Kan, maar een beetje beugelslot heeft gewoon een rubber omhulsel. Bovendien is een beugelslot veiliger. En duurder...quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:51 schreef ddx het volgende:
Zou dan zo'n kettingslot met doek eromheen halen, ook geen kans op krassen dan.
Zo'n kleintje?quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:05 schreef kanovinnie het volgende:
Ik zet mijne met zo'n kabelslot vast. Hij staat in een afgesloten parkeergarage. Op de nieuwe locatie moet ik nog ff kijken hoe dat gaat, maar waarschijnlijk op dezelfde manier.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:58 schreef Patroon het volgende:
Kreeg vandaag voor het eerst mijn verlofoverzicht te zien. 300u per jaar (9weken) is niet mals. Gelijk maar ff 2u opgenomen en vanuit het werk eens in een andere omgeving gefietst. Wat bossen is weer eens wat anders dan weiland. Was nog vlak bij Freddeh. (Ben hem niet tegen gekomen). Uiteindelijk 2u45min.
Bedankt he. Zag vandaag jouw portie geld weer voorbij komenquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:05 schreef Leintjeuh het volgende:
Dan weet je weer waar je belastingcenten naartoe gaan.
Groet kaasplank.
Oh, ik 38 en werk er 50. Krijg dus 7 dagen op jaarbasis volgens mij. In totaal 32 volgens mij.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:21 schreef Patroon het volgende:
Ik moet daar wel even een kanttekening bij plaatsen. Ik sta voor 36u op papier maar werk 40u. Bouw dus 4u per week extra verlof op (wordt vooruit er al bijgezet 200u). Dit opgebouwde verlof kan ik als vakantie opnemen, of wekelijks een paar uur, zoals bij mij met fietsen goed uitkomt. In tijden dat het lang licht is werk ik 40u, zodat ik in winter 32/36u kan werken.
Beetje misrekend, of hebben ze je getild met eine Cigarre aus die eigene Dose? 300 uur min 200 van je eiguh is dus honderd vakaansie uren. Misschien in Frieslaaan normaal, maar hier doen we het als loonslaaf echt niet voor minder dan 200 uur.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:21 schreef Patroon het volgende:
Ik moet daar wel even een kanttekening bij plaatsen. Ik sta voor 36u op papier maar werk 40u. Bouw dus 4u per week extra verlof op (wordt vooruit er al bijgezet 200u). Dit opgebouwde verlof kan ik als vakantie opnemen, of wekelijks een paar uur, zoals bij mij met fietsen goed uitkomt. In tijden dat het lang licht is werk ik 40u, zodat ik in winter 32/36u kan werken.
Scherp ouwe. 300 was afgerond en ben later begonnen. Is 200+ die 4 extra uren p/w. Maar is niet belangrijk. Ik kan fietsen wanneer ik wil. Dat is wel belangrijkquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:34 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Beetje misrekend, of hebben ze je getild met eine Cigarre aus die eigene Dose? 300 uur min 200 van je eiguh is dus honderd vakaansie uren. Misschien in Frieslaaan normaal, maar hier doen we het als loonslaaf echt niet voor minder dan 200 uur.![]()
Maaruh, dit heeft natuurlijk helemaal niets met fietsen te maken. Al is het wel leuk te lezen hoe een kinderhand gauw gevuld is......
Oh, 40. Tikfoutquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:30 schreef Patroon het volgende:
Wat nbedoel je? Je staat voor 38u op papier maar werkt er 50 en daarmee krijg je 7extra dagen?
Ja. Gewoon zo'n standaard dingetje.quote:
ik moest lachenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:08 schreef Oksel het volgende:
Wordt trouwens dik waaier rijden en op de kant rijden zondagWindkracht 6. Ik zal Gerrit meenemen, kan die Kaas onder z'n hoede nemen, anders gaat dat nooit goed natuurlijk.
het frame is lelijk maar wel knap geconstrueert.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:28 schreef muzas het volgende:
[..]
Als aids een fiets was zag t er zo uit.
Hihahoquote:Op vrijdag 7 februari 2014 06:54 schreef Patroon het volgende:
Dan gooi je de cadansmeter in de hoek, kijk je je garmin aan en roep je heel zelfverzekerd "zoek".
Ja goed idee, dan ben je tenminste niet alleen als je er af moet.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:08 schreef Oksel het volgende:
Wordt trouwens dik waaier rijden en op de kant rijden zondagWindkracht 6. Ik zal Gerrit meenemen, kan die Kaas onder z'n hoede nemen, anders gaat dat nooit goed natuurlijk.
1 keer op de uit knop drukken, dan kan je volgens mij zoeken naar apparaten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |