Doe maar niet.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:27 schreef Karina het volgende:
Kijk maar uit Tem anders ga ik het alleen nog maar over Spartacus en Zlatan hebben
Het is dat ik nog wat moet doen anders had ik dit topic al volgespammed met lekkere Zlatan plaatjesquote:
HA dan ga ik je noten als je tetters post.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:32 schreef Specularium het volgende:
Het is dat ik niks moet doen dus heb ik genoeg tijd om alles te editten in tetters.
Met de OWS in aantocht heb ik een passende Jennifer voor je gezocht....have fun!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:13 schreef Tem het volgende:
Ik ga het hier alleen maar over Jennifer hebben.
Jij viel toch meer op de wat donkere types?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Met de OWS in aantocht heb ik een passende Jennifer voor je gezocht....have fun!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:08 schreef Tem het volgende:
[..]
Jij viel toch meer op de wat donkere types?
Jij vindt Zlatan een knappe man?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is dat ik nog wat moet doen anders had ik dit topic al volgespammed met lekkere Zlatan plaatjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |