SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit wordt eerder 1-2 dan 2-1quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:01 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Doe eens even heel snel die 2-1 maken Ajax.
En ik ook. Het is ongekend.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja dat wist ik. Daar denken ze iedere dag aan.
Uit hun gasbelquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
WAAR KOMEN GRONINGERS TOCH VANDAAN
xdquote:
Groningen hier ver vandaan.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
GRONINGEN HIER VER VANDAANquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
Geen idee maar binnenkort zakt die hele stad de grond inquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Groningen hier ver vandaan.
Okee bedankt.quote:
Bij PSV wordt hij als eigen jeugd bestempeld.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En ik ook. Het is ongekend.
Dag Ties!quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:04 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Zeg, schei eens even uit met die onzin
je bent zelf een scheiquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:04 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Zeg, schei eens even uit met die onzin
Op zijn Chinees, dubbel baas!quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:05 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Is jouw naam om zn Frans, dus dubbel brood, of op zn Engels, dus dubbele pijn
Eensquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:05 schreef Heeinz het volgende:
Goede wissel. Riedewald bakt er geen kanjer van
Toen ik na zijn debuut zei dat hij nog tegen zou gaan vallen werd men nogal boos over kritiek of hem. Kijk dus maar uit.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:05 schreef Heeinz het volgende:
Goede wissel. Riedewald bakt er geen kanjer van
Volgens mij is er vanaf vandaag gratis wifi in het Feyenoord spelershome.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:05 schreef StefanDeVrij het volgende:
Veltman![]()
![]()
![]()
Staat bij Ajax alleen in de basis omdat hij zo'n typische rattenkop heeft, maar kan na dit seizoen beter in de middenmoot gaan spelen.
Gewoon een goede wisselquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:05 schreef Scorpie het volgende:
Serieus de Boer, als je die laffe wissel Poulsen <> Riedewald doorvoert ben je niet goed snik.
Wat zeggie...quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
B100 is helemaal niet Bassie.
Telstar.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:06 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik heb het vermoeden dat Leo Driessen voor Ajax is
quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij is er vanaf vandaag gratis wifi in het Feyenoord spelershome.
voor wie ben jij?quote:
torquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
Siem de Jong wordt gewisseld voor Sig tor Son
twitter:PeterRdeV twitterde op donderdag 06-02-2014 om 16:40:27Lekker in de kinderhandel met Pietje. reageer retweet
Standaard Feyenoordwedstrijdjequote:Op donderdag 6 februari 2014 22:09 schreef S0nic het volgende:
Twee keer lat en een keer paal rot toch op.
Tis niet normaal iddquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:09 schreef Stiggie het volgende:
Al het gevaar start bijna bij Bojan moet ik zeggen. Zn beste wedstrijd in Ajax shirt.
Fucking hell paal lat paal
quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:09 schreef Zipportal het volgende:
twitter:PeterRdeV twitterde op donderdag 06-02-2014 om 16:40:27Lekker in de kinderhandel met Pietje. reageer retweet
quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:09 schreef Zipportal het volgende:
ik las geslachtsdeelquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:10 schreef Moody het volgende:
Groningen gaat winnen, ik voel het aan mijn gasbel.
Zet de gaskraan maar weer open.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:10 schreef Moody het volgende:
Groningen gaat winnen, ik voel het aan mijn gasbel.
voorzet tegen Barcaquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:11 schreef S0nic het volgende:
Van RhijnHeeft die ooit eens wat nuttigs gedaan aanvallend?
Voor de tegenstanderquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:11 schreef S0nic het volgende:
Van RhijnHeeft die ooit eens wat nuttigs gedaan aanvallend?
xDquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:11 schreef Momo... het volgende:
Groningen en Ajax die beide ontsnappen staan er nog wel spelers op het veld?
Jaloers? Hier kan je in de kuip alleen maar van dromen.quote:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Niet weten dat Ajax zo de winnende maakt
Hek?quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
De tering Veltman. Sla hek alsjeblieft over in de opbouw
94ste minuut is geen 'zo' hoorquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Daarom moet Groningen scorenquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nog niks met de heksenketel die de Euroborg heet.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jaloers? Hier kan je in de kuip alleen maar van dromen.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jaloers? Hier kan je in de kuip alleen maar van dromen.
Die staat in vuur en vlam.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nog niks met de heksenketel die de Euroborg heet.
De Groene kathedraal.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nog niks met de heksenketel die de Euroborg heet.
Van der Hartquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
Heeft Ajax nog een debutant op de bank om de winnende tor te scoren?
Sinds wanneer? Gister ging het nog prima.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja. Maar gifjes zijn tegenwoordig uit den boze.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:13 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat is voor dit topic totaal niet rullevant
Hangt Karina de overijverige mod uit?quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja. Maar gifjes zijn tegenwoordig uit den boze.
Ome Willem xDquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er is een speler die Ome heet
Ene Mike heeft mij een boze dm gestuurd omdat er woedende users hem een pm hebben gestuurd.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:14 schreef alors het volgende:
[..]
Sinds wanneer? Gister ging het nog prima.
wat.quote:
Geen idee, ik zag alleen z'n foto maar m'n geluid stond uit dus ik wist het niet zekerquote:
Ik ga wel mee maar ik ga de M.E. vandaag niet uitdagen want ik had net beterschap beloofd.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wat.
als dat waar is, moet Johannes dan de leiding nemen over de groep die naar PenW topic gaan?
Het is geen journalistiek wat jij bedrijft. Je roept hier een naam puur voor de reacties. Dat noem ik effectbejagquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Geen idee, ik zag alleen z'n foto maar m'n geluid stond uit dus ik wist het niet zeker
1-1 net als bij groningenquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:15 schreef BlauweTijger het volgende:
Hoeveel staat het bij de joden?
Hoe zou jij dat moeten weten? Richairo en ik knikkerden vroegen als bazen.quote:
Kinderachtig.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ene Mike heeft mij een boze dm gestuurd omdat er woedende users hem een pm hebben gestuurd.
Wie houdt mani dan in bedwang? de vorige keer bij het Kvdbtopic ging het helemaal mis.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga wel mee maar ik ga de M.E. vandaag niet uitdagen want ik had net beterschap beloofd.
voor wie ben jij?quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:15 schreef BlauweTijger het volgende:
Hoeveel staat het bij de joden?
Hoe jij dat noemt vind ik persoonlijk niet zo rullevantquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het is geen journalistiek wat jij bedrijft. Je roept hier een naam puur voor de reacties. Dat noem ik effectbejag
Hier had een veel betere grap in gezeten.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:16 schreef PizzaGeit het volgende:
Wel leuk, die link zo tussen Ajax en Groningen, tussen Joden en Gas
Ja ik had er ook al een grapje over gemaakt.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:16 schreef PizzaGeit het volgende:
Wel leuk, die link zo tussen Ajax en Groningen, tussen Joden en Gas
De minderheden leggen hun wil weer op aan de meerderheid. Het P & W topic is net de Nederlandse samenleving.quote:
Ow sorryquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:17 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik had er ook al een grapje over gemaakt.
volgende wordt 3.0quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
De TT had wel wat origineler gemogen.
Jammer dat ik het had gemist.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:17 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik had er ook al een grapje over gemaakt.
Ik zou zeggen: ga huntenquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
De TT had wel wat origineler gemogen.
Als Mani eenmaal los is is het net een neukende stier, die valt niet meer te stoppen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wie houdt mani dan in bedwang? de vorige keer bij het Kvdbtopic ging het helemaal mis.
Ik vind dat we in opstand moeten komen. #FREEGIFSquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De minderheden leggen hun wil weer op aan de meerderheid. Het P & W topic is net de Nederlandse samenleving.
Jan maatquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:16 schreef Scorpie het volgende:
Geen enkele pass bij Ajax is op maat.
ik zie hem nog steeds lopenquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:18 schreef Mortaxx het volgende:
Die gozer met die vlag gaat ook nog eens op z'n bek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |