QOTSA, The National, Gregory Porter, London Grammar, Flume en Mando Diao. En wellicht the Cat Empire en Gui Boratto nog. Komt dus aardig overeenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:54 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dat zijn?
Hier:
The National, The Cat Empire, Gregory Porter, Fink, London Grammar en Mando Diao.
Daarna nog een paar leuk om mee te pakken acts als: QOTSA, Gui Boratto en Flume.
Geen The National liefhebber?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Voorlopig nog 0 dingen waar ik de camping voor zou af komen, dus nog steeds blij met gebrek aan kaartje.
Heb er niet zoveel meer mee.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:00 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Geen The National liefhebber?
Vind ik toch een puik naam.
Zeker wel !quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
Gesaffelstein is ook nog wel welkom trouwens, dikke plaat dat Aleph.
Gui is vet jaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:09 schreef µ het volgende:
Prima nieuwe namen. Gui.
Heb mijn pleelist geupdate. Linkje.
No one knows.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:33 schreef JackHerrer het volgende:
Is the National als headliner geboekt?
Moet zeggen dat ik geen nieuwe namen zo vroeg in februari al had verwacht.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:42 schreef theodoor9 het volgende:
Hopelijk is het over een week nog niet uitverkocht en krijgen we weer nieuwe namen! Waar blijven de zelfbevestigingen trouwens?!
Normaal gesproken niet, maar ter stimulering van de kaartverkoop is het wel logischquote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:42 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik geen nieuwe namen zo vroeg in februari al had verwacht.
Niet uitverkocht, dus dit kan mensen die wachten met kopen over de streep trekken.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:42 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik geen nieuwe namen zo vroeg in februari al had verwacht.
Wat?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:42 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik zie pas dat Brody Dalle ook komt, wat een afschuwelijk lelijk geval is dat toch ook. Maar goed ze had samen met Josh vast een oppas kunnen vinden, en toen ze gezellig samen een dagje Lowlands.
Not my cup of teaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat?In 2009 toevallig gezien in de Charlie, een van de hoogtepunten die dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |