Ben ik ook vrij open in. Ik ben geen hele onhandige tourist.quote:
Neequote:Op donderdag 6 februari 2014 15:43 schreef Yi-Long het volgende:
Je weet dat die vriend van jou je gewoon in de maling neemt, jou straks laat afreizen naar de andere kant van de wereld, en vervolgens vanaf zijn bank thuis dagelijks appt met verzonnen avonturen die hij daar meemaakt!?
Ik heb geen flauw idee. Een roadtrip of jungle expiditie zal ook wel goed zijn.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:45 schreef Yngwie het volgende:
Parachutespringen, paragliden, wingsuit vliegen, duiken in cenotes in Mexico, een kopje thee drinken op mount Hua Shan, enzovoorts enzovoorts? Zoiets?
Dat is eigenlijk een best wel geweldig idee!quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:04 schreef miro86 het volgende:
Nieuw-Zeeland? Veel gekke dingen te doen, mooie bergen etc etc etc. Je bent wel al meteen 50% kwijt aan je ticket.
Armere landen bieden naar mijn mening meer avontuur voor minder geld, maar dit is dus jouw keuze.
SPAM!quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:43 schreef Individual het volgende:
Argentinië. Als je een beetje op tijd bent barst de aanstaande crisis los en heb je een mooi wild verhaal te vertellen. Het land heeft ook een mooie cultuur en er is veel te zien en doen.
flipsen kan je vast meer vertellen.
Geeneens OAD Reizen?quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:45 schreef Individual het volgende:
[..]
Dan had ik wel Tipica Reizen genoemd.
Niet met een budget van ¤ 2.000.quote:
Klopt inderdaad het is heel erg kort. Aan de andere kant het is die 10 dagen of helemaal niet.quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:46 schreef Yngwie het volgende:
Ben 2 jaar terug in Mexico geweest, geen probleem hoor. Je moet daar gewoon bepaalde gebieden vermijden en dan is er niks aan de hand. Maar avontuur kun je binnen Europa ook hoor. Met de auto richting de noordkaap van Noorwegen, of de bergen in in Zwitserland bijvoorbeeld, de gletsjers op. Voor road trips of jungle expedities is 10 dagen wel vrij kort eerlijk gezegd.
Niu ja 2500 dan. Moet best kunnen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:55 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Niet met een budget van ¤ 2.000.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |