quote:
Hm... het is dat ik het momenteel erg druk heb, anders had ik misschien nog wel iets voor je in elkaar kunnen draaienquote:Op donderdag 6 februari 2014 16:58 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Niu ja 2500 dan. Moet best kunnen.
500 voor een vliegticket. Dan heb je nog 2000 over. Wat zou ik er dan allemaal moeten kopen?
Dat ook nog eens.quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:49 schreef flipsen het volgende:
[..]
Maar met 2000 euro ga je het niet redden ben ik bang. Daarnaast is 10 dagen ook vrij kort als er al 2 dagen afgaan voor het vliegen. Zou het een beetje zonde van het geld vinden.
Dat kan. Dan ben je wel 2000 (2500) Euro meteen aan je ticket kwijt.quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:07 schreef Roadtrip het volgende:
Is het eigenlijk mogelijk voorwaardelijk vliegtickets te boeken? Als in ze nu alvast reserveren en later kijken of ik daadwerkelijk kan?
Dat zijn dan waarschijnlijk die zakelijke tickets die we ook op het werk krijgen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:23 schreef Individual het volgende:
[..]
Dat kan. Dan ben je wel 2000 (2500) Euro meteen aan je ticket kwijt.
Je laat het wel heel erg open he? Wat wou je precies gaan doen?quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:32 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Dat zijn dan waarschijnlijk die zakelijke tickets die we ook op het werk krijgen.
Nieuw Zeeland is trouwens een beetje minder. Het is 30 uur vliegen en dat kost toch erg veel tijd van dat korte aantal dagen.
Nog suggesties voor andere opties?
Ik heb geen flauw idee. Alles is goed.quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je laat het wel heel erg open he? Wat wou je precies gaan doen?
Het is alleen lastig dat ik precies op dat moment moet vertrekken...quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:40 schreef Individual het volgende:
West Afrika, Gambia bv. Er zijn charters die daar naartoe gaan. Dan ben je ruim binnen 2000 Euro wel klaar.
Er zijn ook lijnvluchten naar Banjul.quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:42 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Het is alleen lastig dat ik precies op dat moment moet vertrekken...
Schiphol - Casablanca, retourtje is 244 euro. Probeer vanaf Casablanca naar de noordkust te gaan en probeer dan Spanje binnen te komen via Ceuta zonder paspoort. Avontuur gegarandeerd. Het geld wat je over hebt kun je gebruiken voor legal feesquote:Op donderdag 6 februari 2014 18:42 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee. Alles is goed.
- een roadtrip
- een safari
- een city trip
Qua budget is het makkelijk haalbaar. Ik zoek alleen ook iets met veel natuur.quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:48 schreef Yi-Long het volgende:
Als het qua budget mogelijk is, dan zou ik Hong Kong aanraden, voornamelijk omdat je daar echt alles kunt vinden, dus hiken in de vele bergen, met een boot naar 1 van de eilanden, shoppen, stranden, even de grens over naar China waar veel te beleven valt, etc etc.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:52 schreef Barbusse het volgende:
Of van de 5e tot de 19e naar Jordanië, 360 euro retour. Bezoek Petra en de dode zee
quote:
Jordanië is veilig, het is Syrië niet. Daarnaast; no nuts, no glory and fortune favours the bold. Wat ben jij nou voor een avonturier?quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:58 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Qua budget is het makkelijk haalbaar. Ik zoek alleen ook iets met veel natuur.
[..]
[..]
Hong Kong HEEFT heel veel natuur. Het is minstens 70-75% 'groen'. Je hebt ontzettend veel grote natuurparken, bergen, en je kunt ook naar de eilanden gaan zoals Lama Island of New Ping Chau. Vooral dat laatste eiland is vrijwel onbewoond, al is het helaas ook redelijk klein.quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:58 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Qua budget is het makkelijk haalbaar. Ik zoek alleen ook iets met veel natuur.
[..]
[..]
Mwah Noord Amerika ben ik een paar keer geweest ivm studie en werk.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:13 schreef H0D3NPYL het volgende:
Gewoon in Mexico de gebieden van de drugskartels ontdekken!
En wat vind je van Noord-Amerika? Las Vegas bijv. Wellicht win je je volgende avontuur wel bij elkaar
Oh, als Japan een optie is, dan dat zeker doen. Ik ben er 1x geweest, helaas veels te kort, maar zou meteen weer terug willen. Schitterende natuur en een heerlijke 'vibe' die daar hangt. Vanaf het moment dat ik mijn voet neerzette op het vliegveld voelde ik me 'thuis'. Heel vreemd.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:19 schreef Roadtrip het volgende:
Bhutan klinkt trouwens ook wel exotisch. Dat of Hong Kong of Japan.
Wel echt jammer dat ik de tijd voor nieuw zeeland niet heb...
In dat geval is Hong Kong een prima keuzequote:Op donderdag 6 februari 2014 19:58 schreef Roadtrip het volgende:
Japan is eigenlijk toch een beetje te duur door onverwachtse kosten. Dure treinkaartjes, dure autohuur, etc.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |