Zijn er bij die verhuuropties ook nog wat leeftijds beperkingen? In de VS moesten we onder de 23 een flinke premium premie aftikken.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:22 schreef Roadtrip het volgende:
Dit lijkt trouwens nog best redelijk ook:
Ja klopt, heb ik ze even over gemaild. Maar er zijn geen leeftijdsbeperkingen bij die spaceships.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:20 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Zijn er bij die verhuuropties ook nog wat leeftijds beperkingen? In de VS moesten we onder de 23 een flinke premium premie aftikken.
Ik kwam er ook te laat achter dat het weer een typisch Roadtrip topic wasquote:Op maandag 10 februari 2014 18:17 schreef Tarbot het volgende:
Aah het was maar een ingeving. Dus geen wilde plannen. Okee.. slotje er op dan maar. Als het zo onzeker is dan heb ik eigenlijk al 1 sec teveel tijd ingestoken in dit topic.
Logisch. Ik heb hem gemaakt.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:29 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik kwam er ook te laat achter dat het weer een typisch Roadtrip topic was
Ja hoor, maar ik heb al een paar topics van je gezien over geldproblemen, tijdproblemen etc waar je genoeg tips krijgt van mensen en er uiteindelijk toch niets mee doet. Zijn voor mij meer troll-topics. Maar whatever, have fun met je avontuur.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:33 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Logisch. Ik heb hem gemaakt.
Dat betekend niet dat het een ingeving is. Ik ga gewoon vaak op vakantie. Mag dat zelfs hier niet?
Toen ik eerder naar Berlijn ging heb ik zelfs met foto's bewezen dat ik er was omdat mensen het niet geloofden.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:35 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ja hoor, maar ik heb al een paar topics van je gezien over geldproblemen, tijdproblemen etc waar je genoeg tips krijgt van mensen en er uiteindelijk toch niets mee doet. Zijn voor mij meer troll-topics. Maar whatever, have fun met je avontuur.
Zelfs met 15 dagen zou ik nooit Nieuw Zeeland doen. Effectief 11 dagen, dat is echt kort voor zo'n land, waarvoor het ticket bovendien zo duur is. En je vindt bergen, canyons en watervallen niet boeiend (n.a.v. opmerking Pyreneeën), dus waarom zou je überhaupt naar een land gaan waar het landschap de grootste attractie is?quote:Op maandag 10 februari 2014 12:14 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Het is zeker een optie idd. Het lukt waarschijnlijk om 15 dagen vrij te krijgen en dan wordt het nieuw zeeland. Anders Hong Kong.
Dat zei ik gisteren nog tegen een vriend van me: mensen op FOK vragen soms om de wildste reisideeën, maar juist die reizen gaan vrijwel nooit door.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:13 schreef Roadtrip het volgende:
Nou ja misschien gaat het avontuur helemaal niet door...
Nou ja, ik ga zowiezo weg. Als die docent nog erger gaat kutten wordt het misschien geen Nieuw Zeeland maar Hong Kong ofzo. Maar ik ga écht naar een ander continent. Ik heb dat nodig.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:58 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dat zei ik gisteren nog tegen een vriend van me: mensen op FOK vragen soms om de wildste reisideeën, maar juist die reizen gaan vrijwel nooit door.
Hongkong (plus Macau)is echt een aanrader in jouw situatie. Gewoon vast boekenquote:Op maandag 10 februari 2014 20:59 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Nou ja, ik ga zowiezo weg. Als die docent nog erger gaat kutten wordt het misschien geen Nieuw Zeeland maar Hong Kong ofzo. Maar ik ga écht naar een ander continent. Ik heb dat nodig.
Nope, nog steeds niet. Het is echt ellende met het nakijken van die tentamens.quote:
Vast zitten is extra avontuur. Geen 4x4 nemem dus.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:00 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Nu zit ik alleen met de huurauto. Is een 4x4 het extra geld waard? Ik wil niet vast komen te zitten ofzo.
Ik moest lachen. Maar misery is geen avontuur. Is het het geld waar denk je?quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:03 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Vast zitten is extra avontuur. Geen 4x4 nemem dus.
Het zou eerst een KLM vlucht in een 777 zijn. Die was goedkoper. Alleen dat vliegtuig zit dus nu vol.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:54 schreef Individual het volgende:
[..]
Het belangrijkste van de vakantie is er.
Een vlucht in maart die nu al vol zit? Dan doen ze bij KLM iets niet goed. Is ie niet gewoon te duur voor je gewordenquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:59 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Het zou eerst een KLM vlucht in een 777 zijn. Die was goedkoper. Alleen dat vliegtuig zit dus nu vol.
Die Emirates vlucht is iets duurder, maar ook comfortabeler. Jammer alleen dat het geen first class is...
Nope. Maar ik vond het ook een heel raar verhaal. Normaal gesproken wordt hij inderdaad duurder. Nu is hij niet meer te boeken op Skyscanner. En op klm.nl stond dus dat hij vol zat.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:05 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Een vlucht in maart die nu al vol zit? Dan doen ze bij KLM iets niet goed. Is ie niet gewoon te duur voor je geworden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |