Vind ik niet. Het is gewoon zo dat ik beter weet hoe de verkoopafdeling gestuurd en gestimuleerd moet worden dan een TL'er. We hebben niet voor niks geen teamleider verkoop.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:03 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Je doet nu zelf even arrogant.. Misschien weet jij het idd beter, maar je post kwam echt arrogant over..
Aan mij had je een slechte gehad. En niet omdat je je afdeling niet voor elkaar hebt, want dat zal vast wel goed zitten.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geloof me: ik ga echt niet luisteren naar een TL'er. Ik doe wat me goed dunkt en ik weet dondersgoed wat goed is voor de afdeling is en wat de bedoeling is. Een TL'er van houdbaar gaat mij echt niet vertellen wat ik wel/niet moet doen en wat ik wel/niet mag doen. Ook niet buiten de afdeling om.
Zolang ik mijn werk goed en correct uitvoer, is er niks aan de hand. Maar helaas heb je mensen bijzitten die altijd beter weten. En daar heb ik een hekel aan.
^quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:04 schreef mujentas het volgende:
Maar wat is er mis mee dan om open te staan voor de mening van anderen en er samen uit te komen?
Bestaat die functie uberhaubt welquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
We hebben niet voor niks geen teamleider verkoop.
Wat heb ik aan een mening van een TL'er? Waarom weet hij beter dan iemand die senior is en 6 jaar ervaring heeft op de broodafdeling en alle in en outs kent?quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:04 schreef mujentas het volgende:
Maar wat is er mis mee dan om open te staan voor de mening van anderen en er samen uit te komen?
Nah, vind ik nietquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:04 schreef danzazlol het volgende:
[..]
WauwI rest my case.
En "dat zie je toch" is gewoon een onbeleefde reactie. Ik zou eens reflecteren op het feit dat een bijbaantje gewoon werk is, waar je je dus gewoon dient te gedragen, en je ook "bevelen" (als je het zo wilt noemen) krijgt van leidinggevenden.
Tuurlijk, als jij het beter weet kun je in discussie gaan, maar de arrogante klootzak uithangen is weer wat anders.
Eigenlijk wel.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:04 schreef monsterd. het volgende:
Maar wat is precies je probleem? Het is niet dat die TL je staat te vertellen hoeveel boulognes je moet bakken?
Dan bof ik maar dat we niet samen in een filiaal werken.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:04 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Aan mij had je een slechte gehad. En niet omdat je je afdeling niet voor elkaar hebt, want dat zal vast wel goed zitten.
Ja, klopt, maar geen aparte functie.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:06 schreef mujentas het volgende:
[..]
Bestaat die functie uberhaubt wel
Ik dacht altijd dat verkoop onder de ASM viel...
Ik denk dat die het ook zo bedoeld. Dat die functie er niet is.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:06 schreef mujentas het volgende:
[..]
Bestaat die functie uberhaubt wel
Ik dacht altijd dat verkoop onder de ASM viel...
Die zou er van mij best mogen komen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vind ik niet. Het is gewoon zo dat ik beter weet hoe de verkoopafdeling gestuurd en gestimuleerd moet worden dan een TL'er. We hebben niet voor niks geen teamleider verkoop.
Eens.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:07 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Die zou er van mij best mogen komen.
Is toch helemaal niet handig als je maar met 2-3 op de afdeling staat?quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:07 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Die zou er van mij best mogen komen.
Onze ASM houdt zich alleen bezig met de roosters en de fulltimers (en KPT senioren) doen de rest.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:08 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Is toch helemaal niet handig als je maar met 2-3 op de afdeling staat?
Misschien in grote winkels.. Maar je (a)sm heeft er nu toch gewoon uren voor?
Ik ben niet arrogant, ik weet het gewoon beter.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vind ik niet. Het is gewoon zo dat ik beter weet hoe de verkoopafdeling gestuurd en gestimuleerd moet worden dan een TL'er. We hebben niet voor niks geen teamleider verkoop.
Geef dan gewoon eens aan waarom een TL'er van houdbaar of kassa beter zou weten dan ik. Eén goede reden.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:09 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik ben niet arrogant, ik weet het gewoon beter.
Tja.
Het interesseert me geen hol wie het beter weet.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geef dan gewoon eens aan waarom een TL'er van houdbaar of kassa beter zou weten dan ik. Eén goede reden.
Oh, doe ik ook hoor, maar dan zie ik binnen 5 seconden hun arrogantie. Helpt ook niet echt.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:09 schreef monsterd. het volgende:
Maar als je dan problemen met die TL ervaart waarom stap je dan niet op de man af en ga je een echt gesprek aan. Vingertje wijzen en tegen anderen zeggen dat je het niet accepteert, lost het voor jou niet op.
Ze hoeven het niet eens beter te weten, je kunt toch gewoon met elkaar in gesprek gaan en samen ergens een beslissing over nemen?quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geef dan gewoon eens aan waarom een TL'er van houdbaar of kassa beter zou weten dan ik. Eén goede reden.
Dan zijn we uitgepraat.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:11 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het interesseert me geen hol wie het beter weet.
Daar gaat het al mis. Als een TL'er mij zegt dat ik dit en dat moet bijbakken of dit en dat moet doen, dan heb ik iets van: 'ja eehhhh, daar ben ik niet mee eens en als je dat niet normaal kan zeggen, dan kan je de pot op' (denken, niet zeggen).quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:11 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ze hoeven het niet eens beter te weten, je kunt toch gewoon met elkaar in gesprek gaan en samen ergens een beslissing over nemen?
Ik laat me gewoon niet commanderen door mensen. Daar kan ik gewoon niet tegen. Ik kom om te werken en als mensen iets aan te merken hebben aan mijn functioneren, hoor ik het graag op een normale toon, maar op een denigrerend toontje dat het echt niet goed is en dat ze beter weten (terwijl ze dus geen verstand van hebben en met hele andere zaken buiten verkoop zich bezig houden), vind ik niet kunnen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:16 schreef mujentas het volgende:
Om je compleet af te sluiten voor anderen lijkt mij niet echt bevorderlijk voor de onderlinge sfeer.
Want jouw toon is zo lekker jaquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik laat me gewoon niet commanderen door mensen. Daar kan ik gewoon niet tegen. Ik kom om te werken en als mensen iets aan te merken hebben aan mijn functioneren, hoor ik het graag op een normale toon, maar op een denigrerend toontje dat het echt niet goed is en dat ze beter weten (terwijl ze dus geen verstand van hebben en met hele andere zaken buiten verkoop zich bezig houden), vind ik niet kunnen.
Mja, misschien heb ik ook makkelijk te praten als ik maar 1x pw werk en dat zolang blijf doen tot ik iets anders gevonden heb of mijn studie klaar is. Voor mij is het maar een bijbaan en niets meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |