Bovenste heeft een vieze lip, onderste een rare muizensmoel.quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:54 schreef Germano het volgende:
Toch nog iets leuks te zien op de Olympische Winterspelen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het hoeft geen pop te zijnquote:Op donderdag 6 februari 2014 18:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bovenste heeft een vieze lip, onderste een rare muizensmoel.
Perfectie bestaat niet heurquote:Op donderdag 6 februari 2014 18:59 schreef Germano het volgende:
[..]
Het hoeft geen pop te zijn. Perfectie is saai.
Wlke vlaai moet ik vragen? Ken alleen die vruchtenvlaaien uit de supermarktquote:
Jawel kijk maar eens in de spiegelquote:
smoothquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jawel kijk maar eens in de spiegel
quote:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Daaaaaaaaaaaaaawww![]()
[ afbeelding ]
ligt eraan wat je lekker vind. en wat robo goed kan maken natuurlijkquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wlke vlaai moet ik vragen? Ken alleen die vruchtenvlaaien uit de supermarkt
quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Daaaaaaaaaaaaaawww![]()
[ afbeelding ]
quote:
Fuckquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
#stukomjezelf
picsquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Die heb ik inderdaad hahaahahahahahahahahaha
quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:07 schreef VeerEli het volgende:
Ik heb het FOKKING koud. dWc kom je me even opwarmen
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | | | |\ | | || | TIK OP DE BIPS MET PIEMEL |,""---:___ | Bestemming: VEER ||== | .-.| | ||== | '-'-----. |_______________________________________________|| |~ | -(| |_____________________________/< _...==...____| | | ___ | \\ .-. .-. // \| \//.-. .-.\\ --------"-"/.-.\_] `( o )( o )' ' ( o )( o )`"""""""""==`( o ) |
quote:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:14 schreef krioro het volgende:
[..])))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
| 1 2 3 4 5 6 7 8 | (_________________________@) / | | | | | | | || `\ |__|__|__|__|__|__|__|__||___\ |=================== 72 | : |`'-._ _| .-. Ol' Folks = | : | ,===`\ '=|___/.-.\________________|_:_|_/.-.\| \'-'/ \'-'/ '-' '-' |
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |