abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 februari 2014 @ 21:52:00 #126
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_136418781
Technisch gezien staan teamleiders wel degelijk boven je; ze hebben een leidinggevende functie en worden betaald om te zorgen dat jij doet wat je moet doen. Als je als TL echter geen onderscheid kan maken in het aansturen van iemand van 15 of iemand van 25 of 35 dan ben je niet geschikt voor die functie.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_136418786
quote:
2s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:48 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Een TL moet natuurlijk wel iets uitstralen dat er ook naar hem geluisterd wordt.. Maar niet zo van "Ja hoi, ik heb wat laten vallen, kan jij even opruimen?"
En daar heb ik ervaring mee. Helaas.
pi_136418820
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:52 schreef Janneke141 het volgende:
Technisch gezien staan teamleiders wel degelijk boven je; ze hebben een leidinggevende functie en worden betaald om te zorgen dat jij doet wat je moet doen. Als je als TL echter geen onderscheid kan maken in het aansturen van iemand van 15 of iemand van 25 of 35 dan ben je niet geschikt voor die functie.
Maar ze moeten niet machtsgeil worden..
pi_136418833
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:52 schreef Janneke141 het volgende:
Geloof me: ik ga echt niet luisteren naar een TL'er. Ik doe wat me goed dunkt en ik weet dondersgoed wat goed is voor de afdeling is en wat de bedoeling is. Een TL'er van houdbaar gaat mij echt niet vertellen wat ik wel/niet moet doen en wat ik wel/niet mag doen. Ook niet buiten de afdeling om.

Zolang ik mijn werk goed en correct uitvoer, is er niks aan de hand. Maar helaas heb je mensen bijzitten die altijd beter weten. En daar heb ik een hekel aan.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2014 21:53:40 ]
pi_136418913
quote:
1s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:51 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Roulaties binnen de filialen bedoel ik. Eens in de zoveel tijd een overplaatsing.
Oh zo. Tja, ik wil wel overgeplaatst worden, maarja, niemand die wil meewerken. :+
pi_136418953
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:54 schreef Etsu het volgende:

[..]

Oh zo. Tja, ik wil wel overgeplaatst worden, maarja, niemand die wil meewerken. :+
Was t nog iets geworden met om de week werken? :P
pi_136418980
quote:
2s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:54 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Was t nog iets geworden met om de week werken? :P
Nee. Afgekeurd.

Heb nu een ander baantje op het oog. Als dat doorgaat, dan ga ik weg bij de AH. Even afwachten dus.
pi_136419024
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:55 schreef Etsu het volgende:

[..]

Nee. Afgekeurd.

Heb nu een ander baantje op het oog. Als dat doorgaat, dan ga ik weg bij de AH. Even afwachten dus.
In welke branche is dat andere baantje dan?
pi_136419061
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:52 schreef Etsu het volgende:

[..]

Geloof me: ik ga echt niet luisteren naar een TL'er. Ik doe wat me goed dunkt en ik weet dondersgoed wat goed is voor de afdeling is en wat de bedoeling is. Een TL'er van houdbaar gaat mij echt niet vertellen wat ik wel/niet moet doen en wat ik wel/niet mag doen. Ook niet buiten de afdeling om.

Zolang ik mijn werk goed en correct uitvoer, is er niks aan de hand. Maar helaas heb je mensen bijzitten die altijd beter weten. En daar heb ik een hekel aan.
Je hoeft toch niet zo tegendraads te doen? Als jij het beter weet, zeg je dat gewoon en leer je die Teamleider misshien nog eens wat.

Of hé, super gek idee. Die TL weet het na nader inzien toch beter dan jij.
Of is dat niet te verwerken voor je als 6-jarig-medewerker?

Sorry hoor, ik loop hier maar te lurken, maar de enige die ontzettend arrogant overkomt ben jij. Getuige deze post.
pi_136419130
Vorig jaar ergens, toen moest ik na de broodafdeling nog vakkenvullen ofzo, omdat ik al klaar was en ik iets moest doen om de tijd te doden. Dus ik ging kruiden en zout spiegelen. Komt de arrogantste TL'er (die ik dus echt niet mocht en laatst ontslagen is vanwege fraude :+ ) naar me toe en zegt zo van: "ben je aan het vullen?", waarop ik zei: "dat zie je toch?". Nou. Die gast flipte helemaal echt. Hij begon meteen van: "je moet echt normaal tegen mij gaan doen, ik ben teamleider en ik sta boven je, ik mag heus wel vragen wat je aan het doen bent, als dat je niet bevalt, rot je maar lekker op en bij de volgende keer geef ik je een waarschuwing".

Euh… Ok… :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2014 21:58:50 ]
pi_136419150
quote:
2s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:56 schreef d4v1d het volgende:

[..]

In welke branche is dat andere baantje dan?
Studiegerelateerd. ;) Juridisch dus. :P Dus alleen maar goed.
pi_136419186
quote:
10s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:57 schreef Etsu het volgende:
Vorig jaar ergens, toen moest ik na de broodafdeling nog vakkenvuller ofzo, omdat ik al klaar was en ik iets moest doen om de tijd te doden. Dus ik ging kruiden en zout spiegelen. Komt de arrogantste TL'er (die ik dus echt niet mocht en laatst ontslagen is vanwege fraude :+ ) naar me toe en zegt zo van: "ben je aan het vullen?", waarop ik zei: "dat zie je toch?". Nou. Die gast flipte helemaal echt. Hij begon meteen van: "je moet echt normaal tegen mij gaan doen, ik ben teamleider en ik sta boven je, ik mag heus wel vragen wat je aan het doen bent, als dat je niet bevalt, rot je maar lekker op en bij de volgende keer geef ik je een waarschuwing".

Euh… Ok… :')
technisch gezien was je niet aan het vullen. :o
pi_136419187
quote:
1s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:56 schreef danzazlol het volgende:

[..]

Je hoeft toch niet zo tegendraads te doen? Als jij het beter weet, zeg je dat gewoon en leer je die Teamleider misshien nog eens wat.

Of hé, super gek idee. Die TL weet het na nader inzien toch beter dan jij.
Of is dat niet te verwerken voor je als 6-jarig-medewerker?

Sorry hoor, ik loop hier maar te lurken, maar de enige die ontzettend arrogant overkomt ben jij. Getuige deze post.
Nee, een TL'er weet niet beter hoe en/of wat voor de brood-afdeling dan ik. Feit.
pi_136419199
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:58 schreef Etsu het volgende:

[..]

Nee, een TL'er weet niet beter hoe en/of wat voor de brood-afdeling dan ik. Feit.
:')

Geef eens een concreet voorbeeld waar die TL het fout had dan?

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2014 21:59:09 ]
pi_136419225
quote:

[..]

:r
pi_136419272
Misschien een idee om ook eens voor anderen open te staan? Misschien komt dat de sfeer en de collegialiteit wel ten goede :)
pi_136419275
quote:
2s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:58 schreef d4v1d het volgende:

[..]

:')

Geef eens een concreet voorbeeld waar die TL het fout had dan?
Ga jij mij serieus vertellen dat een doorsnede TL'er weet wanneer de stoep bijgevuld moet worden en/of extra gebakken moet worden als ik uit 6 jaar ervaring weet dat het nergens voor nodig is? Ga jij mij serieus vertellen dat een doorsnede TL'er vertelt dat ik NU moet uitzetten voor de volgende dag als ik zeg dat het vanavond moet en dat daarvoor ook tijd is?
pi_136419339
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:59 schreef SLP_ het volgende:

[..]

:r
Net zoals ik niet weet hoe op houdbaar gaat. Ik heb daar geen verstand van en weet niet wat het beste is om de vakken zo snel mogelijk gevuld te krijgen in bepaalde normen. De TL'er wel. Houd je daarmee lekker bezig. Doe ik niet immers, dus verwacht ik ook niet dat het andersom gebeurt.
pi_136419362
quote:
10s.gif Op donderdag 6 februari 2014 22:00 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ga jij mij serieus vertellen dat een doorsnede TL'er weet wanneer de stoep bijgevuld moet worden en/of extra gebakken moet worden als ik uit 6 jaar ervaring weet dat het nergens voor nodig is? Ga jij mij serieus vertellen dat een doorsnede TL'er vertelt dat ik NU moet uitzetten voor de volgende dag als ik zeg dat het vanavond moet en dat daarvoor ook tijd is?
Mja, dan heeft die het misschien fout.. maar

quote:
Komop man..
pi_136419407
quote:
2s.gif Op donderdag 6 februari 2014 22:01 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Mja, dan heeft die het misschien fout.. maar

[..]

Komop man..
Een TL'er die alleen maar bezig houdt met houdbaar die denkt beter te weten dan iemand die altijd op verkoop staat? :') Nee. Die kan ik niet serieus nemen.
  donderdag 6 februari 2014 @ 22:02:31 #146
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_136419414
quote:
10s.gif Op donderdag 6 februari 2014 22:00 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ik als TL weet dat ja.

Etsu, je doet nu net zo arrogant als dat je zegt dat een TL arrogant doet ;')
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_136419491
quote:
1s.gif Op donderdag 6 februari 2014 22:02 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Ik als TL weet dat ja.

Etsu, je doet nu net zo arrogant als dat je zegt dat een TL arrogant doet ;')
Omdat jij zelf op verkoop hebt gestaan. We hebben nu over een doorsnede TL'er die denkt beter te weten dan mensen die daar staan en zelf bezighouden met andere dingen buiten verkoop om.
pi_136419514
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 22:02 schreef Etsu het volgende:

[..]

Een TL'er die alleen maar bezig houdt met houdbaar die denkt beter te weten dan iemand die altijd op verkoop staat? :') Nee. Die kan ik niet serieus nemen.
Misschien weet jij het idd beter, maar je doet nu zelf net zo arrogant :')

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2014 22:04:05 ]
pi_136419558
Maar wat is er mis mee dan om open te staan voor de mening van anderen en er samen uit te komen?
pi_136419563
quote:

[..]

Wauw :P I rest my case.

En "dat zie je toch" is gewoon een onbeleefde reactie. Ik zou eens reflecteren op het feit dat een bijbaantje gewoon werk is, waar je je dus gewoon dient te gedragen, en je ook "bevelen" (als je het zo wilt noemen) krijgt van leidinggevenden.

Tuurlijk, als jij het beter weet kun je in discussie gaan, maar de arrogante klootzak uithangen is weer wat anders :) .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')