kwenie me arm doet pijnquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:13 schreef Peunage het volgende:
[..]
Is dat omdat je een zwakkeling bent?
Dan kan ik je niet helpenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:52 schreef arjan1112 het volgende:
die aansteker
en me arm doet geen pijn door het rukken, dagen geleden was dat
Gewoon van je hobby je werk maken.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hm denk dat je je daar in vergist.
Dit lijkt mij een prima vraag.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:56 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Als mijn arm pijn deed door het rukken, kon je me wel helpen ?
Hoe dan ?
Zeggen dat je daarmee moet stoppenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:56 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Als mijn arm pijn deed door het rukken, kon je me wel helpen ?
Hoe dan ?
Dat is geen paraplu.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:47 schreef Njosnavelin het volgende:
Mijn hond heeft de paraplu gejat
[ afbeelding ]
Roze natuurlijk
Hoeren roken nooit meer werken.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:57 schreef arjan1112 het volgende:
Hotels kampen met 'pop-upbordelen'
AMSTERDAM -
Belgische hotels hebben te maken met een nieuw fenomeen: de pop-upbordelen.
Volgens HLN komt het steeds vaker voor dat pooiers vanuit het buitenland in naam van een niet bestaand bedrijf hotelkamers boeken voor een 'congres'. Maar in plaats van zakenmannen duiken sexy geklede vrouwen op.
De vrouwen zouden, zonder dat hotelmanagers het weten, enkele dagen klanten ontvangen in hun kamer. Tegen de tijd dat de hotelier doorheeft dat zijn hotel gebruikt wordt als bordeel, zijn de vrouwen alweer weg.
Die grap was al gemaaktquote:
It wasn't me. Ik ben al een paar dagen ziekjes.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:39 schreef Specularium het volgende:
NWS / Efteling bezorgd om dronevlucht boven pretpark
Yokipener is ook al een paar dagen niet geweest.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:48 schreef Tem het volgende:
[ afbeelding ]
Maar gewoon hard in de bips.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |