nieuwe namen jaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:45 schreef richolio het volgende:
Wut? Zijn dat nieuwe naampjes of hopen jullie dat maar?
Die zijn nieuw.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:45 schreef richolio het volgende:
Wut? Zijn dat nieuwe naampjes of hopen jullie dat maar?
Weet ik, maar baalde toen flink. Was toen een lekker intiem optreden geweest.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:16 schreef Ang3l het volgende:
London Grammar
Herkansing van 2013, toen ze last minute hebben afgezegd vanwege stemproblemen
Ja ik baalde ook gigantisch. Nu zijn ze al een stuk populairder en dus wellicht ook andere tentquote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:19 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Weet ik, maar baalde toen flink. Was toen een lekker intiem optreden geweest.
Zou best Bravo/Grolsch kunnen worden dit jaar denk ik.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik baalde ook gigantisch. Nu zijn ze al een stuk populairder en dus wellicht ook andere tent
Maart ga ik eerst nog naar het concert in A'dam.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:05 schreef friekin_ het volgende:
Gui Boratto - een beetje over
London Grammar had vorig jaar er moeten staan
Weinig innovatief.
London Grammar had er vorig jaar ook moeten staanquote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:23 schreef Nielsch het volgende:
[..]![]()
![]()
Mensen als jij mogen van mij echt zo lekker wegblijven van Lowlands of anders een keiharde schop krijgen bij binnenkomst. Zeikende kuthipster met je "beetje over" en "had er vorig jaar mogen staan".
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:23 schreef Nielsch het volgende:
[..]![]()
![]()
Mensen als jij mogen van mij echt zo lekker wegblijven van Lowlands of anders een keiharde schop krijgen bij binnenkomst. Zeikende kuthipster met je "beetje over" en "had er vorig jaar mogen staan".
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Doet me de broek niet bollmannen..
Dat zijn?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:43 schreef theodoor9 het volgende:
Tot nu toe 6 dingen die ik wil zien, als ze de lijn doortrekken ga ik het druk krijgen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |