Nieuw voor in de OP.quote:Voetbalvrienden
Ook weer een verplicht sponsor momentje van Amstel Bier. De plaatselijke club neemt haar dorpsidioten mee die vervolgens in een weggedrukte hoek worden neergezet en Amstel Bier wegtikken. Intro met achtergrondinformatie wordt ingeleid door Leo Driessen. Niet rullevant gauw doorrrrrrr
quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:11 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
VI Sochi? We gaan het niet over die b-sporten hebben!
Ex-manager van o.a. Cuby and the Blizzards.quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:46 schreef DrDentz het volgende:
Op basis waarvan wordt die man gepresenteerd als muziekkenner, omdat hij bij Veendam gespeeld heeft?
Jaren manager van de beste Nederlandse Bluesband.quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:46 schreef DrDentz het volgende:
Op basis waarvan wordt die man gepresenteerd als muziekkenner, omdat hij bij Veendam gespeeld heeft?
Een leuker gifje van Escha mag ook wel, deze is zo saai!quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:50 schreef Zipportal het volgende:
Wieke in ere hersteld in de OP. Alleen een gifje zou nog mooier zijn.![]()
Daarbij Wieke is helemaal geen verloren Heldin. Wie dat bedacht heeft (ik weet wel wie) die mag naar de Goelag. "Onze Jongens/Meisje" op Sochi aanmoedigen.
Waar sta jij dan in de OP? Nee dat dacht ik al.quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:55 schreef Mortaxx het volgende:
Nou daar zal dat meisje erg blij mee zijn. De op van het vi topic. Hoi hoi hoi
Alleen het plaatje is verrot. Wat te uitgerekt, enige wat ik kon vinden.quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:50 schreef Pascalus het volgende:
Wieke staat in de OP.
johannes_vermeer vindt dit leuk.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Een leuker gifje van Escha mag ook wel, deze is zo saai!
quote:
Done. Tevens Clubwatchers in de OP toegevoegd.quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:13 schreef Pascalus het volgende:
Het gifje van Escha is wel erg uitgerekt in de OP. Deze is mooier:
[ afbeelding ]
Je moet nog even spaties tussen de laatste drie gifjes zetten.quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Done. Tevens Clubwatchers in de OP toegevoegd.
Wilde het nog gaan fixen, wat nu gebeurd is.quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:25 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je moet nog even spaties tussen de laatste drie gifjes zetten.
Een of andere randsmongool had Wieke ooit uit de OP verwijderd, en toen heeft een wereldgozer die in haar eigen categorie terug gestopt in de OP als heldin. Van verloren heldin is nooit sprake geweest, dus het heeft geen zin diegene woorden in de mond te leggen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:50 schreef Zipportal het volgende:
Wieke in ere hersteld in de OP. Alleen een gifje zou nog mooier zijn.![]()
Daarbij Wieke is helemaal geen verloren Heldin. Wie dat bedacht heeft (ik weet wel wie) die mag naar de Goelag. "Onze Jongens/Meisjes" op Sochi aanmoedigen.
Gifje van Wieke nu in de OP.quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wieke is de kleine meid, voor Wieke doen wij alles.
Keurige OP.quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wilde het nog gaan fixen, wat nu gebeurd is.
Bij mij komt er nu ook iets omhoog.quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gifje van Wieke nu in de OP.
[ afbeelding ]
Juichen!!!!
"Mijn Heldin" onder het: "In memoriam" gedeelte zetten.quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een of andere randsmongool had Wieke ooit uit de OP verwijderd, en toen heeft een wereldgozer die in haar eigen categorie terug gestopt in de OP als heldin. Van verloren heldin is nooit sprake geweest, dus het heeft geen zin diegene woorden in de mond te leggen.
Hier heb je nog een gifje van Wieke, geweldige flapdrol dat je d'r bent.
[ afbeelding ]
Wieke heeft nog geen 10% van het sex appeal van Eschaquote:Op donderdag 6 februari 2014 17:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij mij komt er nu ook iets omhoog.
Je bent zelf een bamischijfquote:Op donderdag 6 februari 2014 17:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
"Mijn Heldin" onder het: "In memoriam" gedeelte zetten.![]()
Dat is nut dun, vandaar het woordje verloren.
Volgende keer koop ik een bamischijf voor je.
Dat bepaal jij toch niet, jij bent net de Nederlandse Berlusconi.quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
"Mijn Heldin" onder het: "In memoriam" gedeelte zetten.![]()
Dat is nut dun, vandaar het woordje verloren.
Volgende keer koop ik een bamischijf voor je.
Het feit dat Danny er overheen gaat vind ik wat minder sexy.quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wieke heeft nog geen 10% van het sex appeal van Escha
Je wilt niet weten wie er allemaal over jouw Jessica Alba is heen gegaanquote:Op donderdag 6 februari 2014 17:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat bepaal jij toch niet, jij bent net de Nederlandse Berlusconi.
[..]
Het feit dat Danny er overheen gaat vind ik wat minder sexy.
Binnenkort zal ik mij hoogstwaarschijnlijk bij dat rijtje aansluiten.quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wie er allemaal over jouw Jessica Alba is heen gegaan
Ik wens je veel succesquote:Op donderdag 6 februari 2014 17:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Binnenkort zal ik mij hoogstwaarschijnlijk bij dat rijtje aansluiten.
Alleen dan in omgekeerde volgordequote:
moet je een rennie voor innemenquote:Op donderdag 6 februari 2014 17:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kleine Louistje komt omhoog.quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Grapje joh, maar hierdoor: Het feit dat Danny er overheen gaat vind ik wat minder sexy.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou weer uit mijn posts opmaken?
Nou ja niet alleen Danny, ook de Schel natuurlijk.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Grapje joh, maar hierdoor: Het feit dat Danny er overheen gaat vind ik wat minder sexy.
Uh dat is minder. Danny is wel leuk.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou ja niet alleen Danny, ook de Schel natuurlijk.
[ afbeelding ]
Daarom geef ik niemand meer een hand.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:29 schreef Karina het volgende:
Ja maar niet elke celebrity wil je zoenen natuurlijk he? Of weten wie hij gezoend heeft for that matter.
Bingokaartje 5x vol.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:59 schreef DrDentz het volgende:
Johan heeft van P&W toch weer een topshow weten te maken. Smakeloos land, schreeuwende dj's, vader bij de politie, alles.
Huwelijken, derde vrouw, alimentatie, huisje in Texas maar in vliegtuig nadenken doodstraf.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:59 schreef DrDentz het volgende:
Johan heeft van P&W toch weer een topshow weten te maken. Smakeloos land, schreeuwende dj's, vader bij de politie, alles.
als het publiek worst wil op de cover dan krijgen ze ook worstquote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:08 schreef BobW het volgende:
Johan stelt nooit teleur, dat zou minachting van de kijker zijn.
Eigenlijk is Johan ook een demagoogquote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Johan kreeg om zo'n grapje over zijn derde huwelijk van het publiek een ovatie.
Dit was zijn avond.
Amateurpsycholoogquote:Op vrijdag 7 februari 2014 08:40 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Eigenlijk is Johan ook een demagoog
Topshow.quote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:27 schreef IbanMayo het volgende:
Twijfel tussen VI en Erben en Henry...
addblockerquote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:28 schreef Heeinz het volgende:
Waarom updaten topics niet automatisch bij mij
heb ik wel eens eerder gehoordquote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:38 schreef Gramulanion het volgende:
Vrijkaart om je te misdragen.
Lachers op je hand.
AIVD stopt mij nietquote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:41 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Staat er al een paar auto's met geblindeerde ruiten voor je deur?
En als Ajax de kwartfinale Europees haalt, kan ie wel doordeweeks om 19:45 op een niet-europese avond, onbegrijpelijk.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:41 schreef Grifte het volgende:
Het is prima om die wedstrijden te verplaatsen, maar Johan gaat er wel even voorbij dat de nieuwe data doordeweeks om 15:45 zijn, dat kan toch niet joh.
Ja.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:41 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Staat er al een paar auto's met geblindeerde ruiten voor je deur?
Ja man, dit slaat echt nergens op.quote:
Cocu heeft ook enkele ervaring gehad op eigen benen. Maar 1 jaar bij de jeugd.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:47 schreef Shreyas het volgende:
Met andere woorden Cocu diskwalificeert zichzelf volledig met deze actie, want hij laat zien het niet alleen aan te kunnen. Ik ben benieuwd hoe Cocu ooit nog als trainer gezag, respect en autoriteit kan afdwingen. Zonde voor Cocu dat zijn gehele trainerscarrière nu al op losse schroeven staat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat geldt voor meerdere trainersquote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cocu heeft ook enkele ervaring gehad op eigen benen. Maar 1 jaar bij de jeugd.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:48 schreef Syntix het volgende:
Ruststand Vitesse - AdoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ruststand Vitesse - AdoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Juichen als je scoort tegen Cambuurquote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:49 schreef Gramulanion het volgende:
Juichen als je scoort tegen Cambuur.
Dat hoort 't te zijn.![]()
Ruststand Vitesse - AdoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hup Beugelsdijk en MikeySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hat briefje!'De Japanners juichen, het net beweegt, maar de vis is niet gevangen.' http://www.youtube.com/watch?v=hzHKKo1oKD0![]()
Dat heb je al eerder gezegd.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:50 schreef GGMM het volgende:
Ik vond het genant dat PSV in de blessuretijd wisselde op tijd te rekken tegen Cambuur.![]()
Zelfkennisquote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:50 schreef GGMM het volgende:
Ik vond het genant dat PSV in de blessuretijd wisselde op tijd te rekken tegen Cambuur.![]()
![]()
Daar had ie wel een punt ja.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:53 schreef Pascalus het volgende:
Bruma had gewoon gelijk, PSV'ers zijn mongolen.![]()
Thijs S.![]()
![]()
![]()
![]()
'De Japanners juichen, het net beweegt, maar de vis is niet gevangen.' http://www.youtube.com/watch?v=hzHKKo1oKD0![]()
Wat een treurnis, dit!
'De Japanners juichen, het net beweegt, maar de vis is niet gevangen.' http://www.youtube.com/watch?v=hzHKKo1oKD0![]()
Cocu lijkt net een schooljochie dat te veel tikken krijgt en nu zijn vader erbij is gaan halen. Dat is nou de hoofdtrainer van het grote PSV
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Cocu is gewoon een figurant in de clip van Michael Jackson @ Thriller.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:56 schreef Shreyas het volgende:
Cocu lijkt net een schooljochie dat te veel tikken krijgt en nu zijn vader erbij is gaan halen. Dat is nou de hoofdtrainer van het grote PSV![]()
Zou Hiddink trouwens gratis PSV van advies voorzien, of moet PSV er voor betalen?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee, want PSV won die wedstrijd gewoonquote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
#ripaandenabestaandenOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, want PSV won die wedstrijd gewoon![]()
![]()
Zelfs jij kan de feiten niet ontkennenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Je snapt zijn punt totaal niet.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zelfs jij kan de feiten niet ontkennen![]()
Welk punt? Dat Cocu een lulletje rozenwater is weten we toch allang.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je snapt zijn punt totaal niet.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het echt lullig voor Cocu; zo'n goede voetballer; zo'n slechte trainer.'De Japanners juichen, het net beweegt, maar de vis is niet gevangen.' http://www.youtube.com/watch?v=hzHKKo1oKD0![]()
Geen personalityquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:04 schreef De_Dorstige het volgende:
Ik vind het echt lullig voor Cocu; zo'n goede voetballer; zo'n slechte trainer.![]()
![]()
Vitesse - ADOSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Vitesse - ADOAHH MIJN OGENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.![]()
Doet geen oog dicht vandaag.
Wat minder bekend, maar staat wel op de bingo.TTTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRRRRRRRRR![]()
Wat een gezemel.'De Japanners juichen, het net beweegt, maar de vis is niet gevangen.' http://www.youtube.com/watch?v=hzHKKo1oKD0![]()
De directie is gewoon bang van de supporters/hooligans van ADO en proberen makkelijk een schuldige aan te wijzen![]()
Donderstraal toch op met Twente!'De Japanners juichen, het net beweegt, maar de vis is niet gevangen.' http://www.youtube.com/watch?v=hzHKKo1oKD0![]()
Die Paul Jansen heeft net Sinterklaas gespeeld en rakelt eigenlijk dingen uit het grote boek van Sinterklaas op.
![]()
Vitesse - ADO in minuut 70SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:29 schreef Heeinz het volgende:
Vitesse - ADO in minuut 70Hup ADOSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sissieee'De Japanners juichen, het net beweegt, maar de vis is niet gevangen.' http://www.youtube.com/watch?v=hzHKKo1oKD0
Forum Opties Forumhop: Hop naar: