Ik had het idee dat ze een beetje schrok van het feit dat ze Ted er onbedoeld aan herinnerde dat zijn moeder er niet bij hun bruiloft was. Wat dus inderdaad door een overlijden zou kunnen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:21 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook inderdaad. Maar door de manier waarop 'de moeder' reageerde twijfel ik ook weer. Maarja, shall see
ja of de moeder weet dat ze doodgaat en niet bij de bruiloft van haar eigen kinderen kan zijnquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:26 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Ik had het idee dat ze een beetje schrok van het feit dat ze Ted er onbedoeld aan herinnerde dat zijn moeder er niet bij hun bruiloft was. Wat dus inderdaad door een overlijden zou kunnen.
Des te logischer dat de moeder van de bruid er niet bij kan zijn, toch?quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:17 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Of de moeder van de moeder.
Of was die al dood?
Nouja, aangezien Ted best een klassiek iemand is, lijkt het me sterk dat hij niet eerst getrouwd is, voor hij aan kinderen begon.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:31 schreef Phyxcius het volgende:
Het zou overigens Teds moeder kunnen zijn.
Teds tweede naam is natuurlijk Evelyn. Dit zou het daughter-deel kunnen verklaren
Ik denk dat ik het niet helemaal duidelijk uitgelegd heb.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja, aangezien Ted best een klassiek iemand is, lijkt het me sterk dat hij niet eerst getrouwd is, voor hij aan kinderen begon.
Mja, aan de andere kant. Haast elke poging tot humor dit laatste seizoen faalt (mweh, sinds het afstappen van de brocode/playbook eigenlijk al), zijn ze overgegaan in het wat serieuzere afronden. Dus op zich zou het wel passen bij de stijl van de laatste tijd, want een lachen-gieren-brullen sitcom is het allang niet meer.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:29 schreef Phyxcius het volgende:
Haha, dat is zeker waar ja.
Maar dat is mijn stelling m.b.t. tot de naam van de episode ook.
Ik wil gewoon niet dat de moeder doodgaat. Arme Ted
De inspiratie lijkt ver te zoeken te zijn dit laatste seizoen.Dus de trein mag onderhand wel aankomen ja. Maar laat ze nou niet de moeder naar buiten gooien vlak voordat het station bereikt isquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:45 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Mja, aan de andere kant. Haast elke poging tot humor dit laatste seizoen faalt (mweh, sinds het afstappen van de brocode/playbook eigenlijk al), zijn ze overgegaan in het wat serieuzere afronden. Dus op zich zou het wel passen bij de stijl van de laatste tijd, want een lachen-gieren-brullen sitcom is het allang niet meer.
Hoe dan ook. I didn't take the train to get out somewhere half way to the destination, so let's get there already!
Same here.quote:Op donderdag 6 maart 2014 02:25 schreef Seam het volgende:
Eerlijk gezegd als de moeder (of Ted eigenlijk ook) dood blijkt te zijn/gaan, gaat die serie finale bij mijn favoriete aller tijden. Wat een impact zou dat zijn zeg, zoiets blijft je nog jaren bij en is in mijn ogen precies hoe je een geweldige serie afrondt. Met een memorabele klap in het gezicht waardoor je naar adem moet happen.
De serie heeft zich echt herpakt in de laatste afleveringen, continu verwijzingen naar eerdere verhalen, goede humor gemengd met emotionele momenten. Heb echt zin in de laatste afleveringen gekregen en dat had ik aan het begin van het seizoen absoluut niet meer verwacht.
Evelyn is in Engelstalige landen (ook) een jongensnaam. Evelyn Waugh bijvoorbeeldquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:15 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het niet helemaal duidelijk uitgelegd heb.
Ted's volledige naam is : Theodore Evelyn Mosby. En evelyn is een meisjesnaam.
De moeder (Ted's vrouw) Zei : ''No mother would miss het daughters wedding'', waarna Ted begon te huilen.
Evelyn --> Meisjesnaam--> dochter.
Zoiets.
Toch meer een meisjesnaam hoor, daarom maakt Barney 'm ook altijd belachelijk.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:55 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Evelyn is in Engelstalige landen (ook) een jongensnaam. Evelyn Waugh bijvoorbeeld.
Misschien ben ik een van de weinige, maar ik vind de moeder eigenlijk allesbehalve knap...quote:Op maandag 10 maart 2014 20:02 schreef vinnypassy het volgende:
De moeder heeft wel haar eigen mening over of ze dood gaat of niet: http://www.hollywoodrepor(...)ow-i-met-your-686668. Hier ziet ze er trouwens nóg leuker uit.
Ze is niet drop-dead-gorgeous maar ik vind haar ook niet lelijk. Gewoon, normaal, met een vleugje "cute".quote:Op maandag 10 maart 2014 20:08 schreef Saekerhett het volgende:
Misschien ben ik een van de weinige, maar ik vind de moeder eigenlijk allesbehalve knap...
Toevallig dat je haar noemt, JLH hadden ze voor de Robin rol willen hebben in het begin.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:37 schreef shiznuts het volgende:
Heeft een beetje wat weg van Jennifer Love Hewitt en had ook een zus van de Charmed sisters kunnen zijn.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Wel leuk, omdat ze meer karakter en fun uitstraalt dan je typische modelbimbo.
Dit inderdaad, een fotomodel was ook wel erg onrealistisch geweest en had ook niet echt bij de serie gepast.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:32 schreef vinnypassy het volgende:
Super knap vind ik haar ook niet, maar ze past wel erg goed bij Ted in de serie. Meer normaal leuk met een vleugje cuteness inderdaad, maar in dit interview vond ik haar wel errug leuk.
Zo ver hoef je niet te denken daarvoor, Ted heeft een zus.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:29 schreef Phyxcius het volgende:
Haha, dat is zeker waar ja.
Maar dat is mijn stelling m.b.t. tot de naam van de episode ook.
Ik wil gewoon niet dat de moeder doodgaat. Arme Ted
Had ook wel wat geweest.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:14 schreef Operc het volgende:
[..]
Toevallig dat je haar noemt, JLH hadden ze voor de Robin rol willen hebben in het begin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |