Veel te veel tekstquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:40 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Je snapt dat ik bedoel. Tegen PSV werd Ajax helemaal weggespeeld eerste helft, heeft PSV dan net zoveel geluk als Ajax staat het gewoon 0-4 met rust. Tegen Feyenoord had Ajax helemaal niks in te brengen tot de 1-1 die totaal uit het niets viel en waar 4 pogingen voor nodig waren om die kans uberhaupt te maken (Fischer). Tegen Roda extreem lucky in de laatste minuten, tegen cambuur extreem lucky in de laatste minuten, nu weer heel lucky, tegen go ahead slecht spelen en een goal maken uit een rebound van een vrije trap die je ook nooit meer maakt en weet ik wat hoeveel wedstrijden nog meer achter elkaar waarin het gewoon écht meezit voor Ajax
Feyenoord kon het maar 20 minuten belopen, op het moment dat Ajax de overmacht greep, viel al vrij snel het doelpunt. Tegen Roda was het extreem unlucky als ze níet wonnenquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:40 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Je snapt dat ik bedoel. Tegen PSV werd Ajax helemaal weggespeeld eerste helft, heeft PSV dan net zoveel geluk als Ajax staat het gewoon 0-4 met rust. Tegen Feyenoord had Ajax helemaal niks in te brengen tot de 1-1 die totaal uit het niets viel en waar 4 pogingen voor nodig waren om die kans uberhaupt te maken (Fischer). Tegen Roda extreem lucky in de laatste minuten, tegen cambuur extreem lucky in de laatste minuten, nu weer heel lucky, tegen go ahead slecht spelen en een goal maken uit een rebound van een vrije trap die je ook nooit meer maakt en weet ik wat hoeveel wedstrijden nog meer achter elkaar waarin het gewoon écht meezit voor Ajax
Genoeg Scorpiequote:Op donderdag 6 februari 2014 22:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Haat meerkom op, je hebt vast wel meer in je dan dit, je kan het!
Dat PSV heel veel pech heeft in de afwerking in de eerste helft dwint Ajax niet af hoor. Staat het 0-4 met rust kan je zo goed spelen als je wilt, maar dan gaat t niet lukken. Net als tegen Feyenoord,. Als die 1-1 niet uit het niets was gevallen was Feyenoord nog eerder op 0-2 gekomen, dan is het ook over.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:41 schreef S0nic het volgende:
[..]
Een wedstrijd duurt 90 minuten, je vergeet ff te zeggen dat in de tweede helft tegen zowel PSV als Feyenoord Ajax veel beter was. En geluk dwing je af.
Allerlei kutgifes en calimeroplaatjes in 3..2..1..quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:40 schreef PizzaGeit het volgende:
Tegen PSV werd Ajax helemaal weggespeeld eerste helft, heeft PSV dan net zoveel geluk als Ajax staat het gewoon 0-4 met rust.
Ik ook. Wat is je punt?quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:43 schreef Cavaliers het volgende:
Scrummie steekt nu een mes in z'n pols.
Ja als.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:42 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dat PSV heel veel pech heeft in de afwerking in de eerste helft dwint Ajax niet af hoor. Staat het 0-4 met rust kan je zo goed spelen als je wilt, maar dan gaat t niet lukken. Net als tegen Feyenoord,. Als die 1-1 niet uit het niets was gevallen was Feyenoord nog eerder op 0-2 gekomen, dan is het ook over.
Nog een keer steken danquote:
Ik ga slapen man, ben moe van het lachen om die trieste club van jequote:Op donderdag 6 februari 2014 22:43 schreef Cavaliers het volgende:
Scrummie steekt nu een mes in z'n pols.
Ik ben niet voor Ajax, idioot.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ga slapen man, ben moe van het lachen om die trieste club van je
zal wel rond 23 uur nog wat zijn, moet wel onder leiding van Johannes natuurlijkquote:
ALS MIJN TANTE EEN LUL HAD WAS HET MIJN OOMquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:42 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dat PSV heel veel pech heeft in de afwerking in de eerste helft dwint Ajax niet af hoor. Staat het 0-4 met rust kan je zo goed spelen als je wilt, maar dan gaat t niet lukken. Net als tegen Feyenoord,. Als die 1-1 niet uit het niets was gevallen was Feyenoord nog eerder op 0-2 gekomen, dan is het ook over.
Ik zou ook meer naar de club van een ander kijken als ik voor Feyenoord was.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ga slapen man, ben moe van het lachen om die trieste club van je
quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:44 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik ben niet voor Ajax, idioot.
Dat is helemaal niet rullevant.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:44 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik ben niet voor Ajax, idioot.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:43 schreef Cavaliers het volgende:
Scrummie steekt nu een laselektrode in z'n pols.
neeeee het moet ALTIJD tegen ajax werken!!!quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:44 schreef Shreyas het volgende:
Feyenoord had tegen Roda ook gelijk kunnen spelen, PSV tegen Cambuur ook. Dus ja, die winnen ook 'lucky' maar voor die clubs is een overwinning gewoon 3 punten, niet zeiken en verder. Van Ajax wordt toch zeker thuis verwacht dat ze in ieder geval de betere ploeg zijn. Dat was vandaag zeker de tweede helft niet zo.
Mwhah, niet echt. Roda had één kans en dat was die penalty, was (wederom) een klein wonder dat het geen 0-8 stond met rust. Hier was Groningen gewoon minstens gelijkwaardig aan Ajax.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:44 schreef Shreyas het volgende:
Feyenoord had tegen Roda ook gelijk kunnen spelen, PSV tegen Cambuur ook. Dus ja, die winnen ook 'lucky' maar voor die clubs is een overwinning gewoon 3 punten, niet zeiken en verder. Van Ajax wordt toch zeker thuis verwacht dat ze in ieder geval de betere ploeg zijn. Dat was vandaag zeker de tweede helft niet zo.
Ik heb niet eens gekeken, varkensboonquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik zou ook meer naar de club van een ander kijken als ik voor Feyenoord was.
Ik wist dat er verstandelijk gehandicapten actief waren op FOK!, maar dat het zó erg was...quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:44 schreef Herqules het volgende:
[..]
ALS MIJN TANTE EEN LUL HAD WAS HET MIJN OOM
ALS MIJN MOEDER EEN HOER WAS EN MIJN VADER EEN HOMO DAN WAS IK VOOR FEYENOORD WHAHAHAHAHAJAHAHHAAJJAAJHAHANAHAHAJAHAHAHAHAHAHAJAHAHA
Ajax had na 35 minuten al 3-0 voor kunnen staanquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:45 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Mwhah, niet echt. Roda had één kans en dat was die penalty, was (wederom) een klein wonder dat het geen 0-8 stond met rust. Hier was Groningen gewoon minstens gelijkwaardig aan Ajax.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:44 schreef Herqules het volgende:
[..]
ALS MIJN TANTE EEN LUL HAD WAS HET MIJN OOM
ALS MIJN MOEDER EEN HOER WAS EN MIJN VADER EEN HOMO DAN WAS IK VOOR FEYENOORD WHAHAHAHAHAJAHAHHAAJJAAJHAHANAHAHAJAHAHAHAHAHAHAJAHAHA
Wat loop je dan te janken over Ajaxquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb niet eens gekeken, varkensboon
twitter:pierrevh17 twitterde op donderdag 06-02-2014 om 22:28:25Krijg toch sterk de indruk dat Ajax het Haags kwartiertje heeft gekocht ipv nieuwe spelers. #ajagro #rodaja #camaja #goaaja reageer retweet
Vitesse is niet meer onze naaste concurrent, dat is FC Twente die bij PSV moet spelen.quote:
Omdat jullie zo leuk reageren, snap dat dan, dat zeg ik al 20 keerquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:45 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wat loop je dan te janken over Ajax_
Wees gewoon meer bezig met je eigen cluppie
Nee, niet echt.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:46 schreef Slobeend het volgende:
twitter:pierrevh17 twitterde op donderdag 06-02-2014 om 22:28:25Krijg toch sterk de indruk dat Ajax het Haags kwartiertje heeft gekocht ipv nieuwe spelers. #ajagro #rodaja #camaja #goaaja reageer retweet
Lucky guus (lees: ajax)quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ajax is nog niet half zo afhankelijk van geluk als Feyenoord van de scheids.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:46 schreef Slobeend het volgende:
He, je kan ook gewoon je grote bek houden he, pleurisjood.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Plot twist:
Scrummie is stiekem ajacied maar wil het niet toegeven.
Onze?quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Vitesse is niet meer onze naaste concurrent, dat is FC Twente die bij PSV moet spelen.
Gênant dit.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
He, je kan ook gewoon je grote bek houden he, pleurisjood.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
He, je kan ook gewoon je grote bek houden he, pleurisjood.
okquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Onze?
Ik ben voor de club uit de lichtstad, zoals FOX het zou zeggen, hoor.
Dit zou episch zijnquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Plot twist:
Scrummie is stiekem ajacied maar wil het niet toegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |