Jij kent mijn accent he vrouwke.quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wè nou wèr, godnakendenondedju, wat is er nu meer met Bosschenaren?
Ik krijg LPF-flashbacks, "Zo had Pim het niet gewild."quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:59 schreef Specularium het volgende:
Deel 3, 3-voud zou dit niet gewild hebben.
Nee jij bent een lekker ventje.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:20 schreef remlof het volgende:
Ik zal niet over je graf pissen 3-voud, dat doe ik bij niemand, zelfs bij je held Pim niet.
Helaas begreep je beeldspraak meestal niet erg goed.
Nog nooit gezienquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:32 schreef deedeetee het volgende:
[..]
De avatar vond ik t opvallendste aan deze user
[ afbeelding ]
Dan kom je vast niet vaak in NWS, dat lelijke plaatje is bepaald niet iets dat je snel vergeet.quote:
Is er eigenlijk wel een nieuwbericht waar over 3-voud wordt geschreven?quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:06 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb dus toch de verkeerde persoon aangezien voor 3-voud, werd mij vanavond duidelijk![]()
Ik schaam me diep. Het rare was dat ik ergens een foto van deze overleden man (ook plotseling overleden in Hengelo, op dezelfde dag) zag waar hij ongeveer net zo'n gezicht trekt als de avatar van 3-voud. Kon niet missen, leek me. Kon dus toch.
Wel fijn dat deeltje 3 een feit is geworden. Precies wat 3-voud graag zou zien.
Ja, zie deel 1. Stond in Tubantia.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:19 schreef karton2 het volgende:
[..]
Is er eigenlijk wel een nieuwbericht waar over 3-voud wordt geschreven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |