Ja bij mij ookquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:05 schreef Sirolf het volgende:
"Melinda, arme Melinda, ik moet je helaas teleurstellen" ... en weg was de stream.
Mooizo.twitter:schemer twitterde op donderdag 06-02-2014 om 22:12:45Krijg veel berichten over een weggevallen verbinding. Lekker stom! On demand komt ie sowieso helemaal online. #moltalk reageer retweet
De volgende aflevering is op 27 februari.quote:
Ja alsof dat niet al erg genoeg isquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:14 schreef jcdragon het volgende:
[..]
De volgende aflevering is op 27 februari.
Doelde eigenlijk vooral op de fans die deelnemer zijn geweest in het spel (die op de bank zitten).quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:49 schreef Smeich het volgende:
Sowieso lijken veel van die fans daar WIDM-virgins als je hoort wat ze zo af en toe zeggen. Niet dat dat wat uitmaakt, maar soms wel tenenkrommend.
Hier niet.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:30 schreef BillDauterive het volgende:
Nog steeds niet? Hier doet hij het wel..
Is eerder voorgekomen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:33 schreef jcdragon het volgende:
Is het trouwens voor het eerst dat er 2 keer de hele groep doorgaat?
Ook niet als je het in FOK! opent ?quote:
refreshen helptquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:35 schreef BillDauterive het volgende:
Stream ligt er hier nu ook uit
tijdbalk iets verder slidenquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:35 schreef BillDauterive het volgende:
Stream ligt er hier nu ook uit
quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:37 schreef themole het volgende:
Kwaliteitsinterview met deze jongen.
Kim Lian is vet leuk hoorquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:11 schreef noodgang het volgende:
Kim Lianidd de leukste die je kunt verzinnen
Ze zijn nu bezig met de selectie daarvan, nu 5 afleveringen geweest van 10 minuten.quote:
Wat een gedoe. Gewoon beginnen en het selecteren zal me een worst zijn.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:15 schreef BobW het volgende:
[..]
Ze zijn nu bezig met de selectie daarvan, nu 5 afleveringen geweest van 10 minuten.
http://www.uitzendinggemi(...)wie-is-de-mol-junior
Ze zijn bijna bij 10 kandidaten en dan gaan ze echt beginnen.
wachten tot morgenquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:54 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik kan moltalk niet terug kijken
Eindelijk vanmorgen terug kunnen kijken naar Moltalkquote:
Camouflagehemd uit 1990.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:41 schreef alors het volgende:
Die gast achter Arjen heeft een bazenoverhemd aan
Dat is alleen mode in Friesland.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:41 schreef alors het volgende:
Die gast achter Arjen heeft een bazenoverhemd aan
Zijn beppe woont ook in Lemmer...quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Rab zat op dezelfde middelbare school als ik, maar dat heb ik al eens gezegd he!
Die bril heeft hij van zijn oma geërfd.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:48 schreef Smeich het volgende:
Ha die Paul herken ik echt niet meer terug
Freek zat op dezelfde middelbare school als ik!quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Rab zat op dezelfde middelbare school als ik, maar dat heb ik al eens gezegd he!
Cee dat wist ik niet... Hoe was Freek op de middelbare school vond jij hem leuk?quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:55 schreef Cee het volgende:
Freek zat op dezelfde middelbare school als ik!
Maar dat heb ik ook al eens gezegd.
Geen idee, hij is een stuk jonger dus het was in een andere periode.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:28 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Cee dat wist ik niet... Hoe was Freek op de middelbare school vond jij hem leuk?
Oh haha, had ik net in de enquete gezet dat er ook wel eens gasten uit niet BN-er seizoenen mochten komen!quote:
Aangezien hij de vertrouwenspersoon van Freek is, en iemand die volgens mij niet heel erg diep nadenkt bij alles wat ie zegt vermindert dat voor mijn gevoel dan weer de kans dat Freek de mol is..quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:17 schreef remcoP het volgende:
Morgenavond zijn George Langenberg en Tim Haars te gast bij MolTalk. Arjen heeft deze week een andere sidekick: Patrick Martens!
YouTube.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:34 schreef PicoMMP het volgende:
Weet iemand waar je Moltalk kan terugkijken? (buiten Moltalk.wieisdemol.nl om)
Thanks. Gelukt. Kreeg net een foutmelding op de site van avro moltalk, terwijl die linkt naar dezelfde youtubelink...quote:
Ik kreeg op YouTube net ook al foutmeldingen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:41 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Thanks. Gelukt. Kreeg net een foutmelding op de site van avro moltalk, terwijl die linkt naar dezelfde youtubelink...
quote:
Nee Jennifer.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is Susan Visser?
Mexicanobakker vindt dit leuk.
Dat verhaal heb ik nog nooit gehoord.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
DIe Patrick Martens is wel een ubergay.
Was hij niet de enige kandidaat die ooit vrijwillig net voor de finale opgaf?
Hij had de test gewoon het slechtst gemaakt.. Geen vrijwillige opgave hoor.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:29 schreef Scorpion_17 het volgende:Was hij niet de enige kandidaat die ooit vrijwillig net voor de finale opgaf?
Daar staat me toch echt iets van bij? In t seizoen dat Jon van Eerd de mol was.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hij had de test gewoon het slechtst gemaakt.. Geen vrijwillige opgave hoor.
In dat seizoen zat hij niet.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Daar staat me toch echt iets van bij? In t seizoen dat Jon van Eerd de mol was.
Eeeh nee hij zat bij Dennis in het seizoen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Daar staat me toch echt iets van bij? In t seizoen dat Jon van Eerd de mol was.
Dat was Roeland Fernhout.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:35 schreef alors het volgende:
[..]
Eeeh nee hij zat bij Dennis in het seizoen.
De enige die ooit opgaf was Manuel Venderbos, omdat hij ziek was geworden.
Was toch al eerder iemand ziek weg gegaan? Seizoen 5 dacht ik. Vlak voor ze de grotten ingingen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:35 schreef alors het volgende:
[..]
Die idd.quote:
Nee hoor, 100% zeker Manuel.quote:
Roeland Fernhout ook 100% zeker.quote:
Tido heeft ook vrijwillig opgegeven.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:35 schreef alors het volgende:
[..]
Hij leek ook enorm op Brad Pitt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:38 schreef BillDauterive het volgende:
Manuel, Roeland en Annette werden alle drie ziek en vielen dus af.
Bij Roeland kwam Gijs Staverman ("Brad Pitt") daardoor weer terug in het spel.
Ja, hoe obvious kan een molactie zijnquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij leek ook enorm op Brad Pitt.
Volgens Yvon Jaspers wel ja.. Mooie subtiele molactie was dat toenquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Yvon was natuurlijk aan het hulpmollen die aflevering.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja, hoe obvious kan een molactie zijn
Ik denk dat ik bij Brad Pitt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Want?quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja, hoe obvious kan een molactie zijn
Denken dat Brad Pitt voor dat programma in een doos zit..quote:
Ok, het zal wel.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Denken dat Brad Pitt voor dat programma in een doos zit..
Ik vond het eigenlijk verdachter dat ze toen binnen twee vragen wist dat het Gijs Staverman was.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Denken dat Brad Pitt voor dat programma in een doos zit..
Wel pik. Je uitleg is alleen vaag.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je kijkt duidelijk nog niet zo lang.
Er zit iemand in een doos. Kandidaten moeten raden wie er in zit. Voor elke foute gok gaat er geld uit de pot. Yvon roept: Brad Pitt. Tja, wie denkt serieus dat die aan dit programma bijdraagt?quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wel pik. Je uitleg is alleen vaag.
Ze deden toen ook aan hulpmollen. Dus Yvon deed gewoon alsof ze hulpmolde. En als ik dan kandidaat was geweest had ik meer subtiliteit van de echte mol verwacht.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Er zit iemand in een doos. Kandidaten moeten raden wie er in zit. Voor elke foute gok gaat er geld uit de pot. Yvon roept: Brad Pitt. Tja, wie denkt serieus dat die aan dit programma bijdraagt?
Nare man in het echt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:50 schreef noodgang het volgende:
Die ziet er toch anders uit dan ik dacht
quote:Op zondag 16 maart 2014 14:23 schreef bianconeri het volgende:
Vreselijk amateuristisch onderdeel dit moltalk. Die presentator figuur weet totaal niet wat ie moet, zenuwachtig. Zegt vreemde dingen.
Ook Patrick die te gast was dan zat in begin vaag te hobbelen op de stoel.
Amateuristisch gedoe.
Patrick weet meer dan wij. Hij was verleden jaar Freek's partner.. Nu niet meer is uit.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:23 schreef bianconeri het volgende:
Vreselijk amateuristisch onderdeel dit moltalk. Die presentator figuur weet totaal niet wat ie moet, zenuwachtig. Zegt vreemde dingen.
Ook Patrick die te gast was dan zat in begin vaag te hobbelen op de stoel.
Amateuristisch gedoe.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoe laat begint de grote preshow?
twitter:IkBenDeMol twitterde op donderdag 20-03-2014 om 20:08:28Om 20:20 uur begint #Moltalk met @schemer en @keestol. Een voorbeschouwing op mijn ontmaskering, Kijk via http://t.co/wJ9ATOHeBD #widm reageer retweet
Inderdaad zeg.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:25 schreef Sirolf het volgende:
Wat staat het geluid van MolTalk trouwens irritant zacht...
Nee klopt, ze zitten nu niet op de Herengracht.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:20 schreef MarijeH het volgende:
Volgens mij zitten ze nu op een andere locatie. Of zie ik dat verkeerd?
Volume harder zetten... en dan hopen dat ze niet opeens de juiste schuif weten te vinden en je doof wordt.quote:
Bij mij ook.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:25 schreef Sirolf het volgende:
Wat staat het geluid van MolTalk trouwens irritant zacht...
Staat al op maximumquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volume harder zetten... en dan hopen dat ze niet opeens de juiste schuif weten te vinden en je doof wordt.
Ben zo blij, eindelijk heb ik het GOEDquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:33 schreef alors het volgende:
straalverbinding met Dirkje vanuit De Vlaamsche Pot
ik denk dat er wat fout is bij jequote:
Ik niet, ik pas bij haar "kan niets meer mee gebeuren". En twijfelde toen nog want TOO OBVIOUS!!quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:36 schreef superniger het volgende:
Ik wist de mol al vanaf aflevering 1
quote:
Je mag maar 2 vertrouwenspersonen hebben, mij lijkt een tiener niet de meest betrouwbare figuur ook al is het je dochter.quote:
Nee pas een week. Lijkt me ook wel handig, die kinderen worden natuurlijk ook ondervraagd door hun klasgenootjes en die moeten zich dan ook niet verspreken.quote:
idd ;lquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:44 schreef BillDauterive het volgende:
Wat is hier nou een molactie / extra aanwijzing aan?
iddquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:48 schreef BillDauterive het volgende:
Dit is ook niet echt een molactie. Zelf lui in de hangmat liggen, zodat Tygo meer honger krijgt.
Haar boezemquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hoogzwangere vrouwen zien d'r altijd mooier uit.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:54 schreef SecretStoryWous het volgende:
Iemand vraag via twitter aan Jennifer hoe ze haar gifje vind
Heb het neutraal gehouden.twitter:Gramulanion twitterde op donderdag 20-03-2014 om 21:54:46@schemer Hoe kijkt Jennifer terug op de labyrint-opdracht in het tv-gebouw? #moltalk reageer retweet
quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:55 schreef Gramulanion het volgende:
[..]Heb het neutraal gehouden.twitter:Gramulanion twitterde op donderdag 20-03-2014 om 21:54:46@schemer Hoe kijkt Jennifer terug op de labyrint-opdracht in het tv-gebouw? #moltalk reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |