nieuwe namen jaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:45 schreef richolio het volgende:
Wut? Zijn dat nieuwe naampjes of hopen jullie dat maar?
Die zijn nieuw.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:45 schreef richolio het volgende:
Wut? Zijn dat nieuwe naampjes of hopen jullie dat maar?
Weet ik, maar baalde toen flink. Was toen een lekker intiem optreden geweest.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:16 schreef Ang3l het volgende:
London Grammar
Herkansing van 2013, toen ze last minute hebben afgezegd vanwege stemproblemen
Ja ik baalde ook gigantisch. Nu zijn ze al een stuk populairder en dus wellicht ook andere tentquote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:19 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Weet ik, maar baalde toen flink. Was toen een lekker intiem optreden geweest.
Zou best Bravo/Grolsch kunnen worden dit jaar denk ik.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik baalde ook gigantisch. Nu zijn ze al een stuk populairder en dus wellicht ook andere tent
Maart ga ik eerst nog naar het concert in A'dam.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:05 schreef friekin_ het volgende:
Gui Boratto - een beetje over
London Grammar had vorig jaar er moeten staan
Weinig innovatief.
London Grammar had er vorig jaar ook moeten staanquote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:23 schreef Nielsch het volgende:
[..]![]()
![]()
Mensen als jij mogen van mij echt zo lekker wegblijven van Lowlands of anders een keiharde schop krijgen bij binnenkomst. Zeikende kuthipster met je "beetje over" en "had er vorig jaar mogen staan".
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:23 schreef Nielsch het volgende:
[..]![]()
![]()
Mensen als jij mogen van mij echt zo lekker wegblijven van Lowlands of anders een keiharde schop krijgen bij binnenkomst. Zeikende kuthipster met je "beetje over" en "had er vorig jaar mogen staan".
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Doet me de broek niet bollmannen..
Dat zijn?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:43 schreef theodoor9 het volgende:
Tot nu toe 6 dingen die ik wil zien, als ze de lijn doortrekken ga ik het druk krijgen!
QOTSA, The National, Gregory Porter, London Grammar, Flume en Mando Diao. En wellicht the Cat Empire en Gui Boratto nog. Komt dus aardig overeenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:54 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dat zijn?
Hier:
The National, The Cat Empire, Gregory Porter, Fink, London Grammar en Mando Diao.
Daarna nog een paar leuk om mee te pakken acts als: QOTSA, Gui Boratto en Flume.
Geen The National liefhebber?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Voorlopig nog 0 dingen waar ik de camping voor zou af komen, dus nog steeds blij met gebrek aan kaartje.
Heb er niet zoveel meer mee.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:00 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Geen The National liefhebber?
Vind ik toch een puik naam.
Zeker wel !quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
Gesaffelstein is ook nog wel welkom trouwens, dikke plaat dat Aleph.
Gui is vet jaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:09 schreef µ het volgende:
Prima nieuwe namen. Gui.
Heb mijn pleelist geupdate. Linkje.
No one knows.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:33 schreef JackHerrer het volgende:
Is the National als headliner geboekt?
Moet zeggen dat ik geen nieuwe namen zo vroeg in februari al had verwacht.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:42 schreef theodoor9 het volgende:
Hopelijk is het over een week nog niet uitverkocht en krijgen we weer nieuwe namen! Waar blijven de zelfbevestigingen trouwens?!
Normaal gesproken niet, maar ter stimulering van de kaartverkoop is het wel logischquote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:42 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik geen nieuwe namen zo vroeg in februari al had verwacht.
Niet uitverkocht, dus dit kan mensen die wachten met kopen over de streep trekken.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:42 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik geen nieuwe namen zo vroeg in februari al had verwacht.
Wat?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:42 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik zie pas dat Brody Dalle ook komt, wat een afschuwelijk lelijk geval is dat toch ook. Maar goed ze had samen met Josh vast een oppas kunnen vinden, en toen ze gezellig samen een dagje Lowlands.
Not my cup of teaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat?In 2009 toevallig gezien in de Charlie, een van de hoogtepunten die dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |