abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 6 februari 2014 @ 21:56:24 #51
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_136419032
quote:
1s.gif Op donderdag 6 februari 2014 16:58 schreef Roadtrip het volgende:
Niu ja 2500 dan. Moet best kunnen.

500 voor een vliegticket. Dan heb je nog 2000 over. Wat zou ik er dan allemaal moeten kopen?
Nope. Zeker niet met een flexibel vliegticket.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator donderdag 6 februari 2014 @ 21:57:45 #52
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_136419139
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 19:58 schreef Roadtrip het volgende:
Japan is eigenlijk toch een beetje te duur door onverwachtse kosten. Dure treinkaartjes, dure autohuur, etc.
Niet echt onverwacht in het duurste land ter wereld. :').
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_136420324
Goed nieuws. Misschien gaat de roadtrip door Nieuw Zeeland toch nog door.

Als eerste zit het goed met data. Ik kan waarschijnlijk van 05-03 tot 19-03 vrij krijgen. Dan heb ik daar dus redelijk wat tijd.

Qua geld zit het ook goed. Als mijn tentamen snel wordt nagekeken, en mijn verlof aanvraag snel geaccepteerd wordt kan ik voor ¤1000 die vliegticket boeken.

Toegegeven staat er nu ¤1100 op mijn rekening, dus dan ben ik tijdelijk blut. 24-02 gaat er echter ¤1860 bij gestort worden. Daar hou ik na vaste lasten ¤1560 van over. Met boodschappen eraf is dat ¤1360.

Van die ¤1360 moet ik mijn kosten daar toch wel kunnen betalen? Desnoods kan ik ook nog ¤500 rood staan en heb ik een creditcard met een limiet van ¤1000. (Al financieer ik liever mijn vakantie op een andere manier)
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_136420627
Haha misschien moet ik de snelste auto ter wereld huren:
https://www.avis.co.nz/ca(...)de.ac?navId=T4M01S00

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_136420699
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 22:15 schreef Roadtrip het volgende:
Goed nieuws. Misschien gaat de roadtrip door Nieuw Zeeland toch nog door.

^O^ Dat klinkt in ieder geval echt wel goed!

Qua kosten durf ik geen inschatting te doen, nog nooit naar Nieuw Zeeland geweest -O-
  donderdag 6 februari 2014 @ 22:22:54 #56
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_136420813
quote:
2s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:57 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Niet echt onverwacht in het duurste land ter wereld. :').
Het zal me niets verbazen als NL duurder is dan Japan.
pi_136421119
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 22:21 schreef Yngwie het volgende:

[..]

^O^ Dat klinkt in ieder geval echt wel goed!

Qua kosten durf ik geen inschatting te doen, nog nooit naar Nieuw Zeeland geweest -O-
Ik weet alleen niet zo goed hoe ik het aan mijn familie moet uitleggen. Het zijn echt van die geitenwollen sokken typjes. Ze wassen met de hand omdat dat volgens hun beter is voor het milieu. Met citroen en groene zeep natuurlijk.

In de tussentijd ga ik extreem vaak op vakantie. In december 1x, in januari 2x, in februari 1x, en dan in maart naar Nieuw Zeeland *O* . Ze vinden dat ik het milieu verspil, het zielig is naar anderen die het minder breed hebben, etc.
pi_136422145
En tussendoor rijd je 5000km per maand prive met geleende auto's, omdat je slechts 1500 euro budget hebt voor een auto.

Mijn trollmeter slaat weer ver uit.
pi_136422432
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 22:41 schreef spiritusbus het volgende:
En tussendoor rijd je 5000km per maand prive met geleende auto's, omdat je slechts 1500 euro budget hebt voor een auto.

Mijn trollmeter slaat weer ver uit.
Dan post je niet.

Weten jullie, andere users, niet spiritusbus, trouwens of je ergens in nieuw zeeland een auto kan huren als je 19 bent?
pi_136422933
Ik kan alleen maar een Jucy vinden maar die is zo duur dat het mij in financiele problemen brengt...
pi_136424024
Hmm voor ¤400 kan ik een auto huren bij Ace Rental

Nu alleen nog een iternaty uitstippelen, hotels regelen, bij de rabobank bedelen, en hopen dat er niks misgaat op mijn werk en de uni.
  Moderator vrijdag 7 februari 2014 @ 10:15:16 #62
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_136430363
Weinig avontuurlijk als je alles al uitstippelt.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_136430820
quote:
3s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 10:15 schreef UIO_AMS het volgende:
Weinig avontuurlijk als je alles al uitstippelt.
dat woord is zo persoonlijk .
ik kwam er pas in het reisbureau achter dat ik een hele andere gedachte had dan mijn vrienden, bij een avontuurlijke vakantie naar Mexico. Mij is nog steeds niet duidelijk wat er avontuurlijk was tijdens hun vakantie naar Cancun. ( en zij dachten dat ik mijn reis niet ging overleven )
  vrijdag 7 februari 2014 @ 10:40:48 #64
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_136430950
Echt avontuurlijk is een naakte marathon lopen door Mogadishu met Rolexen om je arm.
reset
pi_136430963
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 10:35 schreef Roger_ het volgende:

[..]

ik kwam er pas in het reisbureau achter dat ik een hele andere gedachte had dan mijn vrienden, bij een avontuurlijke vakantie naar Mexico. Mij is nog steeds niet duidelijk wat er avontuurlijk was tijdens hun vakantie naar Cancun. ( en zij dachten dat ik mijn reis niet ging overleven )
Daar heb je wel gelijk in. Zowiezo is een roadtrip door Nieuw Zeeland voor mij ook niet heel avontuurlijk. Maar ik ga mijn hele vakantie ook niet laten bepalen om te kunnen pochen via de app.

Mijn meest avontuurlijke vakantie was trouwens 2 weken jungle en dan s nachts verkennen ofzo.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 10:41:34 #66
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_136430967
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 10:35 schreef Roger_ het volgende:

[..]

Wat was je van plan? Bij Guzman op bezoek?
reset
pi_136431190
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 10:41 schreef Individual het volgende:

[..]

Wat was je van plan? Bij Guzman op bezoek?
Het originele plan was om dan een weekje met mijn vrienden lam op het strand van Cancun te gaan liggen. En daar na via openbaar vervoer naar San Francisco te reizen.
Uit eindelijk is het zo geworden, dat ik een ticket naar Belize heb geboekt, en retour van uit Panama. Waar ik nu op terug kijk, dat het wel allemaal mee valt.
pi_136433797
Hoe moet je het trouwens doen met hotels tijdens zo'n roadtrip daar?
  Moderator vrijdag 7 februari 2014 @ 12:26:59 #69
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_136433910
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 12:23 schreef Roadtrip het volgende:
Stukje rijden en als je geen zin meer hebt het dichtstbijzijnde hotel opzoeken, naar binnen wandelen en vragen of ze een kamer voor de nacht hebben?
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_136433930
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 12:23 schreef Roadtrip het volgende:
Naar het hotel toegaan. Hoteel binnen gaan. Bij de receptie vragen of er een kamer vrij is. Kamer boeken.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_136433972
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 12:26 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Stukje rijden en als je geen zin meer hebt het dichtstbijzijnde hotel opzoeken, naar binnen wandelen en vragen of ze een kamer voor de nacht hebben?
Nee echt?

Ik bedoel meer qua financiën. Hoe duur het ongeveer zal zijn daar.
pi_136433979
Meestal bel ik trouwens...
  Moderator vrijdag 7 februari 2014 @ 12:31:43 #73
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_136434028
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 12:29 schreef Roadtrip het volgende:
Nee echt?

Ik bedoel meer qua financiën. Hoe duur het ongeveer zal zijn daar.
Vraag dat dan.

Slinger booking.com o.i.d. aan tijdens je trip. Op de dag zelf heb je vaak last minute aanbiedingen. Gewoon zoeken in de regio/stad waar je bent.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator vrijdag 7 februari 2014 @ 12:34:25 #74
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_136434120
O ja, als je dan toch goedkoper wil, niet boeken via booking, maar bellen naar het uitgekozen hotel met de aanbieding van booking in de hand. Daar willen ze nog wel eens wat van af halen zodat ze geen fee aan booking.com hoeven te betalen.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_136434249
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 12:34 schreef UIO_AMS het volgende:
O ja, als je dan toch goedkoper wil, niet boeken via booking, maar bellen naar het uitgekozen hotel met de aanbieding van booking in de hand. Daar willen ze nog wel eens wat van af halen zodat ze geen fee aan booking.com hoeven te betalen.
Sorry, ik was er een beetje onduidelijk in.

Maar inderdaad meestal kijk ik op booking of tripadvisor voor aanbiedingen. En dan bel ik ze op om een beetje te onderhandelen.

Zijn er nog andere dingen waar ik rekening mee moet houden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')