abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136403513
Ola Fokkertjes,

Ik had het er met mijn beste maat over dat ik al veel te lang op dit continent zit. De laatste keer dan ik over de sloot vloog was 2 jaar geleden.

Vanwege omstandigheden kunnen we niet samen reizen. Nu hebben we echter het idee individueel van elkaar te reizen. We zullen niet zeggen waar we naartoe gaan, en elkaar zodra we er zijn dagelijks appen over wat we gedaan hebben.

We gaan “een avontuur” beleven. Diegene met de wildste vakantie wint.

Ik heb een budget van ongeveer ¤2000. Het kan iets uitrekken wanneer ik daar duidelijk meer “avontuur” voor terug krijg. 6 maart kan ik vertrekken en 16 maart moet ik terug zijn. (als ik geslaagd ben voor mijn tentamens, anders gaat het niet door en moet ik herkansen)

Ik weet alleen niet zo goed wat ik moet doen. Ik sta voor veel open. Wel moet het veilig zijn.

Hebben jullie ideeën over wat ik het beste kan doen?
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_136403571
Friesland.
pi_136403575
Wat is "veilig" voor jou?
2017: RGN BKK FCO LHR NRT LHR TLL LHR MIA BOG MIA JFK LHR LHR
2018: BCN SOF MLA IST ZAG DBV SPU ZAG SOF BOJ IST CGK JOG LOP DPS LBJ DPS SIN IST KBP BKK LPQ UTH KBP
2019: BCN LCY AGP SBZ KBP LPP SVL DOH JNB CPT DOH TFS
2020: ALC BIO LCY
pi_136403764
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 15:33 schreef miro86 het volgende:
Wat is "veilig" voor jou?
Ben ik ook vrij open in. Ik ben geen hele onhandige tourist.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
  donderdag 6 februari 2014 @ 15:43:14 #5
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_136403891
Je weet dat die vriend van jou je gewoon in de maling neemt, jou straks laat afreizen naar de andere kant van de wereld, en vervolgens vanaf zijn bank thuis dagelijks appt met verzonnen avonturen die hij daar meemaakt!?
pi_136403928
quote:
99s.gif Op donderdag 6 februari 2014 15:43 schreef Yi-Long het volgende:
Je weet dat die vriend van jou je gewoon in de maling neemt, jou straks laat afreizen naar de andere kant van de wereld, en vervolgens vanaf zijn bank thuis dagelijks appt met verzonnen avonturen die hij daar meemaakt!?
Nee :')

En zodra het wel zo is heb ik alsnog een leuke vakantie gehad ^O^
pi_136403960
Parachutespringen, paragliden, wingsuit vliegen, duiken in cenotes in Mexico, een kopje thee drinken op mount Hua Shan, enzovoorts enzovoorts? Zoiets?
pi_136404044
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 15:45 schreef Yngwie het volgende:
Parachutespringen, paragliden, wingsuit vliegen, duiken in cenotes in Mexico, een kopje thee drinken op mount Hua Shan, enzovoorts enzovoorts? Zoiets?
Ik heb geen flauw idee. Een roadtrip of jungle expiditie zal ook wel goed zijn.

Ik wil eigenlijk het liefste wel naar een rijk land. Brazillië is ook goed, maar Mexico of India ofzo wordt minder.

Japan lijkt me trouwens ook vet
pi_136404490
Nieuw-Zeeland? Veel gekke dingen te doen, mooie bergen etc etc etc. Je bent wel al meteen 50% kwijt aan je ticket.
Armere landen bieden naar mijn mening meer avontuur voor minder geld, maar dit is dus jouw keuze.
2018: BCN SOF MLA IST ZAG DBV SPU ZAG SOF BOJ IST CGK JOG LOP DPS LBJ DPS SIN IST KBP BKK LPQ UTH KBP
pi_136404579
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 16:04 schreef miro86 het volgende:
Nieuw-Zeeland? Veel gekke dingen te doen, mooie bergen etc etc etc. Je bent wel al meteen 50% kwijt aan je ticket.
Armere landen bieden naar mijn mening meer avontuur voor minder geld, maar dit is dus jouw keuze.
Dat is eigenlijk een best wel geweldig idee!

Armere landen zijn ook goed hoor. Brazilië, China, Maleisië, Cuba, etc. Zou ik ook wel aandurven.

Maar Venezuela of Mexico bijvoorveeld weer niet.
pi_136404764
Hmm nieuw zeeland is qua vliegtickets wel pijnlijk duur. 1400 euro. Dan moet ik een lening erbij nemen.
  donderdag 6 februari 2014 @ 16:43:14 #12
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_136405783
Argentinië. Als je een beetje op tijd bent barst de aanstaande crisis los en heb je een mooi wild verhaal te vertellen. Het land heeft ook een mooie cultuur en er is veel te zien en doen.

flipsen kan je vast meer vertellen.
reset
pi_136405808
Saharatocht per kameel.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_136405819
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 16:43 schreef Individual het volgende:
Argentinië. Als je een beetje op tijd bent barst de aanstaande crisis los en heb je een mooi wild verhaal te vertellen. Het land heeft ook een mooie cultuur en er is veel te zien en doen.

flipsen kan je vast meer vertellen.
SPAM!

:P
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 6 februari 2014 @ 16:45:13 #15
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_136405861
quote:
8s.gif Op donderdag 6 februari 2014 16:44 schreef Barbusse het volgende:

[..]

SPAM!

:P
Dan had ik wel Tipica Reizen genoemd. :P
reset
pi_136405941
Ben 2 jaar terug in Mexico geweest, geen probleem hoor. Je moet daar gewoon bepaalde gebieden vermijden en dan is er niks aan de hand. Maar avontuur kun je binnen Europa ook hoor. Met de auto richting de noordkaap van Noorwegen, of de bergen in in Zwitserland bijvoorbeeld, de gletsjers op. Voor road trips of jungle expedities is 10 dagen wel vrij kort eerlijk gezegd.
  donderdag 6 februari 2014 @ 16:49:34 #17
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_136406027
een roadtrip
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_136406079
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 16:45 schreef Individual het volgende:

[..]

Dan had ik wel Tipica Reizen genoemd. :P
Geeneens OAD Reizen? :')
  Moderator donderdag 6 februari 2014 @ 16:55:56 #19
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_136406235
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 15:48 schreef Roadtrip het volgende:
Japan lijkt me trouwens ook vet
Niet met een budget van ¤ 2.000.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_136406285
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 16:46 schreef Yngwie het volgende:
Ben 2 jaar terug in Mexico geweest, geen probleem hoor. Je moet daar gewoon bepaalde gebieden vermijden en dan is er niks aan de hand. Maar avontuur kun je binnen Europa ook hoor. Met de auto richting de noordkaap van Noorwegen, of de bergen in in Zwitserland bijvoorbeeld, de gletsjers op. Voor road trips of jungle expedities is 10 dagen wel vrij kort eerlijk gezegd.
Klopt inderdaad het is heel erg kort. Aan de andere kant het is die 10 dagen of helemaal niet.

En een ander continent wil ik gewoon als hebben dingetje. Noorwegen is zo gewoon.
pi_136406308
quote:
2s.gif Op donderdag 6 februari 2014 16:55 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Niet met een budget van ¤ 2.000.
Niu ja 2500 dan. Moet best kunnen.

500 voor een vliegticket. Dan heb je nog 2000 over. Wat zou ik er dan allemaal moeten kopen?
pi_136406409
ik zou een kilo cocaïne smokkelen van uit Colombia naar Iran, kijken of je vriend zo'n spannende vakantie kan toppen.
pi_136406627
Wil je alleen gaan, of met een groepsreis mee?
pi_136407067
Around the world in 10 dagen? Je bent dan veel kwijt aan je ticket, en je zult weinig anders kunnen doen dan een paar steden bezoeken.
pi_136407289
Lift van Kiev naar Boekarest. Avontuur gegarandeerd ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')