SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Klokov op 06-02-2014 17:40:00 ]Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Failed op de potloodtest.quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:54 schreef seto het volgende:
[..]
klopt, we zijn verder geëvolueerd en hebben de menselijkheid achter ons gelaten
net als rich
[ afbeelding ]
quote:
Je snijdt jezelf hier wel in de vingers hequote:
Alle marrokanen stele!!! Stuur ze trug na turkyequote:Op donderdag 6 februari 2014 18:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Racistische vrouwen zijn dom en dom is niet aantrekkkelijk.
meteen zeggen dat ze dom zijn, echt die linkse morele superioriteit weerquote:Op donderdag 6 februari 2014 18:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Racistische vrouwen zijn dom en dom is niet aantrekkkelijk.
vies mannetje die pegtoldquote:Op donderdag 6 februari 2014 18:44 schreef Sapstengel het volgende:
Nee stem vrijwel altijd D66 dus ik ben net rechts.
Alsof alleen blanken racistisch kunnen zijn.quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:36 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je snijdt jezelf hier wel in de vingers he
deze lijken mij wel fijnquote:Op donderdag 6 februari 2014 18:44 schreef VMSDKR het volgende:
Yuri, jij zei dat HEMA wel fijn herenondergoed had hè?
omdat hun jaren onderdrukt zijn mogen hun dat zeggen vind ikquote:Op donderdag 6 februari 2014 18:46 schreef fathank het volgende:
[..]
Alsof alleen blanken racistisch kunnen zijn.
Feit is wel dat kleurlingen veel sneller in de slachtofferrol kruipen dan blanken.
Een bontkraag die me op straat naroept met 'kankerkaaskop' of 'kankerjood' is net zo racistisch als de KKK.
Het kan me geen fuck schelen, maar ohwee als je ze geitenneuker noemt of zegt dat ze moeder een snor heeft. Dan ben je een vuiler racist.
Lol Molukkers zijn t ergst van allemaalquote:Op donderdag 6 februari 2014 18:47 schreef Sapstengel het volgende:
Haha ja m'n ex was ook wel enigzins racistisch en kwam uit Irak. Ook veel Molukkers gesproken die echt een grotere hekel hebben aan Marokkanen dan de gemiddelde frontpage bezoeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |