Wel weinig foto's voor een naamtopic.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jennifer topic, dus goed topic.
Wat is dat? Onafhankelijk zijn?quote:Op zondag 9 februari 2014 10:42 schreef Tem het volgende:
[..]
Toch is er iets mee want volgens mij heeft ze het Jennifer Aniston-complex.
Denk het niet, dat hoeven mooie vrouwen niet te doen.quote:
Iedere keer gaat het mis met een man, lijkt het.quote:Op zondag 9 februari 2014 10:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat is dat? Onafhankelijk zijn?
Ja, nog twee weken en dan gaat ze met verlof. Begin april uitgerekend.quote:Op zondag 9 februari 2014 10:56 schreef Njosnavelin het volgende:
Is je vriendin al hoogzwanger, Tem? Ik heb gisteren babysokjes gekregen bij een pot zinkzalf bij de Etos
Het kassameisje vroeg ook nog of ik de babyzegels spaardequote:
Dat gaat snel, spannend hoor.quote:Op zondag 9 februari 2014 10:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, nog twee weken en dan gaat ze met verlof. Begin april uitgerekend.
Ze kan vast wat AH receptjes maken. Verder weet ik het niet, ken haar ook alleen maar van Fok!.quote:
Wat is haar fok profiel dan?quote:Op zondag 9 februari 2014 14:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ze kan vast wat AH receptjes maken. Verder weet ik het niet, ken haar ook alleen maar van Fok!.
Sp3cquote:
Zelfs niet een oleeeeee, paella-liedje schrijven?quote:
Zou ik ook niet doenquote:Op zondag 9 februari 2014 21:33 schreef arjan1112 het volgende:
Er was een camera ploeg bij hem voor de deur geweest, hij was thuis en deed niet open.
Dan wordt dit wel een eenzaam topic voor je.quote:
Ik wel best een pic van mijn tetten posten, maar daar wordt niemand vrolijk van.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dan wordt dit wel een eenzaam topic voor je.
Het was lokpost, het is nogal deaud hierquote:Op maandag 10 februari 2014 19:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dan wordt dit wel een eenzaam topic voor je.
Misschien takaiki wel.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik wel best een pic van mijn tetten posten, maar daar wordt niemand vrolijk van.
Nee....ze is blond.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:31 schreef arjan1112 het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn jullie nu blij ?
Een paar kerels dan.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:22 schreef Peunage het volgende:
Nee, dat gaat te ver.
Seksist. Het is geen vleeskeuring.
Nee? Hier wel.quote:
Hij doet het gewoon hoor. Met je negerin.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:29 schreef Specularium het volgende:
Kijk Njovelin terecht falen met haar mannenplaatje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |