abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 februari 2014 @ 00:03:38 #176
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
  woensdag 12 februari 2014 @ 00:07:53 #177
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_136612348
'Al Qa'da-ideologie verspreidt zich nu ook in Libanon: ISIL-loyaliteit in Tripoli (Tarbulus)

woensdag 12 februari 2014 @ 00:14:46 #178
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_136612572
Britse journalist: Syri-conflict militair niet op te lossen

Onzin, natuurlijk. Het conflict is militair op te lossen. Zodra buitenlandse geheime diensten, buitenlandse betalingen aan huurlingen en de open grenzen met massale wapenleveringen ophouden, zijn de terroristen binnen enkele weken volledig weggezuiverd uit soeverein Syri.

Dit is een proxy-oorlog door buitenlandse grootmachten en buurlanden tegen Syri (Assad).
  woensdag 12 februari 2014 @ 00:16:33 #179
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_136613583
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 23:15 schreef Veldkamp het volgende:

[..]

Kraam zelf geen onzin uit.

Ik weet waar ik het over heb.

http://www.google.com/hos(...)217766ca17.421&hl=en
Nee, je hebt duidelijk geen idee waar je het over hebt. Je bron noemt geen enkel voorbeeld van contracten die zijn geannuleerd.

Maar als je werkelijk denkt wat te weten over Libi, kun je me vast wel vertellen wie het contract wl heeft gekregen. Of vertel me eens hoeveel contracten werden geannuleerd met Rusland en China? En welke precies dan toegekend werden aan de Franse, Amerikaanse of Italiaanse bedrijven? En hoeveel geld heeft BP hiervoor gekregen? Of zijn ook deze vragen soms te moeilijk? Eerder beweerde je dat in Libi een massale stammenstrijd en volkerenmoord was losgebarsten. Maar toen ik je vroeg om een bron bleef het akelig stil... :*

De werkelijkheid is een stukje anders. Tafneft is nooit weggegaan uit Libi en er is geen enkel contract geannuleerd, ook niet die wapendeal waarover wordt gespeculeerd in jouw artikel. Recent heeft Rusland voor miljoenen aan wapens, tanks, uitrusting geleverd. En er zijn nieuwe deals gesloten, zowel wapens als training voor het nieuwe leger en politie.

quote:
China heeft in 2012 een paar kruimels in Libi teruggekregen overigens, na dreigingen aan het adres van de VS inzake dollar-Forex.
:')

China is nota bene een van de grootste handelspartners van Libi :|W

Same als met Rusland, geen enkel contract is opgezegd. China heeft juist nieuwe oliedeals gesloten en levert een zeer groot aandeel in de heropbouw.

Lees je eens in in plaats van youtube-filmpjes te kijken.

quote:
Rusland heeft zich gerevancheerd door onlangs de grote Syrische en Libanese gas- en olievelden in de Middellandse Zee en kustgebieden op te eisen in grootschalige overeenkomsten met de Syrische regeringen.
Fris neokolonialisme dus? *;
Incelfrikandel
pi_136615152
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 22:35 schreef IPA35 het volgende:

Ik heb nogal wat kritiek op onze hedendaagse samenleving ja maar ik ben gewoon een Germaanse Nederlander. Ik weet verder alleen dat de familie van mijn moeders kant al lang in de Betuwe woont en van mijn vaderskant komen wij oorspronkelijk uit Oost-Vlaanderen.

[..]

Jij doet nu alsof er een soort ongeschreven regels bestaan waar alle mensen wereldwijd het automatisch over eens zijn. Dit is helemaal niet het geval.
Waarom mogen universe regels die ten goede komt van de mens niet opgelegd worden voor de gehele mensheid? Is het nog nodig dat er mensen onnodig gemarteld worden omdat er een dictator/gek aan de macht is? Dus iemand die voor eigen gewin in het zadel zit, in plaats van ten behoefte van de mens?
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_136615162
Veldkamp: ik vind je extremistisch.

Je spamt heel het topic onder met propaganda. Het telkens herhalen van dezelfde berichten is wat ze in Noord-Korea doen en Nazi-Duitsland, het valt onder hersenspoelen. Apart dat je zomaar hele pagina's vol mag spammen.

Verder lieg je, ik ben niet voor takfiris. Ik ben voor de FSA dat vecht voor een democratische staat.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_136618294
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 07:02 schreef firefly3 het volgende:

Verder lieg je, ik ben niet voor takfiris. Ik ben voor de FSA dat vecht voor een democratische staat.
Dat je daar nog in kan geloven, zeg.
  woensdag 12 februari 2014 @ 10:53:00 #184
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_136618614
quote:
18s.gif Op woensdag 12 februari 2014 10:42 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

Dat je daar nog in kan geloven, zeg.
Firefly volgt het nieuws gewoon niet goed. En weet niet dat de FSA is opgegaan in ISIS/JAN en andere Islamistische rebellen, of dat ze zich weer hebben aangesloten bij Assad.
pi_136622302
De fsa vecht tegen isis hoor. En verder krijgen alleen de gematigde FSA strijders op de grens met jordanie wapens van het westen. Wat turkije doet is een geval apart. Er zijn zelfs al geruchten dat de FSA zelfs al nusra kan aanvallen zodra isis er niet meer is. Westerse inlichtingen diensten willen niet dat extremisten wapens krijgen ter zelfbescherming.
pi_136622394
Een tak van de FSA had zelfs een ultimatum gesteld voor al nusra maar niemand die het wist. Dus ik denk dat hier niet echt mensen zijn die het conflict volgen en snappen. FSA strijders bij damascus worden takfiris genoemd, terwijl het mensen zijn met een westerse mindset en direct rapporteren naar de FSA commandocentrum in jordanie waar engelse, duitse en franse inlichtingendiensten hun op de voet volgen. Niet alleen rapporteren ze dagelijks, het is hun baan. Wat ze ervoorterug krijgen is medezeggenschap en samenwerking tegen extremisten zodra de regering van assad gevallen is.

[ Bericht 29% gewijzigd door firefly3 op 12-02-2014 13:08:00 ]
pi_136622488
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 07:00 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Waarom mogen universe regels die ten goede komt van de mens niet opgelegd worden voor de gehele mensheid? Is het nog nodig dat er mensen onnodig gemarteld worden omdat er een dictator/gek aan de macht is? Dus iemand die voor eigen gewin in het zadel zit, in plaats van ten behoefte van de mens?
Omdat het allemaal subjectief gezever is natuurlijk.

Wat jij wilt is gewoon een wereld waar Team America World Police het voor het zeggen heeft. Ik bedank daarvoor.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_136622689
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 13:04 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Omdat het allemaal subjectief gezever is natuurlijk.

Wat jij wilt is gewoon een wereld waar Team America World Police het voor het zeggen heeft. Ik bedank daarvoor.
En weer die haat tegen Amerika. Ik heb het over verbieden van martelen. Kan mij het schelen wie als eerste op dat idee kwam en wie de controlerende orgaan is.
pi_136622702
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 13:10 schreef firefly3 het volgende:

[..]

En weer die haat tegen Amerika. Ik heb het over verbieden van martelen. Kan mij het schelen wie als eerste op dat idee kwam en wie de controlerende orgaan is.
Je snapt er dus helemaal niets van maar dat wisten we al.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  woensdag 12 februari 2014 @ 13:12:09 #190
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_136622740
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 00:59 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

Nee, je hebt duidelijk geen idee waar je het over hebt. Je bron noemt geen enkel voorbeeld van contracten die zijn geannuleerd.

Maar als je werkelijk denkt wat te weten over Libi, kun je me vast wel vertellen wie het contract wl heeft gekregen. Of vertel me eens hoeveel contracten werden geannuleerd met Rusland en China? En welke precies dan toegekend werden aan de Franse, Amerikaanse of Italiaanse bedrijven? En hoeveel geld heeft BP hiervoor gekregen? Of zijn ook deze vragen soms te moeilijk? Eerder beweerde je dat in Libi een massale stammenstrijd en volkerenmoord was losgebarsten. Maar toen ik je vroeg om een bron bleef het akelig stil... :*

De werkelijkheid is een stukje anders. Tafneft is nooit weggegaan uit Libi en er is geen enkel contract geannuleerd, ook niet die wapendeal waarover wordt gespeculeerd in jouw artikel. Recent heeft Rusland voor miljoenen aan wapens, tanks, uitrusting geleverd. En er zijn nieuwe deals gesloten, zowel wapens als training voor het nieuwe leger en politie.
Geef maar bronnen voor jouw beweringen.

quote:
China is nota bene een van de grootste handelspartners van Libi :|W

Same als met Rusland, geen enkel contract is opgezegd. China heeft juist nieuwe oliedeals gesloten en levert een zeer groot aandeel in de heropbouw.

Lees je eens in in plaats van youtube-filmpjes te kijken.

[..]

Fris neokolonialisme dus? *;
Geef maar bronnen. De Russische en Chinese verliezen zijn breed in de mainstream-media gerapporteerd, maar niet in Nederland.

Kijk, voordien hadden zij een overweldigende meerderheid van de belangen in Libi, nu nog maar een fractie.
pi_136622747
Samen verantwoordelijk voor de wereld, samen voor de mensenrechten. Hoe moeilijk kan het zijn om toe te geven dat het belangrijk is voor ieder mens?
  woensdag 12 februari 2014 @ 13:13:57 #192
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_136622796
"Assad staat op het punt te vallen, is gehaat door de bevolking....." :')

Lattakia-stad 10 februari 2014, drie jaar na de terroristische opstanden begonnen (evenals oprecht democratische demonstraties toentertijd hoor):

En ik raad onze islamisten van 'soennitische' snit (inmiddels pro-Wahabeesten en pro-salafistisch) aan om goed de video's te bekijken. Een zeer grote soennitische Assad-aanhang zichtbaar. Alawitische jonge meiden en Christelijke jonge meiden dragen in Syri absoluut geen hoofddoek, zeker niet in mondain en modern Lattakia. Waar de bars, caf's, restaurants volop draaien, ondanks de enorme aantallen vluchtelingen in de stad.

Dit zijn geciviliseerde Syrirs, niet de buitenlandse koppensnellers en seksueel gefrustreerde seksjihadisten die Tunesische minderjarige meisjes in ISIL-villa's in Aleppo verkrachten. En geen plunderende VSL/FSA-'commandanten' met lange baarden of Islamitisch Front-haatbaarden.

Alleen met deze groepen zoals in Lattakia zichtbaar kan Syri een goede, moderne, beschaafde toekomst tegemoet gaan.

Helaas voor ons zijn deze moderne mensen thans meer op Rusland, Oekrane, Azi, Brazili, India en China gericht dan op West-Europese grootmachten die de terroristen en takfiri's steunen..... Een groot verlies, want Syrirs en Libanezen kunnen ons helpen het Midden-Oosten juist te begrijpen en te benvloeden in goede zin.

Voorlopig zit er niets anders op dan Assad en het Syrische Nationale Leger te steunen in de strijd tegen het terrorisme.
pi_136622797
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 13:11 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Je snapt er dus helemaal niets van maar dat wisten we al.
Goed argument, en nog steeds heb je het martelen door assad niet veroordeeld.
pi_136622863
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 13:13 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Goed argument, en nog steeds heb je het martelen door assad niet veroordeeld.
Ik ben daar niet per s voorstander van maar dat zal gewoon legaal zijn volgende de Syrische wetgeving. Niet aan andere landen om hen daarvoor plat te schieten. En al helemaal niet omdat de Syrische regering hen toevallig niet welgezind is. Als we echt tegen dit soort praktijken waren waar blijft het tapijtbombardement van het Arabisch Schiereiland dan?
pi_136622919
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 13:13 schreef Veldkamp het volgende:
"Assad staat op het punt te vallen, is gehaat door de bevolking....." :')

Lattakia-stad 10 februari 2014, drie jaar na de terroristische opstanden begonnen (evenals oprecht democratische demonstraties toentertijd hoor):

Ook in Damascus waren er betogingen.

Maar wat het functioneren van de maatschappij betreft, dat is juist het bijzondere. Zelfs in de door de regering behouden wijken in Aleppo zijn de winkels gewoon open en zo misschien nog geen kilometer van het front.
  woensdag 12 februari 2014 @ 13:20:22 #196
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_136622988
Wat een heerlijke beelden: moslima's, kloosterzusters, alawitische meisjes, christelijke meisjes, soennitische meisjes, Syrische meisjes. Dansend, zingend, samen met jongens en mannen.

Zonder n wansmakelijk woord en in eensgezindheid.

Dat kunnen de Nederlandse politici niet bewerkstelligen.
  woensdag 12 februari 2014 @ 13:23:32 #197
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_136623081
Dit soort vaderlandslievende kinderen zijn door de terroristen van Jabhat al Nusra in het dorp Ma'an in het gouvernement Hama (centraal-Syri) afgeslacht deze week. Hoort u de NOS daar over? Geen reportage? Neen. Wel over vermeende spijkerbommen van het 'regime' (dat raketten heeft) op terroristenhoofdkwartieren waar kinderen en seksvrouwtjes samen met de terroristische commandanten moeten blijven voor hun perverse pedofiele en polygame fantasien en vooral als menselijk schild voor de laffe 'opstandelingen' en buitenlandse huurlingen van al-Saudiya.

Kijk eens: Syrische Pioniers, Jeugdbeweging.
  woensdag 12 februari 2014 @ 13:25:43 #198
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_136623135
Steunbetoging van Syrirs in Damascus met imam dr. Al Bouti Jr. voor de Syrische regeringsdelegatie in Genve.

Zie maar eens in terroristengebied zoveel burgers (levend) te vinden.... :')
pi_136623177
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 13:16 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Ik ben daar niet per s voorstander van maar dat zal gewoon legaal zijn volgende de Syrische wetgeving. Niet aan andere landen om hen daarvoor plat te schieten. En al helemaal niet omdat de Syrische regering hen toevallig niet welgezind is. Als we echt tegen dit soort praktijken waren waar blijft het tapijtbombardement van het Arabisch Schiereiland dan?
Legaal volgens zelf verzonnen regeltjes door een dictator. Je mag toch ook geen mensen in je tuin vermoorden omdat het je tuin is met zelf verzonnen wetten? Die denkbeeldige grenzen zijn voor achterlopende mensen. We leven in 1 wereld en we groeien gelukkig dichter naar een beter moraal waar we gezamelijk verantwoordelijk voor zijn. Dat conservatieve van jij en veldkamp is van het jaar 1900. Ik ben voor vooruitgang. Niet voor behoudt van een stelletje woestijn weirdos die het voor het zeggen hebben. Voeg syrie maar aan frankrijk toe ofzo, dan kunnen mensen daar tenminste gewoon leven.
pi_136623349
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 13:27 schreef firefly3 het volgende:

Legaal volgens zelf verzonnen regeltjes door een dictator. Je mag toch ook geen mensen in je tuin vermoorden omdat het je tuin is met zelf verzonnen wetten?
Mijn tuin is geen soevereine staat. Helaas...

quote:
Die denkbeeldige grenzen zijn voor achterlopende mensen. We leven in 1 wereld en we groeien gelukkig dichter naar een beter moraal waar we gezamelijk verantwoordelijk voor zijn.
Utopisch kosmopolitisch gezever bla bla bla.

quote:
Dat conservatieve van jij en veldkamp is van het jaar 1900.
Jij weet niet eens wat 'conservatief' berhaupt betekent.

quote:
Ik ben voor vooruitgang.
Alweer zo'n volstrekt inhoudsloos/subjectief woord.

quote:
Niet voor behoudt van een stelletje woestijn weirdos die het voor het zeggen hebben.
Pot. Ketel. Zwart.

quote:
Voeg syrie maar aan frankrijk toe ofzo, dan kunnen mensen daar tenminste gewoon leven.
Oh ja :') .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')