AT-8 of eigenlijk die hele serie van de Engelse nooit head on aanvallen, heeft weinig nut.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:16 schreef Karrs het volgende:
[..]
Nee; ik ben nog door elke AT-8 die ik ben tegengekomen afgeslacht. In welke tank ik zelf ook speel.
AT-2 kan nog wel, maar dan moet je wel ballen hebben.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
AT-8 of eigenlijk die hele serie van de Engelse nooit head on aanvallen, heeft weinig nut.
Ze herladen super snel en zijn super accuraat. Ze doen niet heel veel damage per schot, maar omdat het zo snel gaat doen ze vrij veel damage in een korte tijd.
Flanken is een van de weinige opties die je hebt. Als ik een AT-8, AT-15, Tortoise tegen kom rij ik meestal een stukje om
Ook als ik ze van de zijkant aanval en track, zijn ze in no time gerepareerd en gedraaid. Ik doe gewoon te weinig schade om ze in de tussentijd te pakken. Zonet nog met de Matilda IV; ik verraster er één in de flank. Kon 'm nog net tracken voor hij helemaal naar me toe was gedraaid. Maar ik denk dat ik wel zestien schoten op m heb gelost; 8 op de tracks en 8 op de weak spots, maar nog niet de helft van zn hitpoints waren weg (en toen had ik ook nog maar de helft). Teruggetrokken en weggereden...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
AT-8 of eigenlijk die hele serie van de Engelse nooit head on aanvallen, heeft weinig nut.
Yep. Dat ga ik vanaf nu ook doen.quote:Ze herladen super snel en zijn super accuraat. Ze doen niet heel veel damage per schot, maar omdat het zo snel gaat doen ze vrij veel damage in een korte tijd.
Flanken is een van de weinige opties die je hebt. Als ik een AT-8, AT-15, Tortoise tegen kom rij ik meestal een stukje om
M3 Lee is chill, DW2 is pas rukquote:Op zondag 2 maart 2014 11:21 schreef Karrs het volgende:
Ben nu de M3 Lee aan het grinden...
Lieve God, heb meelij
De M3 Lee is de meest pijnlijke tank die ik heb moeten spelen - en juist met de D.W.2 kon ik wel goed overwegquote:
M4 Sherman speel ik ook als een TD (en dan geef ik de voorkeur aan de derpquote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:32 schreef Karrs het volgende:
Zo, die grind is voorbij en als je de M3 Lee als tankdestroyer speelt (en inderdaad corners linksom pakt) is het eigenlijk best wel goed te doen.
Nu heb ik de M4 Sherman...
...
Het zal wel aan mij liggen, maar ik kan er gewoon niets mee... dat ding gaat gewoon veel te snel kapot...
VK3601 is sowieso vreselijk om weg te doenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:13 schreef Steppenpferd het volgende:
KV1 S ingeruild voor een IS en de VK36.01 gaat er aan geloven voor een Tiger1 of ga ik mij dan weer in een belachelijk slechte grind bevinden?
Bij de IS begin je namelijk al met een waardeloze gun...
Tiger 1 beter te doen?
Echt?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
VK3601 is sowieso vreselijk om weg te doenWat een heerlijk ding was dat
het is het ruimschoots waardquote:Op donderdag 13 maart 2014 08:47 schreef Karrs het volgende:
[..]
Echt?
De VK36.01H heb je 't over toch? Is die dan wel de moeite waard? Ben gestopt met het grinden van VK30.01H omdat ik daar echt niet mee kon spelen, zo'n butjestank als het is.
Want als de VK36.01H een grote verbetering is, dan zal ik er toch even doorheen moeten
Jij bent dan ook een baasje.quote:Op donderdag 13 maart 2014 09:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
het is het ruimschoots waardin elk geval toen ik hem speelde
Ferdiquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:24 schreef Humberto-T het volgende:
Ah een WOT topic![]()
Gisteren de Ferdinand aangeschaft, nog niet genoeg XP helaas voor upgrade tracks en dan is het wel super kut om met de 88mm te spelen.
Die heb ik bijna.quote:
Niet als ie nog stock is. Tot dusverre is het Ferdiquote:
Ga naar de T-34-85. You will not regret it.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:24 schreef wuuht het volgende:
Ik heb het ook weer ff gedownload, ik was bij de t 34 gebleven best redelijke tank maar die armor
Grinden was met nog wel redelijk goed te doen met de tiger/tiger2 etc, alleen met die Ferdi haal ik krap 240 exp per potje.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:21 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
neemaardat geldt voor alle tanks
Ja was ik van plan, ik kan echt heerlijk flanken met die tank nuquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:56 schreef Karrs het volgende:
[..]
Ga naar de T-34-85. You will not regret it.
(Maar niet proberen in het front te strijden)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |