SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:30 schreef Scrummie het volgende:
De lelijkste club van Nederland, hallo!
En ja, jullie mogen er om lachen, lucky joden, doen wij ook als die infantielen in 410 weer eens de boy uithangen.
wat een frustratiequote:Op donderdag 6 februari 2014 22:31 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Altijd grote mond over mooi voetbal, ajax cultuur blabla Barcelona. Maar als het erop aankomt gewoon met bagger kampioen worden prefereren.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:30 schreef Scrummie het volgende:
De lelijkste club van Nederland, hallo!
En ja, jullie mogen er om lachen, lucky joden, doen wij ook als die infantielen in 410 weer eens de boy uithangen.
Vies dikquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Zeefuik is echt ziek dik trouwens
quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een Lahmpje!quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:32 schreef ajacied4lf het volgende:
Mooiste Daley gif:
[ afbeelding ]
Blindgod
Heeft scheurbuikquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Zeefuik is echt ziek dik trouwens
Dat je je gedraagt als een gefrustreerd jochie van 13.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En jij uit je moeders kut, wat is je punt?
quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Stoere taal broquote:
Het is gewoon zoquote:
Hoest met Feyenoord, doen ze nog mee om het kampioenschap?quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tokkie.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:34 schreef Scrummie het volgende:
Wat een schaamclub, dat ajax. Je zou er maar fan van zijn.
Die zijn het lekkerst.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:34 schreef Shreyas het volgende:
Ajax wint met 2-1.
Inderdaad onverdiend, dat geef ik toe.
Dit soort reacties zijn wel altijd treurigquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
Zeer makkelijke en verdiende overwinning
Wat ben ik goed héquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Niet weten dat Ajax zo de winnende maakt
Nope, al weet je het nooit in Nederland.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoest met Feyenoord, doen ze nog mee om het kampioenschap?
Nee, maar Daley is mijn guilty pleasurequote:Op donderdag 6 februari 2014 22:34 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wat is dit joh, je bent toch geen onderduikforumjodin he
Dat was trouwens gewoon een overtreding. Sliding op de man zonder de bal te raken.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:32 schreef ajacied4lf het volgende:
Mooiste Daley gif:
[ afbeelding ]
Blindgod
quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:34 schreef Scrummie het volgende:
Zometeen lekker Derksen kijken, komt goed.quote:
Je zal maar een Feyenoorder zijn en lijdzaam moeten toezien hoe je rivaal keer op keer kampioen wordt terwijl je eigen team het keer op keer laat afweten.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:34 schreef Scrummie het volgende:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:34 schreef Scrummie het volgende:
als het zo vaak gebeurt kan je niet meer spreken van geluk lijkt mequote:Op donderdag 6 februari 2014 22:35 schreef PizzaGeit het volgende:
Nee, maar even serieus Ajacieden, jullie hebben écht letterlijk sinds november geen enkele wedstrijd overtuigend gewonnen, elke wedstrijd was óf lucky óf jullie waren gewoon minder dan de tegenstander
Laat je niet zo uit de tent lokken johquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nope, front end developer bij 1 van de grootsten. Jij?
Och, de moraalkerk is ook weer open.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:35 schreef Momo... het volgende:
[..]
Doe dat maar niet
Mensen die ouder zijn dan 15 en daar mee schelden
quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:35 schreef PizzaGeit het volgende:
Nee, maar even serieus Ajacieden, jullie hebben écht letterlijk sinds november geen enkele wedstrijd overtuigend gewonnen, elke wedstrijd was óf lucky óf jullie waren gewoon minder dan de tegenstander
Serieus, je zit in hetzelfde vak? Je bent zeker een PHP-er?quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nope, front end developer bij 1 van de grootsten. Jij?
Doe ik ook niet, ik lok HUN uit de tent, maar dat hebben ze niet doorquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Laat je niet zo uit de tent lokken joh
#carequote:Op donderdag 6 februari 2014 22:35 schreef PizzaGeit het volgende:
Neef van Boukhariquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Check de broer van Willems
Flikker eens op met je gezeik domme trolquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, ik lok HUN uit de tent, maar dat hebben ze niet door.
Waarom staat er HD als het beeld zo blokkerig is?quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Check de broer van Willems
Nou ze vechten samen om die eer hoor.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Eerlijk is eerlijk, zelfs deze overwinning is terechter dan die van PSV gister.
Nouja, zit ook wel wat win, maar scoren in de 94ste minuut of helemaal weggespeeld worden maar de tegenstander heeft gewoon heel veel pech in de afwerking is gewoon geluk hoorquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:36 schreef Adames het volgende:
[..]
als het zo vaak gebeurt kan je niet meer spreken van geluk lijkt me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |