Sorry. Maar zoals je het hier allemaal voorsteld, wat je allemaal geregeld wilt hebben en dergelijke, klinkt het niet echt avontuurlijk meerquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:29 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Nee echt?
Ik bedoel meer qua financiën. Hoe duur het ongeveer zal zijn daar.
"Het liftverhaal van drie maanden"quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:42 schreef Frsh het volgende:
Waarom ga je niet liften? En dan naar Sochi ofzo? Of liften naar Suriname?
Ander avontuur: Mont Blanc beklimmen. Fietsen naar Rome. Wandelen naar Santiago.
Godsamme, je wil graag avontuur, en je heet Roadtrip.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:48 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ik heb weinig vrije dagen, dus wil wel zekerheid...
Weekendje Centerparcs dan maar? Opgelost!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:56 schreef Individual het volgende:
Voor sommige mensen is het verlaten van de eigen dorpsgrens al een heel avontuur.
Waarom is het toch altijd nodig om te flamen?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:56 schreef Frsh het volgende:
en in hotels slapen die je van te voren geboekt hebt (duur en niet heel avontuurlijk)
En sommige mensen hebben dat nog nooit gedaan.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:56 schreef Individual het volgende:
Voor sommige mensen is het verlaten van de eigen dorpsgrens al een heel avontuur.
Ik heb andere verantwoordelijkheden in het leven. Niet iedereen kan zomaar 4 maanden verdwijnen. Ik moet op een exacte dag terug zijn bijvoorbeeld, anders ben ik mijn baan kwijt. En haal ik mijn studie niet.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Weekendje Centerparcs dan maar? Opgelost!
Je hoort wel eens van die verhalen van mensen die idd nooit buiten hun dorpsgrens komen..quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:08 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
En sommige mensen hebben dat nog nooit gedaan.![]()
Oh op die manier dan.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:21 schreef Individual het volgende:
[..]
Je hoort wel eens van die verhalen van mensen die idd nooit buiten hun dorpsgrens komen..
Wat ik daarmee wilde zeggen is dat avontuur een los begrip is.
Dat moet soms.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:07 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Waarom is het toch altijd nodig om te flamen?
Waarom neem je dan niet één langere vakantie i.p.v. al die reisjes die eigenlijk net te kort zijn?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:11 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ik heb andere verantwoordelijkheden in het leven. Niet iedereen kan zomaar 4 maanden verdwijnen. Ik moet op een exacte dag terug zijn bijvoorbeeld, anders ben ik mijn baan kwijt. En haal ik mijn studie niet.
Ja daar heb je ook een punt. De pyreneeën boeien me niet zoveel maar misschien is Hong Kong of so beter...quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:59 schreef Frsh het volgende:
[..]
Dat moet soms.
Wat ik bedoelde is dat je voor minder geld meer avontuur kunt beleven. Zonde om van je 2000 meer dan de helft uit te geven aan een vliegticket (en 4 van de 14 dagen vakantie kwijt) terwijl je in de Pyreneeën ook kunt raften en bungeejumpen.
Omdat ik werk en studeer, en dan niet zomaar een maand weg kan blijven.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:12 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Waarom neem je dan niet één langere vakantie i.p.v. al die reisjes die eigenlijk net te kort zijn?
Een practicum in groepsverband. En zo'n projectgroep kan je echt niet ditchen. Vind ik ook niet aardig.quote:
Het is zeker een optie idd. Het lukt waarschijnlijk om 15 dagen vrij te krijgen en dan wordt het nieuw zeeland. Anders Hong Kong.quote:Op maandag 10 februari 2014 08:15 schreef Lemans24 het volgende:
Als het je meer om steden dan om raften en bungeejumpen gaat, is Hongkong wel een goeie optie. En tien dagen is dan prima te doen. Kosten zijn 40-80 euro per dag, vooral afhankelijk van de accommodatie en hoeveel je uitgaat. Ik Hongkong heb je ook meer dan alleen stad, overigens.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |