quote:Arnhem meet:
Vrijdag 21 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- PeuRac
- Faxie?
-Remlof?
Vrijdag 28 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- PeuRac
- Faxie?
- Remlof?
7 maart
- remlof
- gari en qb
-tam en bobbyb
Vind je het gek, daar zit ze vaak opquote:Op donderdag 6 februari 2014 14:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die knieen zitten helemaal onder de punten
Nee maar jij bent ook wel een apart geval.quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die deel je toch wel met me? Ja? Toch?
[..]
Ik.
Hertjequote:Op donderdag 6 februari 2014 14:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Al heb ik er wel spijt van dat ik foto's van een aantal mooie dames van 'het vroegere damestopic' niet heb opgeslagen
De Foksters waar jij op val staan er niet inquote:Op donderdag 6 februari 2014 14:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die deel je toch wel met me? Ja? Toch?
[..]
Ik.
Jaa, ik weet haar naam niet meer, maar iets met een A en dubbel m in de naam. Dat was ook zo'n mooiequote:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee maar jij bent ook wel een apart geval.
?quote:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
De Foksters waar jij op val staan er niet in
niet annnet met 3 nnnn-en?quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jaa, ik weet haar naam niet meer, maar iets met een A en dubbel m in de naam. Dat was ook zo'n mooieMet lang bruin haar
Hertje, brunette met krulletjes..... Hertje is de naam die ik in mijn hoofd heb... kan ik zo verkeerd hebben hoorquote:
Er kan er maar 1 de winnaar zijnquote:Op donderdag 6 februari 2014 15:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
# 467 Kaneelstokje 48.477
# 468 muhahaha 48.476
stuur mij eens de TGND-rar.quote:
Er staat nog wel wat van mij in KPDquote:
Drakendildo.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:07 schreef Faxie het volgende:
Ik ga maar eens. Kadootje kopen voor een vriendin...
Geen idee wat, maar dat zie ik straks wel.
pfffquote:Op donderdag 6 februari 2014 15:38 schreef PeuRac het volgende:
Mn dag is echt goed zeg![]()
![]()
Zie net online dat mn telefoon ook al lekker opschiet in de reparatie
Ben nog wel heel blij met die van jou hoor! Heb em net in gebruik genomen en na 10min gebruik is die nog niet uitgevallenquote:
Ben blij dat ik er iemand mee kan helpen. Het is een heuse Fok! Telefoon geworden.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ben nog wel heel blij met die van jou hoor! Heb em net in gebruik genomen en na 10min gebruik is die nog niet uitgevallen![]()
![]()
En verwacht niet dat mijn telefoon binnen een week terug is, ook al lijkt de reparatie voorspoedig te gaan.
Er stond nog een Google acocunt op, die kan je alleen verwijderen door de hele telefoon te wissen, nu ben ik extra blij dat ik dat heb gedaanquote:Op donderdag 6 februari 2014 15:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben blij dat ik er iemand mee kan helpen. Het is een heuse Fok! Telefoon geworden.
Wellicht vind je nog pikante foto's van rival
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |