abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 februari 2014 @ 21:40:32 #105
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_136418101
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:39 schreef mujentas het volgende:

[..]

Maar voor sommige mensen is het geen bijbaan, en die mogen dan nergens trots op zijn :?
Klopt. Je mag je eigen mening hebben, zo lang het maar die van Etsu is.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_136418114
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:40 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Klopt. Je mag je eigen mening hebben, zo lang het maar die van Etsu is.
:')
pi_136418154
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:40 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen waarom je trots kan zijn op een functie in een supermarkt.
Dat zal gewoon van de persoon afhangen... :P Laat hem of haar lekker.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2014 21:41:50 ]
  donderdag 6 februari 2014 @ 21:41:49 #108
346939 Janneke141
pi_136418166
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:40 schreef Etsu het volgende:

[..]

:')
Ja sorry hoor. Omdat jij het je niet kan voorstellen mogen anderen het niet doen. Je gebrek aan reflectief vermogen is schrijnend.
pi_136418196
quote:
10s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:38 schreef Etsu het volgende:

[..]

Nah. Die euro per uur vind ik wel lekker verdienen en is maar 1 dag per week en kan ik mijn vaste lasten prima mee betalen. Maar de manier hoe serieus de mensen hun functie uitoefenen en ermee pronken, vind ik gewoon verkeerd. Voor mij is het maar een bijbaan en niets meer en niets minder.
Trots zijn en ermee pronken zijn 2 verschillende dingen. Ik kan me voorstellen dat als je 19 bent en benoemd bent tot tl, dat je daar echt ontzettend trots op bent :)
pi_136418208
quote:
10s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:38 schreef Etsu het volgende:

[..]

Nah. Die euro per uur vind ik wel lekker verdienen en is maar 1 dag per week en kan ik mijn vaste lasten prima mee betalen. Maar de manier hoe serieus de mensen hun functie uitoefenen en ermee pronken, vind ik gewoon verkeerd. Voor mij is het maar een bijbaan en niets meer en niets minder.
Dat is voor veel parttime teamleiders niet andere redenatie voor hun werk. Naast dat ze het meestal gewoon leuk en leerzaam werk vinden. Waarbij het ten opzichte van medewerker verkoopklaar oploopt tot 3 Euro.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_136418213
quote:
2s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:41 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Dat zal gewoon van de persoon afhangen... :P Laat hem of haar lekker.
Klopt. Moet diegene zelf weten hoor. Maar om ermee te gaan pronken of arrogantie hier en daar te plaatsen vind ik niet kunnen (o.a. US die zegt dat hij dan DK's contract niet zou gaan verlengen als die voor zichzelf opkomt). Daar begon het mee.
pi_136418257
quote:
1s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:42 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Trots zijn en ermee pronken zijn 2 verschillende dingen. Ik kan me voorstellen dat als je 19 bent en benoemd bent tot tl, dat je daar echt ontzettend trots op bent :)
Dit dus.
pi_136418271
De enige persoon die ik hier arrogant vind overkomen is Etsu :')
pi_136418278
pi_136418289
quote:
1s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:42 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

True, zolang je maar niet mee pronkt of arrogantie deelt en zegt wat de 'ondergeschikten' moeten doen en je voeten moeten kussen, vind ik alles prima. Die mensen vind ik ook leuk en gezellig en ga ik ook liefst mee om als ik werk.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2014 21:45:29 ]
pi_136418295
Even popcorn pakken :')

Oh, dit is geen KLB natuurlijk.
pi_136418306
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:43 schreef SLP_ het volgende:
De enige persoon die ik hier arrogant vind overkomen is Etsu :')
Goedzo.
pi_136418416
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:44 schreef Etsu het volgende:

[..]

True, zolang je maar niet mee pronkt of arrogantie deelt en zegt wat de 'ondergeschikten' moeten doen en je voeten kussen, vind ik alles prima. Die mensen vind ik ook leuk en gezellig en ga ik ook liefst mee om als ik werk.
Lopen pronken dat je teamleider bent enzulks, vind ik ook te ver gaan hoor. Maar er is natuurlijk een verschil met dat je ergens trots op bent of dat je er mee loopt te pronken.
pi_136418524
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:46 schreef mujentas het volgende:

[..]

Lopen pronken dat je teamleider bent enzulks, vind ik ook te ver gaan hoor. Maar er is natuurlijk een verschil met dat je ergens trots op bent of dat je er mee loopt te pronken.
Eens. Misschien verwoord inderdaad, maar vind niet dat je als TL'er boven een gewone medewerker/senior/cassiere staat en daar heb ik wel ervaring mee, helaas. En dat beeld heb ik van US door zijn post.
pi_136418580
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:44 schreef Etsu het volgende:

[..]

True, zolang je maar niet mee pronkt of arrogantie deelt en zegt wat de 'ondergeschikten' moeten doen en je voeten moeten kussen, vind ik alles prima. Die mensen vind ik ook leuk en gezellig en ga ik ook liefst mee om als ik werk.
Oh, maar daar hoef je echt geen teamleider voor te zijn om zo te kunnen doen hoor. Sommige mensen die te lang blijven hangen in filialen denken dat ze dat ze de afdeling ownen en die kunnen ook best naar en neerbuigend doen naar nieuwkomers heb ik ondervonden. Daarom ben ik deels voor roulaties. Ook binnen verkoop, verkoopklaar, e.d.

Maar dat is weer een andere discussie :)
pi_136418590
quote:
10s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:47 schreef Etsu het volgende:

[..]

Eens. Misschien verwoord inderdaad, maar vind niet dat je als TL'er boven een gewone medewerker/senior/cassiere staat en daar heb ik wel ervaring mee, helaas. En dat beeld heb ik van US door zijn post.
Een TL moet natuurlijk wel iets uitstralen dat er ook naar hem geluisterd wordt.. Maar niet zo van "Ja hoi, ik heb wat laten vallen, kan jij even opruimen?"
pi_136418682
quote:
1s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:48 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Oh, maar daar hoef je echt geen teamleider voor te zijn om zo te kunnen doen hoor. Sommige mensen die te lang blijven hangen in filialen denken dat ze dat ze de afdeling ownen en die kunnen ook best naar en neerbuigend doen naar nieuwkomers heb ik ondervonden. Daarom ben ik deels voor roulaties. Ook binnen verkoop, verkoopklaar, e.d.

Maar dat is weer een andere discussie :)
Ik werk al bijna 6 jaar bij de AH en zou gewoon niet durven om de nieuwkomers te commanderen en zeggen dat ze dit en dat moeten doen en mee te gaan dreigen oid. Als er een nieuwkomer is, stel ik mezelf netjes voor en als ze iets verkeerds doen, wijs ik ze netjes op en zeg dat het beter kan/moet. Tuurlijk heb je altijd mensen bij zitten die mij niet bevallen, maar dan ga ik echt niet mee lopen opscheppen dat ik heus wel beter weet en dat diegene moet doen wat ik zeg, daar kon ik immers zelf ook niet tegen toen ik 15 en een gewone verkoper was.

Roulatie. Tja. Ik heb geen behoefte aan andere afdelingen. Maar ik snap wel wat je bedoelt verder.
pi_136418747
quote:
2s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:48 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Een TL moet natuurlijk wel iets uitstralen dat er ook naar hem geluisterd wordt.. Maar niet zo van "Ja hoi, ik heb wat laten vallen, kan jij even opruimen?"
Als je zelf iets laat vallen, dan ruim je het ook maar lekker zelf op :')
pi_136418768
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:51 schreef mujentas het volgende:

[..]

Als je zelf iets laat vallen, dan ruim je het ook maar lekker zelf op :')
Idd
pi_136418774
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:50 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ik werk al bijna 6 jaar bij de AH en zou gewoon niet durven om de nieuwkomers te commanderen en zeggen dat ze dit en dat moeten doen en mee te gaan dreigen oid. Als er een nieuwkomer is, stel ik mezelf netjes voor en als ze iets verkeerds doen, wijs ik ze netjes op en zeg dat het beter kan/moet. Tuurlijk heb je altijd mensen bij zitten die mij niet bevallen, maar dan ga ik echt niet mee lopen opscheppen dat ik heus wel beter weet en dat diegene moet doen wat ik zeg, daar kon ik immers zelf ook niet tegen toen ik 15 en een gewone verkoper was.

Roulatie. Tja. Ik heb geen behoefte aan andere afdelingen. Maar ik snap wel wat je bedoelt verder.
Roulaties binnen de filialen bedoel ik. Eens in de zoveel tijd een overplaatsing.
  donderdag 6 februari 2014 @ 21:52:00 #126
346939 Janneke141
pi_136418781
Technisch gezien staan teamleiders wel degelijk boven je; ze hebben een leidinggevende functie en worden betaald om te zorgen dat jij doet wat je moet doen. Als je als TL echter geen onderscheid kan maken in het aansturen van iemand van 15 of iemand van 25 of 35 dan ben je niet geschikt voor die functie.
pi_136418786
quote:
2s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:48 schreef d4v1d het volgende:

[..]

En daar heb ik ervaring mee. Helaas.
pi_136418820
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:52 schreef Janneke141 het volgende:
Technisch gezien staan teamleiders wel degelijk boven je; ze hebben een leidinggevende functie en worden betaald om te zorgen dat jij doet wat je moet doen. Als je als TL echter geen onderscheid kan maken in het aansturen van iemand van 15 of iemand van 25 of 35 dan ben je niet geschikt voor die functie.
Maar ze moeten niet machtsgeil worden..
pi_136418833
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:52 schreef Janneke141 het volgende:
Geloof me: ik ga echt niet luisteren naar een TL'er. Ik doe wat me goed dunkt en ik weet dondersgoed wat goed is voor de afdeling is en wat de bedoeling is. Een TL'er van houdbaar gaat mij echt niet vertellen wat ik wel/niet moet doen en wat ik wel/niet mag doen. Ook niet buiten de afdeling om.

Zolang ik mijn werk goed en correct uitvoer, is er niks aan de hand. Maar helaas heb je mensen bijzitten die altijd beter weten. En daar heb ik een hekel aan.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2014 21:53:40 ]
pi_136418913
quote:
1s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:51 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Roulaties binnen de filialen bedoel ik. Eens in de zoveel tijd een overplaatsing.
Oh zo. Tja, ik wil wel overgeplaatst worden, maarja, niemand die wil meewerken. :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')