He wat? Alleen met steun worden we kampioen? ben jij het? Kampioenswedstrijdje met Mertens? Boerehuhuuuuuh? Stumpert?quote:
Ja, subsidiepisvee.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik ben niet voor Ajax.
Ik ben voor de club van de 10-0, weet je wel?
quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
He wat? Alleen met steun worden we kampioen? ben jij het? Kampioenswedstrijdje met Mertens? Boerehuhuuuuuh? Stumpert?
quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:46 schreef Slobeend het volgende:
twitter:pierrevh17 twitterde op donderdag 06-02-2014 om 22:28:25Krijg toch sterk de indruk dat Ajax het Haags kwartiertje heeft gekocht ipv nieuwe spelers. #ajagro #rodaja #camaja #goaaja reageer retweet
Doet Ajax het, is het 'Lucky Ajax'. Doet Twente het, is het 'kwaliteit'. #durftevragen #watisdeze #letsdoittogether #weeskritisch #jodenquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:46 schreef Slobeend het volgende:
twitter:pierrevh17 twitterde op donderdag 06-02-2014 om 22:28:25Krijg toch sterk de indruk dat Ajax het Haags kwartiertje heeft gekocht ipv nieuwe spelers. #ajagro #rodaja #camaja #goaaja reageer retweet
Deze reeks is natuurlijk alleen maar indrukwekkend omdat IJsselmeervogels ertussen staat, maar dat wist je zelf waarschijnlijk ook al.quote:
quote:
PSV!quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:48 schreef Herqules het volgende:
Het is rood met wit en heeft voor het laatst een kampioenschap gewonnen in 300 voor kristus
Raragrgr
Mooiquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee hoor, alles behalve, echt, ik vermaak me prima
Sparta.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:48 schreef Herqules het volgende:
Het is rood met wit en heeft voor het laatst een kampioenschap gewonnen in 300 voor kristus
Raragrgr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |