering is, dan zal ik er toch even doorheen moeten
Jij bent dan ook een baasje.quote:Op donderdag 13 maart 2014 09:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
het is het ruimschoots waardin elk geval toen ik hem speelde
Ferdiquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:24 schreef Humberto-T het volgende:
Ah een WOT topic![]()
Gisteren de Ferdinand aangeschaft, nog niet genoeg XP helaas voor upgrade tracks en dan is het wel super kut om met de 88mm te spelen.
Die heb ik bijna.quote:
Niet als ie nog stock is. Tot dusverre is het Ferdiquote:
Ga naar de T-34-85. You will not regret it.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:24 schreef wuuht het volgende:
Ik heb het ook weer ff gedownload, ik was bij de t 34 gebleven best redelijke tank maar die armor
Grinden was met nog wel redelijk goed te doen met de tiger/tiger2 etc, alleen met die Ferdi haal ik krap 240 exp per potje.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:21 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
neemaardat geldt voor alle tanks
Ja was ik van plan, ik kan echt heerlijk flanken met die tank nuquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:56 schreef Karrs het volgende:
[..]
Ga naar de T-34-85. You will not regret it.
(Maar niet proberen in het front te strijden)
Even door de zure appel..maar als de beste gun hebt is het genietenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:13 schreef Humberto-T het volgende:
[..]
Grinden was met nog wel redelijk goed te doen met de tiger/tiger2 etc, alleen met die Ferdi haal ik krap 240 exp per potje.
Ook bezig gegaan met de US TD lijn, geen fixed turret iig wat je iig niet beperkt tot alleen snipen.
t-43 is alleen een biatch! maar de t-44quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:15 schreef wuuht het volgende:
[..]
Ja was ik van plan, ik kan echt heerlijk flanken met die tank nu
object 430 is beter dan de t62a. maar wil idd de t54 en ondertussen met de andere lijn naar de object 430 (kut wargame dat er geen brug naartoe is in de tech treequote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:31 schreef popolon het volgende:
Als je die leuk vindt, de T-54 en T-62A worden gezien als de beste mediums voor hun tier.
Er is niets leuker dan een T-62A clippen met m'n AMX 12t (oké, hij was niet 100% health meer, maar tochquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:31 schreef popolon het volgende:
Als je die leuk vindt, de T-54 en T-62A worden gezien als de beste mediums voor hun tier.
AMX 12t is ook fijn. scouten en dan maken dat je weg komt en dan achter de vijand kruipen bij de chocepoints. beetje kill stealen aangezien de zwakke altijd naar achteren kruipenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:45 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Er is niets leuker dan een T-62A clippen met m'n AMX 12t (oké, hij was niet 100% health meer, maar toch)
Nee, moet ik toch eens gaan doen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:26 schreef Flatacer het volgende:
Iemand al historical battles gespeeld op de testserver?? In je Tiger 1 of 2 tegen massa's Russen in hun T34s....
De T62a heb ik inderdaad. Fantastisch ding. Je kunt ook gelijk voor Object 140 gaan.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:31 schreef popolon het volgende:
Succes met de op 1 na matigste heavy tank van tier IX, zeker zonder top gun. Goede sidescraper maar heeft verder niets dat de E-75 niet beter kan.quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:05 schreef ShaoliN het volgende:
Iemand ervaring met deze; http://wiki.worldoftanks.com/VK_45.02_(P)_Ausf._B (VK45.02)
Ben er bijna. Dan nog een keer 60.000 xp voor het juiste kanon..
ik wil de object 430!!quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:58 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
De T62a heb ik inderdaad. Fantastisch ding. Je kunt ook gelijk voor Object 140 gaan.
Ja, dit is een heeeeele leuke variant. Geeft ook meteen iets van de juiste historische verhoudingen weer. De tanks hebben de juiste motoren, kanonnen etc van toen! :-)quote:Op woensdag 26 maart 2014 01:33 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Nee, moet ik toch eens gaan doen.
Jij wel gedaan?
Hmm dat is zonde energie dan. Wel een mooie tank om te zien. De Maus is ook niet best volgens mij.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:18 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Succes met de op 1 na matigste heavy tank van tier IX, zeker zonder top gun. Goede sidescraper maar heeft verder niets dat de E-75 niet beter kan.
EDIT: Hij is gewoon kut
Ik ben blij dat ik er een paar versies geleden mee gespeeld heb in de test-server. Wat een grafding.quote:
Ferdi doet niets wat de JPII of Borsig niet beter kunnen. Traag, slechte camo, armor niet goed genoeg voor tier 8 meer en laagste RoF op 12.8cmquote:Op donderdag 27 maart 2014 14:26 schreef DjMark het volgende:
zowaar???
De Ferdi is 1 van de allerbeste t8 tanks. Die gun penetreerd heerlijk, doet goede damage, en ding heeft verassend goede armor.
Ik ben zelf ook via de E-75 naar de E-100 gegaan.quote:Op donderdag 27 maart 2014 07:54 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Hmm dat is zonde energie dan. Wel een mooie tank om te zien. De Maus is ook niet best volgens mij.
Idd ben ook bezig met de ferdi, 10,5 heb ik der ook opzitten nu snel sparen voor de motors.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:24 schreef Humberto-T het volgende:
Upraded tracks en de 10,5 gun op de Ferdi en het is zowaar nog genieten ook
Eén van mijn laatste potjes reed ik zeg maar achter het gevecht aan. Net elke keer dat ik aankwam en richtte kreeg hij net de genadeklap..quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:14 schreef Geerd het volgende:
[..]
Idd ben ook bezig met de ferdi, 10,5 heb ik der ook opzitten nu snel sparen voor de motors.
Traag hok man
Ik heb er nu die andere motor opzitten dat gaat al een stuk beter, eindelijk beetje kills, denk dat ik nu voor de 128mm ga.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:20 schreef Humberto-T het volgende:
[..]
Eén van mijn laatste potjes reed ik zeg maar achter het gevecht aan. Net elke keer dat ik aankwam en richtte kreeg hij net de genadeklap..
De jpgdpanther2 lijkt wel een porsche t.o.v. de fiat panda die de ferdi is.
Jup was voor 1 April ofzo, las ik ergens anders.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:51 schreef Humberto-T het volgende:
Iemand nog meer de Karl lego speelgoed artillerie gratis gekregen?
Grappig spelletjequote:Op dinsdag 1 april 2014 13:04 schreef bas-beest het volgende:
Als jullie ff geen zin meer hebben in de Karl, hier nog een WoT-spelletje
http://forum.worldoftanks.eu/april1-game/
Nee. Je kan wel vrije ervaring Free Xp omzetten van je elite tanks. Om vervolgens elke lijn te onderzoeken die je wil.quote:Op maandag 21 april 2014 18:21 schreef valek het volgende:
Is het mogelijk om met goud ervaringspunten te kopen?
Nee, maar wel heel veel lag.quote:Op maandag 21 april 2014 18:44 schreef Cobra4 het volgende:
Hebben jullie ook veel crashes in het spel sinds 9.0?
Aan het einde van elke ronde, maakt niet uit of ik dood ga of win, valt het stil. Niet terug naar de garage oid.quote:
Ja klote is dat. Ik heb het nu niet extra. Ik vind die nieuwe updates nooit prettig. Het wordt steeds trager, en mijn beste tanks worden altijd generfed.quote:Op maandag 21 april 2014 19:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Aan het einde van elke ronde, maakt niet uit of ik dood ga of win, valt het stil. Niet terug naar de garage oid.
Na een minuut terug naar het inlogscherm na een melding dat de verbinding met de server is verbroken.
Hoe speel je ermee? Wat je iig niet moet doen is vooraan willen staan, van afstand snipen als MM je met hogere tiers heeft ingedeeld.quote:Op woensdag 23 april 2014 11:27 schreef valek het volgende:
Ik heb een Tiger 2. Nog niet helemaal geupgrade. Waardeloos ding is het. Ik word telkens afgeknald. En ik kom telkens in potjes bij tier 9 en 10 terecht. Ellende
De turret wordt mijn volgende upgrade. Ik blijf nog even met mijn tiger 1 spelen. Is veel leuker.quote:Op woensdag 23 april 2014 11:47 schreef Humberto-T het volgende:
[..]
Hoe speel je ermee? Wat je iig niet moet doen is vooraan willen staan, van afstand snipen als MM je met hogere tiers heeft ingedeeld.
De turret upgrade is trouwens ook wel erg nuttig aangezien de stock turret nog net niet van karton gemaakt lijkt te zijn.
Herkenbaar, maar ik heb dit vooral aan het begin van de battle. Ik moet eerst 1 tot 2 minuten wachten tot ik in de battle kom, en dan kan ik niet bewegen, de vakjes van de ammo, repair kit en med kit verschijnen niet, en dan moet ik een minuut ofzo wachten, dan valt t beeld weg, is de internetconnectie verbroken, dus opnieuw inloggen, dan moet ik weer bijna ene minuut wachten eer ik weer in de battle terechtkom, en dan pas doet hij het met haperingen. Dit is bijna alleen bij het eerste potje dat ik speel. Verder heb ik een of andere glitch waarbij een plat vierkant in de bomen te zien is. Ik heb alle graphics en dergelijke op het laagste en uit moeten zetten want ik zat nog maar aan iets van amper 10 fps. Nu kom ik nog amper aan 20 fpsquote:Op maandag 21 april 2014 19:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Aan het einde van elke ronde, maakt niet uit of ik dood ga of win, valt het stil. Niet terug naar de garage oid.
Na een minuut terug naar het inlogscherm na een melding dat de verbinding met de server is verbroken.
Das ook een leuke. Ik zag een paar dagen geleden opeens de beschadigde modules van vijandelijke tanks netjes in het rood gekleurd. En dat terwijl ik op de tank waarmee ik toen speelde helemaal geen skills of perks heb.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:27 schreef bas-beest het volgende:
Vrijdag komt er een patch uit die een groot deel van de problemen op zou moeten lossen. I.i.g. de (veel te) frequente crashes.
Ik had trouwens gisteren nog een mooie glitch, een helemaal witte Chi Nu Kai. Nee, niet een dode, want hij was lekker aan het schieten.
Met de Tiger 2 kan je in historical battles aardig tekeer gaan! Probeer dat eens zou ik zeggen.quote:Op woensdag 23 april 2014 19:17 schreef BaraCuda het volgende:
Tiger 2 vond ik ook niet geweldig. Heb ik ook een slechte winrate van 49% in. Vanaf daar wordt het allemaal wel beter! Ben helemaal weg van de E-75 en E-100. Vooral de E-75.
Bij mij heeft het ook niks geholpenquote:Op vrijdag 25 april 2014 13:49 schreef Cobra4 het volgende:
Net een kleine update binnengehaald. Ik hoop toch niet dat dat de update mbt de vele problemen was. Want het heeft namelijk niks geholpen.
Geen mods oid geinstalleerd in het verleden?quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:49 schreef Cobra4 het volgende:
Net een kleine update binnengehaald. Ik hoop toch niet dat dat de update mbt de vele problemen was. Want het heeft namelijk niks geholpen.
Grappig, direct na mijn bericht hier begon bij mij de ellende ook. Ik word nu regelmatig gewoon compleet uit het spel gegooid. Kan er pas weer in als het betreffende potje afgelopen is. En dat komt na die update ook nog steeds voor.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:49 schreef Cobra4 het volgende:
Neen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 15:30 schreef Humberto-T het volgende:
[..]
Geen mods oid geinstalleerd in het verleden?
wat is dat?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:42 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Zijn er hier ook menson die WoT360 spelen of niet.
De Xbox 360 versie van World of Tanks.quote:
Nee, is het wat? Lopen de controls een beetje soepel?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:07 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
De Xbox 360 versie van World of Tanks.
ik heb ook nog steeds last sinds de nieuwe upgrade, ik mag in m'n handen klappen als ie 20 fps haalt, ik denk dat ik gemiddeld zo'n 10 fps zit ofzo.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:20 schreef kabouter1986 het volgende:
Zijn er nog steeds mensen die last hebben van enorme lag? Ik had laatst dat hij het goed deed geen lag en fps 40-50. Nu weer enorme lag en fps 10-20. Allemaal ontstaan na de laatste update.
opmerkelijk: met de allerlaagste settings haald ik krap 20 fpsquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:20 schreef kabouter1986 het volgende:
Zijn er nog steeds mensen die last hebben van enorme lag? Ik had laatst dat hij het goed deed geen lag en fps 40-50. Nu weer enorme lag en fps 10-20. Allemaal ontstaan na de laatste update.
Nicequote:
quote:
Ik heb hem al eens geprobeerd. Gedetailleerder, EN een hogere framerate met meer mensen per zijde dan WoTquote:
Ik had de pz II ook en kon er niet mee overweg. Niet erg snel, weinig panzer (hihaho) en een niet al te beste gun.quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:22 schreef capricia het volgende:
Ben er ook mee begonnen, met WoT. Maar wat rijdt het langzaam... Ik word alleen maar ingehaald. Ook met de pz II.
Not even close. Totaal andere gameplay. Ik kan er niet echt aan wennen en vind het 'arcade-achtige' van WoT stukken leuker. En al die one-shotters vanuit de lucht zijn ook rete-irritant. Zit geen balans in.quote:
Koop maar geen Churchill dan.quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:22 schreef capricia het volgende:
Ben er ook mee begonnen, met WoT. Maar wat rijdt het langzaam... Ik word alleen maar ingehaald. Ook met de pz II.
Het kan erger, de TOG II*quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:31 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Koop maar geen Churchill dan.
Ik word doodmoe van hoe langzaam die tank is.
Ooit, met de introductie van de Forgotten Hope mod in BF1942, werd de Matilda 1 tank gemodelleerd. Naar de eigenschappen zoals de historische tank was (dus niet arcadey zoals WoT met veel tanks doet)quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:46 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Het kan erger, de TOG II*
Als je weet hoe je er mee moet spelen, is het wel een tof ding, maar langzaam krijgt een heel nieuwe definitie (en aan laten duwen heeft geen zin).
Sowieso FH2quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:23 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Ooit, met de introductie van de Forgotten Hope mod in BF1942, werd de Matilda 1 tank gemodelleerd. Naar de eigenschappen zoals de historische tank was (dus niet arcadey zoals WoT met veel tanks doet)
Tussen de 9 en 12 km/u
Dat is langzaam
Wat is langzaam? Ben bezig met de USA td lijn. Ik twijfel om straks te kiezen tussen met of zonder turret, dus T95 vs. T28 prototype.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:27 schreef Solique het volgende:
T95 blijft langzaamste tank in de game
Zelf vooral nu T8 tanks aan het grinden. Heb er nu 14 staan dus voorlopig genoeg te doen.
Max. 13km/hquote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:02 schreef Humberto-T het volgende:
[..]
Wat is langzaam? Ben bezig met de USA td lijn. Ik twijfel om straks te kiezen tussen met of zonder turret, dus T95 vs. T28 prototype.
Hehe en ik vond de Ferdinand al traag.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:48 schreef Solique het volgende:
[..]
Max. 13km/h
Ik ga voor beiden, maar dat ben ik.
Ze spelen anders dus zou kijken naar je eigen speelstijl.
Ferdi is racemonster vergeleken met de T95.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:04 schreef Humberto-T het volgende:
[..]
Hehe en ik vond de Ferdinand al traag.
Tja frans medium maar pas vanaf tier 7 worden ze leuk met als hoogtepunt de BATchat 25t meesterlijke tank.quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:22 schreef capricia het volgende:
Tier 7 was verschrikkelijk. Vanaf tier 8 met top-gun wordt ie pas goed, vind ik.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:15 schreef lobotm het volgende:
[..]
Tja frans medium maar pas vanaf tier 7 worden ze leuk met als hoogtepunt de BATchat 25t meesterlijke tank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |