Kan, maar een beetje beugelslot heeft gewoon een rubber omhulsel. Bovendien is een beugelslot veiliger. En duurder...quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:51 schreef ddx het volgende:
Zou dan zo'n kettingslot met doek eromheen halen, ook geen kans op krassen dan.
Zo'n kleintje?quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:05 schreef kanovinnie het volgende:
Ik zet mijne met zo'n kabelslot vast. Hij staat in een afgesloten parkeergarage. Op de nieuwe locatie moet ik nog ff kijken hoe dat gaat, maar waarschijnlijk op dezelfde manier.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:58 schreef Patroon het volgende:
Kreeg vandaag voor het eerst mijn verlofoverzicht te zien. 300u per jaar (9weken) is niet mals. Gelijk maar ff 2u opgenomen en vanuit het werk eens in een andere omgeving gefietst. Wat bossen is weer eens wat anders dan weiland. Was nog vlak bij Freddeh. (Ben hem niet tegen gekomen). Uiteindelijk 2u45min.
Bedankt he. Zag vandaag jouw portie geld weer voorbij komenquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:05 schreef Leintjeuh het volgende:
Dan weet je weer waar je belastingcenten naartoe gaan.
Groet kaasplank.
Oh, ik 38 en werk er 50. Krijg dus 7 dagen op jaarbasis volgens mij. In totaal 32 volgens mij.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:21 schreef Patroon het volgende:
Ik moet daar wel even een kanttekening bij plaatsen. Ik sta voor 36u op papier maar werk 40u. Bouw dus 4u per week extra verlof op (wordt vooruit er al bijgezet 200u). Dit opgebouwde verlof kan ik als vakantie opnemen, of wekelijks een paar uur, zoals bij mij met fietsen goed uitkomt. In tijden dat het lang licht is werk ik 40u, zodat ik in winter 32/36u kan werken.
Beetje misrekend, of hebben ze je getild met eine Cigarre aus die eigene Dose? 300 uur min 200 van je eiguh is dus honderd vakaansie uren. Misschien in Frieslaaan normaal, maar hier doen we het als loonslaaf echt niet voor minder dan 200 uur.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:21 schreef Patroon het volgende:
Ik moet daar wel even een kanttekening bij plaatsen. Ik sta voor 36u op papier maar werk 40u. Bouw dus 4u per week extra verlof op (wordt vooruit er al bijgezet 200u). Dit opgebouwde verlof kan ik als vakantie opnemen, of wekelijks een paar uur, zoals bij mij met fietsen goed uitkomt. In tijden dat het lang licht is werk ik 40u, zodat ik in winter 32/36u kan werken.
Scherp ouwe. 300 was afgerond en ben later begonnen. Is 200+ die 4 extra uren p/w. Maar is niet belangrijk. Ik kan fietsen wanneer ik wil. Dat is wel belangrijkquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:34 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Beetje misrekend, of hebben ze je getild met eine Cigarre aus die eigene Dose? 300 uur min 200 van je eiguh is dus honderd vakaansie uren. Misschien in Frieslaaan normaal, maar hier doen we het als loonslaaf echt niet voor minder dan 200 uur.![]()
Maaruh, dit heeft natuurlijk helemaal niets met fietsen te maken. Al is het wel leuk te lezen hoe een kinderhand gauw gevuld is......
Oh, 40. Tikfoutquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:30 schreef Patroon het volgende:
Wat nbedoel je? Je staat voor 38u op papier maar werkt er 50 en daarmee krijg je 7extra dagen?
Ja. Gewoon zo'n standaard dingetje.quote:
ik moest lachenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:08 schreef Oksel het volgende:
Wordt trouwens dik waaier rijden en op de kant rijden zondagWindkracht 6. Ik zal Gerrit meenemen, kan die Kaas onder z'n hoede nemen, anders gaat dat nooit goed natuurlijk.
het frame is lelijk maar wel knap geconstrueert.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:28 schreef muzas het volgende:
[..]
Als aids een fiets was zag t er zo uit.
Hihahoquote:Op vrijdag 7 februari 2014 06:54 schreef Patroon het volgende:
Dan gooi je de cadansmeter in de hoek, kijk je je garmin aan en roep je heel zelfverzekerd "zoek".
Ja goed idee, dan ben je tenminste niet alleen als je er af moet.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:08 schreef Oksel het volgende:
Wordt trouwens dik waaier rijden en op de kant rijden zondagWindkracht 6. Ik zal Gerrit meenemen, kan die Kaas onder z'n hoede nemen, anders gaat dat nooit goed natuurlijk.
1 keer op de uit knop drukken, dan kan je volgens mij zoeken naar apparaten.quote:
Als je maar goed op de aanwijzingen van je navigatie letquote:Op vrijdag 7 februari 2014 07:37 schreef kaasplankje het volgende:
Patroon, dat adres wat je DMde, kan ik daar met de auto komen of alleen per tractor?
STarttijd bij jou vandaan of starttijd vanaf de parkeerplek?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 08:42 schreef Patroon het volgende:
Is het voor de fokkers ook mogelijk om de starttijd te verlagen naar 10uur? Dit komt beter uit ivm de voorspelde regen in de middag.
Ja hoor. Maar dan kom ik misschien rechtstreeks naar de start, anders moet ik al om half 8 thuis weg ipv half 9quote:Op vrijdag 7 februari 2014 08:42 schreef Patroon het volgende:
Is het voor de fokkers ook mogelijk om de starttijd te verlagen naar 10uur? Dit komt beter uit ivm de voorspelde regen in de middag.
Je foto doet 't niet.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:20 schreef kaasplankje het volgende:
Ja goed dat je 't ff zegt Gripper ik heb nu deze tot mijn beschikking.
[ afbeelding ]
Faal.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:20 schreef kaasplankje het volgende:
Ja goed dat je 't ff zegt Gripper ik heb nu deze tot mijn beschikking.
[ afbeelding ]
Hele week zag ik neerslag 80%+, heeft hier in het oosten overdag amper geregend deze week.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:11 schreef ddx het volgende:
Voorspellen ze noodweer, is er gewoon minder wind als rest van de week.
Misschien toch maar ff rondje fietsen straks.
Vanavond ga ik meteen naar de bios, dus geen tijd voor fietsen helaas. Morgen maar ff een compensatierondjequote:
Ik keek aan mijn kant van het noordzee kanaalquote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:28 schreef muzas het volgende:
[..]
http://www.buienradar.nl/weerkaarten/wind
5
Kom je zondag ook? Of laten de grunnigers het weer collectief afweten?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:35 schreef Yankee het volgende:
Morgen waarschijnlijk even langs het Wilier Experience center, de baas hier in huis is aan het rondkijken voor een nieuw fietsje. Iemand daar ooit al eens geweest?
Je bedoelt dat je al opgelucht was dat je die pokkeheuvels niet op hoefde?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:38 schreef muzas het volgende:
Alsnog ingeloot AGR![]()
Had me al berust in het niet fietsen....
Ja, was al bang dat ik moest gaan trainen enzoquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:26 schreef Gripper het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je al opgelucht was dat je die pokkeheuvels niet op hoefde?
Rij ons maar aan gort op een N-H meet. Kunnen wij in jouw wiel ipv andersomquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:30 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja, was al bang dat ik moest gaan trainen enzo
Nu is het wel een mooie opwarmer voor die kabouterbiertocht van een maand later. Limbomeet rijd ik jullie allemaal aan gort
Slap ouwehoeren onderweg is eigenlijk altijd meer waard dan elkaar het snot voor de ogen rijden.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:41 schreef kanovinnie het volgende:
Zit je maar te dollen hoor. Vind 't tof als je meekomt. Liever 1 erbij die "niets" qua fietsen meedraagt maar waar je wel lekker mee kan ouwehoeren, dan een saaie lul die alleen hard kan rijden.
Precies. Moet zeggen dat dat hele N-H ploegje gezellig is, daar niet van. En natuurlijk is ff sprinten leuk. Maar ik fiets liever 28 gemiddeld met een goed gesprek/slap geouwehoer dan 32 gemiddeld en dan 150 km in doodse stilte naast elkaar fietsen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:47 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Slap ouwehoeren onderweg is eigenlijk altijd meer waard dan elkaar het snot voor de ogen rijden.
Kijk, soms moet je even laten zien wie de langste heeft, maar verder is ouwehoeren het belangrijkste.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:38 schreef muzas het volgende:
Alsnog ingeloot AGR![]()
Had me al berust in het niet fietsen....
Zaterdagavond pronkzitting (wat dat ook in godsnaam mag wezen) onder Nijmegen. Weet niet of ik daar blijf slapen en zo niet hoe laat ik thuis ben. Ga er dus maar niet van uitquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:07 schreef Patroon het volgende:
[..]
Kom je zondag ook? Of laten de grunnigers het weer collectief afweten?
Mensen die niet tijdig hebben betaald. Hun plekken gaan terug in de hoed.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:11 schreef ddx het volgende:
Vanwaar opeens ingeloot, afmeldingen ofzo ?
Indekken.nl?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:07 schreef Yankee het volgende:
[..]
Zaterdagavond pronkzitting (wat dat ook in godsnaam mag wezen) onder Nijmegen. Weet niet of ik daar blijf slapen en zo niet hoe laat ik thuis ben. Ga er dus maar niet van uit
Je trainingsarbeid van deze week is niet al te best Muuz!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:13 schreef muzas het volgende:
[..]
Mensen die niet tijdig hebben betaald. Hun plekken gaan terug in de hoed.
True story helaasquote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:09 schreef keesfietst het volgende:
De pontkaptein vroeg de laatste meet aan me of ik oordoppen bij me had voor het geouwehoer achter me. Dat waren kano en ddx die stonden te kwekken.
Hier is het druilerig, vandaag lekker krachttraining, morgen nog een paar uurtjes op de racer.
Ga gewoon nog 3 kwartier flappy bird op de wc spelen en daarna vrijmibo.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:11 schreef kanovinnie het volgende:
Ben een beetje klaar met werken voor vandaag, helaas is de dag dat nog niet
Daarvoor hoef ik niet naar de wc hoorquote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ga gewoon nog 3 kwartier flappy bird op de wc spelen en daarna vrijmibo.
en dat met temperaturen van 39 gradenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je trainingsarbeid van deze week is niet al te best Muuz!
Ok ga nog 3 kwartier flappy bird spelen en dan vrijmibo.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Daarvoor hoef ik niet naar de wc hoor
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:17 schreef muzas het volgende:
[..]
en dat met temperaturen van 39 graden
Koorts einstein. Heb iets te pakken, weet niet wat. Hoest me al een week de tiefus en nu al een paar dagen koorts (met als topscore 39, valt nu wel weer mee).quote:
Ja, 39 als top stelt niets voor. Zit je gemiddeld al op 30+?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:19 schreef muzas het volgende:
[..]
Koorts einstein. Heb iets te pakken, weet niet wat. Hoest me al een week de tiefus en nu al een paar dagen koorts (met als topscore 39, valt nu wel weer mee).
Ik mag zo ook lekker weg, want feestje van een collega die 25 jaar in dienst is. Dus het hele bedrijf trekt zo om 15.30 de deur dicht (behalve die paar die een strootje hebben getrokken en nog tot 5 uur een telefoon moeten bemannen)quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:11 schreef kanovinnie het volgende:
Ben een beetje klaar met werken voor vandaag, helaas is de dag dat nog niet
Tsja, ben met de auto dus bier zit er ook al niet inquote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:23 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik mag zo ook lekker weg, want feestje van een collega die 25 jaar in dienst is. Dus het hele bedrijf trekt zo om 15.30 de deur dicht (behalve die paar die een strootje hebben getrokken en nog tot 5 uur een telefoon moeten bemannen)
Vrijdagmiddag bier & bitterballen
Auto naar 't station, trein naar het werk. Regende vanmorgen.quote:
Zeker. Hou niet van door de regen fietsen.quote:
Ok, top, wat ga je doen Ivo?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:40 schreef ultra_ivo het volgende:
Net twee weken training bij de nieuwe baas achter de rug, maandag begint het echter werk. Gelijk al een paar avonddiensten dus eventueel nog een ochtendje de fiets op komende week.
grinta ouwe.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:21 schreef kaasplankje het volgende:
Pff weet nog niet of ik morgen ga alleycatten, ik ben kapot. Ik kwam de laatste 2 uur vandaag amper nog goed vooruit tegenwind.
Haha ja, in pricipe wel idd, maar 'k heb al 6 dagen op rij minstens 60km gefietst en een paar uitschieters richting 100km. Zondag gaan we dan weer in Fryslan trainen dus misschien is een dag rust wel zo verstandig. Moet natuurlijk wel bouwen en niet afbreken.quote:
indekken.nlquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Haha ja, in pricipe wel idd, maar 'k heb al 6 dagen op rij minstens 60km gefietst en een paar uitschieters richting 100km. Zondag gaan we dan weer in Fryslan trainen dus misschien is een dag rust wel zo verstandig. Moet natuurlijk wel bouwen en niet afbreken.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:52 schreef kaasplankje het volgende:
Das een Groninger toch? Die haken altijd af.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:14 schreef Patroon het volgende:
Piet zeit windracht 5-8. Eckte klassiekert!
Ik ben bang dat hij mij slaat omdat zijn aartsvijand mijn homeboy 4life is manquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:07 schreef Patroon het volgende:
Tommeke gaat de grunniger eer hoog houden. Hij is alleen wat bang voor de prof.
Kom gewoon man. Ben je nou een man, of een muis?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:39 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik ben bang dat hij mij slaat omdat zijn aartsvijand mijn homeboy 4life is man
Als het 's middags echt zo kut is qua weer ga ik lekker met jullie fietsen. Die trainingskoersjes zijn niet heilig.
Hoogmoed komt voor de valquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:45 schreef Yankee het volgende:
Kano, het jongetje dat hier ooit heel blue binnenkwam hangt tegenwoordig mister big shot uit
Anders doe jij een keertje zo'n trainingskoersje mee. Windkracht 5 op smalle wegen met 80 opgefokte idioten meer dan een uur lang met je hol open ondersteboven op je fiets.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kom gewoon man. Ben je nou een man, of een muis?
Dan lig ik er na 2 rondjes uitquote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:37 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Anders doe jij een keertje zo'n trainingskoersje mee. Windkracht 5 op smalle wegen met 80 opgefokte idioten meer dan een uur lang met je hol open ondersteboven op je fiets.
nee waarschijnlijk niet, ik ga niet met de trein heen.quote:
Echt zoon amsterdammer hé amper wat gepresteerd en praatjes voor 10.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:45 schreef Yankee het volgende:
Kano, het jongetje dat hier ooit heel blue binnenkwam hangt tegenwoordig mister big shot uit
Misschien dat ik dan nog ff een klein rondje maak, maar heb om half 6 een afspraak. En anders een dagje niet. De weekteller staat op 218 en de jaarteller op 1270quote:Op zaterdag 8 februari 2014 09:52 schreef kaasplankje het volgende:
Vanmiddag moest het wel droog worden.
Ik zit nu dat snowboard freestyle te kijken, best gaaf!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:10 schreef ddx het volgende:
Lijkt nog wel erger als gisteren, naja dan maar ff olympische spelen kijken.
Ik heb nu 25 man.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:11 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb zin in morgen! hoeveel man komt er nou? Van FOK! uit 5/6 en mijn +1 en hoeveel andere nog? 10 man moet wel lukken toch?
Zo! Dat is een beste ploeg! Moeten we nog een strootje trekken wie de volgwagen rijd met bidons, wielen en powerbars?quote:
Denk t wel, en die hoge wielen moet je ook eigenlijk bewaren voor mooi weerquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:57 schreef Oksel het volgende:
Waait 't morgen zo hard dat hoge wielen onhandig worden?
Waarom neem je niet van die spatborden zoals de koele mensen hebben?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:57 schreef Oksel het volgende:
25 man! Vet! Ik heb ook zin.
Nu efkes naar de FM voor spatbordjes denk ik. Alhoewel dat niet eenvoudig is met zo'n aero-zadelpen helaasch.
Zegguh, kan je die raceblade's gewoon op je fiets laten zitten tijdens vervoer?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:11 schreef Gripper het volgende:
[..]
Denk t wel, en die hoge wielen moet je ook eigenlijk bewaren voor mooi weerIk ga in ieder geval op mn spatbordenfiets met lage wielen.
http://www.strava.com/routes/165199quote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:34 schreef Patroon het volgende:
[ afbeelding ]
Blauwe pijlen geven de rijrichting aan. Kunnen jullie alvast even studeren, zodat je weet waar het op de kant kan komen.
Raceblades, teveel gezeik. Heb nu gewoon zo'n X3 geval erop gehangen. Gaat prima. Ben echt een lui persoon overigens.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom neem je niet van die spatborden zoals de koele mensen hebben?
Werkt opzich ook wel, maar vanaf je voorwiel komt er evengoed een hoop water op je voeten. Maja, moet je zelf wetenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:17 schreef Oksel het volgende:
[..]
Raceblades, teveel gezeik. Heb nu gewoon zo'n X3 geval erop gehangen. Gaat prima. Ben echt een lui persoon overigens.
Moet ik de GPS files ff doorsturen? Moet je ff je email dmen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:32 schreef Oksel het volgende:
Ok, zal ze beiden in de auto gooien.
Klopt die route op Strava Pattie?
Tijd voor nieuwe buitenbandjes?quote:
GP4000s met denk nog geen 1000km gereden. Kan het toch bijna niet aan liggen..quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tijd voor nieuwe buitenbandjes?
Daarom heb ik een pompjequote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
GP4000s met denk nog geen 1000km gereden. Kan het toch bijna niet aan liggen..
Misschien iets stevigers halen voor dit weer.
Ik had nog geluk, 3 patronen bij, 1 voor de eerste lek, toen bij de 2e lek draaide ik een patroon erop toen ie nog openstondZo blij toen ik achter in mn zadelkoffer nog een 3e patroon vond
Gewoon een knap pompje kopen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Half uur pompen voor 2.8 bar is ook niet alles
Ik heb wel eens van die combo's gezien tussen pompje en patroonding, maar die waren dan weer vrij groot imo. Dat is wel ideaal natuurlijk.quote:
Goud mien jung.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:44 schreef Oksel het volgende:
Tom!!!!! GAAN WE DAN OOK ZOENUHUHHH!!!????
Yep, in grote lijnen klopt hij. Alleen bij Arum gaat hij een klein stukje de verkeerde kant op.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:09 schreef dop het volgende:
[..]
http://www.strava.com/routes/165199
zo doe je dat , kijk je hem even na
veel plezier morgen
Het was op de koga, koga mijata lalalalalalalalaquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:05 schreef Patroon het volgende:
9:40 uiterlijk vertrek bij mij. Ja dat kan.
Ga toch op de Koga. De wegen zijn echt extreem goor zag ik vandaag.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:06 schreef Yankee het volgende:
[..]
Het was op de koga, koga mijata lalalalalalalala
Ik heb je een PM gestuurd.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:11 schreef gerwinner het volgende:
Patroon, hoe laat vertrekt de rest en vanaf waar?
thx aangepastquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:17 schreef Patroon het volgende:
[..]
Yep, in grote lijnen klopt hij. Alleen bij Arum gaat hij een klein stukje de verkeerde kant op.
1 uur en 16 minutenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:07 schreef jsprbcn het volgende:
Hier nog een video van mijn laatste rit.
quote:Godver de godver, ik wil naar de schuur lopen om de fiets te gaan klaarmaken, en t schiet ineens ongelooflijk in m'n rug. Dat wordt genieten morgen
Same here. Iets voor morgen...quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:14 schreef Gripper het volgende:
Kwam net tijdens een klein rondje (nog ff voortrainen) ineens op een half verharde boerenweg, vies natuurlijk.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:27 schreef Oksel het volgende:
Wordt dik koersen, weet 't nu al. Peleton van start, breekt op in kleine maar fanatieke groepen die in perfecte waaiervorm elkaar achtervolgen. En daarachter komt Kaas.
haha, mooie rit!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:41 schreef ddx het volgende:
Vanmiddag gaan fietsen, maar uiteindelijk geen zin om vol tegen de wind in te fietsen, dus maar richting Leeuwarden gefietst en trein terug
http://www.strava.com/activities/111994821
Ja viel wel tegen, trein rijd best wel om.quote:
Ik neem die van mij ook wel mee, die zit dan mooi onder mijn zadel, hoef ik niet constant met een stok te fietsen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:28 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb morgen een gopro op een stok mee om alles te filmen
Je had hier wel een bakje kunnen doen. Woon 2 min lopen van station.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:08 schreef ddx het volgende:
[..]
Ja viel wel tegen, trein rijd best wel om.
Maargoed eens ander gebied gezien
Volgende keer trein naar het zuiden (Maastricht/Brussel ofzo) en dan terug op de fiets.
Voor op de Tacx or rollersquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
1 uur en 16 minuten![]()
Ik sla even over.
drank is geen excuus om niet te sporten.quote:Op zondag 9 februari 2014 02:33 schreef Yankee het volgende:
Veel plezier morgen, of beter straks. Nu in de auto terug redelijk lam
Tis wat.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:13 schreef kanovinnie het volgende:
De wind was zo zwaar dat er derailleurs in wielen sloegen!
Best wel fris werd ik net wakker. Windkracht zes hier zie ik, mooi met de beentjes omhoog dusquote:Op zondag 9 februari 2014 06:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
drank is geen excuus om niet te sporten.
Heb een kleine, die bepaalt wanneer ik slaap..quote:Op zondag 9 februari 2014 08:37 schreef Patroon het volgende:
[..]
Als je nou om 22u op bed lag. Had je vandaag mee kunnen fietsen.
Kracht 8 zijn we in Noord-Holland wel gewend hoorquote:Op zondag 9 februari 2014 14:06 schreef Patroon het volgende:
Windkracht 5 is wel wat anders dan 7 met stoten 8.
Voor de wind jaquote:Op zondag 9 februari 2014 14:14 schreef ddx het volgende:
[..]
Kracht 8 zijn we in Noord-Holland wel gewend hoor
quote:Op zondag 9 februari 2014 14:47 schreef Patroon het volgende:
Gezellige dag gehad met Kano, Gripper, MarcoD, Kaas en Tommeke. Lekker gegeten en beetje olympische spelen kijken.
Die was er niet bij, zou ook niet komen.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:55 schreef MCH het volgende:
Zwerft Kolonelbroodje nu nog ergens rond tussen Groningen en Friesland?
Was jij er nou eigenlijk bij?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:32 schreef gerwinner het volgende:
[..]
Ik neem die van mij ook wel mee, die zit dan mooi onder mijn zadel, hoef ik niet constant met een stok te fietsen.
2 shots. Hoe zag jij er uit? Jammer dat ik je geen handje gegeven heb.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:48 schreef gerwinner het volgende:
[..]
Jazeker, heb alleen niets gefilmd, jij wel?
Ja, ziek.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:00 schreef Patroon het volgende:
Kaas is zo sterk (serieus) dat hij niet waaier hoeft te rijden. Rijdt gewoon voor de waaier uit.
Had eerst een blauw/grijs vestje aan, toen we weggingen had ik een doorzichtig regenjack aan, op een witte Trek.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
2 shots. Hoe zag jij er uit? Jammer dat ik je geen handje gegeven heb.
Door het windje wat gisteren woei had ik over een stuk van 1,5 km een gemiddelde van 50km/h...quote:Op zondag 9 februari 2014 17:44 schreef gerwinner het volgende:
[..]
Had eerst een blauw/grijs vestje aan, toen we weggingen had ik een doorzichtig regenjack aan, op een witte Trek.
Stukje erheen fietsen was wel heerlijk trouwens, lekker 30kmh fietsen zonder te trappen.
quote:Op zondag 9 februari 2014 17:51 schreef MarcoD het volgende:
Zo, nieuwe derailleur van schoonvader gehad en een nieuwe pad op fiets gezet. Staat allemaal nog in het lood, dus ik kan weer fietsen..
Vertelde Kaasplank gisteren avond over een documentaire van VDB. Hier is de link, wellicht ook leuk voor de anderen hier, desnoods voor tijdens het tacx'en!quote:
Ja precies, gewoon lekker met een grote groep trainen want dan kan je je lekker verschuilen achter de restquote:Op zondag 9 februari 2014 20:52 schreef kaasplankje het volgende:
Hahaha die verhalen hier, skitterend! Volgende keer kom ik ook naar Twente hoor Oksel, die Friezen weten niet wat trainen is man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |