Thanks. Gelukt. Kreeg net een foutmelding op de site van avro moltalk, terwijl die linkt naar dezelfde youtubelink...quote:
Ik kreeg op YouTube net ook al foutmeldingen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:41 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Thanks. Gelukt. Kreeg net een foutmelding op de site van avro moltalk, terwijl die linkt naar dezelfde youtubelink...
quote:
Nee Jennifer.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is Susan Visser?
Mexicanobakker vindt dit leuk.
Dat verhaal heb ik nog nooit gehoord.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
DIe Patrick Martens is wel een ubergay.
Was hij niet de enige kandidaat die ooit vrijwillig net voor de finale opgaf?
Hij had de test gewoon het slechtst gemaakt.. Geen vrijwillige opgave hoor.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:29 schreef Scorpion_17 het volgende:Was hij niet de enige kandidaat die ooit vrijwillig net voor de finale opgaf?
Daar staat me toch echt iets van bij? In t seizoen dat Jon van Eerd de mol was.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hij had de test gewoon het slechtst gemaakt.. Geen vrijwillige opgave hoor.
In dat seizoen zat hij niet.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Daar staat me toch echt iets van bij? In t seizoen dat Jon van Eerd de mol was.
Eeeh nee hij zat bij Dennis in het seizoen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Daar staat me toch echt iets van bij? In t seizoen dat Jon van Eerd de mol was.
Dat was Roeland Fernhout.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:35 schreef alors het volgende:
[..]
Eeeh nee hij zat bij Dennis in het seizoen.
De enige die ooit opgaf was Manuel Venderbos, omdat hij ziek was geworden.
Was toch al eerder iemand ziek weg gegaan? Seizoen 5 dacht ik. Vlak voor ze de grotten ingingen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:35 schreef alors het volgende:
[..]
Eeeh nee hij zat bij Dennis in het seizoen.
De enige die ooit opgaf was Manuel Venderbos, omdat hij ziek was geworden.
Die idd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |