Zijn er nog auto's die minder als 4 sterren hebben dan?quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:37 schreef DieselTank het volgende:
Nog heel veilig ook wat een top auto.
Citroën heeft goed werk afgeleverd!
ze zijn wel los van elkaarquote:Op maandag 6 oktober 2014 09:47 schreef Tijn het volgende:
Is dat ding voorin nou echt een bank of zijn het toch losse stoelen?
als je een handbak koopt is het nog minder een sofaquote:Op maandag 6 oktober 2014 10:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Waarom zeggen ze dan dat het een sofa is in de reclame? Dat is dus gewoon niet waar.
Landwind en die Tata Nano, die heeft n half sterretje ofzoquote:Op maandag 6 oktober 2014 09:37 schreef Idanue het volgende:
[..]
Zijn er nog auto's die minder als 4 sterren hebben dan?(behalve Dacia natuurlijk)
Hahahahahahahahaha. Laat me niet lachen, come at me bro.quote:
Wow vet stoer man.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:21 schreef rupsnooitgenoeg het volgende:
[..]
Hahahahahahahahaha. Laat me niet lachen, come at me bro.
Een veredelde botsauto is het. Ik blijf toch bij mijn McLaren P1. Uitstekende prestaties en relatief laag verbruik. Ziet er ook nog eens blits uit.
Foto's! (van je zusje)quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:21 schreef rupsnooitgenoeg het volgende:
[..]
Hahahahahahahahaha. Laat me niet lachen, come at me bro.
Een veredelde botsauto is het. Ik blijf toch bij mijn McLaren P1. Uitstekende prestaties en relatief laag verbruik. Ziet er ook nog eens blits uit.
Kut kloon tevens kutuser.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:53 schreef rupsnooitgenoeg het volgende:
[..]
Ach, kwestie van sparen...
De cactus diesel (mocht je die besteld hebben) variant is volgend jaar ook nog 14% bijtelling.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:46 schreef mizzaardbei het volgende:
Mijn cactus is inmiddels besteld en ze hopen het voor het eind van het jaar te kunnen leveren. Dat ga ik ook hopen, want dan telt die 14% bijtelling nog. Ik lease de auto via mn werk. Ik heb extra getinte ramen, de diaree kleurige bekleding ( wie dat ook noemde) en ook nog het pack park assist erbij besteld.
Het is misschien echt zo'n domme blondjes vraag, maar stel dat je wilt bellen in de auto hè? Dan bel je via bluetooth (geweldig systeem). Waar zit die microfoon dan?!
Bedankt dat je me het laat weten!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:21 schreef Humberto-T het volgende:
[..]
De cactus diesel (mocht je die besteld hebben) variant is volgend jaar ook nog 14% bijtelling.
Gefeliquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:49 schreef mizzaardbei het volgende:
[..]
Bedankt dat je me het laat weten!
Ik heb gisterochtend een telefoontje gehad van de leverancier en ik mag het vrijdag komen ophalen. Jeuj!![]()
Mn vader moest sowieso mee van mij maar nu gaan mn broertje en zusje ook mee. Leuk man, zo'n familie uitje.Maar het is dan ook mn eerste auto.
Maegrim: Ik zie het wel. Ik ga vrijdag toch naar Leiden toe voor de auto en dan zal ik uitleg krijgen over hoe het één en ander werkt. Dan ga ik toch nog even mn vraag stellen.
Ik vind het zo spannend!![]()
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:49 schreef mizzaardbei het volgende:
[..]
Bedankt dat je me het laat weten!
Ik heb gisterochtend een telefoontje gehad van de leverancier en ik mag het vrijdag komen ophalen. Jeuj!
Mn vader moest sowieso mee van mij maar nu gaan mn broertje en zusje ook mee. Leuk man, zo'n familie uitje.Maar het is dan ook mn eerste auto.
Maegrim: Ik zie het wel. Ik ga vrijdag toch naar Leiden toe voor de auto en dan zal ik uitleg krijgen over hoe het één en ander werkt. Dan ga ik toch nog even mn vraag stellen.
Ik vind het zo spannend!![]()
Ziet er goed uit PPL!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:00 schreef PPL het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
We zien de foto's graag tegemoet.
doe ik nog even een foto van mijn eigen c4c
[ afbeelding ]
Afgelopen weekend een uitstap gemaakt naar Drenthe (vanuit Amsterdam).quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:07 schreef Goejedag het volgende:
[..]
Ziet er goed uit PPL!
Hoe bevalt hij tot nu toe? Hoe is hij bij flinke stukken rijden? (200km+)
Gaaf hoor, en dat als 1e auto? Zozo....quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:21 schreef mizzaardbei het volgende:
Dit is m dan!
Ik heb er een 100pk motor inzitten!
[ afbeelding ]
wat een bazenbakquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:21 schreef mizzaardbei het volgende:
Dit is m dan!
[ afbeelding ]
Welkom bij de club & feli!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:21 schreef mizzaardbei het volgende:
Dit is m dan!
[ afbeelding ]
Echt een vet ding!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:21 schreef mizzaardbei het volgende:
Dit is m dan!
[ afbeelding ]
Nee geen bubbeltjes plasticquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:31 schreef DonJames het volgende:
Wat ik me nou afvraag; zijn die stootkussens nou van hard plastic, of lijkt het meer op van dat bubbeltjesplastic? indien dat laatste, doet 'ie ook "plop" als je er hard op duwt?![]()
weet je nu ook waar die microfoon zit?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:34 schreef mizzaardbei het volgende:
Dank jullie wel allemaal! Ik ben er ook heel blij mee.
En ja, ik heb uiteindelijk kunnen vinden hoe de bluetooth verbinding werkt als je belt in de auto. Het vreemde is is dat mijn werktelefoon (een iphone 5) zonder problemen gekoppeld kon worden, bij mijn prive telefoon (een iphone 6) heb ik wat trucjes moeten uithalen om ervoor te zorgen dat het gekoppeld wordt. (ff gegoogled)
Wat betreft het bellen: ik praat wel iets harder als ik bel via de bluetooth in de auto.
Hij stuurt lekker licht en ik kan er lekker mee gassen. Door de dieselmotor ronkt ie wel wat meer, maar dat is volgens mij normaal. Ik kan er wel goed mee wegrijden.
Hmm....quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
weet je nu ook waar die microfoon zit?
Ja dat kan.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:01 schreef Hyman het volgende:
Kan die afgrijselijk lelijke stootrand ook niet geleverd worden?
Zoek eens in de buurt van je zonneklepquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |