Kan, maar een beetje beugelslot heeft gewoon een rubber omhulsel. Bovendien is een beugelslot veiliger. En duurder...quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:51 schreef ddx het volgende:
Zou dan zo'n kettingslot met doek eromheen halen, ook geen kans op krassen dan.
Zo'n kleintje?quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:05 schreef kanovinnie het volgende:
Ik zet mijne met zo'n kabelslot vast. Hij staat in een afgesloten parkeergarage. Op de nieuwe locatie moet ik nog ff kijken hoe dat gaat, maar waarschijnlijk op dezelfde manier.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:58 schreef Patroon het volgende:
Kreeg vandaag voor het eerst mijn verlofoverzicht te zien. 300u per jaar (9weken) is niet mals. Gelijk maar ff 2u opgenomen en vanuit het werk eens in een andere omgeving gefietst. Wat bossen is weer eens wat anders dan weiland. Was nog vlak bij Freddeh. (Ben hem niet tegen gekomen). Uiteindelijk 2u45min.
Bedankt he. Zag vandaag jouw portie geld weer voorbij komenquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:05 schreef Leintjeuh het volgende:
Dan weet je weer waar je belastingcenten naartoe gaan.
Groet kaasplank.
Oh, ik 38 en werk er 50. Krijg dus 7 dagen op jaarbasis volgens mij. In totaal 32 volgens mij.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:21 schreef Patroon het volgende:
Ik moet daar wel even een kanttekening bij plaatsen. Ik sta voor 36u op papier maar werk 40u. Bouw dus 4u per week extra verlof op (wordt vooruit er al bijgezet 200u). Dit opgebouwde verlof kan ik als vakantie opnemen, of wekelijks een paar uur, zoals bij mij met fietsen goed uitkomt. In tijden dat het lang licht is werk ik 40u, zodat ik in winter 32/36u kan werken.
Beetje misrekend, of hebben ze je getild met eine Cigarre aus die eigene Dose? 300 uur min 200 van je eiguh is dus honderd vakaansie uren. Misschien in Frieslaaan normaal, maar hier doen we het als loonslaaf echt niet voor minder dan 200 uur.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:21 schreef Patroon het volgende:
Ik moet daar wel even een kanttekening bij plaatsen. Ik sta voor 36u op papier maar werk 40u. Bouw dus 4u per week extra verlof op (wordt vooruit er al bijgezet 200u). Dit opgebouwde verlof kan ik als vakantie opnemen, of wekelijks een paar uur, zoals bij mij met fietsen goed uitkomt. In tijden dat het lang licht is werk ik 40u, zodat ik in winter 32/36u kan werken.
Scherp ouwe. 300 was afgerond en ben later begonnen. Is 200+ die 4 extra uren p/w. Maar is niet belangrijk. Ik kan fietsen wanneer ik wil. Dat is wel belangrijkquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:34 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Beetje misrekend, of hebben ze je getild met eine Cigarre aus die eigene Dose? 300 uur min 200 van je eiguh is dus honderd vakaansie uren. Misschien in Frieslaaan normaal, maar hier doen we het als loonslaaf echt niet voor minder dan 200 uur.![]()
Maaruh, dit heeft natuurlijk helemaal niets met fietsen te maken. Al is het wel leuk te lezen hoe een kinderhand gauw gevuld is......
Oh, 40. Tikfoutquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:30 schreef Patroon het volgende:
Wat nbedoel je? Je staat voor 38u op papier maar werkt er 50 en daarmee krijg je 7extra dagen?
Ja. Gewoon zo'n standaard dingetje.quote:
ik moest lachenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:08 schreef Oksel het volgende:
Wordt trouwens dik waaier rijden en op de kant rijden zondagWindkracht 6. Ik zal Gerrit meenemen, kan die Kaas onder z'n hoede nemen, anders gaat dat nooit goed natuurlijk.
het frame is lelijk maar wel knap geconstrueert.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:28 schreef muzas het volgende:
[..]
Als aids een fiets was zag t er zo uit.
Hihahoquote:Op vrijdag 7 februari 2014 06:54 schreef Patroon het volgende:
Dan gooi je de cadansmeter in de hoek, kijk je je garmin aan en roep je heel zelfverzekerd "zoek".
Ja goed idee, dan ben je tenminste niet alleen als je er af moet.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:08 schreef Oksel het volgende:
Wordt trouwens dik waaier rijden en op de kant rijden zondagWindkracht 6. Ik zal Gerrit meenemen, kan die Kaas onder z'n hoede nemen, anders gaat dat nooit goed natuurlijk.
1 keer op de uit knop drukken, dan kan je volgens mij zoeken naar apparaten.quote:
Als je maar goed op de aanwijzingen van je navigatie letquote:Op vrijdag 7 februari 2014 07:37 schreef kaasplankje het volgende:
Patroon, dat adres wat je DMde, kan ik daar met de auto komen of alleen per tractor?
STarttijd bij jou vandaan of starttijd vanaf de parkeerplek?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 08:42 schreef Patroon het volgende:
Is het voor de fokkers ook mogelijk om de starttijd te verlagen naar 10uur? Dit komt beter uit ivm de voorspelde regen in de middag.
Ja hoor. Maar dan kom ik misschien rechtstreeks naar de start, anders moet ik al om half 8 thuis weg ipv half 9quote:Op vrijdag 7 februari 2014 08:42 schreef Patroon het volgende:
Is het voor de fokkers ook mogelijk om de starttijd te verlagen naar 10uur? Dit komt beter uit ivm de voorspelde regen in de middag.
Je foto doet 't niet.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:20 schreef kaasplankje het volgende:
Ja goed dat je 't ff zegt Gripper ik heb nu deze tot mijn beschikking.
[ afbeelding ]
Faal.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:20 schreef kaasplankje het volgende:
Ja goed dat je 't ff zegt Gripper ik heb nu deze tot mijn beschikking.
[ afbeelding ]
Hele week zag ik neerslag 80%+, heeft hier in het oosten overdag amper geregend deze week.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:11 schreef ddx het volgende:
Voorspellen ze noodweer, is er gewoon minder wind als rest van de week.
Misschien toch maar ff rondje fietsen straks.
Vanavond ga ik meteen naar de bios, dus geen tijd voor fietsen helaas. Morgen maar ff een compensatierondjequote:
Ik keek aan mijn kant van het noordzee kanaalquote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:28 schreef muzas het volgende:
[..]
http://www.buienradar.nl/weerkaarten/wind
5
Kom je zondag ook? Of laten de grunnigers het weer collectief afweten?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:35 schreef Yankee het volgende:
Morgen waarschijnlijk even langs het Wilier Experience center, de baas hier in huis is aan het rondkijken voor een nieuw fietsje. Iemand daar ooit al eens geweest?
Je bedoelt dat je al opgelucht was dat je die pokkeheuvels niet op hoefde?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:38 schreef muzas het volgende:
Alsnog ingeloot AGR![]()
Had me al berust in het niet fietsen....
Ja, was al bang dat ik moest gaan trainen enzoquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:26 schreef Gripper het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je al opgelucht was dat je die pokkeheuvels niet op hoefde?
Rij ons maar aan gort op een N-H meet. Kunnen wij in jouw wiel ipv andersomquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:30 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja, was al bang dat ik moest gaan trainen enzo
Nu is het wel een mooie opwarmer voor die kabouterbiertocht van een maand later. Limbomeet rijd ik jullie allemaal aan gort
Slap ouwehoeren onderweg is eigenlijk altijd meer waard dan elkaar het snot voor de ogen rijden.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:41 schreef kanovinnie het volgende:
Zit je maar te dollen hoor. Vind 't tof als je meekomt. Liever 1 erbij die "niets" qua fietsen meedraagt maar waar je wel lekker mee kan ouwehoeren, dan een saaie lul die alleen hard kan rijden.
Precies. Moet zeggen dat dat hele N-H ploegje gezellig is, daar niet van. En natuurlijk is ff sprinten leuk. Maar ik fiets liever 28 gemiddeld met een goed gesprek/slap geouwehoer dan 32 gemiddeld en dan 150 km in doodse stilte naast elkaar fietsen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:47 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Slap ouwehoeren onderweg is eigenlijk altijd meer waard dan elkaar het snot voor de ogen rijden.
Kijk, soms moet je even laten zien wie de langste heeft, maar verder is ouwehoeren het belangrijkste.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:38 schreef muzas het volgende:
Alsnog ingeloot AGR![]()
Had me al berust in het niet fietsen....
Zaterdagavond pronkzitting (wat dat ook in godsnaam mag wezen) onder Nijmegen. Weet niet of ik daar blijf slapen en zo niet hoe laat ik thuis ben. Ga er dus maar niet van uitquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:07 schreef Patroon het volgende:
[..]
Kom je zondag ook? Of laten de grunnigers het weer collectief afweten?
Mensen die niet tijdig hebben betaald. Hun plekken gaan terug in de hoed.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:11 schreef ddx het volgende:
Vanwaar opeens ingeloot, afmeldingen ofzo ?
Indekken.nl?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:07 schreef Yankee het volgende:
[..]
Zaterdagavond pronkzitting (wat dat ook in godsnaam mag wezen) onder Nijmegen. Weet niet of ik daar blijf slapen en zo niet hoe laat ik thuis ben. Ga er dus maar niet van uit
Je trainingsarbeid van deze week is niet al te best Muuz!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:13 schreef muzas het volgende:
[..]
Mensen die niet tijdig hebben betaald. Hun plekken gaan terug in de hoed.
True story helaasquote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:09 schreef keesfietst het volgende:
De pontkaptein vroeg de laatste meet aan me of ik oordoppen bij me had voor het geouwehoer achter me. Dat waren kano en ddx die stonden te kwekken.
Hier is het druilerig, vandaag lekker krachttraining, morgen nog een paar uurtjes op de racer.
Ga gewoon nog 3 kwartier flappy bird op de wc spelen en daarna vrijmibo.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:11 schreef kanovinnie het volgende:
Ben een beetje klaar met werken voor vandaag, helaas is de dag dat nog niet
Daarvoor hoef ik niet naar de wc hoorquote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ga gewoon nog 3 kwartier flappy bird op de wc spelen en daarna vrijmibo.
en dat met temperaturen van 39 gradenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je trainingsarbeid van deze week is niet al te best Muuz!
Ok ga nog 3 kwartier flappy bird spelen en dan vrijmibo.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Daarvoor hoef ik niet naar de wc hoor
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:17 schreef muzas het volgende:
[..]
en dat met temperaturen van 39 graden
Koorts einstein. Heb iets te pakken, weet niet wat. Hoest me al een week de tiefus en nu al een paar dagen koorts (met als topscore 39, valt nu wel weer mee).quote:
Ja, 39 als top stelt niets voor. Zit je gemiddeld al op 30+?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:19 schreef muzas het volgende:
[..]
Koorts einstein. Heb iets te pakken, weet niet wat. Hoest me al een week de tiefus en nu al een paar dagen koorts (met als topscore 39, valt nu wel weer mee).
Ik mag zo ook lekker weg, want feestje van een collega die 25 jaar in dienst is. Dus het hele bedrijf trekt zo om 15.30 de deur dicht (behalve die paar die een strootje hebben getrokken en nog tot 5 uur een telefoon moeten bemannen)quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:11 schreef kanovinnie het volgende:
Ben een beetje klaar met werken voor vandaag, helaas is de dag dat nog niet
Tsja, ben met de auto dus bier zit er ook al niet inquote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:23 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik mag zo ook lekker weg, want feestje van een collega die 25 jaar in dienst is. Dus het hele bedrijf trekt zo om 15.30 de deur dicht (behalve die paar die een strootje hebben getrokken en nog tot 5 uur een telefoon moeten bemannen)
Vrijdagmiddag bier & bitterballen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |