En daar heb ik ervaring mee. Helaas.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:48 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Een TL moet natuurlijk wel iets uitstralen dat er ook naar hem geluisterd wordt.. Maar niet zo van "Ja hoi, ik heb wat laten vallen, kan jij even opruimen?"
Maar ze moeten niet machtsgeil worden..quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:52 schreef Janneke141 het volgende:
Technisch gezien staan teamleiders wel degelijk boven je; ze hebben een leidinggevende functie en worden betaald om te zorgen dat jij doet wat je moet doen. Als je als TL echter geen onderscheid kan maken in het aansturen van iemand van 15 of iemand van 25 of 35 dan ben je niet geschikt voor die functie.
Geloof me: ik ga echt niet luisteren naar een TL'er. Ik doe wat me goed dunkt en ik weet dondersgoed wat goed is voor de afdeling is en wat de bedoeling is. Een TL'er van houdbaar gaat mij echt niet vertellen wat ik wel/niet moet doen en wat ik wel/niet mag doen. Ook niet buiten de afdeling om.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:52 schreef Janneke141 het volgende:
Technisch gezien staan teamleiders wel degelijk boven je; ze hebben een leidinggevende functie en worden betaald om te zorgen dat jij doet wat je moet doen. Als je als TL echter geen onderscheid kan maken in het aansturen van iemand van 15 of iemand van 25 of 35 dan ben je niet geschikt voor die functie.
Oh zo. Tja, ik wil wel overgeplaatst worden, maarja, niemand die wil meewerken.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Roulaties binnen de filialen bedoel ik. Eens in de zoveel tijd een overplaatsing.
Was t nog iets geworden met om de week werken?quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh zo. Tja, ik wil wel overgeplaatst worden, maarja, niemand die wil meewerken.
Nee. Afgekeurd.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:54 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Was t nog iets geworden met om de week werken?
In welke branche is dat andere baantje dan?quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. Afgekeurd.
Heb nu een ander baantje op het oog. Als dat doorgaat, dan ga ik weg bij de AH. Even afwachten dus.
Je hoeft toch niet zo tegendraads te doen? Als jij het beter weet, zeg je dat gewoon en leer je die Teamleider misshien nog eens wat.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geloof me: ik ga echt niet luisteren naar een TL'er. Ik doe wat me goed dunkt en ik weet dondersgoed wat goed is voor de afdeling is en wat de bedoeling is. Een TL'er van houdbaar gaat mij echt niet vertellen wat ik wel/niet moet doen en wat ik wel/niet mag doen. Ook niet buiten de afdeling om.
Zolang ik mijn werk goed en correct uitvoer, is er niks aan de hand. Maar helaas heb je mensen bijzitten die altijd beter weten. En daar heb ik een hekel aan.
Studiegerelateerd.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
In welke branche is dat andere baantje dan?
technisch gezien was je niet aan het vullen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:57 schreef Etsu het volgende:
Vorig jaar ergens, toen moest ik na de broodafdeling nog vakkenvuller ofzo, omdat ik al klaar was en ik iets moest doen om de tijd te doden. Dus ik ging kruiden en zout spiegelen. Komt de arrogantste TL'er (die ik dus echt niet mocht en laatst ontslagen is vanwege fraude) naar me toe en zegt zo van: "ben je aan het vullen?", waarop ik zei: "dat zie je toch?". Nou. Die gast flipte helemaal echt. Hij begon meteen van: "je moet echt normaal tegen mij gaan doen, ik ben teamleider en ik sta boven je, ik mag heus wel vragen wat je aan het doen bent, als dat je niet bevalt, rot je maar lekker op en bij de volgende keer geef ik je een waarschuwing".
Euh… Ok…
Nee, een TL'er weet niet beter hoe en/of wat voor de brood-afdeling dan ik. Feit.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:56 schreef danzazlol het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet zo tegendraads te doen? Als jij het beter weet, zeg je dat gewoon en leer je die Teamleider misshien nog eens wat.
Of hé, super gek idee. Die TL weet het na nader inzien toch beter dan jij.
Of is dat niet te verwerken voor je als 6-jarig-medewerker?
Sorry hoor, ik loop hier maar te lurken, maar de enige die ontzettend arrogant overkomt ben jij. Getuige deze post.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, een TL'er weet niet beter hoe en/of wat voor de brood-afdeling dan ik. Feit.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, een TL'er weet niet beter hoe en/of wat voor de brood-afdeling dan ik. Feit.
Ga jij mij serieus vertellen dat een doorsnede TL'er weet wanneer de stoep bijgevuld moet worden en/of extra gebakken moet worden als ik uit 6 jaar ervaring weet dat het nergens voor nodig is? Ga jij mij serieus vertellen dat een doorsnede TL'er vertelt dat ik NU moet uitzetten voor de volgende dag als ik zeg dat het vanavond moet en dat daarvoor ook tijd is?quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Geef eens een concreet voorbeeld waar die TL het fout had dan?
Net zoals ik niet weet hoe op houdbaar gaat. Ik heb daar geen verstand van en weet niet wat het beste is om de vakken zo snel mogelijk gevuld te krijgen in bepaalde normen. De TL'er wel. Houd je daarmee lekker bezig. Doe ik niet immers, dus verwacht ik ook niet dat het andersom gebeurt.quote:
Mja, dan heeft die het misschien fout.. maarquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga jij mij serieus vertellen dat een doorsnede TL'er weet wanneer de stoep bijgevuld moet worden en/of extra gebakken moet worden als ik uit 6 jaar ervaring weet dat het nergens voor nodig is? Ga jij mij serieus vertellen dat een doorsnede TL'er vertelt dat ik NU moet uitzetten voor de volgende dag als ik zeg dat het vanavond moet en dat daarvoor ook tijd is?
Komop man..quote:Nee, een TL'er weet niet beter hoe en/of wat voor de brood-afdeling dan ik. Feit.
Een TL'er die alleen maar bezig houdt met houdbaar die denkt beter te weten dan iemand die altijd op verkoop staat?quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:01 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mja, dan heeft die het misschien fout.. maar
[..]
Komop man..
Ik als TL weet dat ja.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga jij mij serieus vertellen dat een doorsnede TL'er weet wanneer de stoep bijgevuld moet worden en/of extra gebakken moet worden als ik uit 6 jaar ervaring weet dat het nergens voor nodig is? Ga jij mij serieus vertellen dat een doorsnede TL'er vertelt dat ik NU moet uitzetten voor de volgende dag als ik zeg dat het vanavond moet en dat daarvoor ook tijd is?
Omdat jij zelf op verkoop hebt gestaan. We hebben nu over een doorsnede TL'er die denkt beter te weten dan mensen die daar staan en zelf bezighouden met andere dingen buiten verkoop om.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:02 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik als TL weet dat ja.
Etsu, je doet nu net zo arrogant als dat je zegt dat een TL arrogant doet ;')
Misschien weet jij het idd beter, maar je doet nu zelf net zo arrogantquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Een TL'er die alleen maar bezig houdt met houdbaar die denkt beter te weten dan iemand die altijd op verkoop staat?Nee. Die kan ik niet serieus nemen.
Wauwquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |