Als iemand die in die achtbaan ineens een drone zijn gezicht krijgt terwijl hij 80 per uur gaat is de Efteling wel degene die ervoor moet opdraaien, dus zo vreemd is het toch niet dat ze erover zeuren?quote:
Oeps, rust daar geen copyright op?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:26 schreef __Saviour__ het volgende:
Mooie beelden, dat wel.
Ook toffe muziek eronder van de Efteling zelf, uit de Villa Volta
Misschien had ik mijn PI moeten aanpassen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:28 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Als iemand die in die achtbaan ineens een drone zijn gezicht krijgt terwijl hij 80 per uur gaat is de Efteling wel degene die ervoor moet opdraaien, dus zo vreemd is het toch niet dat ze erover zeuren?
Hoe had dat je post veranderd?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:30 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Misschien had ik mijn PI moeten aanpassen.
Dan hadden mensen het niet zo serieus genomen waarschijnlijk.quote:
Makkelijk aan te raken voor een persoon met 8m lange armen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:45 schreef Tja..1986 het volgende:
Dat bijna kunnen aanraken is nogalverder heeft de efteling natuurlijk gelijk.
Haha viel me ook op, en volgens mij zit er ook zo;n breedbeeld camera op waardoor het nog dichterbij lijkt.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:45 schreef Tja..1986 het volgende:
Dat bijna kunnen aanraken is nogalverder heeft de efteling natuurlijk gelijk.
Zeker, kijk maar naar de horizon .quote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:39 schreef Syd het volgende:
[..]
Haha viel me ook op, en volgens mij zit er ook zo;n breedbeeld camera op waardoor het nog dichterbij lijkt.
Dat doet deze jongen ook bij een brand in Rijsbergen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:27 schreef Kowloon het volgende:
Vind de argumentatie van De Efteling wel terecht. Je ziet bijvoorbeeld ook steeds meer lui die, als er ergens brand is, met zo'n 'drone' er boven gaan hangen, ook een beetje raar gedrag.
Volgens de comments:quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:17 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat voor drone dit is geweest.
Simpel, dus.quote:simpele phantom met gopro3 op n gimbal en fatshark fpv setje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |