Het zou eerst een KLM vlucht in een 777 zijn. Die was goedkoper. Alleen dat vliegtuig zit dus nu vol.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:54 schreef Individual het volgende:
[..]
Het belangrijkste van de vakantie is er.
Een vlucht in maart die nu al vol zit? Dan doen ze bij KLM iets niet goed. Is ie niet gewoon te duur voor je gewordenquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:59 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Het zou eerst een KLM vlucht in een 777 zijn. Die was goedkoper. Alleen dat vliegtuig zit dus nu vol.
Die Emirates vlucht is iets duurder, maar ook comfortabeler. Jammer alleen dat het geen first class is...
Nope. Maar ik vond het ook een heel raar verhaal. Normaal gesproken wordt hij inderdaad duurder. Nu is hij niet meer te boeken op Skyscanner. En op klm.nl stond dus dat hij vol zat.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:05 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Een vlucht in maart die nu al vol zit? Dan doen ze bij KLM iets niet goed. Is ie niet gewoon te duur voor je geworden
Hoezo niet?quote:
Wat negatief weer. Uiteindelijk hou ik 15 dagen in Nieuw Zeeland over. Dat is genoeg om er wat lol te beleven.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:33 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Te kort voor Nieuw Zeeland. En in Hongkong heb je geen huurauto nodig.
Je moet het zelf weten hoor.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:40 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Wat negatief weer. Uiteindelijk hou ik 15 dagen in Nieuw Zeeland over. Dat is genoeg om er wat lol te beleven.
Het probleem is alleen dat het externe factoren zijn die dat bepalen. Ik wil graag naar nieuw zeeland. Maar als het pas tijdens de herkansing week nagekeken gaat worden kan dat niet. Die man zit zowiezo al een paar weken over de deadline heen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:06 schreef Lemans24 het volgende:
Ik zet twintig euro op "Europa is ook leuk, volgende keer wel ver weg" en tien op "gezakt voor het tentamen".
Oh sorryquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:18 schreef Lemans24 het volgende:
Ik heb ook positief over Hongkong gepost hoor
Als die man over de deadline is, kunnen jullie daar dan geen actie op ondernemen?
Dat wordt een retourtje avonturenpark Hellendoorn...quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jordanië is veilig, het is Syrië niet. Daarnaast; no nuts, no glory and fortune favours the bold. Wat ben jij nou voor een avonturier?
Jaa dat had ik ook!quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:30 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Oh, als Japan een optie is, dan dat zeker doen. Ik ben er 1x geweest, helaas veels te kort, maar zou meteen weer terug willen. Schitterende natuur en een heerlijke 'vibe' die daar hangt. Vanaf het moment dat ik mijn voet neerzette op het vliegveld voelde ik me 'thuis'. Heel vreemd.
Wat is er mis met Europa?quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:06 schreef Lemans24 het volgende:
Ik zet twintig euro op "Europa is ook leuk, volgende keer wel ver weg"
In dat geval kun beter naar de Efteling, lekker politiek incorrectquote:Op donderdag 13 februari 2014 06:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat wordt een retourtje avonturenpark Hellendoorn...
Ik zit al twee jaar alleen maar in Europa. Dat is gewoon triest. Zeker aangezien ik het geld heb te reizen, maar externe factoren, vaak mensen die hun werk niet doen, het verhinderen.quote:
Ik begrijp niet wat er triest aan is, Europa heeft genoeg schoonheid te bieden. En ik kan er niks aan doen, maar Nieuw Zeeland in zo'n kort tijdsbestek willen zien lijkt mij gewoon zonde.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:56 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ik zit al twee jaar alleen maar in Europa. Dat is gewoon triest. Zeker aangezien ik het geld heb te reizen, maar externe factoren, vaak mensen die hun werk niet doen, het verhinderen.
On topic kan ik ook nog 2 dagen sydney doen. Is het een leuk genoeg stad nieuw zeeland korter te laten zijn?
Gewoon doen. In die tijd kan je toch al niks zien van Nieuw Zeeland, en in 2 dagen ook niks van Australië. Ik zou als ik jou was ook nog een dagje Bangkok doen. Dan heb je 3x niks gezien, wat natuurlijk veel beter is dan 1x niks.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:56 schreef Roadtrip het volgende:
...
On topic kan ik ook nog 2 dagen sydney doen. Is het een leuk genoeg stad nieuw zeeland korter te laten zijn?
quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:25 schreef DonJames het volgende:
[..]
Gewoon doen. In die tijd kan je toch al niks zien van Nieuw Zeeland, en in 2 dagen ook niks van Australië. Ik zou als ik jou was ook nog een dagje Bangkok doen. Dan heb je 3x niks gezien, wat natuurlijk veel beter is dan 1x niks.
Godverquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:25 schreef DonJames het volgende:
[..]
Gewoon doen. In die tijd kan je toch al niks zien van Nieuw Zeeland, en in 2 dagen ook niks van Australië. Ik zou als ik jou was ook nog een dagje Bangkok doen. Dan heb je 3x niks gezien, wat natuurlijk veel beter is dan 1x niks.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:25 schreef DonJames het volgende:
[..]
Je studeert nog, dat kun je toch wel een keer een maand (of twee) er tussenuit? Of anders direct na je studie, dan kan je er ook wel een half jaar (of jaar) van maken.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:56 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ik zit al twee jaar alleen maar in Europa. Dat is gewoon triest. Zeker aangezien ik het geld heb te reizen, maar externe factoren, vaak mensen die hun werk niet doen, het verhinderen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |