Hoest met Feyenoord, doen ze nog mee om het kampioenschap?quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En jij uit je moeders kut, wat is je punt?
Tokkie.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:34 schreef Scrummie het volgende:
Wat een schaamclub, dat ajax. Je zou er maar fan van zijn.
Die zijn het lekkerst.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:34 schreef Shreyas het volgende:
Ajax wint met 2-1.
Inderdaad onverdiend, dat geef ik toe.
Dit soort reacties zijn wel altijd treurigquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
Zeer makkelijke en verdiende overwinning
Wat ben ik goed héquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Niet weten dat Ajax zo de winnende maakt
Nope, al weet je het nooit in Nederland.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoest met Feyenoord, doen ze nog mee om het kampioenschap?
Nee, maar Daley is mijn guilty pleasurequote:Op donderdag 6 februari 2014 22:34 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wat is dit joh, je bent toch geen onderduikforumjodin he
Dat was trouwens gewoon een overtreding. Sliding op de man zonder de bal te raken.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:32 schreef ajacied4lf het volgende:
Mooiste Daley gif:
[ afbeelding ]
Blindgod
quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:34 schreef Scrummie het volgende:
Zometeen lekker Derksen kijken, komt goed.quote:
Je zal maar een Feyenoorder zijn en lijdzaam moeten toezien hoe je rivaal keer op keer kampioen wordt terwijl je eigen team het keer op keer laat afweten.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:34 schreef Scrummie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |